Jaaaaaaaaaa, ik heb er zin inquote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Zomeen weer de grootste kijkersnaaiende show op Talpa!
Daarom heb ik even de link naar de foto uit de quote gehaald.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd, hij gebruikt alleen bewust geen foto's op Fok....
Naja....
Ohw.. die Maarten!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd, hij gebruikt alleen bewust geen foto's op Fok....
Naja....
Goed zo!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daarom heb ik even de link naar de foto uit de quote gehaald.
Overwegend bi, maar van nature hetero. Damn, dat is eruit.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef creno het volgende:
![]()
de meeste wel ja er zijn ook wel Bi jongens bij en af en toe een hetero of zo maar over het algemeen homo....
en jij??
Nu schalt er N'Sync uit m'n koptelefoonquote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welke muziek/welk televisieprogramma heb je nu op?
Zware bevalling?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Overwegend bi, maar van nature hetero. Damn, dat is eruit
Van nature hetero? Dat klinkt raar... Je bent een hetero die ook wel es seks met mannen heeft, maar je wordt alleen verliefd op vrouwen of zo?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Overwegend bi, maar van nature hetero. Damn, dat is eruit
Uhm, waarom heb ik hier in godsnaam op gereageerdquote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van nature hetero? Dat klinkt raar... Je bent een hetero die ook wel es seks met mannen heeft, maar je wordt alleen verliefd op vrouwen of zo?
Hmm.. en je weet nu al zeker dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen met een jongen?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef t0y het volgende:
[..]
Uhm, waarom heb ik hier in godsnaam op gereageerdMijn reputatie
![]()
Ach, wat heb ik te verliezen. Ik word alleen verliefd op vrouwen, maar het is al 2 keer voorgekomen dat er iets met een jongen is gebeurd. Maar ik weet niet of dat wel iets voor mij is. Vandaar het woordje overwegend.
*mompelt iets over de ware tegenkomen blablablaquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. en je weet nu al zeker dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen met een jongen?
Je bent nog jong enzo..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef t0y het volgende:
[..]
*mompelt iets over de ware tegenkomen blablabla
Yep, kom net kijkenquote:
Good enoughquote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef t0y het volgende:
[..]
Uhm, waarom heb ik hier in godsnaam op gereageerdMijn reputatie
![]()
Ach, wat heb ik te verliezen. Ik word alleen verliefd op vrouwen, maar het is al 2 keer voorgekomen dat er iets met een jongen is gebeurd. Maar ik weet niet of dat wel iets voor mij is. Vandaar het woord overwegend.
Dat past in hetzelfde irritatielijstje als waar de BioStabil instaat.quote:
Hey, een naamgenootquote:
ik weet niet eens wat het isquote:
zit in een t-shirtjequote:Op donderdag 1 december 2005 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat past in hetzelfde irritatielijstje als waar de BioStabil instaat.
En ben je wel warm aangekleed??!
Leuk..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*ik pak vannacht een scherp mes en snijd zn strot door*
Ahwquote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zit in een t-shirtjede koorts houdt me wel lekker warm
Wat heeft onze lieve heer daar mee te maken?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... komt er even een berg IRC historie voorbij zetten
Mijn Zoon heeft daar vrij weinig mee te makenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat heeft onze lieve heer daar mee te maken?
Ja net zoals een broertje wat pagina's uit je agenda scheurt, je eigendommen vernielt en je slaat met een weegding.En een moeder die hem zogenaamd "straft" maar mij uiteindelijk het meeste benadeeltquote:
Je hebt geen zoon..., homo..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mijn Zoon heeft daar vrij weinig mee te maken
DAT....... wilde ik horen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is
maar ik ga dinsdag naar mama miamits mijn tumor weg is uiteraard.. maar mijn mama heeft allemaal fruitdingentjes en soepje gemaakt met gezonde dingen en homeopatische hocus pocus frutseltjes dus dat komt helemaal goed
Je bent de oudste zeker?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja net zoals een broertje wat pagina's uit je agenda scheurt, je eigendommen vernielt en je slaat met een weegding.En een moeder die hem zogenaamd "straft" maar mij uiteindelijk het meeste benadeelt![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... komt er even een berg IRC historie voorbij zetten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |