ligt aan jouquote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is DBB weer down of ligt het gewoon weer aan mijn pc?
Uithangen is wel lekker, maar helpt helaas niet om mijn wervels weer recht te krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 00:35 schreef SHE het volgende:
[..]
me neither
heb zelf veel belasting in schouder en rug.Kraken hielp geen jota, maakte het volgens mij alleen erger
uithangen helpt![]()
Ga nu na het trainen ff uithangen aan de bar op het plafond ( wel ff springen) en draai even met onderlichaam
werkt super, geen kwaaltjes meer.
Laat je werk maar liggen, fix eerst maar het forum van DBBquote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Mr.J het volgende:
DBB is down en m'n inloggegevens om een call bij de host uit te zetten liggen thuis.
Ga kijken of ik iemand van die knakkers via MSN kan bereiken.
Als je een link maakt, doe het dan goed.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef belikewater het volgende:
knippen en plakken in IE of FF wil ook nog wel eens helpen, use your imagination
ben je in het dagelijkse leven ook zo creatief en volhoudend?
Ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef Mr.J het volgende:
Is al gefixed, wachten is tot jullie DNS servers het nieuwe IP hebben.
Sowieso morgen niet gaan bankdrukken, je moet je spieren wel tijd geven om te herstellen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Semargofni het volgende:
Wilde vorige week gaan bankdrukken met wat meer gewicht (55kg) had die week ervoor 50kg. Vol goede moed begon ik maar kreeg de bar enkel 5/6 keer omhoog, heb ik zon twee setjes gedaan en toen maar minder gewicht erop gelegd. Terug naar de 50 kg. Deze kreeg ik tot mijn verbazing gewoonweg niet meer dan 2/3 keer omhoog. En daarna was het helemaal drama. Was behoorlijk frustrerend...
Heb ik mijn spierkracht al grotendeels gebruikt vanwege het beginnen met (te) zwaar gewicht? Of kan er een andere oorzaak zijn voor dit plotselinge kracht verlies?Ik ga morgen weer bankdrukken en ben benieuwd of het dan weer zo slecht zal gaan.
Merkt zelf ook wel hoe mijn voeding is geweest over de hele dag, als ik goed heb gegeten de hele dag dan traint ik ook veel beter.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Semargofni het volgende:
Wilde vorige week gaan bankdrukken met wat meer gewicht (55kg) had die week ervoor 50kg. Vol goede moed begon ik maar kreeg de bar enkel 5/6 keer omhoog, heb ik zon twee setjes gedaan en toen maar minder gewicht erop gelegd. Terug naar de 50 kg. Deze kreeg ik tot mijn verbazing gewoonweg niet meer dan 2/3 keer omhoog. En daarna was het helemaal drama. Was behoorlijk frustrerend...
Heb ik mijn spierkracht al grotendeels gebruikt vanwege het beginnen met (te) zwaar gewicht? Of kan er een andere oorzaak zijn voor dit plotselinge kracht verlies?Ik ga morgen weer bankdrukken en ben benieuwd of het dan weer zo slecht zal gaan.
Het forum is al de hele dag online, alleen is er iets met de DNS registratie aan de hand.quote:
Kom er dan nog steeds niet op, krijg een melding over Apache Webserver.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het forum is al de hele dag online, alleen is er iets met de DNS registratie aan de hand.
Een handje vol providers hebben kennelijk de juiste entries. Je kan zelf naar het juiste IP gaan als je in je 'host' file (c:\windows\system32\drivers\etc en openen in notepad) het volgende direct onder de 'localhost 127.0.0.1' regel neerzet:
83.149.69.1 forum.dutchbodybuilding.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |