Mag ik deze ook tot vanavond bewarenquote:

Meneer Foppequote:"Ik loop iedere dag een blokje om, maar dat valt niet mee; ik heb namelijk last van steegvrees, voetgangerstunnelangst en petschroom."

Ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik deze ook tot vanavond bewaren![]()
zat dus met modemconnectie bij m'n ouders en had alleen maar die post erop gezet,
dus zie hem nu pas![]()

Dus jij neemquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:39 schreef petre86 het volgende:
mijn hele projectgroep heeft geen ene flikker gedaan aan het plan van aanpak wat over een uur klaar moet zijn.. zl ik aardig zijn en een oud PVA ombouwen?
oja..mogguh

Zeg stop daar eens heel snel mee met dat "Meneer" tegen mij zggenquote:

quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg stop daar eens heel snel mee met dat "Meneer" tegen mij zggen![]()
want dan ga ik mij NOG ouder voelen![]()

Wanneer kom je m'n rollator weer eens terugbregen, dan kan ik ook weer eens achter de geraniums vandaan.quote:

quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
Blijf maar lekker zitten, ouwe knar..

Oh, zwijntje. Is je tumor weg?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
bij de dokter in de wachtruimte hadden ze donald duckjes![]()
het belletje ging al toen moest ik héél snel doorlezen

Belletje???!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
bij de dokter in de wachtruimte hadden ze donald duckjes![]()
het belletje ging al toen moest ik héél snel doorlezen

Keelontsteking dus of "gewoon een zware verkoudheid"quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
hij zij dat ik de vliegende tering haden morgen word ik geopereerd en dan halen ze er van alles uit en dan draaien ze dat dingetje wat aan enzo

kekekekekequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Keelontsteking dus of "gewoon een zware verkoudheid"
OF je hebt een antibioticakuur OF hij sprak de welbekende woorden: "Rust houden, het gaat vanzelf weer over."
Niet zulke enge dingen zeggen..

Nou ja, je wordt iig beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kekekekeke![]()
alleen ik was weer net begonnen met sporten, en nu in conditie weer papkan ik volgende week weer hélemaal opnieuw beginnen
![]()

hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder heeft kinderen voor kinderen opstaan

Ja, nou kun je wel zo'n rare smiley neerzetten, maar dat doet ze voor JOU hoor, om JOU lekker goed thuis te laten voelen zodat je ontspannen en op je gemak bent. Nu maakt ze bijv beschuitjes enz voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder heeft kinderen voor kinderen opstaan

Ja. Best knap he? Al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoooo goeiemorgen, toch nog twee uurtjes voor het weer donker wordt?trouwens

Deden wij vorig jaar ook. En met pasen uit eten, en met mijn ouders trouwdag, en...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij gaan uit eten met sinterklaas.. wij gaan altijd uit eten met alles eigenlijk

quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
wij gaan uit eten met sinterklaas.. wij gaan altijd uit eten met alles eigenlijk

quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deden wij vorig jaar ook. En met pasen uit eten, en met mijn ouders trouwdag, en...Alleen met kerst niet, dan gaan we gourmetten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |