Regel maar dat je mee kunt...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik (nog) niet..ik heur t maandag
Hopen dat ik winquote:
Fok mini-meeeeeeeeeeeeeeeetquote:
Regel maar dat JP niet komt...quote:
Ik ookquote:
Als ik NIET win..en jij wel.. [neger mode] whoojooooww [/neger mode]quote:Op donderdag 1 december 2005 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookhopen dat ik er ook 1 win dna heb ik een extra kaartje en dan kan ik Maikel meenemen
die ik dan vervolgens voldouw met XTC en vrijwillig laat fouilleren
Die komt niet...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Regel maar dat JP niet komt...
Jou kan k nog wel handelenquote:
Kan wel 's aan die shizzle manny vragen of ie dit jaar ook gaatquote:Op donderdag 1 december 2005 18:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Yeah!!!![]()
Vorig jaar was ik met Manias en Wiz.. en later ook Jerruh nog..
erg kewl
in een condoom in je komt proppen niemand die dat vindquote:Op donderdag 1 december 2005 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookhopen dat ik er ook 1 win dna heb ik een extra kaartje en dan kan ik Maikel meenemen
Ik wil juist WEL dat ze't bij 'm vindenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
in een condoom in je komt proppen niemand die dat vind![]()
![]()
Heb je ook dat spelleke gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben iets minder opdringerig..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jou kan k nog wel handelen![]()
Is coolquote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel 's aan die shizzle manny vragen of ie dit jaar ook gaat
Heel goedquote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil juist WEL dat ze't bij 'm vinden
En zelf neem ik niks mee want ik gebruik geen XTC (of andere drugs) aangezien ik een bloedhekel heb aan dat spul.
Ik heb m door dat laatste deel heen moeten slepen !quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb je ook dat spelleke gedaan![]()
?
Ik ook.
quote:
quote:
Bij mij deed mams datquote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb honger....! maar geen zin om me eten klaar te maken?
.Was je zaterdag ook niet heurquote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ook nog het geluk dat ik niet extreem ga zuipen op IC.. dus ik word ook niet irritant
Als ik het eten een keer weiger dan kan ik vertrekken denk ik...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mijn mams wil allemaal dat ik vieze dingen ga eten en daar heb ik geen zin in!
En Yost zuipt niet eensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.Was je zaterdag ook niet heur
Yost was erger..
Pff.. da's één keer voorgekomen in die 5,5 jaar dat je me kent..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Enige irritante van Vlarp is dat ie op je voeten springt.
En z'n accent natuurlijk.
Nee, bakken cafeine is goed voor jequote:Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel goed
Ik drink zelfs geen alcohol op dingen als innercity.. alleen cola en redbull..
daarom zeg ik dan heb geen zin in warm eten maak zo zelf wel watquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het eten een keer weiger dan kan ik vertrekken denk ik...
mams heeft al een hekel aan koken en als ik dan ga zeggen dat ik het te smerig vind om op te vreten dan is het einde verhaal
Ik moet toch wakker blijven tot half 10...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, bakken cafeine is goed voor je
Ach t zou door de jus komen dat ie JP bleef aanmoedigenquote:
Ik ben daar te lui voor.. dan zou ik patat gaan halenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
daarom zeg ik dan heb geen zin in warm eten maak zo zelf wel wat
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach t zou door de jus komen dat ie JP bleef aanmoedigen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Vlarp het volgende:
Pff.. da's één keer voorgekomen in die 5,5 jaar dat je me kent..
Ik heb alleen een accent als ik gedronken heb.quote:Heb je jezelf wel eens horen praten?
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef Waxxer het volgende:
Loop ik met mijn studentenmaaltijdboodschappen over straat te sjokken, opeens: "Mijnheer, weet u de weg naar de Librije?"![]()
(= restaurant met drie Michelin-sterren)
Je hebt altijd zo'n vervelend hoorbaar noord-oost-nederlands accent...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
Ik heb alleen een accent als ik gedronken heb..
Niét!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Je hebt altijd zo'n vervelend hoorbaar noord-oost-nederlands accent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |