Nou, dan kun je er niet snel vandoor gaanquote:
Ik neem altijd afscheidquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
Popi!
[..]
Nou, dan kun je er niet snel vandoor gaaneerst weer die sokken aantrekken, zoooo'n gedoe...
Je bent net mn broertjequote:
*nachtkusje*quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Stroekie het volgende:
jongens wat wordt dat morgen veel teruglezen zeg......
maar ik ga nu pitten
Sweet Dreams allemaal![]()
Nee maar die praat ook als een kopieer-allochtoon.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar Wiz na
Maar dan gaan we dus ruzie maken en vechten?
Nounounounouquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee maar die praat ook als een kopieer-allochtoon.
Met als hoogtepunt :
Hij heeft "Turk" en "Ga je anus likken" als nieuwe scheldwoorden geadopteerd![]()
Vechten?Stoeien? Ik zie nix van dat nog heur?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
truste Stroekie
@ Waxx en CDP.. vechten .. stoeien.. woor je het weet ben je in de lounge-area aanbeland
Probeer jij t maar eens!quote:
iz tijdverdrijfquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er weer veel te veel, onnodig veel gepost
ik ben alleen al een uur bezig alles na te lezen....
GRAAG!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mag ik es proberen?
De lounge! Dan hebben we met de meterkast erbij vier deuren om te kiezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
truste Stroekie
@ Waxx en CDP.. vechten .. stoeien.. woor je het weet ben je in de lounge-area aanbeland
*pakt gekookt en geolied touw, 2 tangen en verhit een stuk ijzer tot bijna vloeibare staatquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*pakt gekookt en geolied touw, 2 tangen en verhit een stuk ijzer tot bijna vloeibare staat![]()
Jezelf pijpenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
autofellatio???
zo zie je maar, het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een narcist was
ach man dat is slecht voor je sociale contacten, dan raak je in een isolement, er moet iets overblijven waar je een ander voor nodig hebtquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo zie je maar, het kan altijd erger.
Ik denk dat er een zekere drive bij komt kijken, zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar for real, een van die jongens die hier komt, kan dat dus, hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan af
Gewoon proberen, denk ik. Ik kan niet eens mijn tenen aanraken, maar als je lenig bent, denk je vast wel eens 'hmmmm..."quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach man dat is slecht voor je sociale contacten, dan raak je in een isolement, er moet iets overblijven waar je een ander voor nodig hebt![]()
nee maar for real, een van die jongens die hier komt, kan dat dus, hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan af
nou ik weet het nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon proberen, denk ik. Ik kan niet eens mijn tenen aanraken, maar als je lenig bent, denk je vast wel eens 'hmmmm..."
succesquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
en laat ik nu dat gesprek niet goed voorbereid hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |