ANW idd ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
CKV en ANW vond ik toch vrij onzinnige vakken. Vooral ANW sloeg kant noch wal.
Jaar 1: 5quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mij:
Jaar 1: 9
Jaar 2: 5,5
Jaar 3: 7
Jaar 4: 8.
Verwend nest. Ik weet nog dat wij voor ANW 80 bladzijdes voor een tentamen moesten leren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:06 schreef Figaro het volgende:
Waardeloos: ANW! Gewoon onzinnig vak.. gelukkig mochten we bij de toets het boek er altijd bijhouden. KCV was ook onzinnig, we moesten in de les vaak hoofdstukken uit het boek samenvatten![]()
Leuk: Frans & economie. Beide vakken lagen me wel en we hadden daarvoor ook leuke leraren.
Moeilijk: wiskunde en latijn
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Verwend nest. Ik weet nog dat wij voor ANW 80 bladzijdes voor een tentamen moesten leren.![]()
CKV(Culturele Kunstzinnige Vorming), moet je verplicht culturele dingen bezoeken en verslag schrijven enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:25 schreef snijder het volgende:
CKV, ANW? Wat is dat? Heb een behoorlijke tijd in het buitenland gewoond, vandaar,
Ok thx, nu is het duidelijk.quote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
CKV(Culturele Kunstzinnige Vorming), moet je verplicht culturele dingen bezoeken en verslag schrijven enzototale onzin.
ANW(Algemene NatuurWetenschappen) slaat ook alles, je krijgt een beetje wat natuurkunde-achtige dingen. Totaal onzinnig, je gaat op alles maar een klein beetje in waardoor je er later toch niks aan hebt.
Laat natuurkunde,wiskunde voor de beta's, culturele dingen enzo voor de alpha's, maar ga geen lompe tusseninvakken zoals CKV en ANW maken!
exacly my choisequote:Op woensdag 7 december 2005 17:46 schreef Karina het volgende:
Gymnastiek - ik heb een hekel aan sport.
Maatschappijleer - was altijd een zooitje in die klas, leraar die geen orde kon houden, zonde van mijn tijd dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |