abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33145962
ik train totaal anders. ik hou helemaal niks bij kwa gewicht. ik doe elke oefening 2 keer. als ik me goed voel smijt ik er veel gewicht op de 1ste keer, en de 2e vaak wat minder. voelt de 1ste keer licht aan dan doe ik hem de 2e keer zwaarder. ik concentreer me totaal niet op gewichten, het gaat mij puur om het resultaat wat ik boek.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33147081
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik train totaal anders. ik hou helemaal niks bij kwa gewicht. ik doe elke oefening 2 keer. als ik me goed voel smijt ik er veel gewicht op de 1ste keer, en de 2e vaak wat minder. voelt de 1ste keer licht aan dan doe ik hem de 2e keer zwaarder. ik concentreer me totaal niet op gewichten, het gaat mij puur om het resultaat wat ik boek.
Je boekt betere resultaten als je enigzins weet wat voor gewichten je moet pakken om een aantal herhalingen te kunnen maken. Ik vind het ideaal om er een schrijfboekje naast te hebben.
pi_33147185
ja maar je kunt dat toch nooit vergelijken, want de ene keer doe je die oefening er voor en de andere keer weer een ander. of je traint de ene keer een andere spiergroep voor je andere spiergroep enz enz. ik probeer zoiezo niet van te voren te denken van zoveel herhalingen moet ik halen, gewoon doorgaan tot je absoluut niet meer verder kan.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:10:11 #204
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_33156364
Zoveel zal dat echt niet schelen, daarnaast train ik volgens een schema welk gedurende 6-8 weken grotendeels gelijk zal zijn.
pi_33159683
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Meneer ongeduld, je hebt 't over 'n WEEKJE... ik zou ook wel per week 5 kilo meer kunnen drukken en 10 kg meer kunnen squaten om maar 's iets te noemen
Maar helaas, zoals met alles, veel oefenen, en op de lange termijn zie je dan zeker vooruitgang als de randvoorwaarden goed genoeg zijn.
Ik weet :p tis niet dat ik ongeduldig ben, anders was ik jaren geleden gestopt maarja vind het altijd wel jammer
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33159760

[ Bericht 100% gewijzigd door MyImmortal op 17-12-2005 13:50:59 (sorry dubbel) ]
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33178803
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Ik schommel al 2 jaar in herhalingen gewicht, maar blijf gemiddeld op mijn gewicht staan
2 jaar lang op hetzelfde gewicht... dude je had al >15kg spiermassa erbij kunnen hebben!!!!

hoe is je dieet? wat is je maintanance niveau, hoe ver zit je er boven? wat is je vet% hoe lang cut en bulk je? train je wel progressief? wat voor oefeningen doe je, en met welke intensiteit/volume? wat doe je naast BB?
  zondag 18 december 2005 @ 00:35:57 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33179481
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef Thermo het volgende:

[..]

hmm ik heb dat dus ook, ben alleen niet zo happig op krakers..
me neither

heb zelf veel belasting in schouder en rug.Kraken hielp geen jota, maakte het volgens mij alleen erger

uithangen helpt
Ga nu na het trainen ff uithangen aan de bar op het plafond ( wel ff springen ) en draai even met onderlichaam

werkt super, geen kwaaltjes meer.
pi_33194666
Even snel een vraagje tussendoor. Als een man met een snelle stofwisseling, aan hoeveel calorieen zou ik per dag moeten zitten om er massa door krachttraining bij te krijgen? Ik zat zelf te denken aan de 4000 ofzo, maar moeten dat allemaal persé verschillende etenswaren zijn of is dat ook haalbaar met gewoon brood enz?
Ron Paul 2012
  zondag 18 december 2005 @ 21:31:58 #210
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33202111
Kan ook met brood.

Kwestie van kcals tellen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33210843
quote:
Dag2 : Hamstrings + Kuiten
Dag4 : Quads
Welke oefeningen doe je voor de hams, en welke voor de quads?
  maandag 19 december 2005 @ 09:09:37 #212
19479 Mr.J
pi_33211295
Hamstrings: Een staande plus een zittende hamstring curl en stiff leg dl's.
Quads: Squats, leg extension en dan of leg press of lunges.
pi_33236945
Welke oefeningen gooi jij onder 'Schouders' en welke onder 'Traps'

Btw: wat kosten jou amandelen

[ Bericht 49% gewijzigd door D-MIXXX op 20-12-2005 08:48:46 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:03:40 #214
19479 Mr.J
pi_33237299
Schouders:
Voorste kop: Front raises (stang, dumbbell, schijf)
Middelste kop: Side Raises (Dumbbells, machine, cable)
Achterste kop: Rear Raises (Dumbbells, machine, cable)
Algehele schouders (wel focus op voorkant): Press oefening (dummbell, stang, machine)

Traps:
Shrugs (dumbbell, stang)
Upright rows (cable, stang)

Geen idee. 1,- per zakje ofzo?
pi_33237997
Ok. Ik betaal nu dacht ik 1,70 voor 150 gram. Vind ik wat duur naar mijn gevoel. Ik heb dan wel in een blikje. Ik zal eens kijken of ze ook zakjes hebben...
pi_33238312
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:03 schreef Mr.J het volgende:
Schouders:
Voorste kop: Front raises (stang, dumbbell, schijf)
Middelste kop: Side Raises (Dumbbells, machine, cable)
Achterste kop: Rear Raises (Dumbbells, machine, cable)
Algehele schouders (wel focus op voorkant): Press oefening (dummbell, stang, machine)

Traps:
Shrugs (dumbbell, stang)
Upright rows (cable, stang)

Geen idee. 1,- per zakje ofzo?
Kun je die rear raises en algehele schouder oefeningen is verder uitleggen? Kheb er geen beeld bij. Hetzelfde geld voor upright rows met een cable machine.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:18:22 #217
19479 Mr.J
pi_33238346
Rear raises is praktisch hetzelfde als side raises maar dan met een voorovergebogen bovenlichaam zodat je de achterkant van je schouders aanspreekt.

En upright rows met een cable machine heb ik niet genoemd. Met een cable weg. Stangetje onderop vastmaken en richting kin trekken.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:18:37 #218
19479 Mr.J
pi_33238351
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:56 schreef D-MIXXX het volgende:
Ok. Ik betaal nu dacht ik 1,70 voor 150 gram. Vind ik wat duur naar mijn gevoel. Ik heb dan wel in een blikje. Ik zal eens kijken of ze ook zakjes hebben...
Haal ze zelf bij de AH.
pi_33238563
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:18 schreef Mr.J het volgende:
Rear raises is praktisch hetzelfde als side raises maar dan met een voorovergebogen bovenlichaam zodat je de achterkant van je schouders aanspreekt.

En upright rows met een cable machine heb ik niet genoemd. Met een cable weg. Stangetje onderop vastmaken en richting kin trekken.
Snelle reactie!

Al die engelse termen. Ik doe de genoemde oefeningen wel. Rear raises weer niet. Zal er van de week is aandacht aanbesteden in de sportschool.

Ik doe de upright rows ene keer met de kabelpulley, andere keer met de EZ stang. Tot hoever trek je die stang? Helemaal naar de kin werd me afgeraden. Je armen / schouders in een negentig graden hoek zou beter zijn.

Hoe wordt er hier over gedacht?
pi_33238663
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:30 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Snelle reactie!

Al die engelse termen. Ik doe de genoemde oefeningen wel. Rear raises weer niet. Zal er van de week is aandacht aanbesteden in de sportschool.

Ik doe de upright rows ene keer met de kabelpulley, andere keer met de EZ stang. Tot hoever trek je die stang? Helemaal naar de kin werd me afgeraden. Je armen / schouders in een negentig graden hoek zou beter zijn.

Ik trek hem wel door helemaal naar de kin. Het liefst daar even stil houden en weer mooi recht naar beneden.
Als je een bepaalde oefening niet weet, gewoon in Google indrukken bij plaatjes...

Zo krijg je bijvoorbeeld bij rear raises:

*maar dan met dumbels *
pi_33238807
Google. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Bedankt voor de tip.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:51:41 #222
19479 Mr.J
pi_33238981
quote:

[..]

Kwestie van aanvoelen. Trek hem soms maar tot aan m'n borst. Als je je traps maar samenknijpt.
pi_33239675
quote:

[..]

ligt er ook aan hoe ver je je handen uit elkaar plaatst.
Maar ben het met J eens, gewoon goed aanvoelen.
pi_33292224
hier staan zeer veel oefeningen beschreven, incl gif animatie.

dit is echt een te gekke site, spit em eens goed door, zeeeeer leerzaam!!!

http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
  donderdag 22 december 2005 @ 08:47:57 #225
19479 Mr.J
pi_33299509
Staat ook al in de startpost volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')