abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33301461
knippen en plakken in IE of FF wil ook nog wel eens helpen, use your imagination

ben je in het dagelijkse leven ook zo creatief en volhoudend?
pi_33301533
Is DBB weer down of ligt het gewoon weer aan mijn pc?
pi_33302058
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is DBB weer down of ligt het gewoon weer aan mijn pc?
ligt aan jou
  donderdag 22 december 2005 @ 10:56:22 #230
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33302104
DBB is down en m'n inloggegevens om een call bij de host uit te zetten liggen thuis.

Ga kijken of ik iemand van die knakkers via MSN kan bereiken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33302556
Ik kijk na mijn training wel weer of alles werkt
pi_33302797
Hmm...zonet deed hij het nog...
pi_33303062
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:35 schreef SHE het volgende:

[..]

me neither

heb zelf veel belasting in schouder en rug.Kraken hielp geen jota, maakte het volgens mij alleen erger

uithangen helpt
Ga nu na het trainen ff uithangen aan de bar op het plafond ( wel ff springen ) en draai even met onderlichaam

werkt super, geen kwaaltjes meer.
Uithangen is wel lekker, maar helpt helaas niet om mijn wervels weer recht te krijgen
Vanmiddag even naar een andere dokter, kijken of die me kan doorverwijzen naar iets zinnigs.

* Thermo gisteren @ 110kg lat pull down
Rug werkt nog wel goed verder
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33303845
ik had gisteren voor het eerst 150 kg stiff legged death lift 11 x
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33304478
Deadliften had ik gisteren 120kg.. doe deadliften nog maar een paar weken
Ik ben er nog niet echt over uit of ik het nou erg fijn vind.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33305722
ik krijg er beste spierpijn van in me hamstrings en aars. en ik had een paar maanden geleden altijd last van me onderrug en nu doe ik deze er ook bij om me onderrug te verstevigen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33309694
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Mr.J het volgende:
DBB is down en m'n inloggegevens om een call bij de host uit te zetten liggen thuis.

Ga kijken of ik iemand van die knakkers via MSN kan bereiken.
Laat je werk maar liggen, fix eerst maar het forum van DBB
  donderdag 22 december 2005 @ 15:25:41 #238
19479 Mr.J
pi_33310588
Is al gefixed, wachten is tot jullie DNS servers het nieuwe IP hebben.
pi_33316200
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef belikewater het volgende:
knippen en plakken in IE of FF wil ook nog wel eens helpen, use your imagination

ben je in het dagelijkse leven ook zo creatief en volhoudend?
Als je een link maakt, doe het dan goed.

Reageer je in het dagelijks leven ook als een ongesteld wijf en koppig? (no offense 2 the women)

Enne, je ondertitel mist een haakje
pi_33319412
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef Mr.J het volgende:
Is al gefixed, wachten is tot jullie DNS servers het nieuwe IP hebben.
Ik wacht nog steeds
pi_33323830
Wilde vorige week gaan bankdrukken met wat meer gewicht (55kg) had die week ervoor 50kg. Vol goede moed begon ik maar kreeg de bar enkel 5/6 keer omhoog, heb ik zon twee setjes gedaan en toen maar minder gewicht erop gelegd. Terug naar de 50 kg. Deze kreeg ik tot mijn verbazing gewoonweg niet meer dan 2/3 keer omhoog. En daarna was het helemaal drama. Was behoorlijk frustrerend...

Heb ik mijn spierkracht al grotendeels gebruikt vanwege het beginnen met (te) zwaar gewicht? Of kan er een andere oorzaak zijn voor dit plotselinge kracht verlies? Ik ga morgen weer bankdrukken en ben benieuwd of het dan weer zo slecht zal gaan.
pi_33325291
tuurlijk kan dat, je spieren zijn gewoonweg niet goed genoeg ontwikkeld om fatsoenlijk die 55 kg aan te kunnen, je kan natuurlijk ook een day off hebben, dat weet jij het beste wanneer dat is.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33327208
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Semargofni het volgende:
Wilde vorige week gaan bankdrukken met wat meer gewicht (55kg) had die week ervoor 50kg. Vol goede moed begon ik maar kreeg de bar enkel 5/6 keer omhoog, heb ik zon twee setjes gedaan en toen maar minder gewicht erop gelegd. Terug naar de 50 kg. Deze kreeg ik tot mijn verbazing gewoonweg niet meer dan 2/3 keer omhoog. En daarna was het helemaal drama. Was behoorlijk frustrerend...

Heb ik mijn spierkracht al grotendeels gebruikt vanwege het beginnen met (te) zwaar gewicht? Of kan er een andere oorzaak zijn voor dit plotselinge kracht verlies? Ik ga morgen weer bankdrukken en ben benieuwd of het dan weer zo slecht zal gaan.
Sowieso morgen niet gaan bankdrukken, je moet je spieren wel tijd geven om te herstellen.
pi_33329906
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Semargofni het volgende:

Merkt zelf ook wel hoe mijn voeding is geweest over de hele dag, als ik goed heb gegeten de hele dag dan traint ik ook veel beter.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:15:47 #245
19479 Mr.J
pi_33330502
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds
Het forum is al de hele dag online, alleen is er iets met de DNS registratie aan de hand.

Een handje vol providers hebben kennelijk de juiste entries. Je kan zelf naar het juiste IP gaan als je in je 'host' file (c:\windows\system32\drivers\etc en openen in notepad) het volgende direct onder de 'localhost 127.0.0.1' regel neerzet:

83.149.69.1 forum.dutchbodybuilding.com
  vrijdag 23 december 2005 @ 05:26:36 #246
37305 BushRanger
in Wellington
pi_33335313
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Het forum is al de hele dag online, alleen is er iets met de DNS registratie aan de hand.

Een handje vol providers hebben kennelijk de juiste entries. Je kan zelf naar het juiste IP gaan als je in je 'host' file (c:\windows\system32\drivers\etc en openen in notepad) het volgende direct onder de 'localhost 127.0.0.1' regel neerzet:

83.149.69.1 forum.dutchbodybuilding.com
Kom er dan nog steeds niet op, krijg een melding over Apache Webserver.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:30:31 #247
19479 Mr.J
pi_33337751
Moet je wel in je browser http://forum.dutchbodybuilding.com invullen.
pi_33338704
Zou ook wel aan mij liggen

Network Error (dns_unresolved_hostname)

Your requested host "www.dutchbodybuilding.com" could not be resolved by DNS.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:25:07 #249
97275 VIP
In the VIP :P
pi_33338805
Mijn volgende kuur wordt 500mg test enanthaat 10 weken. Afkuren met nolva. Hopelijk niet tijdens de kuur

Yuh, idd, een test only kuurtje
Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
pi_33339025
ik heb 2 jaar goed getraind een combinatie van muaythai en krachttraining, nou ben ik er tien weken uit geweest door zware kneusingen, voor de 10 weken stond ik op het punt om samen met mn trainingsmaat te beginnen aan een creatinekuurtje, maar nu heb ik 10 weken stilgestaan en natuurlijk is er zichtbare achteruitgang, wat is nou een veilige termijn op wanneer ik voldoende hersteld ben om toch te starten met creatine want ik kan me zo voorstellen dat het niet goed is om na 10 weken niets meteen met creatine te starten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')