Oh, maar dan kan je vanmiddag dus weer uitrustenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef Semisane het volgende:
Mogge allen ten zame.
Heb het druk deze ochtend.
Och arme Blubber nog steeds ziek zwak en misselijkquote:Op donderdag 1 december 2005 11:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallowik dacht dat als ik ziek ben ik langzaam beter hoor te worden.. niet steeds zieker
Je bent toch niet alleen thuis en dus op je kamer gebleven he?!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallowik dacht dat als ik ziek ben ik langzaam beter hoor te worden.. niet steeds zieker
Ooohh jee, moet je nu zelfs slįpen met je zonnebril op?!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef wonderer het volgende:
Ahh, fuck. Ze installeren een lantaarnpaal daar. Nou wordt het nog lichter in mijn slaapkamer
Ik beeld me altijd in dat ze dood zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van ex-en ontmoeten. Komt alleen maar ellende van.
Iets zegt me dat ze dat al deed.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh jee, moet je nu zelfs slįpen met je zonnebril op?!
Jij pikt ze op uit het buitenland?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik beeld me altijd in dat ze dood zijn.
Hi. We broke up. You need to not exist.
Works like a charm.
Drielandenpunt he? Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij pikt ze op uit het buitenland?
En u ook een zeer gegoede middag mijnheer Waxxer.quote:Goe-den-mid-dag hey!
Ja, is het geen schande? Ze hebben mazzel dat ik al wakker was, anders had ik ze aan die lantaarnpaal opgeknooptquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh jee, moet je nu zelfs slįpen met je zonnebril op?!
Oooohhh je gaat zelfs al ijlen!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb volgens mij 2 tumors in mn nek en 1tje in mn hoofden ik krijg steeds een hele veraidste smaak in mn mond.. terwijl ik steeds mn tanden poets
Dat had CDP je toch al voorspeldquote:Op donderdag 1 december 2005 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr!.
En nu ben ik verslaafd aan Veronica Mars.
Goed zoooo!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr!.
En nu ben ik verslaafd aan Veronica Mars.
Oh ja? Hoe dan?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet mensen nabellen over een project
8¤ per uur
quote:Op donderdag 1 december 2005 04:57 schreef t0y het volgende:
Even een vraagje hoor, zijn jullie allen homo?
Niet dat ik er iets tegen heb, jullie moeten zelf weten waar je je geslachtsdeel laat, maar ben gewoon nieuwsgierig naar deze topicreeks
Free Record Shop ?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
GVD.. volgens mij gaat 't mis met het kopen van een kaartje voor Innercity![]()
bellen-bellen-bellen-bellen....quote:Op donderdag 1 december 2005 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. en wat als die 50 euro al van m'n creditcard is gehaald?
*ow..* Sowwiquote:Op donderdag 1 december 2005 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
als je het kaartje niet krijgt of er is iets misgegaan en je kan het aantonen krijg je het gewoon terug hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |