Nou, dan kun je er niet snel vandoor gaanquote:
Ik neem altijd afscheidquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
Popi!
[..]
Nou, dan kun je er niet snel vandoor gaaneerst weer die sokken aantrekken, zoooo'n gedoe...
Je bent net mn broertjequote:
*nachtkusje*quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Stroekie het volgende:
jongens wat wordt dat morgen veel teruglezen zeg......
maar ik ga nu pitten
Sweet Dreams allemaal![]()
Nee maar die praat ook als een kopieer-allochtoon.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar Wiz na
Maar dan gaan we dus ruzie maken en vechten?
Nounounounouquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee maar die praat ook als een kopieer-allochtoon.
Met als hoogtepunt :
Hij heeft "Turk" en "Ga je anus likken" als nieuwe scheldwoorden geadopteerd![]()
Vechten?Stoeien? Ik zie nix van dat nog heur?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
truste Stroekie
@ Waxx en CDP.. vechten .. stoeien.. woor je het weet ben je in de lounge-area aanbeland
Probeer jij t maar eens!quote:
iz tijdverdrijfquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er weer veel te veel, onnodig veel gepost
ik ben alleen al een uur bezig alles na te lezen....
GRAAG!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mag ik es proberen?
De lounge! Dan hebben we met de meterkast erbij vier deuren om te kiezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
truste Stroekie
@ Waxx en CDP.. vechten .. stoeien.. woor je het weet ben je in de lounge-area aanbeland
*pakt gekookt en geolied touw, 2 tangen en verhit een stuk ijzer tot bijna vloeibare staatquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*pakt gekookt en geolied touw, 2 tangen en verhit een stuk ijzer tot bijna vloeibare staat![]()
Jezelf pijpenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
autofellatio???
zo zie je maar, het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een narcist was
ach man dat is slecht voor je sociale contacten, dan raak je in een isolement, er moet iets overblijven waar je een ander voor nodig hebtquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo zie je maar, het kan altijd erger.
Ik denk dat er een zekere drive bij komt kijken, zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar for real, een van die jongens die hier komt, kan dat dus, hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan af
Gewoon proberen, denk ik. Ik kan niet eens mijn tenen aanraken, maar als je lenig bent, denk je vast wel eens 'hmmmm..."quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach man dat is slecht voor je sociale contacten, dan raak je in een isolement, er moet iets overblijven waar je een ander voor nodig hebt![]()
nee maar for real, een van die jongens die hier komt, kan dat dus, hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan af
nou ik weet het nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon proberen, denk ik. Ik kan niet eens mijn tenen aanraken, maar als je lenig bent, denk je vast wel eens 'hmmmm..."
succesquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
en laat ik nu dat gesprek niet goed voorbereid hebben
Mag ik deze ook tot vanavond bewarenquote:
Meneer Foppequote:"Ik loop iedere dag een blokje om, maar dat valt niet mee; ik heb namelijk last van steegvrees, voetgangerstunnelangst en petschroom."
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik deze ook tot vanavond bewaren![]()
zat dus met modemconnectie bij m'n ouders en had alleen maar die post erop gezet,
dus zie hem nu pas![]()
Dus jij neemquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:39 schreef petre86 het volgende:
mijn hele projectgroep heeft geen ene flikker gedaan aan het plan van aanpak wat over een uur klaar moet zijn.. zl ik aardig zijn en een oud PVA ombouwen?
oja..mogguh
Zeg stop daar eens heel snel mee met dat "Meneer" tegen mij zggenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg stop daar eens heel snel mee met dat "Meneer" tegen mij zggen![]()
want dan ga ik mij NOG ouder voelen![]()
Wanneer kom je m'n rollator weer eens terugbregen, dan kan ik ook weer eens achter de geraniums vandaan.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
Blijf maar lekker zitten, ouwe knar..
Oh, zwijntje. Is je tumor weg?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
bij de dokter in de wachtruimte hadden ze donald duckjes![]()
het belletje ging al toen moest ik héél snel doorlezen
Belletje???!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
bij de dokter in de wachtruimte hadden ze donald duckjes![]()
het belletje ging al toen moest ik héél snel doorlezen
Keelontsteking dus of "gewoon een zware verkoudheid"quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
hij zij dat ik de vliegende tering haden morgen word ik geopereerd en dan halen ze er van alles uit en dan draaien ze dat dingetje wat aan enzo
kekekekekequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Keelontsteking dus of "gewoon een zware verkoudheid"
OF je hebt een antibioticakuur OF hij sprak de welbekende woorden: "Rust houden, het gaat vanzelf weer over."
Niet zulke enge dingen zeggen..
Nou ja, je wordt iig beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kekekekeke![]()
alleen ik was weer net begonnen met sporten, en nu in conditie weer papkan ik volgende week weer hélemaal opnieuw beginnen
![]()
hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder heeft kinderen voor kinderen opstaan
Ja, nou kun je wel zo'n rare smiley neerzetten, maar dat doet ze voor JOU hoor, om JOU lekker goed thuis te laten voelen zodat je ontspannen en op je gemak bent. Nu maakt ze bijv beschuitjes enz voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder heeft kinderen voor kinderen opstaan
Ja. Best knap he? Al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoooo goeiemorgen, toch nog twee uurtjes voor het weer donker wordt?trouwens
Deden wij vorig jaar ook. En met pasen uit eten, en met mijn ouders trouwdag, en...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij gaan uit eten met sinterklaas.. wij gaan altijd uit eten met alles eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij gaan uit eten met sinterklaas.. wij gaan altijd uit eten met alles eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deden wij vorig jaar ook. En met pasen uit eten, en met mijn ouders trouwdag, en...Alleen met kerst niet, dan gaan we gourmetten
dat is verschrikkelijk.. Het ergst is nog wel als mijn oma meegaat.. dan altijd zo van "zooo maarten weet jij al wat je neemt?" echt waar bemoeit dat mens zich mee..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]Kipje Wokje
Iedereen mee en pappa jou uitleggen wat alles is op de kaart en dan zeggen "je lust dat vast wel en je lust dat ook wel en dat en dat"en het is altijd zo dat als jij je bord krijgt, meestal twee of drie mensen dan zeggen "Zooooohhooooo, poeeehhh jaaaa dat lust je wel he?? Wat veeeeellll hahaha, als je het niet lust geef je het maar aan mij, hahahaha!!!!!"
Omdat het zo lang duurt voor die stukkies gaar zijn, dat je het eerste stukje al verteerd hebtquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]![]()
dan eet ik altijd véél te veel.. maar het is wel lekker
![]()
Vreemd hoe dat soort dingen nooit tot iemand lijken door te dringen. Mijn vader vraagt al jaren of ik ook appelmoes wil...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk.. Het ergst is nog wel als mijn oma meegaat.. dan altijd zo van "zooo maarten weet jij al wat je neemt?" echt waar bemoeit dat mens zich mee..en dan echt 300 keer achter mekaar en allemaal dingen vragen van "de kip piripiri vond jij toch zo lekker?" terwijl ik al 20 keer gezegd heb dat ik niet van kip houdt en elke keer als mn oma me mee uit eten neemt moeten we naar dat vreselijke kipperestaurant terwijl ik dus niet van kip houdt..
en waarschijnlijk binnenkort ook weer "zullen we naar juffrouw tok? dat vond jij toch zo lekker?!?!!"
De Waxxer Monologenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]Kipje Wokje
Iedereen mee en pappa jou uitleggen wat alles is op de kaart en dan zeggen "je lust dat vast wel en je lust dat ook wel en dat en dat"en het is altijd zo dat als jij je bord krijgt, meestal twee of drie mensen dan zeggen "Zooooohhooooo, poeeehhh jaaaa dat lust je wel he?? Wat veeeeellll hahaha, als je het niet lust geef je het maar aan mij, hahahaha!!!!!"
Ja maar dan kun je toch zeggen van dat je naar het pannenkoekenrestaurant wil?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk.. Het ergst is nog wel als mijn oma meegaat.. dan altijd zo van "zooo maarten weet jij al wat je neemt?" echt waar bemoeit dat mens zich mee..en dan echt 300 keer achter mekaar en allemaal dingen vragen van "de kip piripiri vond jij toch zo lekker?" terwijl ik al 20 keer gezegd heb dat ik niet van kip houdt en elke keer als mn oma me mee uit eten neemt moeten we naar dat vreselijke kipperestaurant terwijl ik dus niet van kip houdt..
en waarschijnlijk binnenkort ook weer "zullen we naar juffrouw tok? dat vond jij toch zo lekker?!?!!"
nouja ik ben in elk geval verlost van de vraag of ik al een vriendin heb, wat ze ook elke keer vroeg als ik er kwam...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je toch zeggen van dat je naar het pannenkoekenrestaurant wil?![]()
En nu krijg ik helemaal het gevoel dat jij kip desnoods via sondevoeding gedwongen naar binnen moet krijgen.. En ze bedoelt het goed!!! Ze had ook kunnen denken, nou, hij ziet het maar, raar kind. Maar dat denkt ze niet!
. En zo lang je het niet beklemmend vindt...
.
Maargoed, mijn vader is precies zo. Als je een keer iets ANDERS doet dan in het verwachtingspatroon zit, hoppaaaa weer een discussie.
Zal leuk geweest zijn met je coming out dan...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, mijn vader is precies zo. Als je een keer iets ANDERS doet dan in het verwachtingspatroon zit, hoppaaaa weer een discussie.
Oh ja, dat hield bij mij ook op een gegeven moment op!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouja ik ben in elk geval verlost van de vraag of ik al een vriendin heb, wat ze ook elke keer vroeg als ik er kwam...
Dat was slechts een definitieve eye-opener.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal leuk geweest zijn met je coming out dan...
tja dat is het nadeel als je niet meer thuis woont he, wij doen niet aan sinterklaas en ook niet aan kerst, dat moet ik zelf invullen, tenminste we doen niet aan kadootjes, kerstavond gourmetten we wel, met 2 lesbische zussen is het dan toch wel heel jammer dat onze kerstnachtbezigheid het Frisofeest, verzet is naar 30 decemberquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deden wij vorig jaar ook. En met pasen uit eten, en met mijn ouders trouwdag, en...Alleen met kerst niet, dan gaan we gourmetten
al mijn decemberweekenden zijn vol, ook met kerst ben ik onder de pannen, maar oud en nieuw ben ik nog vrij, mag ik met jou mee, anders ben ik zo zielig vorig jaar lag ik om 23 uur al in bedquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet alleen nog maar, wat ik met Oud en Nieuw ga doen... Verder is die hele decembermaand nog één groot raadsel..
Ik ook toen, ziek zwak misselijk, nadat ik die avond eerder het wereldkampipenschap zakdoeken volblazen had verbrokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al mijn decemberweekenden zijn vol, ook met kerst ben ik onder de pannen, maar oud en nieuw ben ik nog vrij, mag ik met jou mee, anders ben ik zo zielig vorig jaar lag ik om 23 uur al in bed![]()
Zelfde smaak en consistentie als een ontbijt dat al eens gegeten isquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik maak ook nog eens verschrikkelijke grammaticale fouten.. volgens mij moet ik ongesteld worden
jij hebt toch iets wat zieke fetishjes, merk ik toch wel op.quote:
je bedoelt z'n voorkeur voor lieve kleine aziaatjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
jij hebt toch iets wat zieke fetishjes, merk ik toch wel op.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
jij hebt toch iets wat zieke fetishjes, merk ik toch wel op.![]()
Volgens mij moet dit in jouw ogen natuurlijk de snushi fetisj zijnquote:
Nou meer zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt z'n voorkeur voor lieve kleine aziaatjes![]()
Die ook ja.quote:
quote:
Het was de dochter van mijn tantequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Waarom nicht?
Daar ben je veul te stoer voor.
Normaal roep ik dan 's avonds laat Sweet Dreams, maar voor jouw zal ik dan Prettig weekendquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:10 schreef Semisane het volgende:
nou...ik ga onverhoopt nu al naar huis...tabeee prettig weekend.
ik heb ooit een blijspel geschreven met de titel:"mijn neef is een nicht"quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was de dochter van mijn tante
ik vinnum niet knapquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Adam Brody in kledingdingesreclame.
een poetskerel die theaterstukken schrijft en een opvang voor jongeren heeft?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit een blijspel geschreven met de titel:"mijn neef is een nicht"
*koppel koppel*quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
een poetskerel die theaterstukken schrijft en een opvang voor jongeren heeft?
wat een combinatie
en ook nog eens politiek zeer actief is, raadslidschap bij de volgende verkiezingen in het verschiet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
*koppel koppel*
Waxxer.. jij doet toch theatersport?
@trs.. succes met P
kruising tussen fortuyn, van gogh en rudolph van veen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook nog eens politiek zeer actief is, raadslidschap bij de volgende verkiezingen in het verschiet.
Verder, schrijf, acteer en regisseer ik (nog wel in opleiding wat dat laatste betrefd)
verder ben ik ook nog vermaard om mijn kookkunsten
zo vaak vraag ik mezelf af, wat wil je nou meer in een man.
Ik weet het ik ben niet jong, niet mooi meer, niet geweest ook overigens, tenminste niet zo dat het iemand opgevallen is
daar zou het wel eens aan kunnen liggen, nee ik heb 3 poesjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kom je wel veel homo's tegen dan?
get out more!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar zou het wel eens aan kunnen liggen, nee ik heb 3 poesjes
werd eens tijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:Homo's.
Ik word straks verkracht, doeg..
ga met hun stappen of zorg voor vervangingquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat vinden de opvangjongens niet goed
Pff, ze moeten blij zijn dat ze opvang hebben. Je moet voor jezelf zorgen, hoor, 't is jouw leven en jij bent daar het belangrijkst in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat vinden de opvangjongens niet goed
Ja, de tijd vliegt als je.... de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Is rukpukje al weer ontband?![]()
Meneer DePresident ook, zag ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Is rukpukje al weer ontband?![]()
en hoe vind je dat ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die kom ik met zijn harem nog wel 's tegen in Utrecht..
wat voor wijn heb je?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
*fles wijn ontkurk*
Ow... onder welke pannen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook met kerst ben ik onder de pannen
Los Molinos Crianza Valdepeñas uit 2000? Van de Albert Heijn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een rooie..
[afbeelding]
Ik weet niks van wijn.
Deez' is uit 2001, en ik vind 'm best lekker ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Los Molinos Crianza Valdepeñas uit 2000? Van de Albert Heijn?.
Die is niet slecht..
dat weet ik ook wel, maar ik vind het zelf ook wel gezellig, en weet je als je geen rijbewijs hebt, is er in deze uithoek erg weinig op homogebied te doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pff, ze moeten blij zijn dat ze opvang hebben. Je moet voor jezelf zorgen, hoor, 't is jouw leven en jij bent daar het belangrijkst in.
Organiseer zelf wat? Schrijf een gay-toneelstuk, maak reclame, zorg voor een leuk feestje na de premiere?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, maar ik vind het zelf ook wel gezellig, en weet je als je geen rijbewijs hebt, is er in deze uithoek erg weinig op homogebied te doen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, maar ik vind het zelf ook wel gezellig, en weet je als je geen rijbewijs hebt, is er in deze uithoek erg weinig op homogebied te doen
Blauw?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
zo mijn haar is gewassen, geknipt, gefohnt, gestyled en geschoren!!
Heb mijn spullen om surprise te maken, en mijn slangen hebben weer gegeten....
Ik kan weekend houden...
ff naar de kruidvat voor een kleurtje in mijn haar en ben weer als nieuw!!
Je HOEFT toch niet per se doggystyle?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de kniebeschermers gevonden!
Nee, voor mij niet weer 3 dagen blauwe knietjes heur
*kuch*fatso*kuch*quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Joey tribbiani?!
[afbeelding]
Juhwel, moet van de almachtige dansleraarquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je HOEFT toch niet per se doggystyle?
al geprobeert, komt geen mens op afquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Organiseer zelf wat? Schrijf een gay-toneelstuk, maak reclame, zorg voor een leuk feestje na de premiere?
Wan interesseert mij dat trouwen en adopteren nou?! Laat me eens eerst zonder zorgen hand in hand over straat kunnen lopen, dan praten we daarna wel weer verder over trouwen en kinderen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef wonderer het volgende:
Homo's mogen binnenkort trouwen in Zuid-Afrika en de UK adopteert het geregistreerd partnerschap. 't Gaat goed
Iets doen op homogebied. Je bedoelt neuken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
weinig op homogebied te doen
Mja. Maar misschien is een wettelijke basis, en afgedwongen gelijke rechten en gelijkheid een noodzakelijke voorwaarde?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Wan interesseert mij dat trouwen en adopteren nou?! Laat me eens eerst zonder zorgen hand in hand over straat kunnen lopen, dan praten we daarna wel weer verder over trouwen en kinderen.
kun jij niet zonder zorgen hand in hand lopen ? ik heb nog nooit opmerkingen/klappen ofzo gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wan interesseert mij dat trouwen en adopteren nou?! Laat me eens eerst zonder zorgen hand in hand over straat kunnen lopen, dan praten we daarna wel weer verder over trouwen en kinderen.
Als de overheid een duidelijk signaal afgeeft, komt het met de acceptatie misschien ook wel goed... maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat iemand ons voor een homostel aanziet... maar ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... het is jammer...
Dat zou je wel leuk vinden he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:32 schreef wonderer het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat iemand ons voor een homostel aanziet... maar ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren.
Interessant topic. Denk je er nog steeds hetzelfde over?quote:
Euhm... Mjah. Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Interessant topic. Denk je er nog steeds hetzelfde over?
Niet echt. Niet met Bradley.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zou je wel leuk vinden he?.
Weg met de homokroegen, de Gay Pride en het [homo]-topic!quote:(...) according to many gay-liberated adults (...), gay youths should loyally follow a hard-won script and be visible, political activists who fight for gay rights and denounce heterosexism and homophobia. After all, youths of all generations have endured ridicule because of their gender expression, can't openly date those they love most because same-sex romance in high school is still disparaged, and believe they must conceal their secret longings from parents and friends. Today's youth should appreciate all that the previous generation has done for them! Now it's their turn to assume the gay mantle, to take the lead in gay pride parades and to write the polemics denouncing integration into mainstream culture, conservative religious and political leaders, and materialism. To eschew these responsibilities is to betray generations of sexual and gender warriors.
(...) Young people with same-sex attractions (...) wish that their elders would just “get over it” and learn to treat all people with respect. (..) They object to the gay label because they don't want their sexuality to define them. Perhaps in a similar way, eighteen-year-old Scott Williams of San Jose hopes that one day he will be accepted simply for who he is, and not as a stereotype. He's not one to run around “in a tight-fitting Abercrombie and Fitch T-shirt and designer sunglasses talking about last night's episode of Queer Eye for the Straight Guy.
New gay teenagers revel neither in the singularity nor the banality of same-sex attractions. Their desire is to witness the elimination of sexuality per se as the defining characteristic of the person. If achieved, gay identification would be relegated to an archaic memory, its social construct forgotten except as a historic footnote.
Belangrijk waarvoor?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:59 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de gay pride en aanverwante zaken juist wel belangrijk...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Weg met de homokroegen, de Gay Pride en het [homo]-topic!.
quote:He's not one to run around “in a tight-fitting Abercrombie and Fitch T-shirt and designer sunglasses
Ik ben er, doordat ik er zelf geweest ben, ook wat anders over gaan denken.. ik zie het nu niet meer als die overdreven nichterigheid op een bootje, maar meer als een feest waar iedereen zichzelf kan zijn. Die parade is alleen een soort van versiering...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:59 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de gay pride en aanverwante zaken juist wel belangrijk...
Ik heb 't koudquote:
Ik heb t koud, ik verveel me, mn broertje irriteert me, ik ben blut, mn vriendinnen zitten hevig onder de plak bij vriendinnen. Die leuke gozer die ik niet kan krijgen smst me even vrijuit dat ie gister geile sex heeft gehad.. dus ach t weekend kan iig niet slechter worden!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 't koudMaar verder prima.. ben moe, heb 't gehad met werk.. dus ik ga heerlijk relaxt weekend vieren
Hoe is ie met jou?
Damn... nog vroeg uit bed ook maandag...quote:Uw Internetshop bestelling gepland op 5-12-2005
verwachten wij in onderstaande tijdvak af te leveren.
Verwacht tijdvak: 7:00 / 10:00
Ben je er wel eens geweest? Zoniet moet je misschien eens gaan kijken. En oordeel dan niet over het stereotype beeld (de homo's in een string op bootjes), maar proef de sfeer die er hangt. Met de pride zie je langs de kades zoveel verschillende mensen, allemaal bij elkaar, zonder vooroordeel. Ouders met kinderen die een gewldige dag hebben, bejaarden met een rollator, die ene travo die heel erg excentriek gekleed is, homostelletjes die voor 1x hand-in-hand over straat durven lopen en die elkaar op straat een zoen durven te geven, de marokkaantjes die lacherig langs lopen en zien dat het helemaal niet zo'n ranzige bedoening is. Het is eerder een feest van tolerantie dan een kijk-mij-eens-homo-zijn iets. Helaas zie je dat op tv nietquote:
Acceptatie kan alleen maar komen door zichtbaarheid. De gemiddelde hetero heeft toch zoiets van "ze moeten het allemaal zelf weten, als ik het maar niet zie". Dus af en toe in hun gezicht schreeuwen van "hee, we zijn er nog hoor, we gaan niet weg als je ons negeert" is denk ik wel goed. Daarnaast is extravagantie geen attribuut van homo's alleen, check het reguliere carnaval.quote:
Laat de gemiddelde fokker eerst maar eens in het homo-topic durven posten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst maar eens buiten het [homo]-topic durven posten.
flink lang slapen dit weekend.. en probeer gewoon simpele leuke dingen te doen.. film kijken, keihard muziek luisteren enzo..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t koud, ik verveel me, mn broertje irriteert me, ik ben blut, mn vriendinnen zitten hevig onder de plak bij vriendinnen. Die leuke gozer die ik niet kan krijgen smst me even vrijuit dat ie gister geile sex heeft gehad.. dus ach t weekend kan iig niet slechter worden!
Verkeerde volgorde.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Laat de gemiddelde fokker eerst maar eens in het homo-topic durven posten..
Film kijken in je eentje sucks..series wil nog wel lukkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
flink lang slapen dit weekend.. en probeer gewoon simpele leuke dingen te doen.. film kijken, keihard muziek luisteren enzo..
Het gaat om wederzijds respect enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat de gemiddelde fokker eerst maar eens in het homo-topic durven posten..
Ik kan het inderdaad ook niet.. na een uur ben ik het zat en ga ik weer zitten msnen ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Film kijken in je eentje sucks..
En dat terwijl ik een Pathé Unlimited pas heb, wat dvdboxen hier heb liggen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan het inderdaad ook niet.. na een uur ben ik het zat en ga ik weer zitten msnen ofzo
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het kwaad als je nog half ziek bent om in de sauna te gaan?
en vlarp wat ben je wijs vanavond
Je hoeft toch niet alleen te gaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een Pathé Unlimited pas heb, wat dvdboxen hier heb liggen..![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef Sunjammer het volgende:
Zeg Vlarp, doe eens niet zo intelligent ok?
No, I can come down to your levelquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Jaloers?
En damn wat post ik veel nu
Niemand wil, heeft tijd/geld etc..quote:
Pff..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
No, I can come down to your level
Ik sleep Kreator wel weer een keer mee naar 't Bölke...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
Neuh.. we moeten in het ideale geval gelijk oversteken..
Wie weet willen er wel mensen van fok?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niemand wil, heeft tijd/geld etc..![]()
Dan ga ik wel naar de kroeg hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik sleep Kreator wel weer een keer mee naar 't Bölke....
Ik voel me na die kutdag van vandaag ook niet echt sociaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet willen er wel mensen van fok?
Nogal een herrie.quote:
Je hebt een auto. What's keeping you.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
Bölke, moet ik ook weer nodig eens heen
Time mostlyquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt een auto. What's keeping you.
*kuch* Geef ff een seintje dan als je gaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
Bölke, moet ik ook weer nodig eens heen
Een andere keer mag vast ook welquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voel me na die kutdag van vandaag ook niet echt sociaal![]()
weet je dat de meeste homo's die ik ken, en ik ken er nogal wat niet eens een kus in het openbaar durven te geven, niet eens op de wang.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:27 schreef creno het volgende:
[..]
kun jij niet zonder zorgen hand in hand lopen ? ik heb nog nooit opmerkingen/klappen ofzo gehad.
quote:
Grote woorden van iemand die tegen niemand durft te zeggen dat ie een vriendje heeftquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nogal een herrie.. En vergis je niet, ik ben al twee jaar achtereen naar de Gay Pride in Parijs geweest, die weinig verschilt van de Gay Pride in Amsterdam.
Het enige is.... Ik voel niet de behoefte om mijn seksualiteit op te blazen tot meer dan wat het is, namelijk dat ik toevallig een vriendje heb in plaats van een vriendin. En anderen mogen van mij hun homo-zijn net zo veel uitvergroten als ze willen, alleen roept het bij mij ergernis op als ze "eisen" dat andere homo's dat ook doen.
Ok.. dat laatste is inderdaad verkeerd.. maar ik vond het vooral een hele vrijblijvende sfeer.. je hoefde niet perse vooraan te staan. Je mag extravagant zijn.. maar je mag ook heel normaal onopvallend zijn...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nogal een herrie.. En vergis je niet, ik ben al twee jaar achtereen naar de Gay Pride in Parijs geweest, die weinig verschilt van de Gay Pride in Amsterdam.
Het enige is.... Ik voel niet de behoefte om mijn seksualiteit op te blazen tot meer dan wat het is, namelijk dat ik toevallig een vriendje heb in plaats van een vriendin. En anderen mogen van mij hun homo-zijn net zo veel uitvergroten als ze willen, alleen roept het bij mij ergernis op als ze "eisen" dat andere homo's dat ook doen.
Als ik hetero was, dan zou ik mijn vriendin ook niet en public beafscheidszoenen op een perron.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je dat de meeste homo's die ik ken, en ik ken er nogal wat niet eens een kus in het openbaar durven te geven, niet eens op de wang.
Bang voor reactie's zeg ik dan
Zij zeggen, ik heb er geen behoefte aan, ik vind het niet nodig
Wat nou!!!
Als je je vriendje op de trein zet wil je toch een afscheidskus of vergis ik me nou.
DAT begrijp ik zeker. Maar krijg jij dan de indruk "ik ben homo dus ik moet op een bootje in mijn blootje"?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk kan ik er nooit tegen als anderen "eisen" dat andere mensen iets doen. Maakt niet uit hoe of wat..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef error het volgende:
[..]
Grote woorden van iemand die tegen niemand durft te zeggen dat ie een vriendje heeft![]()
Angst is iets anders dan 'niet willen'
Niet willen is het niet hetzelfde als niet durven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef error het volgende:
[..]
Grote woorden van iemand die tegen niemand durft te zeggen dat ie een vriendje heeft![]()
Angst is iets anders dan 'niet willen'
maar wat is dan de relatie met 'niet doen'?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet willen is het niet hetzelfde als niet durven..
What the Fok!?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik betrap me er ook steeds vaker op mensen van Fok als vrienden te zien..
Ik deed het bij mijn vriendjes ook gewoon hoor.. niet dat we uitgebreid gingen staan tongen op het station ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je dat de meeste homo's die ik ken, en ik ken er nogal wat niet eens een kus in het openbaar durven te geven, niet eens op de wang.
Bang voor reactie's zeg ik dan
Zij zeggen, ik heb er geen behoefte aan, ik vind het niet nodig
Wat nou!!!
Als je je vriendje op de trein zet wil je toch een afscheidskus of vergis ik me nou.
Da's jammer. Ik denk dat de wereld leuker zou zijn als mensen vaker zouden lachen en zoenen. Maar als het niet in je zit, dan zit het niet in je.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik hetero was, dan zou ik mijn vriendin ook niet en public beafscheidszoenen op een perron..
Emoties tonen in het openbaar.. Zo ben ik niet opgevoed.
.
Nee maar dat hoef k van 2 hetero's ook niet te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik deed het bij mijn vriendjes ook gewoon hoor.. niet dat we uitgebreid gingen staan tongen op het station ofzo
Het zit bij mij wel in me.. alleen de emoties komen er vaak niet uit..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's jammer. Ik denk dat de wereld leuker zou zijn als mensen vaker zouden lachen en zoenen. Maar als het niet in je zit, dan zit het niet in je.
Ok, ik geef geen seintje als ik naar 't Bölke gaquote:
Nee, dat niet. Maar soms wel dat je naar de Gay Pride (of Roze Maandag etc) toe "moet", "want je bent toch homo en dus moet daar heen want dat is belangrijk blablabla."quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
DAT begrijp ik zeker. Maar krijg jij dan de indruk "ik ben homo dus ik moet op een bootje in mijn blootje"?
Idd.. zat in de trein ook een keer tegenover zo'n setje dat uitgebreid aan het tongworstelen wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee maar dat hoef k van 2 hetero's ook niet te zien.![]()
Roze Maandag boeit mij dus totaal niet.. GP ga ik alleen omdat IK het een leuk feestje vindquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar soms wel dat je naar de Gay Pride (of Roze Maandag etc) toe "moet", "want je bent toch homo en dus moet daar heen want dat is belangrijk blablabla."
Als ik je die indruk gaf, sorry, dat was niet de bedoeling. Ik kan er niet tegen als anderen menen te moeten bepalen hoe anderen leven dus dat moet ik zelf ook niet doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar soms wel dat je naar de Gay Pride (of Roze Maandag etc) toe "moet", "want je bent toch homo en dus moet daar heen want dat is belangrijk blablabla."
Pff.. dan sein ik L&R wel inquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ok, ik geef geen seintje als ik naar 't Bölke ga![]()
So what else is new?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Sunjammer het volgende:
Ok, ik geef geen seintje als ik naar 't Bölke ga![]()
Ja, als hetero's het doen is het schattig, als homo's het doen hoor je steeds "ja, ze moeten ook altijd laten zien dat ze homo (ie. niet normaal) zijn!"quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. zat in de trein ook een keer tegenover zo'n setje dat uitgebreid aan het tongworstelen was
Jezus! Maak jij je daar druk om? Dat hetzelfde als je druk maken om onschuldige homograpjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt idd..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
Emoties zat, maar je wil geen uitbarsting meemaken
Goed punt. Flikker op met die normen, ik bepaal zelf wel waar ik aan voldoequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Extraverte mensen die vinden dat introverte mensen óók extravert moeten zijn..
Ochtendmensen die vinden dat avondmensen óók vroeg op moeten staan..
Waar bemoeien ze zich mee..
Ik lach soms zelfs keihard meequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus! Maak jij je daar druk om? Dat hetzelfde als je druk maken om onschuldige homograpjes.
Ik kwam vandaag met een banaan de kantine inlopen, goed.. de reacties moeten voorstelbaar zijn
Wat mensen vinden dat ik "moet" doen boeit me niet.. ik lul ze op zo'n moment toch wel onder tafel
We zijn helaas niet allemaal gezegend met een grote bekquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus! Maak jij je daar druk om? Dat hetzelfde als je druk maken om onschuldige homograpjes.
Ik kwam vandaag met een banaan de kantine inlopen, goed.. de reacties moeten voorstelbaar zijn
Wat mensen vinden dat ik "moet" doen boeit me niet.. ik lul ze op zo'n moment toch wel onder tafel
Roze Maandag is mi. net zo'n leuk feestje... eigenlijk nog iets leuker dan GP... mgoed.. iedereen moet zelf weten waar hij/zij heen gaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roze Maandag boeit mij dus totaal niet.. GP ga ik alleen omdat IK het een leuk feestje vind
Nee, ik maak me er niet druk om, ik gaf slechts antwoord op de vraag van Wonderer. Is er "sociale druk" om naar de Gay Pride te gaan? Ja die is er. Maak ik me daar druk om? Nee, dat doe ik niet.quote:
Joh.. over die banaan heb ik een paar rake opmerkingen met een homotintje terug geketst naar m'n collega's..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lach soms zelfs keihard mee
Ik heb ook niet echt een grote bek hoor.. denk ik..?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
We zijn helaas niet allemaal gezegend met een grote bek
Ik vond Roze Maandag leuker, eigenlijk, maar dat was meer omdat ik allemaal leuke jongens van FOK ontmoettequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roze Maandag is mi. net zo'n leuk feestje... eigenlijk nog iets leuker dan GP... mgoed.. iedereen moet zelf weten waar hij/zij heen gaat
En dát vind ik dus grote flauwekul. Die Gay Pride draagt 0,0 bij aan mijn vrijheid. Helemaal niets.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef error het volgende:
datgene wat mede jouw vrijheid mede bepaalt
We moeten allemaal emotiloos loos worden zoals in Equilibrium..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die een afscheidszoen op 't perron extravert vinden..
Als je iemand onder tafel kan lullen... de keren dat mij dat gelukt is, zijn op een hand te tellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een grote bek hoor.. denk ik..?
En daar maak je dus een enorm grote denkfout. Heb je enig idee van 'de geschiedenis van de homoseksualiteit in Nederland'?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dát vind ik dus grote flauwekul. Die Gay Pride draagt 0,0 bij aan mijn vrijheid. Helemaal niets.
Ik denk dat je er toch wel naast zit hoor. 't is wel opvallend dat Nederland één van de sterkste homobewegingen van de wereld heeft en dat we in Nederland op het gebied van gelijke rechten voor homo's en tolerantie enzo wereldwijd voorop lopen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dát vind ik dus grote flauwekul. Die Gay Pride draagt 0,0 bij aan mijn vrijheid. Helemaal niets.
GMTAquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:36 schreef error het volgende:
[..]
En daar maak je dus een enorm grote denkfout. Heb je enig idee van 'de geschiedenis van de homoseksualiteit in Nederland'?
*wonderer dat nu wel heeft* Ondanks fouten en incompleetheid was de homo-encyclopedie wel een tof boek.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:36 schreef error het volgende:
[..]
En daar maak je dus een enorm grote denkfout. Heb je enig idee van 'de geschiedenis van de homoseksualiteit in Nederland'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |