Does niet zo moelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:57 schreef remlof het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat er pubers zijn die niet vrijgezel zijn?
ze verkeren hooguit in de illusie dat ze het niet zijn
Kssjt ga is naar je eigen subforumquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:57 schreef remlof het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat er pubers zijn die niet vrijgezel zijn?
ze verkeren hooguit in de illusie dat ze het niet zijn
Nou zeg........"Owja, hoi Morwen" Tssss, zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, helaas wel![]()
Owja: hoi Morwen![]()
Nou jij en Terminator vinden elkaar dan toch nog welquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou zeg........"Owja, hoi Morwen" Tssss, zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijk![]()
The_Terminator is een serieus lekker ding en zou niet vrij rond moeten lopen zonder bewaking![]()
OT: Nee![]()
Ik was 'bijna' vergeten dat toe te voegenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou zeg........"Owja, hoi Morwen" Tssss, zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijk![]()
The_Terminator is een serieus lekker ding en zou niet vrij rond moeten lopen zonder bewaking![]()
OT: Nee![]()
Ik snap er geen lazer vanquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was 'bijna' vergeten dat toe te voegen![]()
Ik kwam er te laat achter dat ik dat vergeten was toe te voegen en heb het nog even snel aan de post toegevoegdquote:
Nope, maar dat kan zomaar aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat ik dat vergeten was toe te voegen en heb het nog even snel aan de post toegevoegd![]()
Zo wel duidelijk![]()
Nee, nu helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat ik dat vergeten was toe te voegen en heb het nog even snel aan de post toegevoegd![]()
Zo wel duidelijk![]()
De tekst met het 'owja:' ervoor was ik bijna vergeten toe te voegen. Dus daarom dat 'owja:'quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, nu helemaal niet meer.
Bedoel je het tweede woordje "dat"?![]()
Ahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De tekst met het 'owja:' ervoor was ik bijna vergeten toe te voegen. Dus daarom dat 'owja:'
De post was dus eerst zonder die tekst...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De tekst met het 'owja:' ervoor was ik bijna vergeten toe te voegen. Dus daarom dat 'owja:'
De post was dus eerst zonder die tekst...
Zeg het maar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:46 schreef I_doubt het volgende:
Als je nou bijna iemand gekust hebt, ben je dan nog vrijgezel?
Oh, die keuze maak ik dagelijks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg het maar?
Of hoef jij die keuze niet te maken?
De vraag is heel simpel dacht ik?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:52 schreef I_doubt het volgende:
Vrijgezel: is dat afgeleid van vrij van gezel, vrij van gesel?
Iemand die niet gegeseld wordt is een vrijgezel.
En wie is dan de gezel?
Jij of de partner?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef BrauN het volgende:
Ik wel. Lekker rukken. Joechei.
Nee, ik wilde zelfs dubbelop, maar dat ging niet, omdat op het moment supreme, mijn topic gesloten werd. Drama alom.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
De vraag is heel simpel dacht ik?
Ben jij nog vrijgezel?
A, ok, nee dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelfs dubbelop, maar dat ging niet, omdat op het moment supreme, mijn topic gesloten werd. Drama alom.Uitgeblust vriendje. Tja wat nu?
Je kunt het wel begrijpen.
Door het stof gaan bij Aventura, maar die is bikkelhard: geen polygamie.![]()
Zoekende?quote:
Nope, al voorzien van een zeer lekker ding.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zoekende?
Ik heb nog wel een paar leuke jongens in de aanbieding, 18 en 19 jaar.
Zitten goed in het vlees, stevig gespierd.
Aantrekkelijk uiterlijk.
Beetje sportief.
Beetje gevoel voor humor.
Wassen zich regelmatig.
Zijn niet te beroerd om mee te helpen in het huishouden.
Willen ook wel eens een keer de was ophangen.
Veelbelovende toekomst (ze studeren nog)
Niet als je je jas showt hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ja duh. Krijg ik nu klappen ?
Patsequote:Op vrijdag 2 december 2005 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ja duh. Krijg ik nu klappen ?
Inderdaad, kwam er later pas achterquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Prachtig: je was iets bijna vergeten.
Maar je bent het niet vergeten.
Als je nou bijna iemand gekust hebt, ben je dan nog vrijgezel?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:05 schreef Andriesje het volgende:
Nog lekkere mokkels hier die een stuk vlees in hun snee willen?
Jeweetwel, mokkels neuken maar niet vast weetje, gewoon die dikke schwanz in zo'n gleuf raggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef Salvad0R het volgende:
Definieer "vrijgezel"
Aha .quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Jeweetwel, mokkels neuken maar niet vast weetje, gewoon die dikke schwanz in zo'n gleuf raggen.
Tenzij het zo'n dikke ongestelde bloedkut is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha .
Die dikke schwanz in gleuven raggen is goed te doen idd .
Ligt eraan of er een lekker wijf aanvast zitquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef Andriesje het volgende:
[..]
Tenzij het zo'n dikke ongestelde bloedkut is.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:48 schreef Lidia het volgende:
Nee, al 1 jaar, 1 maand en 11 dagen bezet
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:54 schreef Morwen het volgende:
Nope
Dat is noujuist het mooiste mayo.quote:Op zondag 4 december 2005 19:01 schreef ma_jojo het volgende:
De kerstdagen komen eraan, en dan vrijgezel..
quote:Op zondag 4 december 2005 19:34 schreef Pumatje het volgende:
jojo = jolijn ?
ben jij mijn vriendinnetje niet?
In je eentje jezelf halfdood zuipen? What's fun about that?quote:Op zondag 4 december 2005 19:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is noujuist het mooiste mayo.
Dan heb je het perfecte excuus om jezelf halfdood te zuipen.
En ontopic verder: naja, ik ga het niet eens meer melden.
Niet alleen, maar met vrienden vrienden, net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
In je eentje jezelf halfdood zuipen? What's fun about that?
Mijn nederige excuses gaan uit naar jou, Cer, de jongen whose story of his life this is.
Oh okay, in dat geval.. Good for you!quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet alleen, maar met vrienden vrienden, net zoals vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |