Does niet zo moelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:57 schreef remlof het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat er pubers zijn die niet vrijgezel zijn?
ze verkeren hooguit in de illusie dat ze het niet zijn
Kssjt ga is naar je eigen subforumquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:57 schreef remlof het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat er pubers zijn die niet vrijgezel zijn?
ze verkeren hooguit in de illusie dat ze het niet zijn
Nou zeg........"Owja, hoi Morwen" Tssss, zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, helaas wel![]()
Owja: hoi Morwen![]()
Nou jij en Terminator vinden elkaar dan toch nog welquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou zeg........"Owja, hoi Morwen" Tssss, zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijk![]()
The_Terminator is een serieus lekker ding en zou niet vrij rond moeten lopen zonder bewaking![]()
OT: Nee![]()
Ik was 'bijna' vergeten dat toe te voegenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou zeg........"Owja, hoi Morwen" Tssss, zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijk![]()
The_Terminator is een serieus lekker ding en zou niet vrij rond moeten lopen zonder bewaking![]()
OT: Nee![]()
Ik snap er geen lazer vanquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was 'bijna' vergeten dat toe te voegen![]()
Ik kwam er te laat achter dat ik dat vergeten was toe te voegen en heb het nog even snel aan de post toegevoegdquote:
Nope, maar dat kan zomaar aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat ik dat vergeten was toe te voegen en heb het nog even snel aan de post toegevoegd![]()
Zo wel duidelijk![]()
Nee, nu helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat ik dat vergeten was toe te voegen en heb het nog even snel aan de post toegevoegd![]()
Zo wel duidelijk![]()
De tekst met het 'owja:' ervoor was ik bijna vergeten toe te voegen. Dus daarom dat 'owja:'quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, nu helemaal niet meer.
Bedoel je het tweede woordje "dat"?![]()
Ahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De tekst met het 'owja:' ervoor was ik bijna vergeten toe te voegen. Dus daarom dat 'owja:'
De post was dus eerst zonder die tekst...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De tekst met het 'owja:' ervoor was ik bijna vergeten toe te voegen. Dus daarom dat 'owja:'
De post was dus eerst zonder die tekst...
Zeg het maar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:46 schreef I_doubt het volgende:
Als je nou bijna iemand gekust hebt, ben je dan nog vrijgezel?
Oh, die keuze maak ik dagelijks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg het maar?
Of hoef jij die keuze niet te maken?
De vraag is heel simpel dacht ik?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:52 schreef I_doubt het volgende:
Vrijgezel: is dat afgeleid van vrij van gezel, vrij van gesel?
Iemand die niet gegeseld wordt is een vrijgezel.
En wie is dan de gezel?
Jij of de partner?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef BrauN het volgende:
Ik wel. Lekker rukken. Joechei.
Nee, ik wilde zelfs dubbelop, maar dat ging niet, omdat op het moment supreme, mijn topic gesloten werd. Drama alom.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
De vraag is heel simpel dacht ik?
Ben jij nog vrijgezel?
A, ok, nee dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelfs dubbelop, maar dat ging niet, omdat op het moment supreme, mijn topic gesloten werd. Drama alom.Uitgeblust vriendje. Tja wat nu?
Je kunt het wel begrijpen.
Door het stof gaan bij Aventura, maar die is bikkelhard: geen polygamie.![]()
Zoekende?quote:
Nope, al voorzien van een zeer lekker ding.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zoekende?
Ik heb nog wel een paar leuke jongens in de aanbieding, 18 en 19 jaar.
Zitten goed in het vlees, stevig gespierd.
Aantrekkelijk uiterlijk.
Beetje sportief.
Beetje gevoel voor humor.
Wassen zich regelmatig.
Zijn niet te beroerd om mee te helpen in het huishouden.
Willen ook wel eens een keer de was ophangen.
Veelbelovende toekomst (ze studeren nog)
Niet als je je jas showt hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ja duh. Krijg ik nu klappen ?
Patsequote:Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ja duh. Krijg ik nu klappen ?
Inderdaad, kwam er later pas achterquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Prachtig: je was iets bijna vergeten.
Maar je bent het niet vergeten.
Als je nou bijna iemand gekust hebt, ben je dan nog vrijgezel?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:05 schreef Andriesje het volgende:
Nog lekkere mokkels hier die een stuk vlees in hun snee willen?
Jeweetwel, mokkels neuken maar niet vast weetje, gewoon die dikke schwanz in zo'n gleuf raggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef Salvad0R het volgende:
Definieer "vrijgezel"
Aha .quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Jeweetwel, mokkels neuken maar niet vast weetje, gewoon die dikke schwanz in zo'n gleuf raggen.
Tenzij het zo'n dikke ongestelde bloedkut is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha .
Die dikke schwanz in gleuven raggen is goed te doen idd .
Ligt eraan of er een lekker wijf aanvast zitquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n dikke ongestelde bloedkut is.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:48 schreef Lidia het volgende:
Nee, al 1 jaar, 1 maand en 11 dagen bezet
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:54 schreef Morwen het volgende:
Nope
Dat is noujuist het mooiste mayo.quote:Op zondag 4 december 2005 19:01 schreef ma_jojo het volgende:
De kerstdagen komen eraan, en dan vrijgezel..
quote:Op zondag 4 december 2005 19:34 schreef Pumatje het volgende:
jojo = jolijn ?
ben jij mijn vriendinnetje niet?
In je eentje jezelf halfdood zuipen? What's fun about that?quote:Op zondag 4 december 2005 19:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is noujuist het mooiste mayo.
Dan heb je het perfecte excuus om jezelf halfdood te zuipen.
En ontopic verder: naja, ik ga het niet eens meer melden.
Niet alleen, maar met vrienden vrienden, net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
In je eentje jezelf halfdood zuipen? What's fun about that?
Mijn nederige excuses gaan uit naar jou, Cer, de jongen whose story of his life this is.
Oh okay, in dat geval.. Good for you!quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet alleen, maar met vrienden vrienden, net zoals vorig jaar.
quote:
quote:
Dat is wel de beste tijd om onder de pannen te zijn ja...quote:Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef CasB het volgende:
Misschien vind ik nog een scharrel voor kerst
quote:
jij had laatst toch een vriendin, of is dat nu uit?quote:
Ach jij mag der wel hebben mits je op zoek bent naar een meid die niet betrouwbaar isquote:Op donderdag 8 december 2005 13:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
jij had laatst toch een vriendin, of is dat nu uit?
Ik single...laatst leek het wel goed te gaan, maja ik weet hoe het gaat met mij![]()
nee dan liever niet, laat dur dan maar alleenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach jij mag der wel hebben mits je op zoek bent naar een meid die niet betrouwbaar is
Goedzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef Party_P het volgende:
[..]
nee dan liever niet, laat dur dan maar alleen![]()
Mensen die niet betrouwbaar zijn, moeten maar alleen blijven, voelen zullen zequote:Op vrijdag 9 december 2005 07:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb trouwens wel een oogje op iemand![]()
![]()
Inmiddels is het "officieel"quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Sport_Life het volgende:
nog wel maar ik geloof dat daar binnen niet al te lange tijd wel veranderingen in gaat komen...![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Party_P het volgende:
[..]
Mensen die niet betrouwbaar zijn, moeten maar alleen blijven, voelen zullen ze![]()
Ik ook oogje op iemand, al geruime tijd, wil niet vlotten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat is wel minder. Dat van mij wel
![]()
Dat vind ik niet zo raar.quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:41 schreef Boschjesman het volgende:
Ik ben trouwens terminaal vrijgezel.
?quote:
Je bedoelt 'chronisch'.quote:
De Kunst van het loslaten van een ex (#32)quote:Op maandag 12 december 2005 14:44 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Sinds een week weer keihard vrijgezel...
Toepasselijk met die link naar dat topic,..quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Anders lig ik hier dubbel om jouw sig.
"Infact the smartest thing that came out of her mouth was my dick"
hahaha
Terminaal een moeilijk woord?, ach man, ga een frikandel bakken.quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bedoelt 'chronisch'.
Beetje jammer altijd, die mensen die met moeilijke woorden smijten maar helegaar niet weten wat ze inhouden.
De onderste helft blijft vrijgezel tot het huwelijk?quote:
Ik denk eerder de bovenste helft.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef knowall het volgende:
[..]
De onderste helft blijft vrijgezel tot het huwelijk?
Heb je kilo's piemelbrie?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk eerder de bovenste helft.
Ze houd vast niet van orale bevrediging.
Lidia houd misschien van exotisch kaasje, maar val er mij niet mee lastig boer.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef knowall het volgende:
[..]
De onderste helft blijft vrijgezel tot het huwelijk?
Mja maar zeggen dat je 'half vrijgezel' bent is natuurlijk de normaalste zaak van het leven, mafkees.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 02:23 schreef knowall het volgende:
Wie of wat is een 'Lidia'? Indien wie; pics?
[..]
Mja maar zeggen dat je 'half vrijgezel' bent is natuurlijk de normaalste zaak van het leven, mafkees.
Oh, da's dat meisje die op Sjors (GTST) lijkt.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:26 schreef Skv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vriendin, witte shirt, mijn.
Houdt niet van piemelbrie (denk ik).
Ik moet toegeven, niet slecht dude.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Oh, da's dat meisje die op Sjors (GTST) lijkt.
Leuk meisje..
Stem jij nou maar SP, en houd je mond.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh op die manier 'half'. Helder.
Is je vriendin (en haar vriendinnen) er ook zo blij mee dat jij hier groepsfotos post :Squote:Op woensdag 14 december 2005 02:26 schreef Skv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was jij diegene die haar foto instuurde voor de PUB verkiezingquote:Op woensdag 14 december 2005 02:26 schreef Skv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van mij mag hijquote:Op woensdag 14 december 2005 08:57 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Is je vriendin (en haar vriendinnen) er ook zo blij mee dat jij hier groepsfotos post :S
Ja, ik ben het echtquote:Als dat echt je vriendin is, goed bezig trouwens.
Ja, zonder mijn toestemmingquote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was jij diegene die haar foto instuurde voor de PUB verkiezing?
Mij ook niet en ik ben 'slechts' 21quote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik vind het er allemaal maar erg jong uitzienEn zelf ik ben pas 23 .. Mij kan het niet bekoren, het spijt me
Sexrelatie dus ?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:50 schreef cazizz het volgende:
of ik vrijgezel ben.. op het moment geen idee.. min of meer terug bij ex...rustig aan doen... maar of ik vrijgezel ben...i don't know![]()
Er was eerst een topic over sex relaties .. Nou geloof me, ik heb er ook zo eentje gehad .. Er kan HEEL VEEL mis gaan, met zo'n relatie .. Zeker als er één gevoelens heeft/krijgt en de ander niet ..quote:
Niet slecht, VWO zelfsquote:Op donderdag 15 december 2005 20:54 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Sinds vanavond weer vrijgezel..![]()
Wel zonde hoor, na 8 jaar een relatie beëindigenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef Phenomenom het volgende:
Jah gelukkig wel weer....na 8 jaar een relatie is het de hoogste tijd eens aan me eigen te denken.
Nou nee, geen spijt van die tijd, maar het is leuk geweest, dus waarom rouwig erom zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel zonde hoor, na 8 jaar een relatie beëindigen![]()
Kost je ook geen geldquote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben vrijgezel, helaas wel !
Daar heb je helemaal gelijk in, en ik mag lekker neuken met wie ik wil. Ik kan toch niet vreemdgaan nu !quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kost je ook geen geldEen vriendin hebben kan je veel geld kosten hoor
![]()
Heel veel geld!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kost je ook geen geldEen vriendin hebben kan je veel geld kosten hoor
![]()
De vloer houd ook van jou?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:12 schreef saaw het volgende:
[edit]
verkeerde topic
* saaw is heel verliefd
en dat is gelukkig wederzijds![]()
jij niet dan??quote:
Voorlopig maar een tijdje, denk ik zoquote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef Magistic het volgende:
[..]
Niet slecht, VWO zelfs
Hoelang was je van plan vrijgezel te blijven?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
[..]
Voorlopig maar een tijdje, denk ik zo
Vind het wel lekker
idd, jij vind dat je al wat met hem hebt, maar hij weet het nog niet ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:54 schreef lplover het volgende:
Nopes. En is waarschijnlijk vanaf volgende week ook echt officieel dan(klinkt vast vaag, nevermind)
Soort omgekeerde zwaartekracht, daar gaat de theorie van Newton!quote:
Haha nee dat niet. Kennen elkaar van internet, hadden elkaar al wel een keer gezien. En nu hebben we gevoelens gekregen voor elkaar, maar hij wil volgens mij eerst zien hoe het gaat als we elkaar weer zien. En dat is volgende weekquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, jij vind dat je al wat met hem hebt, maar hij weet het nog niet ofzo?
aha oke, das al een stuk duidelijker jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:35 schreef lplover het volgende:
[..]
Haha nee dat niet. Kennen elkaar van internet, hadden elkaar al wel een keer gezien. En nu hebben we gevoelens gekregen voor elkaar, maar hij wil volgens mij eerst zien hoe het gaat als we elkaar weer zien. En dat is volgende week.
cerror at g mail punt com.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef fraubitch het volgende:
vrijgezel zijn is ok... maar geen sex is zo
Nu kun je natuurlijk zo af en toe een scharrel nemen.. maar het staat er eigenlijk al: Zo af en toe...
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef Skazminko het volgende:
Nope, ik ben bezet, en dat zal wel blijven voor een tijdje.
quote:
Door mensen die willen dat je eindelijk het werkwoord 'zijn' grammaticaal beheerst?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Plupke het volgende:
Nop, ik wordt al een dikke 3 jaar lang gestalkt.
Ik was nooit zo goed in Nederlands.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:12 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Door mensen die willen dat je eindelijk het werkwoord 'zijn' grammaticaal beheerst?
..genaamd sproitjes zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef Sloavink het volgende:
* Is zwaar toe aan een leuke vriendin.![]()
Hhahaha..jaaa woepie!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
dan ben je wel heel gelukkig als je het 2 keer wilt posten
Idd, single zijn is topquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
nog steeds vrijgezelZou het dan toch aan me karakter liggen
![]()
gul!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:26 schreef PatjeDoN het volgende:
JA!!!joepie! vrijgezellig!
ik ben zooooooo eenzaam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De verhouding is wat scheef op fok...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef woutabest het volgende:
Denkt nou geen enkel meisje, ik ga zorgen dat hij geen single meer is, als ik meld dat ik een single ben?
Ik neem aan dat er toch wel wanhopige meisjes rondlopen hier?
Okay, een deal:quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De verhouding is wat scheef op fok...
Maar ik houd me aanbevolen
Kindjes die papa worden, hoezee, ik typ dit lullig, maar trouwens van harte. Mag het een wolk van een baby zijnquote:
Ik ben veel te meloersquote:Op zondag 8 januari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Kindjes die papa worden, hoezee, ik typ dit lullig, maar trouwens van harte. Mag het een wolk van een baby zijn![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef Swee-T het volgende:
k ook...
moet eens iemand verandering in brengen![]()
Ik zal maar vast gaan sparen als ik jou was, want vriendinnen zijn duur en niet zo,n beetje ookquote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef dady het volgende:
JA! En ben er blij mee, op de een of andere manier worden vriendinnen op ten duur stalkers en willen ze niks anders dan bij mij zijn, zwaar irritant. Mijn volgende vriendin komt wel als ik 25 wordt.
Sterkte ermeequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef d_mstr het volgende:
nog steeds, alleen weet ik niet of dat nog lang gaat duren![]()
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef cerror het volgende:
Zeg ijsvrouw, TT-verandering naar DATEN voor pubers aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |