daar zou het wel eens aan kunnen liggen, nee ik heb 3 poesjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kom je wel veel homo's tegen dan?
get out more!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar zou het wel eens aan kunnen liggen, nee ik heb 3 poesjes
werd eens tijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:Homo's.
Ik word straks verkracht, doeg..
ga met hun stappen of zorg voor vervangingquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat vinden de opvangjongens niet goed
Pff, ze moeten blij zijn dat ze opvang hebben. Je moet voor jezelf zorgen, hoor, 't is jouw leven en jij bent daar het belangrijkst in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat vinden de opvangjongens niet goed
Ja, de tijd vliegt als je.... de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Is rukpukje al weer ontband?![]()
Meneer DePresident ook, zag ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Is rukpukje al weer ontband?![]()
en hoe vind je dat ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die kom ik met zijn harem nog wel 's tegen in Utrecht..
wat voor wijn heb je?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
*fles wijn ontkurk*
Ow... onder welke pannen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook met kerst ben ik onder de pannen
Los Molinos Crianza Valdepeñas uit 2000? Van de Albert Heijn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een rooie..
[afbeelding]
Ik weet niks van wijn.
Deez' is uit 2001, en ik vind 'm best lekker ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Los Molinos Crianza Valdepeñas uit 2000? Van de Albert Heijn?.
Die is niet slecht..
dat weet ik ook wel, maar ik vind het zelf ook wel gezellig, en weet je als je geen rijbewijs hebt, is er in deze uithoek erg weinig op homogebied te doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pff, ze moeten blij zijn dat ze opvang hebben. Je moet voor jezelf zorgen, hoor, 't is jouw leven en jij bent daar het belangrijkst in.
Organiseer zelf wat? Schrijf een gay-toneelstuk, maak reclame, zorg voor een leuk feestje na de premiere?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, maar ik vind het zelf ook wel gezellig, en weet je als je geen rijbewijs hebt, is er in deze uithoek erg weinig op homogebied te doen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, maar ik vind het zelf ook wel gezellig, en weet je als je geen rijbewijs hebt, is er in deze uithoek erg weinig op homogebied te doen
Blauw?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
zo mijn haar is gewassen, geknipt, gefohnt, gestyled en geschoren!!
Heb mijn spullen om surprise te maken, en mijn slangen hebben weer gegeten....
Ik kan weekend houden...
ff naar de kruidvat voor een kleurtje in mijn haar en ben weer als nieuw!!
Je HOEFT toch niet per se doggystyle?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de kniebeschermers gevonden!
Nee, voor mij niet weer 3 dagen blauwe knietjes heur
*kuch*fatso*kuch*quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Joey tribbiani?!
[afbeelding]
Juhwel, moet van de almachtige dansleraarquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je HOEFT toch niet per se doggystyle?
al geprobeert, komt geen mens op afquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Organiseer zelf wat? Schrijf een gay-toneelstuk, maak reclame, zorg voor een leuk feestje na de premiere?
Wan interesseert mij dat trouwen en adopteren nou?! Laat me eens eerst zonder zorgen hand in hand over straat kunnen lopen, dan praten we daarna wel weer verder over trouwen en kinderen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef wonderer het volgende:
Homo's mogen binnenkort trouwen in Zuid-Afrika en de UK adopteert het geregistreerd partnerschap. 't Gaat goed
Iets doen op homogebied. Je bedoelt neuken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
weinig op homogebied te doen
Mja. Maar misschien is een wettelijke basis, en afgedwongen gelijke rechten en gelijkheid een noodzakelijke voorwaarde?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Wan interesseert mij dat trouwen en adopteren nou?! Laat me eens eerst zonder zorgen hand in hand over straat kunnen lopen, dan praten we daarna wel weer verder over trouwen en kinderen.
kun jij niet zonder zorgen hand in hand lopen ? ik heb nog nooit opmerkingen/klappen ofzo gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wan interesseert mij dat trouwen en adopteren nou?! Laat me eens eerst zonder zorgen hand in hand over straat kunnen lopen, dan praten we daarna wel weer verder over trouwen en kinderen.
Als de overheid een duidelijk signaal afgeeft, komt het met de acceptatie misschien ook wel goed... maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat iemand ons voor een homostel aanziet... maar ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... het is jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |