abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:53:41 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32857338
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jongen, je moet jezelf eens horen. Ben jij wel van deze planeet? Waar maak je je in vredesnaam druk om? Je weet toch waar je het voor doet? Nogmaals je kan niet iedereen overtuigen. Waarom trek je het zo enorm aan? Accepteer dat andere mensen soms heel ongenuanceerd zijn en neem ze dan niet serieus. Maar reageer alsjeblieft niet zo belachelijk zeg.

Ongeloofelijk
Pot + ketel.

En je zou niet meer posten toch?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:55:59 #52
19479 Mr.J
pi_32857390
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

en dan? haal je het de avond ervoor uit de vriezer zodat het kan ontdooien (in de koelkast desnoods) zodat je het meeneemt naar het werk. Eet je het koud op of heb je de luxe om het te verwarmen?
's Ochtends uit de vriezer en ik heb de beschikking tot een magnetron op werk.
quote:
Ik wil het net als jou doen, klaar maken, in de vriezer, en dan avond ervoor in de koelkast en meenemen. Maar ik weet niet of het verantwoord is om kip koud op te eten qua bacteriën e.d. en of roerbak groenten koud goed smaakt...
Aangezien het ooit verhit is geweest denk ik dat de bacteriën niet je grootste issue zijn.

Het lijkt me alleen niet lekker smaken zo koud.
pi_32857492
Als je mensen kankermongooltje noemt dan kan ik je niet meer serieus nemen. Het ironische is dat je van AAS kanker kunt krijgen. Het kan zelfs voorkomen dat je botstructuur veranderd, net zoals met fosfor. Beetje jammer van je tendentieuze en dommige opmerkingen. En ik vind kanker geen scheldwoord, aangezien wellicht mensen binnen jouw familie er aan zijn overleden. Dat is gewoon not done en onderstreept jouw domheid. Erg jammer...
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:05:22 #54
19479 Mr.J
pi_32857599
Maar als ik teringmongooltje had gebruikt zou ik wel serieus genomen worden zeker?

Onthou wel dat jij degene bent die begon met schelden. Niet nu zielig gaan miepen als iemand in hardere bewoordingen terugscheld. Beetje erg makkelijke manier van de discussie afkappen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:05:55 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32857610
Ah; ik zie dat de jongetjes die vroeger werden gepest op school hun weg naar dit topic ook alweer gevonden hebben.

Ik kan er een heel relaas over houden en dees of geen om de oren slaan met wetenschappelijke feitjes, maar ik denk dat het volstaat als ik me tot u beiden richt met de woorden:

Jullie zijn OOK ok!
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:06:38 #56
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32857628
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:29 schreef Chewbacca het volgende:
ik heb een vraag, ik lees op verschillende websites dat er natuurlijke middelen zijn om je testosteron gehalte met 80% te verhogen en de afbraak van spieren met 40% te verminderen. Het schijnt een legaal middel te zijn wat geextraheert wordt uit kuikens?

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen>?
Om toch maar even mee te lachen:

Chewbacca, heb je Interesse in bovenstaand middel? Waarom? Omdat je van plan bent met exogene middelen je testosteron te verhogen? Dat is gevaarlijk, hoor!

Kan je beter testosteron of afgeleiden nemen. Dat is tenminste lichaamseigen. Het is m.i. onnatuurlijker om materiaal uit kuikens in te nemen dan hormonen die toch al in ieder menselijk lichaam voorkomen.
Ceci n'est pas une signature.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:08:15 #57
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32857668
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:00 schreef Chewbacca het volgende:
Als je mensen kankermongooltje noemt dan kan ik je niet meer serieus nemen. Het ironische is dat je van AAS kanker kunt krijgen. Het kan zelfs voorkomen dat je botstructuur veranderd, net zoals met fosfor. Beetje jammer van je tendentieuze en dommige opmerkingen. En ik vind kanker geen scheldwoord, aangezien wellicht mensen binnen jouw familie er aan zijn overleden. Dat is gewoon not done en onderstreept jouw domheid. Erg jammer...
waarom zo panisch over kanker als scheldwoord? Doodgaan aan de tyfus, cholera of andere ziekten is over het algemeen net zo min leuk. Dus een non-argument.
pi_32857710
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:05 schreef SHE het volgende:
Ah; ik zie dat de jongetjes die vroeger werden gepest op school hun weg naar dit topic ook alweer gevonden hebben.

Ik kan er een heel relaas over houden en dees of geen om de oren slaan met wetenschappelijke feitjes, maar ik denk dat het volstaat als ik me tot u beiden richt met de woorden:

Jullie zijn OOK ok!
Leeft u ook nog, de weg naar DBB kwijt geraakt?
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:10:55 #59
19479 Mr.J
pi_32857737
Maar goed, ik neem bij deze voor om dit hele topic niet meer te reageren op troll post mbt AAS. Normale vragen zal ik echter wel beantwoorden over dat onderwerp (moge die er zijn). Denk dat het dan veel gezelliger gaat worden in deze reeks.

(Mij benieuwen of het mij lukt. )

Verder nog een kleine side note: 'kankermongooltje' was misschien onnodig grof. Bij deze trek ik dat in en maak ik er 'mongooltje' van.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:11:59 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32857763
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:09 schreef Ericr het volgende:

[..]

Leeft u ook nog, de weg naar DBB kwijt geraakt?

nee, tegenwoordig gewoon meer in de sportschool dan op internet te vinden...schijn je mooi van te worden
pi_32857826
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:11 schreef SHE het volgende:

[..]

nee, tegenwoordig gewoon meer in de sportschool dan op internet te vinden...schijn je mooi van te worden
Off-topic, ik las dat je ook nog vegetarier was geworden. Goede zet
pi_32857900
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:06 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Om toch maar even mee te lachen:

Chewbacca, heb je Interesse in bovenstaand middel? Waarom? Omdat je van plan bent met exogene middelen je testosteron te verhogen? Dat is gevaarlijk, hoor!

Kan je beter testosteron of afgeleiden nemen. Dat is tenminste lichaamseigen. Het is m.i. onnatuurlijker om materiaal uit kuikens in te nemen dan hormonen die toch al in ieder menselijk lichaam voorkomen.
Ik had gelezen dat het volkomen natuurlijk was en dezelfde werking heeft als creatine ( ook lichaamseigen ). Ik heb mijn twijfels over dergelijke producten, vandaar mijn vraag of mensen er ervaring mee hebben. AS is voor mij not done, en voegt voor mij niets toe. Voor mensen zoals MR j, vormt het een ideaal middel om spiergroei te verwezenlijken. Naja voor mij hoeft het dus niet.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:19:34 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32857943
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:14 schreef Ericr het volgende:

[..]

Off-topic, ik las dat je ook nog vegetarier was geworden. Goede zet
ik eet wel ei....en met kerst eet ik gewoon een vleesje mee...maar voor de rest wil ik geen vleesjes meer terugzien in mijn dagelijkse voeding.

oh..en ik eet ook tonijn...dus volgens mij ben ik een een heel beroerde veggie
pi_32858000
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:05 schreef SHE het volgende:

Jullie zijn OOK ok!
Gepest worden? hah jij bent grappig, ik ga gewoon een discussie aan met MR J omdat ik het niet eens ben met zijn manier van communiceren. Ik zeg daar wat van, meer niet. Ik vind het belachelijk als hij iemand belachelijk maakt terwijl in mijn ogen bepaalde posts wel degelijk een aanvulling zijn.

Mr J is geen MOD en bepaald niet was info en disinfo is. Maar laten we positief blijven. MR J bedankt voor jouw posts, ik lees regelmatig info over creatine of bepaalde manieren van leven. Daar heb ik en denk vele andere veel aan. Dus het is niet alleen negatief.
pi_32858047
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:10 schreef Mr.J het volgende:
Maar goed, ik neem bij deze voor om dit hele topic niet meer te reageren op troll post mbt AAS. Normale vragen zal ik echter wel beantwoorden over dat onderwerp (moge die er zijn). Denk dat het dan veel gezelliger gaat worden in deze reeks.

(Mij benieuwen of het mij lukt. )

Verder nog een kleine side note: 'kankermongooltje' was misschien onnodig grof. Bij deze trek ik dat in en maak ik er 'mongooltje' van.
Tja rancune is een slechte drijfveer MR J. Jammer dat je jouw woorden niet terug kunt nemen. Ik kan dat wel. Weet je wel wat een mongooltje is?
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:26:44 #66
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32858101
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:17 schreef Chewbacca het volgende:

Ik had gelezen dat het volkomen natuurlijk was en dezelfde werking heeft als creatine ( ook lichaamseigen ). Ik heb mijn twijfels over dergelijke producten, vandaar mijn vraag of mensen er ervaring mee hebben.
Als je twijfels hebt, dan moet je niet hier zijn met je vragen. Daar is medische literatuur voor uitgevonden. Je wilt toch niet zeggen dat je voor alles (behalve AAS) je informatie haalt uit meningen op een anoniem messageboard???
quote:
AS is voor mij not done, en voegt voor mij niets toe. Voor mensen zoals MR j, vormt het een ideaal middel om spiergroei te verwezenlijken. Naja voor mij hoeft het dus niet.
Het vormt een middel (niet eens ideaal) om die spiergroei ietsje makkelijker te laten verlopen. Zelfs MrJ weet dat dat alles is.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:29:05 #67
19479 Mr.J
pi_32858157
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Tja rancune is een slechte drijfveer MR J. Jammer dat je jouw woorden niet terug kunt nemen. Ik kan dat wel. Weet je wel wat een mongooltje is?
1) Rancune is niet mijn drijfveer.

2) Ik neem kankermongooltje toch terug, dus wat lul je nu slap?!

3) Ik weet wat een mongooltje is ja. Ik reageer er nu namelijk op.
pi_32858166
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:26 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Als je twijfels hebt, dan moet je niet hier zijn met je vragen. Daar is medische literatuur voor uitgevonden. Je wilt toch niet zeggen dat je voor alles (behalve AAS) je informatie haalt uit meningen op een anoniem messageboard???
[..]

Het vormt een middel (niet eens ideaal) om die spiergroei ietsje makkelijker te laten verlopen. Zelfs MrJ weet dat dat alles is.
Uiteraard niet nee, maar mensen zoals MR J lezen veel onderzoeken dus ik vroeg mij af of er ook een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is. Ik heb dat zelf niet kunnen vinden en als andere mensen die info wel hebben, dan hou ik mij aanbevolen. Ik heb gezonde scepsis tov dat soort producten, maar ik vroeg mij gewoon af of er mensen zijn die het gebruiken en wellicht meer info hebben.

Zo gek vind ik dat niet om een dergelijke vraag te stellen in een topic als dit
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:32:57 #69
19479 Mr.J
pi_32858251
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:22 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Gepest worden? hah jij bent grappig, ik ga gewoon een discussie aan met MR J omdat ik het niet eens ben met zijn manier van communiceren. Ik zeg daar wat van, meer niet. Ik vind het belachelijk als hij iemand belachelijk maakt terwijl in mijn ogen bepaalde posts wel degelijk een aanvulling zijn.
Nog steeds niet ingelezen in de posthistory van topictroll Del_Toro dus...
pi_32858253
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef Mr.J het volgende:

[..]

1) Rancune is niet mijn drijfveer.

2) Ik neem kankermongooltje toch terug, dus wat lul je nu slap?!

3) Ik weet wat een mongooltje is ja. Ik reageer er nu namelijk op.
Hilarisch MR J

dinsdag 6 december 2005 @ 11:34:43 #71
19479 Mr.J
pi_32858293
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:33 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Hilarisch MR J

Vond hem zelf redelijk matig. Tnx anyway.
pi_32858298
Ik vraag het hier maar even, aangezien het fitness-topic niet zo'n vaart loopt.

Mijn lichaam is naar mijn mening ectomorph, oftewel slank tot mager. Dus een lang postuur, maar wel slank tot mager en een laag lichaamsgewicht. Om massa te krijgen is van wat ik hier en daar gelezen heb eiwitten belangrijk. Helpt het al als je elke dag yoghurt, Brinta, om de dag gebakken ei etc neemt. Overigens zit ik wel op fitness, en neemt m'n kracht wel toe. Sinds ik er op zit is er een stijgende lijn in het gewicht bij verschillende toestellen. Ook zijn er mensen die gespierder lijken dan ik, maar minder gewicht kunnen tillen. Maar ik zou het wel zo leuk vinden als m'n lichaamsgewicht/lichaamsbouw ook wat toeneemt. Iemand hier tips of opmerkingen over?
pi_32858306
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nog steeds niet ingelezen in de posthistory van topictroll Del_Toro dus...
Je overtuigt mij niet en ik jou niet. Let it be.

ik vond het een geweldige discussie
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:36:54 #74
19479 Mr.J
pi_32858348
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik vraag het hier maar even, aangezien het fitness-topic niet zo'n vaart loopt.

Mijn lichaam is naar mijn mening ectomorph, oftewel slank tot mager. Dus een lang postuur, maar wel slank tot mager en een laag lichaamsgewicht. Om massa te krijgen is van wat ik hier en daar gelezen heb eiwitten belangrijk. Helpt het al als je elke dag yoghurt, Brinta, om de dag gebakken ei etc neemt. Overigens zit ik wel op fitness, en neemt m'n kracht wel toe. Sinds ik er op zit is er een stijgende lijn in het gewicht bij verschillende toestellen. Ook zijn er mensen die gespierder lijken dan ik, maar minder gewicht kunnen tillen. Maar ik zou het wel zo leuk vinden als m'n lichaamsgewicht/lichaamsbouw ook wat toeneemt. Iemand hier tips of opmerkingen over?
Het enige wat goed zal helpen is eten kerel. En veel!
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:42:09 #75
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32858478
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:35 schreef Chewbacca het volgende:
Je overtuigt mij niet en ik jou niet. Let it be.

ik vond het een geweldige discussie
Ik heb eerlijk gezegd niet 1 feit over en weer zien gaan, dus dit mag niet eens een discussie genoemd worden.
pi_32858592
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Het enige wat goed zal helpen is eten kerel. En veel!
Ja, ik lees dat sommigen wel 14 boterhammen per dag eten. Ik zit zo rond 4 tot 8 per dag (bruin met pindakaas of gewoon kaas) en voor de rest gewoon 's avonds normaal avondeten met vlees en groenten. Ik lees ook dat sommigen veel tussendoor kwark, Brinta etc eten. Zij zeggen namelijk dat meer dan 3x per dag eten (dus ontbijt, middageten en avondeten) beter is. Zou ik er dan goed aan doen (niet alleen voor de massa, maar ook gezondheid etc) om tussendoor wat yoghurt naar binnen te gieten?
pi_32858702
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:42 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd niet 1 feit over en weer zien gaan, dus dit mag niet eens een discussie genoemd worden.
Weet je wel wat een discussie is? Ook over subjectiviteiten kan worden gediscussieerd. Een discussie gaat echt niet alleen over feiten.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:05:43 #78
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_32859011
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Weet je wel wat een discussie is? Ook over subjectiviteiten kan worden gediscussieerd. Een discussie gaat echt niet alleen over feiten.
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden. (www.vandale.nl)

Argumenteren heeft hier niet plaatsgevonden, ergo: geen discussie.*

*Leuke woordgrap, kijken wie hem doorheeft.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:06:46 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32859042
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, ik lees dat sommigen wel 14 boterhammen per dag eten. Ik zit zo rond 4 tot 8 per dag (bruin met pindakaas of gewoon kaas) en voor de rest gewoon 's avonds normaal avondeten met vlees en groenten. Ik lees ook dat sommigen veel tussendoor kwark, Brinta etc eten. Zij zeggen namelijk dat meer dan 3x per dag eten (dus ontbijt, middageten en avondeten) beter is. Zou ik er dan goed aan doen (niet alleen voor de massa, maar ook gezondheid etc) om tussendoor wat yoghurt naar binnen te gieten?
heel makkelijk om te doen als je begint:

elke 2 uur eten..en geen hele brokken, maar gewoon normaal
in het begin kut, want als je gewend bent 3 x p/dag te eten lijkt het ineens heel veel

opgepleurt met de kaas ...alhoewel pindakaas supergezond is, wil ik 'm niet hebben omdat het te vet is.

persoonlijk ben ik niet zo'n fan van brood; maar aangezien je nog een grote jongen wil worden, zou ik lekker een brood meenemen naar je werk ; en die opeten. Wel kaal en niet janken dat dat niet lekker is, want eten doe je om je lichaam te voeden, niet perse omdat het lekker is

en als je dat echt niet wil... dan moet je je de stem van Arnold voorstellen die in je oor schreeuwt " YOU LACK DISCIPLIN "

Paar potjes kwark erbij, blikje tonijn en gewoon eten, eten , eten en nog meer eten.

Brinta is voor beebies..Ik zou dat als zichzelf respecterende man niet door mijn strot krijgen, maar each his own.

Dan kan je nog afwisselen met rijst ( doe maar zilvervlies, heb je in portie builtjes. ) ; flikker daar groenten doorheen en wat kip.
Of eet alleen kip ( ik gooide ze altijd in de magnetron...binnen 3 minuten door en door gaar en geen vet gebruikt )
Rijst met tonijn en ananas; klinkt goor, maar is echt lekker

enz enz...beetje rommelen in het begin en als je echt lui bent, gewoon een voedingsschema van een ander jatten.
Alleen ken jij je lichaam beter dan wie dan ook, en dus zou ik adviseren zelf even te vogelen.

Dan is er nog whey en bij sommige heren wil dat nog weleens helpen.
pi_32859073
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik zou wel wat vaker per dag gaan eten ja, misschien wat kleinere porties dan je gewend bent, omdat je het dan misschien niet binnen krijgt. Of je moet net zijn zoals ik, altijd honger hebben
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_32859345
Ben vorige week dus ook begonnen met een eetschema,
en ik dacht dat het zwaar zou worden, maar dat valt reuze mee!
Denk dat ik ipv kipfilet-vleesbeleg gewoon stukken filet ga kopen want dat is toch een stukje goedkoper denk ik!

Het enige wat mij zwaar tegen viel, en nogsteeds, is het ontbijt!
Eet ook brinta, maar ipv melk gebruik ik Alpro Soja wannabee melk
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:36:55 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32859638
waarom soja? principiele overweging?
pi_32859857
Nee niet eens,
vind melk niet vies ofzo, maar merk het snel aan mn huid
Het is zelf al wat zoeter, dus de brinta is gelijk veel beter te pruimen.
En krijg door melk snel slijm in mn keel.

Kortom vind ik het gewoon lekkerderder
pi_32860126
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:55 schreef Mr.J het volgende:

[..]

's Ochtends uit de vriezer en ik heb de beschikking tot een magnetron op werk.
[..]

Aangezien het ooit verhit is geweest denk ik dat de bacteriën niet je grootste issue zijn.

Het lijkt me alleen niet lekker smaken zo koud.
Dan wordt het toch koud eten, aangezien ik geen magnetron ter beschikking heb hier...
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:09:30 #85
19479 Mr.J
pi_32860384
Een kleintje a 50,- is zo aangeschaft toch?

Maar in dien je echt niet anders kan zou ik het er de dag van te voren al uithalen. Dan is het tijdens eten iig op kamertemp.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:28:37 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32860872
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Nee niet eens,
vind melk niet vies ofzo, maar merk het snel aan mn huid
Het is zelf al wat zoeter, dus de brinta is gelijk veel beter te pruimen.
En krijg door melk snel slijm in mn keel.

Kortom vind ik het gewoon lekkerderder
Man naar mijn hart

Melk is ook onzin..alhoewel het wel ietsie meer eiwit bevat, maar dat is 1.5 gr ofzo en dus te verwaarlozen.

Ik weiger iets te drinken wat bedoeld is voor kalveren...Denk eens na, het is gewoon borstmelk van een koe, bedoelt om een kalf te voeden.
Ik ben geen kalfje

Sowieso ook de reden waarom zoveel mensen melk intolerant zijn

Fuck melk...ik zou het mijn kind niet geven in elk geval...nergens goed voor!
pi_32861100
Wat mag dat Alpro Soja kosten dan?

@Mr.J
Ik ben consultant en werk op dit moment in een groot bedrijf met meerdere mensen op de kamer. Het wordt niet in dank afgenomen denk ik als ik continu eten aan het bereiden ben
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:53:15 #88
19479 Mr.J
pi_32861506
Zolang het redelijk reukloos is?
pi_32862713
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:37 schreef D-MIXXX het volgende:
Wat mag dat Alpro Soja kosten dan?

@Mr.J
Ik ben consultant en werk op dit moment in een groot bedrijf met meerdere mensen op de kamer. Het wordt niet in dank afgenomen denk ik als ik continu eten aan het bereiden ben
Weight Gain shakes gebruiken of andere maaltijd vervangende producten
pi_32863332
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Man naar mijn hart

Melk is ook onzin..alhoewel het wel ietsie meer eiwit bevat, maar dat is 1.5 gr ofzo en dus te verwaarlozen.

Ik weiger iets te drinken wat bedoeld is voor kalveren...Denk eens na, het is gewoon borstmelk van een koe, bedoelt om een kalf te voeden.
Ik ben geen kalfje

Sowieso ook de reden waarom zoveel mensen melk intolerant zijn

Fuck melk...ik zou het mijn kind niet geven in elk geval...nergens goed voor!
Maak me om melk echt niet druk, kijk eerder naar het eten wat vol zit met geur en smaakstoffen + conserveringsmiddelen.

Weiger dat maar
pi_32863926
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef Genjuro het volgende:
whey-proteine, maar volgens mij ben ik hier captain obvious aan het spelen...

nog een vraagje

Ik ben sinds een week terug beginnen boksen naast mijn gewichttraining, vooral om wat droger te worden. Om spierafbraak tegen te gaan moet ik nu whey proteine na de bokstraining nemen of is dit een verspilling en moet ik iets anders nemen?
Whey heeft snelle koolhydraten en een beetje vet nodig om goed te kunnen transporteren naar de spieren.

whey+halfvolle melk+ druivesuiker (van zonnatura bij AH te verkrijgen) + blender = ideale mix na training :-)
pi_32870748
Melk
pi_32870959
Dat Alpro Soja Natural Fresh kost iets van 1 euro nog wat voor een liter.
Duurder dan melk, maar er zit meer eiwit in en minder vet en cal dan de gewone melk die we hier drinken.
En in melk zitten weer dierlijke eiwitten die calcium nodig hebben om te verteren, dus heb je ook minder aan.
quote:
Ik ben geen kalfje
Heb je helemaal gelijk in!
De calcium van koe-melk is van een heel andere structuur dan van een mens en zal dus maar een gedeelte opnemen.
Je kan beter goede groente eten wil je het voor de calcium doen.

Maar zo blijf je altijd bezig denk ik...
Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt..das al 80%!
pi_32871095
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:29 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Whey heeft snelle koolhydraten en een beetje vet nodig om goed te kunnen transporteren naar de spieren.

whey+halfvolle melk+ druivesuiker (van zonnatura bij AH te verkrijgen) + blender = ideale mix na training :-)
woow, je ratelt hier nu mooi alles af voor na de fitnesstraining(buiten dat je whey niet met melk mag mixen maar met water, anders verlaat je de opnametijd)
Maar dit is iets anders, dit is aerobe training, wordt hier uberhaupt wel eiwitten verbruikt
Ik weet al zeker dat ik suikers moet gebruiken om mijn voorraad aan te vullen, maar ook eiwitten(en indien ja welke soort)?(want mijn budget is vrij klein)
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:44:56 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32878213
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Maak me om melk echt niet druk, kijk eerder naar het eten wat vol zit met geur en smaakstoffen + conserveringsmiddelen.

Weiger dat maar
Ik ben een held in schoon eten

en weet zeker dat ik geur, kleur en smaakstoffen vrij eet

Daarom vind ik kipfilet beleg ook bull...wist je dat dat boordevol suiker zat?
ik eet nooit iets uit een pakje of zakje...alles vers

qua drank alleen water; nooit fris of vruchtensappen...und so weiter..

Schoon eten is niet moeilijk
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:47:18 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32878308
Deze wilde ik jullie niet onthouden;..voor als je de standaard groenten met rijst zat bent:

Kook de rijst volgens de gebruiksaanwijzing op de verpakking. Pel een ui en knoflookteentjes en snipper deze fijn. Was de rode peper, snijd hem in de lengte door, verwijder de zaadjes en snijd hem in stukjes. Maak de paprika's schoon en snijd ze in kleine reepjes. Maak de champignons schoon en snijd ze in plakjes. Laat de tonijn en ananas uitlekken en snijd de tonijn in stukjes. Verhit de wok en fruit hierin de ui en knoflook eventjes. Voeg dan de rode peper, paprika's, champignons en wat peper en zout toe en roerbak dit een paar minuten. Schep de rijst erdoor en meng er de tonijn en ananas door. Schep dit goed door elkaar en laat het gerecht goed warm worden.

Hoppa...vreselijk lekker EN helemaal verantwoord

Oh ja, hier je boodschappenlijstje:

2 blikjes tonijn
500g rijst
1 ui
2 teentje knoflook
1 rode peper
1 groene paprika
1 rode paprika
150g champignons in vieren
2 eetlepels ketjap Asin
1 blikje ananasstukjes ( of zoals ik doe, lekker verse ananas..heeft tenminste geen siroop/suiker )
zout
peper
pi_32883336
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben een held in schoon eten

en weet zeker dat ik geur, kleur en smaakstoffen vrij eet

Daarom vind ik kipfilet beleg ook bull...wist je dat dat boordevol suiker zat?
ik eet nooit iets uit een pakje of zakje...alles vers

qua drank alleen water; nooit fris of vruchtensappen...und so weiter..

Schoon eten is niet moeilijk
Ik weet er alles van, het meeste wat ik eet komt uit de reformzaak
Ik ben geen geitenwollensokken type
pi_32884123
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Genjuro het volgende:

[..]

woow, je ratelt hier nu mooi alles af voor na de fitnesstraining(buiten dat je whey niet met melk mag mixen maar met water, anders verlaat je de opnametijd)
Maar dit is iets anders, dit is aerobe training, wordt hier uberhaupt wel eiwitten verbruikt
Ik weet al zeker dat ik suikers moet gebruiken om mijn voorraad aan te vullen, maar ook eiwitten(en indien ja welke soort)?(want mijn budget is vrij klein)
*start de ratel*
Op de meeste verpakkingen van Whey staat: mix met melk of water. Dus het mág wel.
Bij aerobe training verbruik je ook eiwitten en glucose die aangevuld moeten worden. Dit gebeurd bij iedere spierinspanning. Ook met het boksen...

Als je budget klein is, zou ik whey gebruiken en niet een combi van whey en casseïne. Meestal is dat veel duurder.
*eindigt de ratel*

pi_32885106
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:56 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Ik weet er alles van, het meeste wat ik eet komt uit de reformzaak
Ik ben geen geitenwollensokken type
Dat kost je een vermogen om alles ''schoon'' te eten. Geen smaakstoffen en kleurstoffen en dan heb je nog niet gesproken over al die toevoegingen in verschillende producten. Dat is volgens mij bijna niet te doen.

Ik eet zelf bewust geen suiker aangezien dat van alles en nog wat aantast. Verschillende onderzoeken gelezen dat suiker je gehele lichaam kan ontregelen. Uiteraard met verschillende ziekten / aandoeningen tot gevolg; Exceem, uitslag, suikerziekte ed.

Maar ook hier is het moeilijk om geheel suikervrij te eten. Overal zitten verborgen toevoegingen, mede omdat bij een minimale hoeveelheid een vermelding op het product niet noodzakelijk is. Brood is hier een voorbeeld van. Maar ook tal van andere producten vormt dit geen uitzonderig. Ik vind het wel knap als je hier echt in kan volharden. Je zal een stuk gezonder leven, het enige risico is dat de kans bestaat dat je er obsessief meebezig bent / gaat.

Een keer uiteten gaan moet gewoon kunnen, anders vind het ik levensgeluk niet opwegen tegen de offers die je moet brengen om ''gezond'' je leven te leiden.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:42:08 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32885166
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:38 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Dat kost je een vermogen om alles ''schoon'' te eten. Geen smaakstoffen en kleurstoffen en dan heb je nog niet gesproken over al die toevoegingen in verschillende producten. Dat is volgens mij bijna niet te doen.

Ik eet zelf bewust geen suiker aangezien dat van alles en nog wat aantast. Verschillende onderzoeken gelezen dat suiker je gehele lichaam kan ontregelen. Uiteraard met verschillende ziekten / aandoeningen tot gevolg; Exceem, uitslag, suikerziekte ed.

Maar ook hier is het moeilijk om geheel suikervrij te eten. Overal zitten verborgen toevoegingen, mede omdat bij een minimale hoeveelheid een vermelding op het product niet noodzakelijk is. Brood is hier een voorbeeld van. Maar ook tal van andere producten vormt dit geen uitzonderig. Ik vind het wel knap als je hier echt in kan volharden. Je zal een stuk gezonder leven, het enige risico is dat de kans bestaat dat je er obsessief meebezig bent / gaat.

Een keer uiteten gaan moet gewoon kunnen, anders vind het ik levensgeluk niet opwegen tegen de offers die je moet brengen om ''gezond'' je leven te leiden.
Da's onzin, schoon eten is juist goedkoper!

Vers fruit; verse groenten; bakken rijst; ..kost geen drol

en zit niets in..in blikjes tonijn ook niet ( mits in water )
Ik drink geen melk, eet amper brood, geen vruchtesappen, geen fris, geen sausjes, geen pakjes...nada

Heel makkelijk en heeel verantwoord en vooral, lekker goedkoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')