Jaaaaaaaaaa, ik heb er zin inquote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Zomeen weer de grootste kijkersnaaiende show op Talpa!
Daarom heb ik even de link naar de foto uit de quote gehaald.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd, hij gebruikt alleen bewust geen foto's op Fok....
Naja....
Ohw.. die Maarten!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Idd, hij gebruikt alleen bewust geen foto's op Fok....
Naja....
Goed zo!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daarom heb ik even de link naar de foto uit de quote gehaald.
Overwegend bi, maar van nature hetero. Damn, dat is eruit.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef creno het volgende:
![]()
de meeste wel ja er zijn ook wel Bi jongens bij en af en toe een hetero of zo maar over het algemeen homo....
en jij??
Nu schalt er N'Sync uit m'n koptelefoonquote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welke muziek/welk televisieprogramma heb je nu op?
Zware bevalling?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Overwegend bi, maar van nature hetero. Damn, dat is eruit
Van nature hetero? Dat klinkt raar... Je bent een hetero die ook wel es seks met mannen heeft, maar je wordt alleen verliefd op vrouwen of zo?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Overwegend bi, maar van nature hetero. Damn, dat is eruit
Uhm, waarom heb ik hier in godsnaam op gereageerdquote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van nature hetero? Dat klinkt raar... Je bent een hetero die ook wel es seks met mannen heeft, maar je wordt alleen verliefd op vrouwen of zo?
Hmm.. en je weet nu al zeker dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen met een jongen?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef t0y het volgende:
[..]
Uhm, waarom heb ik hier in godsnaam op gereageerdMijn reputatie
![]()
Ach, wat heb ik te verliezen. Ik word alleen verliefd op vrouwen, maar het is al 2 keer voorgekomen dat er iets met een jongen is gebeurd. Maar ik weet niet of dat wel iets voor mij is. Vandaar het woordje overwegend.
*mompelt iets over de ware tegenkomen blablablaquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. en je weet nu al zeker dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen met een jongen?
Je bent nog jong enzo..quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef t0y het volgende:
[..]
*mompelt iets over de ware tegenkomen blablabla
Yep, kom net kijkenquote:
Good enoughquote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef t0y het volgende:
[..]
Uhm, waarom heb ik hier in godsnaam op gereageerdMijn reputatie
![]()
Ach, wat heb ik te verliezen. Ik word alleen verliefd op vrouwen, maar het is al 2 keer voorgekomen dat er iets met een jongen is gebeurd. Maar ik weet niet of dat wel iets voor mij is. Vandaar het woord overwegend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |