cerror at g mail punt com.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef fraubitch het volgende:
vrijgezel zijn is ok... maar geen sex is zo
Nu kun je natuurlijk zo af en toe een scharrel nemen.. maar het staat er eigenlijk al: Zo af en toe...
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef Skazminko het volgende:
Nope, ik ben bezet, en dat zal wel blijven voor een tijdje.
quote:
Door mensen die willen dat je eindelijk het werkwoord 'zijn' grammaticaal beheerst?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Plupke het volgende:
Nop, ik wordt al een dikke 3 jaar lang gestalkt.
Ik was nooit zo goed in Nederlands.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:12 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Door mensen die willen dat je eindelijk het werkwoord 'zijn' grammaticaal beheerst?
..genaamd sproitjes zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef Sloavink het volgende:
* Is zwaar toe aan een leuke vriendin.![]()
Hhahaha..jaaa woepie!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
dan ben je wel heel gelukkig als je het 2 keer wilt posten
Idd, single zijn is topquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
nog steeds vrijgezelZou het dan toch aan me karakter liggen
![]()
gul!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:26 schreef PatjeDoN het volgende:
JA!!!joepie! vrijgezellig!
ik ben zooooooo eenzaam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De verhouding is wat scheef op fok...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef woutabest het volgende:
Denkt nou geen enkel meisje, ik ga zorgen dat hij geen single meer is, als ik meld dat ik een single ben?
Ik neem aan dat er toch wel wanhopige meisjes rondlopen hier?
Okay, een deal:quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De verhouding is wat scheef op fok...
Maar ik houd me aanbevolen
Kindjes die papa worden, hoezee, ik typ dit lullig, maar trouwens van harte. Mag het een wolk van een baby zijnquote:
Ik ben veel te meloersquote:Op zondag 8 januari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Kindjes die papa worden, hoezee, ik typ dit lullig, maar trouwens van harte. Mag het een wolk van een baby zijn![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef Swee-T het volgende:
k ook...
moet eens iemand verandering in brengen![]()
Ik zal maar vast gaan sparen als ik jou was, want vriendinnen zijn duur en niet zo,n beetje ookquote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef dady het volgende:
JA! En ben er blij mee, op de een of andere manier worden vriendinnen op ten duur stalkers en willen ze niks anders dan bij mij zijn, zwaar irritant. Mijn volgende vriendin komt wel als ik 25 wordt.
Sterkte ermeequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef d_mstr het volgende:
nog steeds, alleen weet ik niet of dat nog lang gaat duren![]()
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:02 schreef cerror het volgende:
Zeg ijsvrouw, TT-verandering naar DATEN voor pubers aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |