quote:
Dat is wel de beste tijd om onder de pannen te zijn ja...quote:Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef CasB het volgende:
Misschien vind ik nog een scharrel voor kerst
quote:
jij had laatst toch een vriendin, of is dat nu uit?quote:
Ach jij mag der wel hebben mits je op zoek bent naar een meid die niet betrouwbaar isquote:Op donderdag 8 december 2005 13:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
jij had laatst toch een vriendin, of is dat nu uit?
Ik single...laatst leek het wel goed te gaan, maja ik weet hoe het gaat met mij![]()
nee dan liever niet, laat dur dan maar alleenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach jij mag der wel hebben mits je op zoek bent naar een meid die niet betrouwbaar is
Goedzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef Party_P het volgende:
[..]
nee dan liever niet, laat dur dan maar alleen![]()
Mensen die niet betrouwbaar zijn, moeten maar alleen blijven, voelen zullen zequote:Op vrijdag 9 december 2005 07:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb trouwens wel een oogje op iemand![]()
![]()
Inmiddels is het "officieel"quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Sport_Life het volgende:
nog wel maar ik geloof dat daar binnen niet al te lange tijd wel veranderingen in gaat komen...![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Party_P het volgende:
[..]
Mensen die niet betrouwbaar zijn, moeten maar alleen blijven, voelen zullen ze![]()
Ik ook oogje op iemand, al geruime tijd, wil niet vlotten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat is wel minder. Dat van mij wel
![]()
Dat vind ik niet zo raar.quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:41 schreef Boschjesman het volgende:
Ik ben trouwens terminaal vrijgezel.
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |