Bij deze.quote:Je kunt de H niet meer zelf aanpassen aangezien er teveel gekloot werd met de code. Het beheren is nu beveiligd met een wachtwoord. Wellicht krijgen binnenkort enkele mensen toegang tot het beheer gedeelte. Wil je dat je avatar wordt aangepast spreek me aan op msn, of mail me. Je kunt ook op "Aanpassen" klikken onder je avatar, je kunt dan direct doorgeven wat de nieuwe url is via het contact formulier.
SJ staat er ook opquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://devante.student.utwente.nl/gallery/main.php?page=models
Herkent mijn freaky geheugen deze foto's van een interview dat ooit in de Kamkrant heeft gestaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://devante.student.utwente.nl/gallery/main.php?page=models
Gelooft dat Folkert het meestal gratis doet.. of voor een fles cola ofzo.. (tenminste, vroegerquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Herkent mijn freaky geheugen deze foto's van een interview dat ooit in de Kamkrant heeft gestaan?
Trouwens, kost het nou wat, zulke foto's? Of levert het juist wat op?
Of ligt dat eraan hoe je eruitziet en waarvoor je ze laat gebruiken?
Erg heh?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
Jeeeeej... die foto's zijn oud zeg
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
Jeeeeej... die foto's zijn oud zeg
A, ik zie het. (Eerst lezen, dan vragen...)quote:Op donderdag 1 december 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
Gelooft dat Folkert het meestal gratis doet.. of voor een fles cola ofzo.. (tenminste, vroeger)
Weer tijd voor een avondje sportschool?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
Toen had ik nog een beetje spieren in mijn lijf
Uhh.. toen was je toch nog lichter dan nu?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
Toen had ik nog een beetje spieren in mijn lijf
Nou, ik vind zo net de hele verzameling hier... moet zeggen dat mijn lijf er toen beter uitzag haha!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
@ SJ: Je gezicht is wel voller tegenwoordig.. beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |