*Zilvervlies rijst, de avond ervoor klaarmaken en koud opeten de volgende dag?quote:Zilvervlies rijst
Kipfilet
Roerbak groenten
Maak dat Mr J maar eens wijs, die gebruikt die rommel totdat hij er dood bij neer valt. Als hij 60 is impotent, lever kanker heeft hij uiteindelijk spijt heeft van zijn narcistische en megalomane acties. Zie ik een mogelijkheid dat hij wellicht spijt gaat krijgen, maar dab is het te laat, Damage is onomkeerbaarquote:
Hoi kneusje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:41 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Maak dat Mr J maar eens wijs, die gebruikt die rommel totdat hij er dood bij neer valt. Als hij 60 is impotent, lever kanker heeft hij uiteindelijk spijt heeft van zijn narcistische en megalomane acties. Zie ik een mogelijkheid dat hij wellicht spijt gaat krijgen, maar dab is het te laat, Damage is onomkeerbaar![]()
Haha het is gewoon een grapje man. He, beetje zelfspot zou je niet misstaan. Ik respecteer je mening wel, enkel moet je je realiseren dat zaken die afwijken van de norm vaak bekritiseerd worden. Dat is de keuze die je maakt en dat moet je kunnen hebben. Ik zit gewoon wat te ouwehoeren, jammer dat je er zo serieus op in gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hoi kneusje.
Doe eens even je snaveltje houden als je geen idee hebt waarover je aan het raaskallen bent. Je komt namelijk zo dom over.![]()
Ik vind dat jij je echt belachelijk opstelt. Je lijkt mij een heel erg moeizame persoonlijkheid, die vol van zijn eigen ideeen zit, blik op oneindig en drammen maar. Jouw waarheid met jouw beperkte singleminded instelling zorgt voor een stuitende tunnelvisie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:46 schreef Mr.J het volgende:
Kan onze pisvlek Del_Toro niet eens ergens anders gaan trollen?
Kijk, die jongen heeft al geen verstand van trainen (hammer curls voor triceps was het toch?) of voeding, laat staan dat hij uberhaupt enig kennis heeft van de biochemie van een menselijk lichaam.
Al die tekortkomingen probeerd hij nu te maskeren door heel interessant een plaatje te plaatsen gekopieerd van een of andere instantie die gesubsidieerd wordt om AAS in een slecht daglicht te zetten.
Ik kan wel punt voor punt er inhoudelijk op ingaan, dingen ontkrachten en ook eens wijzen op de 'side effects' van bijv. een asprine, maar ik doe het niet.
Het kleine vervelende stumpertje weet niet beter, is niet in staat om echt informatie tot zich te nemen mbt dit onderwerp (of dit een kwestie van geestelijk onvermogen is of dat hij dat simpelweg niet wilt laten we in het midden, maar ik gok zelf om een combinatie van beide). Laat staan dat onze mongoloide Don Quichotte van deze topicreeks na keer op keer voor lul te worden gezet nu eens begrijpt dat het toch echt in zijn voordeel is eens niet op de 'Reageer' knop te klikken als hij weer iets voelt kriebelen.
Voor toonzetting in posts hebben ze een PI uitgevonden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:12 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Haha het is gewoon een grapje man. He, beetje zelfspot zou je niet misstaan. Ik respecteer je mening wel, enkel moet je je realiseren dat zaken die afwijken van de norm vaak bekritiseerd worden. Dat is de keuze die je maakt en dat moet je kunnen hebben. Ik zit gewoon wat te ouwehoeren, jammer dat je er zo serieus op in gaat.
En ja ik ben dom. Veel makkelijker toch, dan overal zo geforceerd op in te gaan?
Heb je ooit jouw ongelijk wel eens toegeven eigenwijs brallende egocentrische klootzak.....Dat ik mij ook nog boos kan maken, bepaalde mensen zoals jou kan ik echt van kotsen. BLAquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor toonzetting in posts hebben ze een PI uitgevonden...
Schitterend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:20 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je echt belachelijk opstelt. Je lijkt mij een heel erg moeizame persoonlijkheid, die vol van zijn eigen ideeen zit, blik op oneindig en drammen maar. Jouw waarheid met jouw beperkte singleminded instelling zorgt voor een stuitende tunnelvisie.
Zie reply hierboven. Wat triest dat de hele boel omgedraaid wordt (geeft aan dat je totaal niet op de hoogte bent van eerdere discussies hier).quote:Jij bent een type mens dat werkelijk nergens voor openstaat, kritiek naast zich neerlegd en zichzelf op de borst slaat als je jouw eigen gedrag goed kunt praten. Je doet je voor als een wetenschapper, maar in feite vergeet je het woord ''pseudo'' ervoor te zetten. Jij beroept je op onderzoeken die jouw mening onderbouwen, daar er legio onderzoeken zijn die het tegendeel aantonen.
Ik sta open voor andere meningen. Alleen neem ik die niet aan zolang ze niet onderbouwd worden. En daar wringt de schoen. Allemaal mensen die zoveel roepen maar totaal niets kunnen beargumenteren.quote:Leer eens wat meer open te staan voor een andere mening in plaats van je zo ontzettend kinderachtig en denigrerend op te stellen. Jouw belachelijke manier van communiceren is echt een aanfluiting voor dit topic. Wat mij betreft rot je op naar die steriode communes met sekte neigingen. Kijk daar weten ze jouw waarheid wel te waarderen.
En jij een kankermongooltje.quote:Je bent een LUL
![]()
Zat. Mits ik ernaast zit en iemand mij dat op een onderbouwde manier kan laten weten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:25 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Heb je ooit jouw ongelijk wel eens toegeven
En ik kots van simpele zieltjes zoals jij die meteen zonder enige achtergrond info een mening klaar hebben.quote:eigenwijs brallende egocentrische klootzak.....Dat ik mij ook nog boos kan maken, bepaalde mensen zoals jou kan ik echt van kotsen. BLA
Ik maak alles op 1 dag klaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:10 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
*Zilvervlies rijst, de avond ervoor klaarmaken en koud opeten de volgende dag?
*Neem je alleen de bekende kipfilet plakjes uit de supermarkt, of ook de 'brokken' kipfilet?
*Roerbak groeten, de avond ervoor klaarmaken en koud opeten de volgende dag?
Ik geloof dat ik weinig zin heb om deze discussie met jou voor te zetten. Je zal ongetwijfeld op een aantal punten gelijk hebben dat bepaalde mensen zich totaal niet beroepen op feiten. Maar het is algemeen bekend dat sterioden ongezond zijn. Dat hoef ik jou echt niet te vertellen.quote:
Sure, maar dan praten we over we wedstrijdatleten. Dat staat natuurlijk in geen vergelijking met 2x per jaar doordacht kuren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef Ericr het volgende:
Too much roids will kill you!
Jongen, je moet jezelf eens horen. Ben jij wel van deze planeet? Waar maak je je in vredesnaam druk om? Je weet toch waar je het voor doet? Nogmaals je kan niet iedereen overtuigen. Waarom trek je het zo enorm aan? Accepteer dat andere mensen soms heel ongenuanceerd zijn en neem ze dan niet serieus. Maar reageer alsjeblieft niet zo belachelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zat. Mits ik ernaast zit en iemand mij dat op een onderbouwde manier kan laten weten.
O ja, onderbouwen komt niet in je woordenboek voor. Sorry.
[..]
En ik kots van simpele zieltjes zoals jij die meteen zonder enige achtergrond info een mening klaar hebben.
Begin jou en sommige anderen eigenlijlk zat te worden. Continu trollen en vervelend lopen doen zonder uberhaupt iets toe te voegen aan dit topic.
Tief dan lekker op joh.
en dan? haal je het de avond ervoor uit de vriezer zodat het kan ontdooien (in de koelkast desnoods) zodat je het meeneemt naar het werk. Eet je het koud op of heb je de luxe om het te verwarmen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik maak alles op 1 dag klaar.
Ik snij de kipfilet in blokjes en die kook ik samen met de rijst een minuutje of 10. Afgieten en even af laten koelen. Daarna de groenten roerbakken en in de pan erbij. Doorroeren en af laten koelen.
Als laatste maak je er 15 porties van die je allemaal in de vriezer gooit.
Jawel, ik ben erg benieuwd naar jouw punten waardoor dat algemeen bekend is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weinig zin heb om deze discussie met jou voor te zetten. Je zal ongetwijfeld op een aantal punten gelijk hebben dat bepaalde mensen zich totaal niet beroepen op feiten. Maar het is algemeen bekend dat sterioden ongezond zijn. Dat hoef ik jou echt niet te vertellen.
True, de ontwetendheid is erg groot. Als ik een gedeelte kan ontkrachten is dat leuk.quote:Bepaalde mensen poneren hier hun mening en die is wellicht niet altijd even zo goed onderbouwd als die van jou. Jij richt je volledig op die onzin daar andere mensen niet last hebben van deze obsessie. Jij kent die wereld, weet ervan, maar je kan je niet ontrekken aan het feit dat mensen die stereoiden nu eenmaal gebruiken gestigmatiseerd worden. Zo zit de maatschappij inelkaar en daar moet jij mee om leren gaan. De omgekeerde wereld dat iedereen moet begrijpen hoe stereoide precies inelkaar steekt is voor de meeste mensen niet interessant.
Als mensen hun mening mogen opdringen mag ik de mijne posten.quote:Uiteraard trekken mensen dan snel conclusies, gebaSeerd op enkele onderzoeken die wellicht niet geheel representatief zijn voor alle onderzoeken. Feit is dat er vooroordelen heersen en aangezien jij daar niets aan af kan doen moet je niet altijd zo proberen geforceerd jouw mening door hun strot te duwen.
Dat blijkt.quote:Wij hebben een mening, wellicht met een aantal vooroordelen.
Mis je weer het hele punt, jammer hoor. Heb je je nu als eens ingelezen in vorige topics? Nee zeker.quote:Jij gebruikt stereoiden, dus jij wordt als anders beschouwd. Kennelijk heb je altijd de drang mensen te overtuigen als ze ietwat te snel reageren.
Nee, maar dan moeten ze niet een topic keer op keer om zeep proberen te helpen.quote:Je kan mensen toch niet overtuigen als ze er niet voor openstaan?
Ik ben anders, maar jij bent toch echt het niet lezende kankermongooltje hier.quote:Jij bent een kanker mongool, jij bent anders? Wij niet, accept it.
Hou ik je aan.quote:En stopt deze demagoog met deze discussie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |