abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32885241
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's onzin, schoon eten is juist goedkoper!

Vers fruit; verse groenten; bakken rijst; ..kost geen drol

en zit niets in..in blikjes tonijn ook niet ( mits in water )
Ik drink geen melk, eet amper brood, geen vruchtesappen, geen fris, geen sausjes, geen pakjes...nada

Heel makkelijk en heeel verantwoord en vooral, lekker goedkoop
Oké maar ik neem aan dat je ook weleens een tussendoortje lust. Een product uit de reforma winkel is duurder dan een massa product uit de plaatselijke Super. En verder kun je niet elke dag rijst eten. Enige afwisseling is gewenst om een goed voedselpatroon te hebben.

Brood kun je bakken met zo'n machine. Drinken? Bedoel geen vruchtesappen? Pakken drank uit de reforma winkel zijn vele malen duurder dan een pak appelsap. Een ecologische groente is duurder dan bespoten groente. Wat je zegt klopt gewoon niet, mede omdat de tijd die je investeert ook wat waard is. Als je alles op 1 weegschaal gooit ben je gewoon meer geld kwijt.
pi_32904157
Fruit is nou ook niet bepaald goedkoop maar goed. Maar ja op zich let ik tegenwoordig op mijn voeding, kost misschien kwa fruit/melk/brood/beleg enz wat meer maar ja ik vreet geen chips en al die andere onzin meer. Frisdrank drink ik eigenlijk ook niet meer. Dus dat compenseerd weer .

Ff een onbenullig vraagje, als mensen het hebben over hoeveel Kg ze kunnen drukken, is dit dan meestal inc of exc de stang?
pi_32905771
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Semargofni het volgende:
Fruit is nou ook niet bepaald goedkoop maar goed. Maar ja op zich let ik tegenwoordig op mijn voeding, kost misschien kwa fruit/melk/brood/beleg enz wat meer maar ja ik vreet geen chips en al die andere onzin meer. Frisdrank drink ik eigenlijk ook niet meer. Dus dat compenseerd weer .

Ff een onbenullig vraagje, als mensen het hebben over hoeveel Kg ze kunnen drukken, is dit dan meestal inc of exc de stang?
Stang reken je altijd mee in gewicht.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:39:01 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32907993
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Oké maar ik neem aan dat je ook weleens een tussendoortje lust. Een product uit de reforma winkel is duurder dan een massa product uit de plaatselijke Super. En verder kun je niet elke dag rijst eten. Enige afwisseling is gewenst om een goed voedselpatroon te hebben.

Brood kun je bakken met zo'n machine. Drinken? Bedoel geen vruchtesappen? Pakken drank uit de reforma winkel zijn vele malen duurder dan een pak appelsap. Een ecologische groente is duurder dan bespoten groente. Wat je zegt klopt gewoon niet, mede omdat de tijd die je investeert ook wat waard is. Als je alles op 1 weegschaal gooit ben je gewoon meer geld kwijt.
Ik heb geen moeite met elke dag rijst

doen de oosterlingen al eeuwen...didn't kill them, now did it?
Kun je eindeloos mee varieren
En nee, ik drink geen enkele vruchtensap, biologisch of niet...ik eet wel verse ananas..kilo's, kost geen drol bij de suri of turk en met een hele ananas doe ik 2 dagen.
Brood, kun je zelfs low carb halen...en ook dat kost geen drol, of je bakt het zelf..heb je niet eens een machine voor nodig. Kun je zelfs met whey bakken Maar dat doe ik niet, want ik hoef niet te groeien.

Dan pasta ( volkoren )..met gewoon tomaten en verse basilicum en als ik mezelf wil verwennen..mozzarella ( heb je ook light, net zo lekker, geen toevoegingen en veeel minder vet )
Heerlijk!

en tussen biologische groenten en gewone, zit een paar cent verschil...boo fucking hoo

EN of wat ik zeg klopt...Ik heb van voeding een fucking kunst gemaakt
pi_32908652
Ik wil iedereen hier even op het Gracie dieet wijzen. Ik probeer me er aan te houden en het lukt me meestal ook nog. Aangezien ik momenteel aan het sporten ben, is dit het ideale dieet voor mij. Ook wel handig als ik over een paar maandjes met kickboksen ga beginnen.

http://www.roycegracie.tv/frames/bio/gracie_diet.htm
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:17:20 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908700
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
Ik wil iedereen hier even op het Gracie dieet wijzen. Ik probeer me er aan te houden en het lukt me meestal ook nog. Aangezien ik momenteel aan het sporten ben, is dit het ideale dieet voor mij. Ook wel handig als ik over een paar maandjes met kickboksen ga beginnen.

dieten werken niet...goed eten wel

hoezo over paar maandjes pas beginnen trouwens? Bereid je overigens maar voor; ik heb zelf een paar jaar gekickbokst...nooit zo'n slopende training gehad. Dat haalt echt het uiterste uit jezelf.
pi_32908763
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef SHE het volgende:

[..]

dieten werken niet...goed eten wel

hoezo over paar maandjes pas beginnen trouwens? Bereid je overigens maar voor; ik heb zelf een paar jaar gekickbokst...nooit zo'n slopende training gehad. Dat haalt echt het uiterste uit jezelf.
Dit dieet is juist een manier van goed eten. Het doel van dit dieet is namelijk niet om af te vallen, maar om fitter te leven.
Bijna al mijn vrienden zitten op kickboksen, dus ik weet wel ongeveer wat ik ervan kan verwachten. Daarnaast ben ik fysiek niet bepaald slecht bemiddeld en kan ik behoorlijk incasseren.
Ik heb eerst 2 jaar krachttraining gedaan en wil nu dus gaan kickboksen. Sinds 2 maanden train ik thuis volgens een schema dat een vriend van mij heeft samen gesteld die op kickboksen zit. Dat houdt in feite in dat ik elke dag wakker word met spierpijn in mijn borststreek, armen en hamstrings van het oefenen van stoten en lowkicks
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:23:41 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908802
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit dieet is juist een manier van goed eten. Het doel van dit dieet is namelijk niet om af te vallen, maar om fitter te leven.
Bijna al mijn vrienden zitten op kickboksen, dus ik weet wel ongeveer wat ik ervan kan verwachten. Daarnaast ben ik fysiek niet bepaald slecht bemiddeld en kan ik behoorlijk incasseren.
Ik heb eerst 2 jaar krachttraining gedaan en wil nu dus gaan kickboksen. Sinds 2 maanden train ik thuis volgens een schema dat een vriend van mij heeft samen gesteld die op kickboksen zit. Dat houdt in feite in dat ik elke dag wakker word met spierpijn in mijn borststreek, armen en hamstrings van het oefenen van stoten en lowkicks
daarom ben ik gestopt...continu helse pijn en overal blauwe plekken ...mijn moeder dacht dat mijn ex me mishandelde
Knap als je het volhoud...ik was te ijdel en een pusss

Anyways, succes! Voor boksers niets dan respect....1 van de weinige sporten die conditie en kracht vereist.
pi_32908880
Daarom ga ik ook naar alle waarschijnlijkheid bij Fred Royers in Arnhem trainen. Daar word je gestaag verder gebracht. Je wordt niet kapot gemaakt op een training, maar je voelt het wel na afloop. Gelukkig hebben wat vrienden me al verteld wat ik ongeveer kan verwachten en dat ik vooral niet bang moet worden als ik ff out ben na een levertrap of zo.
Mede daarom houd ik dit topic in de gaten, want met het juiste sportdieet en met de juiste krachttraining naast het kickboksen, word je optimaal voorbereid op kickbokstrainingen.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:32:10 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908931
Tja, wat bij mij veel baat had was erg goed voor de maag zorgen...heel licht voedsel dus..1 keer een verkeerde trap en er waren peristaltische bewegingen

Ook ging ik vaak "uithangen" even aan de trap of iets anders hoger dan ikzelf...regelmatig de knopen in mijn bovenlichaam gehad door blocken van een stoot en de daarop volgende verkramping van de spieren. Maar goed, zo te horen heb je de juiste mensen om je heen
  donderdag 8 december 2005 @ 01:33:09 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908947
oh en idd, voor bloeden, black outs of tijdelijk geheugen verlies moet je idd niet bang zijn
pi_32909040
Ik heb van een jongen die aan Ashihara doet gehoord dat als je stopt met alcohol, je lever 1,5 keer zo klein wordt en dat je dan meer kunt hebben op je lever. Veel Marokkanen kunnen daarom ook langer door gaan tijdens partijen en trainingen. Ik heb echter toch maar liever wat meer pijn in plaats van het drinken van whisky, bier en tequila op te geven Licht voedsel moet wel lukken.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:41:21 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32909065
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef cultheld het volgende:
Ik heb van een jongen die aan Ashihara doet gehoord dat als je stopt met alcohol, je lever 1,5 keer zo klein wordt en dat je dan meer kunt hebben op je lever. Veel Marokkanen kunnen daarom ook langer door gaan tijdens partijen en trainingen. Ik heb echter toch maar liever wat meer pijn in plaats van het drinken van whisky, bier en tequila op te geven Licht voedsel moet wel lukken.
Badr zou ik graag een trechter met pure alcohol door zijn strot duwen...zijn lifestyle deed 'm niet veel goeds in elk geval

Beter hou je het drankje erin idd .

En nu trusten & natuurlijk pics voor en na je eerste training

pi_32909154
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Badr zou ik graag een trechter met pure alcohol door zijn strot duwen...zijn lifestyle deed 'm niet veel goeds in elk geval

Beter hou je het drankje erin idd .

En nu trusten & natuurlijk pics voor en na je eerste training

Badr Hari is natuurlijk wel een topper in de ring, maar daar buiten wat arrogant.

Zo bont en blauw zal ik wel niet zijn na de eerste training, want ik kan behoorlijk vechten en heb nu al een keiharde rechter lowkick. Voor pijn ben ik niet bang
pi_32912117
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:

jezus domme jood, moe je nou in elke post die je hier typt roepen dat je op kickboksen gaat?
Je doet het nog geeneens, en volgens mij schijt je nu al zever kleuren tegelijk
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_32913153
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

jezus domme jood, moe je nou in elke post die je hier typt roepen dat je op kickboksen gaat?
Je doet het nog geeneens, en volgens mij schijt je nu al zever kleuren tegelijk
Volledig ontopic omdat dat dieet daar nuttig voor is. Tevens ben ik al eens wezen kijken, dus ik weer wat ik er ongeveer van kan verwachten.
Ik schijt maar voor 1 ding en dat is de kaakchirurg
pi_32913956
Ik train nu 4 setjes van 10 reps.
Laatst setje is mijn "top" zeg maar.

En nu willen we groeien...kan ik dan beter 4 setjes van 6 á 8 reps doen met mijn top,
of zijn we nu al goed bezig?
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_32918573
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met elke dag rijst

doen de oosterlingen al eeuwen...didn't kill them, now did it?
Kun je eindeloos mee varieren
En nee, ik drink geen enkele vruchtensap, biologisch of niet...ik eet wel verse ananas..kilo's, kost geen drol bij de suri of turk en met een hele ananas doe ik 2 dagen.
Brood, kun je zelfs low carb halen...en ook dat kost geen drol, of je bakt het zelf..heb je niet eens een machine voor nodig. Kun je zelfs met whey bakken Maar dat doe ik niet, want ik hoef niet te groeien.

Dan pasta ( volkoren )..met gewoon tomaten en verse basilicum en als ik mezelf wil verwennen..mozzarella ( heb je ook light, net zo lekker, geen toevoegingen en veeel minder vet )
Heerlijk!

en tussen biologische groenten en gewone, zit een paar cent verschil...boo fucking hoo

EN of wat ik zeg klopt...Ik heb van voeding een fucking kunst gemaakt
Ik ben onder de indruk, alleen kost het je wel veel tijd. Zelf heb ik het idee dat ik gezond leef, maar als ik soms toch zie wat voor rommel je wegwerkt. Ook al is het maar vlees. Vol met hormonen ed. Ecologisch vlees vind ik dan echt niet te betalen. Een stukje kip kost al snel 4 euro. Dat weegt niet op tegen de aanbiedingen van ''normale'' kip
  donderdag 8 december 2005 @ 14:48:27 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32918751
Daarom eet ik ook geen vlees...nergens voor nodig

Ben overigens niet vegetarisch uit principiele overwegingen hoor, maar gewoon omdat ik het voor geen meter vertrouw.
Als ik dan vlees eet, dan is dat een aso steak van bijna een kilo bij een restaurant waar ik weet dat ze fatsoenlijk spul verkopen

Thuis heb ik het niet en wil ik het niet hebben...vies, smaakt nergens naar en voegt niets toe.
Met rijst, vis, pasta en groenten kom ik al een heeeel eind
pi_32919453
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef SHE het volgende:
Daarom eet ik ook geen vlees...nergens voor nodig

Ben overigens niet vegetarisch uit principiele overwegingen hoor, maar gewoon omdat ik het voor geen meter vertrouw.
Als ik dan vlees eet, dan is dat een aso steak van bijna een kilo bij een restaurant waar ik weet dat ze fatsoenlijk spul verkopen

Thuis heb ik het niet en wil ik het niet hebben...vies, smaakt nergens naar en voegt niets toe.
Met rijst, vis, pasta en groenten kom ik al een heeeel eind
Ik heb ooit is een keer 1 week moeten schoonmaken in een slachterij sindsdien hoef ik echt geen vlees meer te hebben
pi_32919972
Enige vlees wat ik nog wel vertrouw zijn lappen kipfilet in de supermarkt waar bijna niets aan bewerkt is. Varkensvlees hoef ik sowieso toch niet meer, gore vette bende.

Betrap mezelf er laatste tijd toch wel op hoeveel ik met voeding bezig ben, probeer al zoveel mogelijk 'schoon' te eten. Al blijft het toch wel lastig voor een student, want avondeten is ook nog steeds wat te pot schaft. Maar bijvoorbeeld geconcentreerd vruchtensap, bewerkt vlees, chips, snoep, koek eet ik al niet meer.

En goed eten is helemaal niet zo duur, een gewoon middag maaltje met wat zilvervlies rijst, tonijn, broccoli, ui, enz. enz. is misschien anderhalve euro. En lekker dat het is, veel lekkerder dan smerig brood met goor vlees erop.
pi_32946103
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef frenkck het volgende:
Enige vlees wat ik nog wel vertrouw zijn lappen kipfilet in de supermarkt waar bijna..........blabla
Even een feit over je kipfilet:

De filet wordt ingespoten met een eiwit achige emulsie zodat het vlees zwaarder wordt (en meer vocht bevat).

http://www.rtl.nl/(/actue(...)pfilet_opgepompt.xml
http://www.zibb.nl/food/assortimentnieuws_zoom/asp/artnr/1078741/versie/1/

Eet smakelijk
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:00:12 #123
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32947183
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef Devlinsect het volgende:

Even een feit over je kipfilet:

De filet wordt ingespoten met een eiwit achige emulsie zodat het vlees zwaarder wordt (en meer vocht bevat).

http://www.rtl.nl/(/actue(...)pfilet_opgepompt.xml
http://www.zibb.nl/food/assortimentnieuws_zoom/asp/artnr/1078741/versie/1/

Eet smakelijk
Dus kipfilet (= veel eiwit) wordt gratis en voor niets opgepompt met NOG meer eiwit. Ik zie het probleem dus niet.
Ceci n'est pas une signature.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:04:31 #124
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32947306
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Dus kipfilet (= veel eiwit) wordt gratis en voor niets opgepompt met NOG meer eiwit. Ik zie het probleem dus niet.
En door die extra hormonen die erin zitten is straks niemand natural meer!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32948665
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Het probleem:
Stel je koopt drie kilo kip. Twee kilo is echt kip. De rest is een waterachtige eiwit emulsie met daarin de nodige zooi om het nog langer houdbaar te maken.
pi_32948745
En kip bij de poelier?
ik bedoel, ik woon vlak bij Barneveld en dat is toch wel hét kippendorp van nederland!
Dat zal toch wel goed spul zijn...?

en hoeveel kipfilet heb je nodig als je elke dag 4 tot 6 sneetjes brood met dat spul wil eten?
1 filet per 2 sneetjes?
(niet super groot formaat natuurlijk)
pi_32951119
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:00 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
En kip bij de poelier?
ik bedoel, ik woon vlak bij Barneveld en dat is toch wel hét kippendorp van nederland!
Dat zal toch wel goed spul zijn...?

en hoeveel kipfilet heb je nodig als je elke dag 4 tot 6 sneetjes brood met dat spul wil eten?
1 filet per 2 sneetjes?
(niet super groot formaat natuurlijk)
Bij de poelier lijkt het me goed. En voorverpakte kipfilet (en alle soorten ham) zijn gemaakt van kleine stukjes kippenvlees wat ze over hadden en dat wordt geperst tot je plakje kipfilet.

We hadden het hier over gezond eten en over het zo ´puur´ mogelijk eten. Het leek me goed om dit ff te vermelden.

En nu weer over het BB
pi_32951146
en geen idee hoeveel kip ik nodig ga hebben om een week door te komen?
pi_32951353
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Bij de poelier lijkt het me goed. En voorverpakte kipfilet (en alle soorten ham) zijn gemaakt van kleine stukjes kippenvlees wat ze over hadden en dat wordt geperst tot je plakje kipfilet.

We hadden het hier over gezond eten en over het zo ´puur´ mogelijk eten. Het leek me goed om dit ff te vermelden.

En nu weer over het BB
Voeding is een onderdeel van BB
pi_32951372
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
en geen idee hoeveel kip ik nodig ga hebben om een week door te komen?
Dat ligt eraan hoeveel je erop doet natuurlijk. Ik kan jouw dieet niet bepalen. Eiwitten zijn belangrijk. Koolhydraten zijn nog belangrijker voor de krachttraining en bij herstel na de training.

Begin is met 2 gram x je lichaamsgewicht is de hoeveelheid eiwit die je minimaal nodig hebt per dag.

En tjek de OP van Mr. J. ff na. Staat vast wel iets over te vinden. Ga het niet herkauwen
pi_32952935
Hoeft ook niet

Mn dieet staat in deeltje 15 dacht ik.
Dus dat heb ik als eens uitgereken.

Het gaat mij er meer om hoeveel kip je in de praktijk nodig hebt ipv al die getallen
pi_32967892
mijn dieet

0,5 liter melk + 4 boterhammen (kaas/pindakaas/jam)

4 boterhammen (kaas/pindakaas/jam)

warm eten (meestal bami slierten met spinazie smaak met groente en stukje vlees)

appel + banaan

0,5 liter yoghurt + 100 gram havermout

0,5 kilo kwark + 100 gram musli

dit eet ik elke dag alleen niet in dezelfde volgorde ivm ploegendienst.

[ Bericht 88% gewijzigd door diep-in-de-war op 10-12-2005 13:18:45 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32969149
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:47 schreef diep-in-de-war het volgende:
mijn dieet

4 boterhammen (kaas/pindakaas/jam)

warm eten (meestal bami slierten met spinazie smaak met groente en stukje vlees)

appel + banaan

0,5 liter yoghurt + 100 gram havermout

0,5 kilo kwark + 100 gram musli

dit eet ik elke dag alleen niet in dezelfde volgorde ivm ploegendienst.
Ik zou die kaas vervangen door tonijn oid, kaas is beetje nutteloos voedsel vind ik zelf.
pi_32969241
ik eet geen vis. omdat ze stinken en iets wat zo stinkt kan nooit lekker zijn is mijn mening. mijn lengte is 190 vet percentage is 9% en mijn gewicht is 108,6 kilo. ik wil door gaan tot ik 110 ben en dan alles op pijl houden. ik ben nu 8 jaar clean bezig. ik kom er wel achter dat hou zwaarder je bent hoe makkelijker het is om droog te zijn omdat je spieren zo enorm veel energy verbruiken. ik eet bv elke week zoiezo 2 zakken chips leeg en 2 zakken snoep . verder drink ik 3 liter water per dag, en af en toe 100% pure vruchtendrank, zonder toegevoegde rommel.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32969948
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:56 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Het probleem:
Stel je koopt drie kilo kip. Twee kilo is echt kip. De rest is een waterachtige eiwit emulsie met daarin de nodige zooi om het nog langer houdbaar te maken.
Dat is mn punt niet. Je krijgt toch een aanzienlijke hoeveelheid eiwitten voor je geld. EN de prijs is lager omdat je maar voor 2 van de 3 kg kip betaalt. Win-win situatie.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:25:37 #136
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32970295

omg Ronnie

goed topic, interessant om te lezen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32972758
Ik kan er echt niet bij dat Coleman zo vaak Mr. Olympia is geworden . Jay Cutler is veel 'mooier' gespierd dan die knaap met z'n adertjes overal en nergens.

[ Bericht 10% gewijzigd door LedZep op 10-12-2005 16:47:00 ]
pi_32972844
dubbelpost
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:51:27 #139
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32972994
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:36 schreef LedZep het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat Coleman zo vaak Mr. Olympia is geworden . Jay Cutler is veel 'mooier' gespierd dan die knaap met z'n adertjes overal en nergens.

tja ieder zn eigen mening, maar ik vind Clutlers lichaam niet zo speciaal...zijn schouders zijn zelfs zeer lelijk..ook ziet het er minder "gelikt" uit dan bij Coleman
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32973109
Ach ja, Coleman is wel groter, maar persoonlijk vind ik het iets té.
pi_32973487
De verhoudingen van mr. Olympia zijn beter. Tjek de schouders van Cutler
pi_32973658
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Dat is mn punt niet. Je krijgt toch een aanzienlijke hoeveelheid eiwitten voor je geld. EN de prijs is lager omdat je maar voor 2 van de 3 kg kip betaalt. Win-win situatie.
ik zie geen win win situatie. je betaald voor 3 kg kip en je krijgt 2 kg. als je je kip gaat bereiden loopt die eiwit rommel er gedeeltelijk weer uit. ze gebruiken het puur om de kipfilet op te pompen en daardoor meer voor de kip te krijgen. leuk detail die eiwitten worden gemaakt van oa varkens. leuk voor mensen die geen varken mogen eten volgens hunnie geloof en daarom kip eten
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32973764
dexter "the blade" jackson ziet er pas netjes uit. hij moet een keer de olympia mee naar huis nemen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32974751
http://www.craigproductio(...)0misc/Jay_Cutler.jpg

http://www.bodybuilders.com/jay5.jpg

Zo slecht zijn zijn schouders niet eens. iig, het punt dat ik wil maken is dat ik vind dat Coleman helemaal niet mooi gespierd is. Met zijn name zijn armen zien eruit alsof ze 24 uur per dag op hun donder krijgen. Meer aders dan spier bij wijze van spreken. Bij Cutler en ook hierboven genoemde Jackson zien de spieren er gewoon beter uit.
pi_32975768
ik moet met pijn in me hart toegeven dat ronnie er op die foto wel goed uitziet. doet ie stiekem een vacuum ofzo?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zondag 11 december 2005 @ 01:13:54 #146
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32984969
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zie geen win win situatie. je betaald voor 3 kg kip en je krijgt 2 kg. als je je kip gaat bereiden loopt die eiwit rommel er gedeeltelijk weer uit. ze gebruiken het puur om de kipfilet op te pompen en daardoor meer voor de kip te krijgen.
Er was eerder in dit topic al meermaals aangehaald dat niet opgepompte kip (van bijv. de poelier) aanmerkelijk duurder is. Dus misschien had ik het anders moeten verwoorden: de prijs per kipfilet is hetzelfde, maar de opgepompte filets wegen per stuk meer omdat ze vol zitten met water en eiwitten. Natuurlijk zal er een deel van die eiwitten verloren gaan, maar nooit 100%. Netto dus winst.
pi_32987475
oke eiwit winst, maar geen win win situatie toch?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33008641
quote:
Op zondag 11 december 2005 01:13 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Er was eerder in dit topic al meermaals aangehaald dat niet opgepompte kip (van bijv. de poelier) aanmerkelijk duurder is. Dus misschien had ik het anders moeten verwoorden: de prijs per kipfilet is hetzelfde, maar de opgepompte filets wegen per stuk meer omdat ze vol zitten met water en eiwitten. Natuurlijk zal er een deel van die eiwitten verloren gaan, maar nooit 100%. Netto dus winst.
Je snapt het nog niet

Stel je koopt 100 kerstkransjes bij de supermarkt. Heerlijk mèn.

20 van die kransjes bevat nou niet de pure chocolade terwijl op de verpakking staat: 100% pure chocolade. Blijkt een chemisch goedje te zijn wat lijkt en smaakt naar chocolade. Je dacht dat het echte chocolade is, terwijl je volledig heb betaald.

"Natuurlijk zal er een deel van die echte chocolade verloren gaan, maar nooit 100%. Netto dus winst".
  maandag 12 december 2005 @ 12:44:43 #150
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_33011713
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef Devlinsect het volgende:

Je snapt het nog niet
Wie de schoen past...
quote:
Stel je koopt 100 kerstkransjes bij de supermarkt. Heerlijk mèn.

20 van die kransjes bevat nou niet de pure chocolade terwijl op de verpakking staat: 100% pure chocolade.
Eigenlijk heb ik op verpakkingen kip nog nooit een ingredientenlijst zien staan. Zolang nergens wordt geclaimd dat het 100% pure kip is, zit er niemand fout.
quote:
Blijkt een chemisch goedje te zijn wat lijkt en smaakt naar chocolade. Je dacht dat het echte chocolade is, terwijl je volledig heb betaald.
Maar je betaalt absoluut NIET hetzelfde. 1 kg kip is bij de poelier veel duurder dan bij de ALDI/LIDL/whatever. Je krijgt inderdaad ook minder kip voor dat geld, maar aangezien het gewicht hetzelfde is, krijg je er dus wel iets anders voor in de plaats: eiwitten en water. Dus netto zal je vermoedelijk per kipfilet hetzelfde betalen. Alleen is het eiwit+water dus essentieel gratis. Moet ik het nu echt nog gaan voorrekenen of kom je er nu zelf uit?
pi_33013471
in elke kip gooien ze die rommel. of je moet naar een hele speciale winkel gaan.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33013520
of je eigen huiskip gaan eten
  maandag 12 december 2005 @ 13:56:40 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33013557
Na dit gezeik hoef ik helemaal geen kip meer
pi_33013865
ik denk dat het met ander vlees niet beter is hoor. al het eten van tegenwoordig is fucked up.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33013896
Dus je betaalt voor water met varkenseiwit en houdbaarheidsnummer E zoveel, terwijl op de verpakking staat dat je 100% kip koopt. Duur water en E nummer dan.

Ik snap je punt. Snap je ook mijne?

Tis wel goedkoper dan bij de poulier. Vreet ook heerlijk mijn kipfilet met water.

En voor SHE: dit gebeurd niet alleen met kip maar met alle voorverpakte vleessoorten (excl. de slager).
  maandag 12 december 2005 @ 14:13:24 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33013978
Scheelt; die eet ik ook niet
  maandag 12 december 2005 @ 14:41:07 #157
19479 Mr.J
pi_33014569
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees.
pi_33018721
Waarom al dat gezeik de laatste tijd over kip? Ja natuurlijk zit er rotzooi in, maar dat zit tegenwoordig in alles, dus dan kan je net zo goed je eigen moestuin kweken. Oh nee, de lucht is ook vervuild, dus dat helpt ook niet . Zullen we eens over varkensvlees beginnen? Nee liever kip dan.
pi_33026253
Ik gebruik nu Creatine en ben vrij snel 2,5kg aangekomen. Goede zaak dus, maar het lijkt wel alsof ik weer in de pubertijd zit? Kan dit komen door de Creatine/ Ik drink zeker 2L per dag eerder 3a3,5L.
pi_33027877
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Sloper het volgende:
Ik gebruik nu Creatine en ben vrij snel 2,5kg aangekomen. Goede zaak dus, maar het lijkt wel alsof ik weer in de pubertijd zit? Kan dit komen door de Creatine/ Ik drink zeker 2L per dag eerder 3a3,5L.
Dat kan ja
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33030722
Is it curable?
pi_33030736
Qua pubertijd bedoel ik dus m'n huid/puistjes
pi_33036638
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:10 schreef Sloper het volgende:
Qua pubertijd bedoel ik dus m'n huid/puistjes
Komt door de kip

Serieus, het zou kunnen liggen aan je whey poeder. Volgende keer een andere poeder gebruiken
pi_33036729
Ligt aan de crea ( kan ook aan whey liggen, maar hier zal het wel de crea zijn )

Het kan per merk nog een beetje verschillen , schone/vuile crea maar iig zul je er wel altijd last van blijven hebben.
pi_33036818
Ik ben nu 2,5 week aan de creatine en moet zeggen dat ik er tevreden over ben, vooral met de squat kan ik veel hoger in gewicht gaan.
pi_33040942
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:44 schreef Thermo het volgende:
Ligt aan de crea ( kan ook aan whey liggen, maar hier zal het wel de crea zijn )

Het kan per merk nog een beetje verschillen , schone/vuile crea maar iig zul je er wel altijd last van blijven hebben.
Vuile crea zou betekenen geen pure monohydraat dus met het bijproduct Sodium (als ik goed ben geïnformeerd). Daar krijg je geen puisten van.
pi_33041252
Ik heb verder geen ervaring met Crea dus daarom ook niet verder er naar gekeken, Mr J kan daar vast nog wel wat zinnigs over vertellen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:38:18 #168
19479 Mr.J
pi_33041945
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:51:17 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33043657
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:58 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Vuile crea zou betekenen geen pure monohydraat dus met het bijproduct Sodium (als ik goed ben geïnformeerd). Daar krijg je geen puisten van.
Oh jawel hoor...sodium staat niet alleen gelijk aan vocht vasthouden, maar ook aan een mogelijkheid tot versnelde talgproductie, voor hen die er gevoelig voor zijn.
pi_33044167
Anders moet je navragen waar de creatine geproduceerd wordt. Creatine uit Europa en Amerika zijn beter dan creatine wat in China geproduceerd wordt.
pi_33047786
je kunt biergisttabletten proberen, die willen nog wel eens helpen tegen acne.
Ze werken bloedzuiverend.
pi_33054918
Iemand nog tips voor een onderrug (opkomende) blessure, behalve fysio/dokter. Heb het gevoel dat me hamstrings te kort zijn/worden waardoor het doortrekt naar me onderrug, kan dit? Heb al pijn in me onderug als ik even fout ga zitten en me rug niet goed recht hou. Ga over 2 weken naar de dokter als het door blijft gaan, maar heb het niet zo op die oplichters dokter_fysio. Hoe zit het precies met een kraker?
pi_33055658
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef NotoriousJw het volgende:
Iemand nog tips voor een onderrug (opkomende) blessure, behalve fysio/dokter. Heb het gevoel dat me hamstrings te kort zijn/worden waardoor het doortrekt naar me onderrug, kan dit? Heb al pijn in me onderug als ik even fout ga zitten en me rug niet goed recht hou. Ga over 2 weken naar de dokter als het door blijft gaan, maar heb het niet zo op die oplichters dokter_fysio. Hoe zit het precies met een kraker?
wat een post...
Als je je rug vlug wilt verneuken en wilt uitspelen als bruce lee in zijn laatste 2 levensjaren, moet je vooral niet naar de dokter gaan voor zoiets...
Valt het je niet op dat je ons gewoon om dokteradvies vraagt?
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33056851
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Genjuro het volgende:

[..]

wat een post...
Als je je rug vlug wilt verneuken en wilt uitspelen als bruce lee in zijn laatste 2 levensjaren, moet je vooral niet naar de dokter gaan voor zoiets...
Valt het je niet op dat je ons gewoon om dokteradvies vraagt?
Ik vraag ervaringen van andere BB-ers, die misschien tips hebben zodat ik rechtstreeks naar kraker/fysio kan stappen, ervaringen vraag ik
pi_33064218
quote:
Ik heb heel vaak blessures aan mijn onderrug, maar dat komt omdat mijn deadlift niet uitermate is

*ga ik ook niet voor naar de dokter, paar weken verder is het weer over*
  woensdag 14 december 2005 @ 09:45:45 #176
19479 Mr.J
pi_33065384
quote:
Kans is aanwezig dat er een wervel niet helemaal 100% zit. Deze drukt tegen je zenuwbanen aan waardoor je pijn krijgt.

Een kraker (chiropractor) bracht in mijn geval uitkomst.
pi_33065413
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Kans is aanwezig dat er een wervel niet helemaal 100% zit. Deze drukt tegen je zenuwbanen aan waardoor je pijn krijgt.

Een kraker (chiropractor) bracht in mijn geval uitkomst.
hmm ik heb dat dus ook, ben alleen niet zo happig op krakers..
pi_33075895
Die rugvraag vind ik wel een hele specifieke vraag die je beter aan je huisarts kan stellen.

Een manuele therapeut kraakt ook. Anderhalf jaar lang last van mijn schouder gehad. Ff kraken bij de manuele therapeut en met vier behandelingen heb ik het nog niet terug gehad.

Mits aanvullen verzekerd kun je 9 behandelingen krijgen. Aanvraag via huisarts
pi_33075933
Middel tege puisten:

Zink en magnesiumpreparaten te verkrijgen bij Trekvat en Kruidpleister.

pi_33076465
over die deadlift heh, de rug moet recht zijn, maar ik geloof dat het vooral verkeerd is als je een bolle rug trekt toch?

Ik geloof dat namelijk dat mijn rug tijdens 't liften bijna recht is, maar ook 'n klein beetje hol. Dat is toch niet erg?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_33076512
ik zou toch proberen zoveel mogelijk recht te houden, ookal moet je dan wat lichter gaan. beter voorkomen van blessures dan achteraf spijt
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33079071
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:33 schreef mister_popcorn het volgende:
over die deadlift heh, de rug moet recht zijn, maar ik geloof dat het vooral verkeerd is als je een bolle rug trekt toch?

Ik geloof dat namelijk dat mijn rug tijdens 't liften bijna recht is, maar ook 'n klein beetje hol. Dat is toch niet erg?
Beetje hol is juist goed, kan hij ook niet bol schieten tijdens de oefening.
pi_33112002
Blijft NOOIT maar dan ook NOOIT doorlopen met rugklachten. Je kan zo je hele rug verneuken door door te lopen. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die te laat waren. Chiropractor is echt je best vriend!
pi_33115868
kunnen te korte hamstrings onderrug klachten veroorzaken
  donderdag 15 december 2005 @ 23:26:31 #185
19479 Mr.J
pi_33119352
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef Thermo het volgende:

[..]

hmm ik heb dat dus ook, ben alleen niet zo happig op krakers..
Nergens voor nodig die angst.

Giropractie is een pittige wetenschappelijke studie. Niet iets wat je zo maar even kan worden.
pi_33132938
Squats 1 X 8 - 10 reps
Leg Extensions 1 X 8 - 10 reps
Leg Curls 1 X 8 - 10 reps
Dumbbell Pullovers 1 X 8 - 10 reps
Barbell Overhead Shoulder Press 1 X 8 - 10 reps
Seated Rows 1 X 8 - 10 reps
Bench Press 1 X 8 - 10 reps
Barbell Bicep Curls 1 X 8 - 10 reps
Tricep Extensions 1 X 8 - 10 reps
Weighted Pullups 1 X 8 - 10 reps
Weighted Dips 1 X 8 - 10 reps
Standing Calf Raises 1 X 8 - 12 reps
Abs - 1 X 10 - 15 reps

Wat bedoelen ze met reps???
hay hay
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:11:01 #187
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33133320
herhalingen....
pi_33133641
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef Dacide het volgende:
herhalingen....
maar wat moet je precies herhalen 1x8 en dan nog 10 reps wat bedoelen ze precies dan?
hay hay
pi_33134366
1 set van 8 tot 10 herhalingen. Dus minimaal 8 en maximaal 10. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar goed.
pi_33134469
Trouwens, als je nog niet weet wat reps en sets zijn zou ik nog maar niet aan HIT beginnen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:59:42 #191
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_33134964
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Giropractie is een pittige wetenschappelijke studie. Niet iets wat je zo maar even kan worden.
Mja, maar het blijft wel een ingreep.
pi_33135072
hebben jullie ook weleens van die dagen waarop je net niet het gewenste reps haalt? ben al wekenlang veel vooruitgang aan het boeken, steeds een repje meer ofzo of steeds iets zwaarder. behalve bij benen en borst komen de rest van de spiergroepen net een repje ofzo tekort deze week. Ik weet dat het niet veel is, maar toch, vooruitgang boeken of evenaren is mentaal een grote ondersteuning voor me. En het net niet halen, daar baal ik op zich wel een beetje van.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:08:16 #193
19479 Mr.J
pi_33135204
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

Mja, maar het blijft wel een ingreep.
True. Je wervels worden als het ware weer mooi uitgelijnt.
pi_33135349
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Giropractie is een hele dure wetenschappelijke studie, echter is het nooit ERKEND in de geneeskunde. M.a.w. de geneeskunde heeft zo zijn twijfels of het inderdaad helpt.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:38:14 #195
19479 Mr.J
pi_33136131
A, dat wist ik niet. Dacht dat het gewoon erkend was.

Desalniettemin heb ik er zeer goede ervaringen mee!
pi_33136148
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef MyImmortal het volgende:
hebben jullie ook weleens van die dagen waarop je net niet het gewenste reps haalt? ben al wekenlang veel vooruitgang aan het boeken, steeds een repje meer ofzo of steeds iets zwaarder. behalve bij benen en borst komen de rest van de spiergroepen net een repje ofzo tekort deze week. Ik weet dat het niet veel is, maar toch, vooruitgang boeken of evenaren is mentaal een grote ondersteuning voor me. En het net niet halen, daar baal ik op zich wel een beetje van.
Ik schommel al 2 jaar in herhalingen gewicht, maar blijf gemiddeld op mijn gewicht staan
pi_33136447
chiropractisch centrum gevonden in Eindhoven, binnekort eens langs.
Wel opvallend dat er alleen amerikanen werken....

Ik ben sinds de zomer enorm vooruit gegaan, nieuw trainingsmaatje die wat hoger zit helpt echt veel.
pi_33136940
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Thermo het volgende:
chiropractisch centrum gevonden in Eindhoven, binnekort eens langs.
Wel opvallend dat er alleen amerikanen werken....

Ik ben sinds de zomer enorm vooruit gegaan, nieuw trainingsmaatje die wat hoger zit helpt echt veel.
Chiropractor moet je dokken. Ongeveer 50 euro. Manuele therapeut niet....
pi_33137030
42,50 maar zit in mijn verzekeringspakket.
pi_33142747
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef MyImmortal het volgende:
Meneer ongeduld, je hebt 't over 'n WEEKJE... ik zou ook wel per week 5 kilo meer kunnen drukken en 10 kg meer kunnen squaten om maar 's iets te noemen
Maar helaas, zoals met alles, veel oefenen, en op de lange termijn zie je dan zeker vooruitgang als de randvoorwaarden goed genoeg zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')