abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32885241
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's onzin, schoon eten is juist goedkoper!

Vers fruit; verse groenten; bakken rijst; ..kost geen drol

en zit niets in..in blikjes tonijn ook niet ( mits in water )
Ik drink geen melk, eet amper brood, geen vruchtesappen, geen fris, geen sausjes, geen pakjes...nada

Heel makkelijk en heeel verantwoord en vooral, lekker goedkoop
Oké maar ik neem aan dat je ook weleens een tussendoortje lust. Een product uit de reforma winkel is duurder dan een massa product uit de plaatselijke Super. En verder kun je niet elke dag rijst eten. Enige afwisseling is gewenst om een goed voedselpatroon te hebben.

Brood kun je bakken met zo'n machine. Drinken? Bedoel geen vruchtesappen? Pakken drank uit de reforma winkel zijn vele malen duurder dan een pak appelsap. Een ecologische groente is duurder dan bespoten groente. Wat je zegt klopt gewoon niet, mede omdat de tijd die je investeert ook wat waard is. Als je alles op 1 weegschaal gooit ben je gewoon meer geld kwijt.
pi_32904157
Fruit is nou ook niet bepaald goedkoop maar goed. Maar ja op zich let ik tegenwoordig op mijn voeding, kost misschien kwa fruit/melk/brood/beleg enz wat meer maar ja ik vreet geen chips en al die andere onzin meer. Frisdrank drink ik eigenlijk ook niet meer. Dus dat compenseerd weer .

Ff een onbenullig vraagje, als mensen het hebben over hoeveel Kg ze kunnen drukken, is dit dan meestal inc of exc de stang?
pi_32905771
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Semargofni het volgende:
Fruit is nou ook niet bepaald goedkoop maar goed. Maar ja op zich let ik tegenwoordig op mijn voeding, kost misschien kwa fruit/melk/brood/beleg enz wat meer maar ja ik vreet geen chips en al die andere onzin meer. Frisdrank drink ik eigenlijk ook niet meer. Dus dat compenseerd weer .

Ff een onbenullig vraagje, als mensen het hebben over hoeveel Kg ze kunnen drukken, is dit dan meestal inc of exc de stang?
Stang reken je altijd mee in gewicht.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:39:01 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32907993
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Oké maar ik neem aan dat je ook weleens een tussendoortje lust. Een product uit de reforma winkel is duurder dan een massa product uit de plaatselijke Super. En verder kun je niet elke dag rijst eten. Enige afwisseling is gewenst om een goed voedselpatroon te hebben.

Brood kun je bakken met zo'n machine. Drinken? Bedoel geen vruchtesappen? Pakken drank uit de reforma winkel zijn vele malen duurder dan een pak appelsap. Een ecologische groente is duurder dan bespoten groente. Wat je zegt klopt gewoon niet, mede omdat de tijd die je investeert ook wat waard is. Als je alles op 1 weegschaal gooit ben je gewoon meer geld kwijt.
Ik heb geen moeite met elke dag rijst

doen de oosterlingen al eeuwen...didn't kill them, now did it?
Kun je eindeloos mee varieren
En nee, ik drink geen enkele vruchtensap, biologisch of niet...ik eet wel verse ananas..kilo's, kost geen drol bij de suri of turk en met een hele ananas doe ik 2 dagen.
Brood, kun je zelfs low carb halen...en ook dat kost geen drol, of je bakt het zelf..heb je niet eens een machine voor nodig. Kun je zelfs met whey bakken Maar dat doe ik niet, want ik hoef niet te groeien.

Dan pasta ( volkoren )..met gewoon tomaten en verse basilicum en als ik mezelf wil verwennen..mozzarella ( heb je ook light, net zo lekker, geen toevoegingen en veeel minder vet )
Heerlijk!

en tussen biologische groenten en gewone, zit een paar cent verschil...boo fucking hoo

EN of wat ik zeg klopt...Ik heb van voeding een fucking kunst gemaakt
pi_32908652
Ik wil iedereen hier even op het Gracie dieet wijzen. Ik probeer me er aan te houden en het lukt me meestal ook nog. Aangezien ik momenteel aan het sporten ben, is dit het ideale dieet voor mij. Ook wel handig als ik over een paar maandjes met kickboksen ga beginnen.

http://www.roycegracie.tv/frames/bio/gracie_diet.htm
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:17:20 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908700
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
Ik wil iedereen hier even op het Gracie dieet wijzen. Ik probeer me er aan te houden en het lukt me meestal ook nog. Aangezien ik momenteel aan het sporten ben, is dit het ideale dieet voor mij. Ook wel handig als ik over een paar maandjes met kickboksen ga beginnen.

dieten werken niet...goed eten wel

hoezo over paar maandjes pas beginnen trouwens? Bereid je overigens maar voor; ik heb zelf een paar jaar gekickbokst...nooit zo'n slopende training gehad. Dat haalt echt het uiterste uit jezelf.
pi_32908763
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef SHE het volgende:

[..]

dieten werken niet...goed eten wel

hoezo over paar maandjes pas beginnen trouwens? Bereid je overigens maar voor; ik heb zelf een paar jaar gekickbokst...nooit zo'n slopende training gehad. Dat haalt echt het uiterste uit jezelf.
Dit dieet is juist een manier van goed eten. Het doel van dit dieet is namelijk niet om af te vallen, maar om fitter te leven.
Bijna al mijn vrienden zitten op kickboksen, dus ik weet wel ongeveer wat ik ervan kan verwachten. Daarnaast ben ik fysiek niet bepaald slecht bemiddeld en kan ik behoorlijk incasseren.
Ik heb eerst 2 jaar krachttraining gedaan en wil nu dus gaan kickboksen. Sinds 2 maanden train ik thuis volgens een schema dat een vriend van mij heeft samen gesteld die op kickboksen zit. Dat houdt in feite in dat ik elke dag wakker word met spierpijn in mijn borststreek, armen en hamstrings van het oefenen van stoten en lowkicks
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:23:41 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908802
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit dieet is juist een manier van goed eten. Het doel van dit dieet is namelijk niet om af te vallen, maar om fitter te leven.
Bijna al mijn vrienden zitten op kickboksen, dus ik weet wel ongeveer wat ik ervan kan verwachten. Daarnaast ben ik fysiek niet bepaald slecht bemiddeld en kan ik behoorlijk incasseren.
Ik heb eerst 2 jaar krachttraining gedaan en wil nu dus gaan kickboksen. Sinds 2 maanden train ik thuis volgens een schema dat een vriend van mij heeft samen gesteld die op kickboksen zit. Dat houdt in feite in dat ik elke dag wakker word met spierpijn in mijn borststreek, armen en hamstrings van het oefenen van stoten en lowkicks
daarom ben ik gestopt...continu helse pijn en overal blauwe plekken ...mijn moeder dacht dat mijn ex me mishandelde
Knap als je het volhoud...ik was te ijdel en een pusss

Anyways, succes! Voor boksers niets dan respect....1 van de weinige sporten die conditie en kracht vereist.
pi_32908880
Daarom ga ik ook naar alle waarschijnlijkheid bij Fred Royers in Arnhem trainen. Daar word je gestaag verder gebracht. Je wordt niet kapot gemaakt op een training, maar je voelt het wel na afloop. Gelukkig hebben wat vrienden me al verteld wat ik ongeveer kan verwachten en dat ik vooral niet bang moet worden als ik ff out ben na een levertrap of zo.
Mede daarom houd ik dit topic in de gaten, want met het juiste sportdieet en met de juiste krachttraining naast het kickboksen, word je optimaal voorbereid op kickbokstrainingen.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:32:10 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908931
Tja, wat bij mij veel baat had was erg goed voor de maag zorgen...heel licht voedsel dus..1 keer een verkeerde trap en er waren peristaltische bewegingen

Ook ging ik vaak "uithangen" even aan de trap of iets anders hoger dan ikzelf...regelmatig de knopen in mijn bovenlichaam gehad door blocken van een stoot en de daarop volgende verkramping van de spieren. Maar goed, zo te horen heb je de juiste mensen om je heen
  donderdag 8 december 2005 @ 01:33:09 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32908947
oh en idd, voor bloeden, black outs of tijdelijk geheugen verlies moet je idd niet bang zijn
pi_32909040
Ik heb van een jongen die aan Ashihara doet gehoord dat als je stopt met alcohol, je lever 1,5 keer zo klein wordt en dat je dan meer kunt hebben op je lever. Veel Marokkanen kunnen daarom ook langer door gaan tijdens partijen en trainingen. Ik heb echter toch maar liever wat meer pijn in plaats van het drinken van whisky, bier en tequila op te geven Licht voedsel moet wel lukken.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:41:21 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32909065
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef cultheld het volgende:
Ik heb van een jongen die aan Ashihara doet gehoord dat als je stopt met alcohol, je lever 1,5 keer zo klein wordt en dat je dan meer kunt hebben op je lever. Veel Marokkanen kunnen daarom ook langer door gaan tijdens partijen en trainingen. Ik heb echter toch maar liever wat meer pijn in plaats van het drinken van whisky, bier en tequila op te geven Licht voedsel moet wel lukken.
Badr zou ik graag een trechter met pure alcohol door zijn strot duwen...zijn lifestyle deed 'm niet veel goeds in elk geval

Beter hou je het drankje erin idd .

En nu trusten & natuurlijk pics voor en na je eerste training

pi_32909154
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Badr zou ik graag een trechter met pure alcohol door zijn strot duwen...zijn lifestyle deed 'm niet veel goeds in elk geval

Beter hou je het drankje erin idd .

En nu trusten & natuurlijk pics voor en na je eerste training

Badr Hari is natuurlijk wel een topper in de ring, maar daar buiten wat arrogant.

Zo bont en blauw zal ik wel niet zijn na de eerste training, want ik kan behoorlijk vechten en heb nu al een keiharde rechter lowkick. Voor pijn ben ik niet bang
pi_32912117
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:

jezus domme jood, moe je nou in elke post die je hier typt roepen dat je op kickboksen gaat?
Je doet het nog geeneens, en volgens mij schijt je nu al zever kleuren tegelijk
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_32913153
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

jezus domme jood, moe je nou in elke post die je hier typt roepen dat je op kickboksen gaat?
Je doet het nog geeneens, en volgens mij schijt je nu al zever kleuren tegelijk
Volledig ontopic omdat dat dieet daar nuttig voor is. Tevens ben ik al eens wezen kijken, dus ik weer wat ik er ongeveer van kan verwachten.
Ik schijt maar voor 1 ding en dat is de kaakchirurg
pi_32913956
Ik train nu 4 setjes van 10 reps.
Laatst setje is mijn "top" zeg maar.

En nu willen we groeien...kan ik dan beter 4 setjes van 6 á 8 reps doen met mijn top,
of zijn we nu al goed bezig?
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_32918573
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met elke dag rijst

doen de oosterlingen al eeuwen...didn't kill them, now did it?
Kun je eindeloos mee varieren
En nee, ik drink geen enkele vruchtensap, biologisch of niet...ik eet wel verse ananas..kilo's, kost geen drol bij de suri of turk en met een hele ananas doe ik 2 dagen.
Brood, kun je zelfs low carb halen...en ook dat kost geen drol, of je bakt het zelf..heb je niet eens een machine voor nodig. Kun je zelfs met whey bakken Maar dat doe ik niet, want ik hoef niet te groeien.

Dan pasta ( volkoren )..met gewoon tomaten en verse basilicum en als ik mezelf wil verwennen..mozzarella ( heb je ook light, net zo lekker, geen toevoegingen en veeel minder vet )
Heerlijk!

en tussen biologische groenten en gewone, zit een paar cent verschil...boo fucking hoo

EN of wat ik zeg klopt...Ik heb van voeding een fucking kunst gemaakt
Ik ben onder de indruk, alleen kost het je wel veel tijd. Zelf heb ik het idee dat ik gezond leef, maar als ik soms toch zie wat voor rommel je wegwerkt. Ook al is het maar vlees. Vol met hormonen ed. Ecologisch vlees vind ik dan echt niet te betalen. Een stukje kip kost al snel 4 euro. Dat weegt niet op tegen de aanbiedingen van ''normale'' kip
  donderdag 8 december 2005 @ 14:48:27 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32918751
Daarom eet ik ook geen vlees...nergens voor nodig

Ben overigens niet vegetarisch uit principiele overwegingen hoor, maar gewoon omdat ik het voor geen meter vertrouw.
Als ik dan vlees eet, dan is dat een aso steak van bijna een kilo bij een restaurant waar ik weet dat ze fatsoenlijk spul verkopen

Thuis heb ik het niet en wil ik het niet hebben...vies, smaakt nergens naar en voegt niets toe.
Met rijst, vis, pasta en groenten kom ik al een heeeel eind
pi_32919453
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef SHE het volgende:
Daarom eet ik ook geen vlees...nergens voor nodig

Ben overigens niet vegetarisch uit principiele overwegingen hoor, maar gewoon omdat ik het voor geen meter vertrouw.
Als ik dan vlees eet, dan is dat een aso steak van bijna een kilo bij een restaurant waar ik weet dat ze fatsoenlijk spul verkopen

Thuis heb ik het niet en wil ik het niet hebben...vies, smaakt nergens naar en voegt niets toe.
Met rijst, vis, pasta en groenten kom ik al een heeeel eind
Ik heb ooit is een keer 1 week moeten schoonmaken in een slachterij sindsdien hoef ik echt geen vlees meer te hebben
pi_32919972
Enige vlees wat ik nog wel vertrouw zijn lappen kipfilet in de supermarkt waar bijna niets aan bewerkt is. Varkensvlees hoef ik sowieso toch niet meer, gore vette bende.

Betrap mezelf er laatste tijd toch wel op hoeveel ik met voeding bezig ben, probeer al zoveel mogelijk 'schoon' te eten. Al blijft het toch wel lastig voor een student, want avondeten is ook nog steeds wat te pot schaft. Maar bijvoorbeeld geconcentreerd vruchtensap, bewerkt vlees, chips, snoep, koek eet ik al niet meer.

En goed eten is helemaal niet zo duur, een gewoon middag maaltje met wat zilvervlies rijst, tonijn, broccoli, ui, enz. enz. is misschien anderhalve euro. En lekker dat het is, veel lekkerder dan smerig brood met goor vlees erop.
pi_32946103
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef frenkck het volgende:
Enige vlees wat ik nog wel vertrouw zijn lappen kipfilet in de supermarkt waar bijna..........blabla
Even een feit over je kipfilet:

De filet wordt ingespoten met een eiwit achige emulsie zodat het vlees zwaarder wordt (en meer vocht bevat).

http://www.rtl.nl/(/actue(...)pfilet_opgepompt.xml
http://www.zibb.nl/food/assortimentnieuws_zoom/asp/artnr/1078741/versie/1/

Eet smakelijk
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:00:12 #123
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32947183
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef Devlinsect het volgende:

Even een feit over je kipfilet:

De filet wordt ingespoten met een eiwit achige emulsie zodat het vlees zwaarder wordt (en meer vocht bevat).

http://www.rtl.nl/(/actue(...)pfilet_opgepompt.xml
http://www.zibb.nl/food/assortimentnieuws_zoom/asp/artnr/1078741/versie/1/

Eet smakelijk
Dus kipfilet (= veel eiwit) wordt gratis en voor niets opgepompt met NOG meer eiwit. Ik zie het probleem dus niet.
Ceci n'est pas une signature.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:04:31 #124
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32947306
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Dus kipfilet (= veel eiwit) wordt gratis en voor niets opgepompt met NOG meer eiwit. Ik zie het probleem dus niet.
En door die extra hormonen die erin zitten is straks niemand natural meer!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32948665
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Het probleem:
Stel je koopt drie kilo kip. Twee kilo is echt kip. De rest is een waterachtige eiwit emulsie met daarin de nodige zooi om het nog langer houdbaar te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')