Dat past in hetzelfde irritatielijstje als waar de BioStabil instaat.quote:
Hey, een naamgenootquote:
ik weet niet eens wat het isquote:
zit in een t-shirtjequote:Op donderdag 1 december 2005 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat past in hetzelfde irritatielijstje als waar de BioStabil instaat.
En ben je wel warm aangekleed??!
Leuk..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*ik pak vannacht een scherp mes en snijd zn strot door*
Ahwquote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zit in een t-shirtjede koorts houdt me wel lekker warm
Wat heeft onze lieve heer daar mee te maken?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... komt er even een berg IRC historie voorbij zetten
Mijn Zoon heeft daar vrij weinig mee te makenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat heeft onze lieve heer daar mee te maken?
Ja net zoals een broertje wat pagina's uit je agenda scheurt, je eigendommen vernielt en je slaat met een weegding.En een moeder die hem zogenaamd "straft" maar mij uiteindelijk het meeste benadeeltquote:
Je hebt geen zoon..., homo..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mijn Zoon heeft daar vrij weinig mee te maken
DAT....... wilde ik horen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is
maar ik ga dinsdag naar mama miamits mijn tumor weg is uiteraard.. maar mijn mama heeft allemaal fruitdingentjes en soepje gemaakt met gezonde dingen en homeopatische hocus pocus frutseltjes dus dat komt helemaal goed
Je bent de oudste zeker?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja net zoals een broertje wat pagina's uit je agenda scheurt, je eigendommen vernielt en je slaat met een weegding.En een moeder die hem zogenaamd "straft" maar mij uiteindelijk het meeste benadeelt![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... komt er even een berg IRC historie voorbij zetten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |