Een nieuw deel openen
Vorige delen
Hmmm, dat kan ik van mezelf bepaaldelijk niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven kotsen door drank. Tevens zijn katers mij vreemd.
Te klein?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga niet het leger in, ik ben afgekeurd
Ik ken mijn grenzen erg goed op dat gebied, misschien scheelt dat...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Reya het volgende:
Hmmm, dat kan ik van mezelf bepaaldelijk niet zeggen![]()
quote:
Zijn ze zo mierenneukerig? Een paar keer schieten met een wapen en je gehoor is ook naar de Filistijnen.quote:ik hoorde bepaalde hoge tonen niet ofzo in m'n linker- of rechteroor
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga niet het leger in, ik ben afgekeurd
Eh, ben jij niet te jong om de dienstplicht nog te hebben meegemaakt?quote:
Tom Cruise is kleiner en die paste goed in zo'n straaljager van Top Gunquote:
mja, als ik in een loopgraaf lig hoor ik de kogels niet aan komen fluiten ofzoquote:Zijn ze zo mierenneukerig? Een paar keer schieten met een wapen en je gehoor is ook naar de Filistijnen.
ik kan je verhalen vertellen over de slag bij Nieuwpoort jonkiequote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef livEliveD het volgende:
Ik was er tijdens de Vietnam oorlog bij. Slechte secundaire voorwaarden en de werktijden waren kut. Me baas liep vaak om van de stress, fouten waren geen pretje en een goed loon was er ook al niet. Niet doen Schaapie![]()
Deden de Grieken daar niet aan mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kan je verhalen vertellen over de slag bij Nieuwpoort jonkie
de handdoekjes en condooms liggen voor u klaarquote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heiden6 en ik gaan volgende week zaterdag naar http://www.fantasybeach.nl
Altijd fijn om te weten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
de handdoekjes en condooms liggen voor u klaar
De Jappen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Grieken? Aan de Slag bij Nieuwpoort?
Tuurlijk, de Jappen.quote:
Waar staat dat trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
de handdoekjes en condooms liggen voor u klaar
Omdat ik anoniem wil zijn, die eerste keer. Ik wil gewoon samen met heiden6 de kat uit de boom kunnen kijken. Denk dat ik me op zo'n meet niet erg op mijn gemak zou voelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom ga je niet mee met de Eromeet ?
Hmmm, dat kan ik me idd voorstellenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ik anoniem wil zijn, die eerste keer. Ik wil gewoon samen met heiden6 de kat uit de boom kunnen kijken. Denk dat ik me op zo'n meet niet erg op mijn gemak zou voelen.
Je brengt medicijnen rond op de fiets?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:37 schreef -Trinity- het volgende:
Terug. Onderkoeld en wel. Maar ik leef nog. Ik heb vandaag een recordtijd gefietst, net 2 uur, en vanochtend en vanmiddag ookal. Bij elkaar 5 uur schat ik, en morgen mag ik weer, maar gelukkig niet voor de apotheek. Wel weinig fooi gehad voor zo'n lange rit. Ik kreeg wel een spontane vrolijkheidsaanval, dus ik zat "Toedeliwoepsiewoej"-end op de fiets
.
Ja... Is dat zo raar? Ik heb geen scooter (wil er ook geen, slecht voor je conditie en ze stinken + maken herrie)quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je brengt medicijnen rond op de fiets?
Nee, echt raar is het niet I guess.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
Ja... Is dat zo raar? Ik heb geen scooter (wil er ook geen, slecht voor je conditie en ze stinken + maken herrie)
Ja, maar niet aan meisjes onder de 18.quote:Fantasy Beach geeft ook paaldans/stripcursussen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar niet aan meisjes onder de 18.![]()
Wanneer word je 18?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef -Trinity- het volgende:. Heb jij alvast een leuk verjaardasgcadeau? Gaan we samen
.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zit uit je lul te nekken dus.
Dat duurt nog wel even. Maar als je me er tegen die tijd nou nog even aan herinnert, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
15 november 2007.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
Lijkt me leukquote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Maar als je me er tegen die tijd nou nog even aan herinnert, dan komt het wel goed.
Nee, maar in de tussentijd ook niets gegeten.quote:
dienstplicht is er nog wel, soort van iigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, ben jij niet te jong om de dienstplicht nog te hebben meegemaakt?Of heb ik iets gemist en hebben we ineens weer dienstplicht in Nederland?
Leg 'ns uit dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef qu63 het volgende:
dienstplicht is er nog wel, soort van iig
mocht er oorlog uitbreken, dan wordt ik opgeroepen voor een keuring zeg maarquote:
Maar we hebben de laatste jaren weinig oorlogen meer gehad en toch ben je opgeroepen voor een keuring...?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef qu63 het volgende:
mocht er oorlog uitbreken, dan wordt ik opgeroepen voor een keuring zeg maar
ik ben nog niet gekeurdquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar we hebben de laatste jaren weinig oorlogen meer gehad en toch ben je opgeroepen voor een keuring...?
Ah zo ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef qu63 het volgende:
ik ben nog niet gekeurd
maar ik weet dat ik afgekeurd word
Proficiat!quote:
En het beste peerd van stal!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef -Trinity- het volgende:
Truste allemaal, ik ga ook slapen.
Ehm, zou ik dat allemaal doen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Proficiat!![]()
Nu kun je dus gaan werken aan je hobby, je versnelde studie, je alternatieve studie, je te verschijnen boek over Deventer dialecten enz.
Ik leid een beetje mijn rustige leventje en voor de rest niet zoveel, dus ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 1 december 2005 22:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik was ook aangenaam verrast en ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.
Spin jij garen van vers geschoren schapen?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Het spinnen ging goed
Daarna even lekker onder de zonnebank om mijn witte gezicht een beetje gezonder te laten kleuren
Bijna weekend
Het klinkt misschien een beetje paternalistisch, maar:quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik leid een beetje mijn rustige leventje en voor de rest niet zoveel, dus ik heb ook geen idee![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Spin jij garen van vers geschoren schapen?![]()
Ik ben nog steeds blank, hoor, maar iets minder ongezond witquote:Om daarna jouw mooie blanke gelaat te laten verdoezelen, verdonker-manen?![]()
Ja, dat dagje werken tik ik met gemak even weg met het weekend zo voor de deurquote:Nog een dag. En dan is vrijdag ook voorbij.
En daarna een wat langer weekend.
Wat beschrijf je dat geweldig!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het klinkt misschien een beetje paternalistisch, maar:
Dit is de tijd om de wereld te verkennen, je medestudenten lastig te vallen met allerlei maatschappelijke, spirituele en andere moeilijke
- hoe sta jij tegenover het leven, en wat is het doel van het leven -
vragen.
Dit is de tijd om verliefd te worden en afgewezen te worden en verschrikkelijke - ik zit diep in de put - gedichten te schrijven die je aan haar geeft.
Voor mij was de studietijd de mooiste tijd van mijn leven: een studie die ik leuk vond, de discussies met hoogleraren bij hen thuis over de maatschappij, de politiek e.d. , soms zelfs over het vakgebied. Maar ook, het uitgaansleven, samen muziek maken, de sport, reizen enz.
Met een aantal studenten hadden we zelfs een eigen dispuut opgericht, we publiceerden onze verschrikkelijke gedichten die we schreven als we weer eens verliefd waren en afgewezen werden.
Want we zijn vaak afgewezen, maar soms werden we verliefd op de kassajuffrouw vd bioscoop en soms hielden we er een kaartje aan over.![]()
De schone vrouwe kreeg altijd een gratis copie van ons meesterwerk om haar weer proberen gunstig te stemmen. Het is al lang ter ziele, maar we hebben er heel veel plezier in gehad.
nie echtquote:
Bezig zijn is goedquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
nie echt
ben maar druk bezig gegaan met mn website
kan me dan daar lekker op concentreren
niet helemaalquote:
Ik heb echt een heerlijke tijd als student gehad.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat beschrijf je dat geweldig!
Zo zou ik ook wel student willen zijn.
Heb jij een website? Ken ik die? Zijn dat die torrents?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
ben maar druk bezig gegaan met mn website
gewoon www.qu63.nl of .com of .bequote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb jij een website? Ken ik die? Zijn dat die torrents?
maar ik heb maar dan alleen torrentsquote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb jij een website? Ken ik die? Zijn dat die torrents?
mooi zoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Yosomite het volgende:
Ik zie dat er een hele ontwikkeling heeft plaats gevonden (sinds de laatste keer dat ik er was, denk ik)
ik zag het jaquote:
was alleen maar een testjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef Yosomite het volgende:
Maar om mij te begroeten met "O"......
het heeft iets noordhollands![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:49 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben een guinea pig???????????
Spontaan grijpt Yosomite de fles en gaat liefdesgedichtjes componeren
Ik houd van qu
blijf me tru
toen kwam er een olifant met een grote snuit
en die blies het gedichtje uit
dagquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:11 schreef Yosomite het volgende:
Ik moet zo ook maar eens gaan slapen.
Dus ik wens jullie nog een prettige nacht toe, een aangename voortzetting en zo.
Ik was net op tijd gisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kotsen op je werk is ook niet mijn idee van prettig werken.
Was je gisteren wel op tijd bij de WC, of heb je gewoon lekker over je toetsenbord heen gekotst?
*phew*quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:56 schreef Alicey het volgende:
Ik was net op tijd gisteren.
Ik zou het sowieso niet echt prettig vinden om in het openbaar te kotsen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*phew*
Anders heb je ook nog de kans dat er mensen mee gaan kotsen enzo. Ik krijg althans kotsneigingen als er iemand anders kotst.
Waar bestaan er tegenwoordig geen websites over?quote:Weet je dat er zelfs websites bestaan over kotsen?
Idd, ik heb nog liever seks in het openbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:59 schreef Alicey het volgende:
Ik zou het sowieso niet echt prettig vinden om in het openbaar te kotsen.
Websites waar je foto's naartoe kunt sturen van kotsende mensen... Dusseh, gebruik die zelfontspanner!quote:Waar bestaan er tegenwoordig geen websites over?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd, ik heb nog liever seks in het openbaar.![]()
Nee, niet echt behoefte aan.quote:Websites waar je foto's naartoe kunt sturen van kotsende mensen... Dusseh, gebruik die zelfontspanner!
Volgens mij valt dat sexy nogal tegen hoorquote:
Niet telefoneren dan, en verder in gebarentaal communiceren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt een kraakstem nu
Voel me prima verder, maar mijn stem is echt vreselijk!
Ik hoop het wel ja. Nu ik er over nadenk is het best lang geleden dat ik zo ziek was als nu. Ik verwacht/hoop echter dat het niet langer dan een paar daagjes duurt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:35 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Alicey: snel beter worden hoor.
Maar dat lijkt me dan weer best gezellig.quote:Anders zijn we als mantelzorgers genoodzaakt bij je op bezoek te komen om je te verzorgen.
Hmmm.. De schijn hebben ze dan iig tegen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, ik zit al een maand op mijn nieuwe mobieltje te wachten. Belde ik ze net op waar het bleef,was het nog niet eens verzonden
Nu zou het binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn....ben benieuwd!
Je rijbewijs heb je bij de dealer toch niet nodig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
Niks ernstigs, hij reed weg bij een tankstation en raakte me heel zachtjes waardoor ie op de rem ging. Door zijn vering trok ie echt mijn achterkant kapot, kon er nog wel mee doorrijden. Vanmiddag naar de dealer (me rijbewijs heb ik niet bij me dus dat kan nog leuk worden).
Volgens mij ben je niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
MOrgen.. ben ik de enige die zich nog redelijk fit en lekker voelt? Twas alleen heel erg koud vanmorgen.. maar goed.. heb ook het idee dat het op stations standaard 3 graden kouder is dan ergens anders.. iemand daar een wetenschapelijke verklaring voor?
Gelukkig, geen aanrijding in volle vaart! En je hebt zelf niets, hoop ik?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
Niks ernstigs, hij reed weg bij een tankstation en raakte me heel zachtjes waardoor ie op de rem ging. Door zijn vering trok ie echt mijn achterkant kapot, kon er nog wel mee doorrijden. Vanmiddag naar de dealer (me rijbewijs heb ik niet bij me dus dat kan nog leuk worden).
Beterschap Aliceyquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja. Nu ik er over nadenk is het best lang geleden dat ik zo ziek was als nu. Ik verwacht/hoop echter dat het niet langer dan een paar daagjes duurt..
Dank jequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beterschap Alicey
Rustig aan doen en uitzieken!
Volgens mij alleen ID voor vervangauto en kentekenbewijs + verzekering. Paspoort wel bij me en kentbew + verzekering dus komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Je rijbewijs heb je bij de dealer toch niet nodig?
Nee was zacht klapje. Het is de auto van een collega totdat ik mijn Ibiza krijg (5de week pas)quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig, geen aanrijding in volle vaart! En je hebt zelf niets, hoop ik?
Maar wel heel vervelend dat je nieuwe auto al in de kreukels zit
Ow, ik dacht dat je je eigen nieuwe auto al had!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee was zacht klapje. Het is de auto van een collega totdat ik mijn Ibiza krijg (5de week pas)
Vaak bel ik altijd 2 keer. De eerste keer om het te regelen en de tweede keer (zeg 10 minuten later) om te vragen wat er nu precies in het systeem staat en of het kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, ik zit al een maand op mijn nieuwe mobieltje te wachten. Belde ik ze net op waar het bleef,was het nog niet eens verzonden
Nu zou het binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn....ben benieuwd!
Nee een Alfa Romeo 147 scheurbak. Helaas kan ik hem niet betalen maar paar maanden in rijden is wel okquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik dacht dat je je eigen nieuwe auto al had!
Was dit de Polo nog?
Hej Ququote:
niksquote:
Ach ja, is leuk voor even, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee een Alfa Romeo 147 scheurbak. Helaas kan ik hem niet betalen maar paar maanden in rijden is wel ok![]()
Wij zijn gewoon erg wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks
maar het gaat 's morgens hier altijd zo snel
althans.. nog steeds hetzelfde als gisteren, maar dat was niet de reden van die "hoiquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks
maar het gaat 's morgens hier altijd zo snel
Ik ben zo naief om te denken dat men doet wat men mij vertelt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vaak bel ik altijd 2 keer. De eerste keer om het te regelen en de tweede keer (zeg 10 minuten later) om te vragen wat er nu precies in het systeem staat en of het klopt![]()
Week of 11-12, vrij normaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, is leuk voor even, toch?
dus begin februari je eigen, nieuwe auto? Hoe lang heeft het dan geduurd voor hij geleverd werd?
Ja, dat dacht ik ook al. Zal schaapje niet blij mee zijnquote:
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het klinkt misschien een beetje paternalistisch, maar:
Dit is de tijd om de wereld te verkennen, je medestudenten lastig te vallen met allerlei maatschappelijke, spirituele en andere moeilijke
- hoe sta jij tegenover het leven, en wat is het doel van het leven -
vragen.
Dit is de tijd om verliefd te worden en afgewezen te worden en verschrikkelijke - ik zit diep in de put - gedichten te schrijven die je aan haar geeft.
Voor mij was de studietijd de mooiste tijd van mijn leven: een studie die ik leuk vond, de discussies met hoogleraren bij hen thuis over de maatschappij, de politiek e.d. , soms zelfs over het vakgebied. Maar ook, het uitgaansleven, samen muziek maken, de sport, reizen enz.
Met een aantal studenten hadden we zelfs een eigen dispuut opgericht, we publiceerden onze verschrikkelijke gedichten die we schreven als we weer eens verliefd waren en afgewezen werden.
Want we zijn vaak afgewezen, maar soms werden we verliefd op de kassajuffrouw vd bioscoop en soms hielden we er een kaartje aan over.![]()
De schone vrouwe kreeg altijd een gratis copie van ons meesterwerk om haar weer proberen gunstig te stemmen. Het is al lang ter ziele, maar we hebben er heel veel plezier in gehad.
Beterschapquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey voelt zich net zo beroerd als gisterochtend. Ik blijf vandaag ook maar eens thuis. Geen behoefte aan om weer half te slapen en te kotsen enzo aldaar.
Ik denk dat ik dan idd aardig dood ben, dus liever maar niet doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Tip: Laat je niet aanrijden door een vrachtwagen![]()
Stations en bushaltes voelen idd vaak koud aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
MOrgen.. ben ik de enige die zich nog redelijk fit en lekker voelt? Twas alleen heel erg koud vanmorgen.. maar goed.. heb ook het idee dat het op stations standaard 3 graden kouder is dan ergens anders.. iemand daar een wetenschapelijke verklaring voor?
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij alleen ID voor vervangauto en kentekenbewijs + verzekering. Paspoort wel bij me en kentbew + verzekering dus komt wel goed denk ik.
het is vooral m'n eigen stomme schuldquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al. Zal schaapje niet blij mee zijn
Schaapie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vooral m'n eigen stomme schuld
nou ja, net even bij postkantoor geweest...lag wel iets van xbox, maar een vervangende voedingskabel voor m'n huidige xbox![]()
nu nog even wachten of vandaag m'n 360 geleverd wordt en ik niet opeens weg moet voor werk
hoi allemaal
Gohquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vooral m'n eigen stomme schuld
Hmmm, niet besteld?quote:nou ja, net even bij postkantoor geweest...lag wel iets van xbox, maar een vervangende voedingskabel voor m'n huidige xbox![]()
Komt helemaal goedquote:nu nog even wachten of vandaag m'n 360 geleverd wordt en ik niet opeens weg moet voor werk
hoiquote:hoi allemaal
ellende ? iets ophalen bij het postkantoor zie ik nog niet als ellende hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schaapie!
Jij hebt altijd ellende met kabels laten bezorgen, is het niet?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar een iets positievere kijk op het leven
jaquote:
nee, die kreeg ik omdat ik hem niet besteld had en ik wel op de lijst stond ofzo van xboxen die voor een bepaalde datum gekocht waren. was iets met die kabels met brand en rechtszaken ofzo.quote:Hmmm, niet besteld?
ik hoop hetquote:Komt helemaal goed
hij wordt vast vroeg afgeleverd en dan kun je lekker de hele dag met je nieuwe xbox spelen
quote:hoi
Oh, ik begreep er uit dat dat weer miste ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ellende ? iets ophalen bij het postkantoor zie ik nog niet als ellende hoor
ik heb blijkbaar een iets positievere kijk op het leven
nee, alleen brandgevaar ofzo in uitzonderlijke situatiesquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik begreep er uit dat dat weer miste ofzo.
Hmmm... Ik zal wel slapen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, alleen brandgevaar ofzo in uitzonderlijke situaties
ik ook, alleen niemand reageerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in het fotografen en modellen ontmoetingsplaats topic gezegd dat ik wel een keer gefotografeerd wil worden
Nou, ik had me voorzichtig gemeld, en er heeft zich een fotograaf gemeld...tja, dus ik heb toch maar gezegd dat ik wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
Dat had je gisteren toch al gedaan Syl?
Evenwel succes!
ik ben benieuwd naar de foto's. wil wel een paar mooie foto's van m'nquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in het fotografen en modellen ontmoetingsplaats topic gezegd dat ik wel een keer gefotografeerd wil worden
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de foto's. wil wel een paar mooie foto's van m'nin huis neerzetten voor als ze er niet is
vast welquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Als er een mooie foto of meer tussen zit, krijg jij natuuriljk een exemplaar als je dat wil
Ik kan alleen niet garanderen dat er iets moois uit komt hoor!
is misschien ook wel leuk. hebben m'n zus en d'r vriend ook bij een vriendin laten doen en zijn ook mooie foto's geworden. evt. kunnen we het ook vragen aan de overbuurman vragen, zijn vorige huisgenoot is ook fotograaf.quote:Anders ga je mee, kun je ook op de foto, voor mij
Of samen
Wat een vertrouwen!quote:
Vind ik ook leukquote:is misschien ook wel leuk. hebben m'n zus en d'r vriend ook bij een vriendin laten doen en zijn ook mooie foto's geworden. evt. kunnen we het ook vragen aan de overbuurman vragen, zijn vorige huisgenoot is ook fotograaf.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik had me voorzichtig gemeld, en er heeft zich een fotograaf gemeld...tja, dus ik heb toch maar gezegd dat ik wil
De foto's op zijn site zien er wel goed uit, mooi en niet te geposeerd enzo. Niet dat dat wil zeggen dat het bij mij ook gaat lukken, maar het geeft toch hoopquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hij er maar iets moois van moge maken.
De kans is wel groot hoor. Goed op een foto komen is vaak een kwestie van geduld, en fotografen hebben dat meestal wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De foto's op zijn site zien er wel goed uit, mooi en niet te geposeerd enzo. Niet dat dat wil zeggen dat het bij mij ook gaat lukken, maar het geeft toch hoop
De bewuste fotograaf zegt ook ervaring te hebben met verlegen, cameraschuwe mensen, dus dat komt wel goed uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kans is wel groot hoor. Goed op een foto komen is vaak een kwestie van geduld, en fotografen hebben dat meestal wel.
Verlegen ben jij toch niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bewuste fotograaf zegt ook ervaring te hebben met verlegen, cameraschuwe mensen, dus dat komt wel goed uit
Wat voor auto gaat ie nemen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Zal schaapje niet blij mee zijn
Wat is dat x-achtige ding oaw?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:28 schreef Yosomite het volgende:
Ik vond hem wel leuk.
Bewijs dat
[afbeelding]
een golf dusquote:
misschien kun je hem even uitleggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:28 schreef Yosomite het volgende:
Ik vond hem wel leuk.
Bewijs dat
[afbeelding]
Dit is ook geen modelfotoreportage, dit is foto's maken van iemand die gewoon een paar leuke foto's van zichzelf wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Reya het volgende:
Klinkt leuk Syl
Alhoewel ik modelfotoreportages nog nooit mooi gevonden heb![]()
Nou, ik heb mijn momenten...vooral als ik in het centrum van de belangstelling sta, hetgeen wel min of meer het geval is als je als model voor de camera staatquote:
Ik had het niet achter je gezocht in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn momenten...vooral als ik in het centrum van de belangstelling sta, hetgeen wel min of meer het geval is als je als model voor de camera staat
ik heb geen wiskunde-knobbelquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef Yosomite het volgende:
Ah wat erg zijn jullie!
Maar wat was dat x-achtige ding dan oaw Jozo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef Yosomite het volgende:
Ah wat erg zijn jullie!
Op ruimtelijk inzicht na had ik die wel.. Maar wat je weinig gebruikt wordt moeilijk toegankelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb geen wiskunde-knobbel
Ik kon het altijd wel redelijk, maar ik had en heb een enorme hekel aan wiskundequote:Op vrijdag 2 december 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op ruimtelijk inzicht na had ik die wel.. Maar wat je weinig gebruikt wordt moeilijk toegankelijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef Yosomite het volgende:
Ah wat erg zijn jullie!
daar kun jij biologisch gezien ook niets aan doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op ruimtelijk inzicht na had ik die wel..
Die redenatie hielp me helaas niet aan een hoger cijfer voor mijn examen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar kun jij biologisch gezien ook niets aan doen
Alleen het x-achtige teken snap ik niet! De rest van de symbooltjes snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef Yosomite het volgende:
Ik zit echt in het verkeerde forum te posten.![]()
Een eenvoudige limietovergang gepost in WFL en niemand heeft er enig ideee van.
Misschien moet ik maar eens mijn wereldschokkende theorie gaan beginnen over limietjes.
(duurt overigens minstens 4 topics)
In woorden: Wat is de limiet voor n naar oneindig van sin x gedeeld door n.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat daar staat of wat er leuk aan is...
x achtig is gewoon xquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen het x-achtige teken snap ik niet! De rest van de symbooltjes snap ik wel.
Hmm k... Lijkt me dat het sowieso niet kan kloppen, want een sinus (in radialen) is nooit lager dan -1 of hoger dan 1, en als je dat dan gaat delen door een ander getal >= 1 dan klopt het sowieso al niet meer.quote:
[nerd-mode]quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
In woorden: Wat is de limiet voor n naar oneindig van sin x gedeeld door n.
sin is de afkorting van sinus.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:52 schreef Yosomite het volgende:
IK zal hem maar vertellen.
Je deelt de n weg
dan houd je over six = 6
Schorpioen kan zich nu weer eens achter zijn oortje krabben![]()
Wat flauw!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:52 schreef Yosomite het volgende:
IK zal hem maar vertellen.
Je deelt de n weg
dan houd je over six = 6
Schorpioen kan zich nu weer eens achter zijn oortje krabben![]()
Je vond dat het maar bekend moest zijn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Yosomite het volgende:
Hoe laag kun je zinken?
Beetje aan het pimpen met mijn kennisquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vond dat het maar bekend moest zijn?
Wie bepaalt inderdaad dat een variabele alleen maar uit alfabetische karakters mag bestaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Beetje aan het pimpen met mijn kennisop de vrijdag(middag)
Deze vond ik ook altijd wel leuk. Eerstejaars wis- en natuurkundigen vinden dit hilarisch.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Beetje aan het pimpen met mijn kennisop de vrijdag(middag)
Deze vond ik ook altijd wel leuk. Eerstejaars wis- en natuurkundigen vinden dit hilarisch.
[afbeelding]
En een bestuurskundige zou het adres checken op mogelijke uitkeringsfraudequote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Yosomite het volgende:
Een wiskundige, een natuurkundige en een bioloog kijken naar een leeg huis.
Na ongeveer tien minuten zien ze twee mensen het huis ingaan.
Alle drie schrijven ze dit op en gaan daarna verder met naar het huis kijken.
Weer tien minuten later komen er drie mensen het huis uit.
De bioloog zegt "Waarschijnlijk zat er al iemand in het huis waarvan wij het het niet wisten."
De natuurkundige zegt: "Nee, nee. Het is een meetfout."
De wiskundige kijkt de andere twee aan en zegt: "Als er nu iemand het huis in zou gaan, zou het huis leeg zijn."![]()
ach, arm schaapje, je moet wel lang wachtenquote:
Ik vraag me af in hoeverre een user als JoeyT serieus valt te nemen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Toch lopen er rare mensen rond....
Zelf niet zo'n zin, wel je vriend(in) verwennen dan?
Ik vrees dat je die zeker wel serieus kunt nemenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre een user als JoeyT serieus valt te nemen...
Hmmm, bij mij komt hij meer over als een troll, maar ik zie niet vaak een topic waarin hij postquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vrees dat je die zeker wel serieus kunt nemen
Van SeLang ben ik niet helemaal zeker.
ik kan nog wel een vals paspoort voor je regelen. dan ben jij P. de Boerquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Best leuk, om bij thuiskomst een tweetal tickets naar Luxor te vinden.
Alleen jammer dat ze niet voor mij zijn maar voor ene P. de Boer, die blijkbaar ook op dit adres woonachtig is.
Hmja, nou, ik heb Thomas Cook maar even opgebeld en ik mag ze terugsturen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kan nog wel een vals paspoort voor je regelen. dan ben jij P. de Boer
wat aardigquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, nou, ik heb Thomas Cook maar even opgebeld en ik mag ze terugsturen.
Hmmm, jammerquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, nou, ik heb Thomas Cook maar even opgebeld en ik mag ze terugsturen.
Antwoordnummer, geen postzegelkosten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef het_fokschaap het volgende:
wat aardig
vindersloon ?postzegelkosten ?
Ik weet niet of het hebben van seks een fysieke basisbehoefte is. Ja, er is een fysieke behoefte aan bevrediging, maar daar hoef je neit per se een ander voor te hebben. Seks is iets dat je samen beleeft en waar je samen plezier van hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij komt hij meer over als een troll, maar ik zie niet vaak een topic waarin hij post![]()
Zijn vermeende gedrag is overigens wel interessant; ik ben niet zo psychologisch onderricht, maar seks wodt volgensmij wel geziens als een fysieke basisbehoefte. Op het ontbreken van dergelijke behoeftes reageren mensen meestal het meest instinctief en dus het minst beschaafd![]()
Hmmm, blijkbaar is voor JoeyT seks toch vooral een fysieke basisbehoefte. Maar dat verschilt per persoon, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hebben van seks een fysieke basisbehoefte is.
het moeten klaarkomen kan een fysieke basisbehoefte zijn. het hebben van seks niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, blijkbaar is voor JoeyT seks toch vooral een fysieke basisbehoefte. Maar dat verschilt per persoon, denk ik![]()
Ik vind jou anders echt een onbeschaafde hork.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of het hebben van seks een fysieke basisbehoefte is. Ja, er is een fysieke behoefte aan bevrediging, maar daar hoef je neit per se een ander voor te hebben. Seks is iets dat je samen beleeft en waar je samen plezier van hebt.
Jaren zonder seks hebben mij toch echt niet minder beschaafd gemaakt![]()
Mjah, maar het kan zijn dat hij prettiger klaarkomt door seksquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
het moeten klaarkomen kan een fysieke basisbehoefte zijn. het hebben van seks niet.
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Yosomite het volgende:
Een wiskundige, een natuurkundige en een bioloog kijken naar een leeg huis.
Na ongeveer tien minuten zien ze twee mensen het huis ingaan.
Alle drie schrijven ze dit op en gaan daarna verder met naar het huis kijken.
Weer tien minuten later komen er drie mensen het huis uit.
De bioloog zegt "Waarschijnlijk zat er al iemand in het huis waarvan wij het het niet wisten."
De natuurkundige zegt: "Nee, nee. Het is een meetfout."
De wiskundige kijkt de andere twee aan en zegt: "Als er nu iemand het huis in zou gaan, zou het huis leeg zijn."![]()
Ja, dus? het prettiger klaarkomen is geen fysieke basisbehoefte.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar het kan zijn dat hij prettiger klaarkomt door seks![]()
Hij is zelf serieus. Zijn meningen neemt niemand serieus. Hij heeft een vriendin met borderline, maar hij lijkt zelf meer op een borderliner dan zijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre een user als JoeyT serieus valt te nemen...
Hmmm, dat betwijfel ik. Het is namelijk wel zo dat het klaarkomen tijdens het neuken met een vrouw noodzakelijk is voor de voortplanting. In die zin zou het logisch zijn dat de fysieke behoefte van mannen meer bevredigd worden als ze met een vrouw neuken dan als ze de hand aan zichzelf slaan. Alleen dan krijgen mannen werkelijk de fysieke behoefte te neukenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dus? het prettiger klaarkomen is geen fysieke basisbehoefte.
Hmmm, dat klinkt niet bepaald prettigquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is zelf serieus. Zijn meningen neemt niemand serieus. Hij heeft een vriendin met borderline, maar hij lijkt zelf meer op een borderliner dan zijn vriendin.
Willen neuken en voortplanten zijn geen fysieke basisbehoefte, imo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat betwijfel ik. Het is namelijk wel zo dat het klaarkomen tijdens het neuken met een vrouw noodzakelijk is voor de voortplanting. In die zin zou het logisch zijn dat de fysieke behoefte van mannen meer bevredigd worden als ze met een vrouw neuken dan als ze de hand aan zichzelf slaan. Alleen dan krijgen mannen werkelijk de fysieke behoefte te neuken![]()
Beschouw je seks als een fysieke of meer als een psychische behoefte?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga niet dood als ik geen seks heb. Maar ik ben over all een stuk gelukkig in de periodes dat ik het wel heb.
Absoluut een psychische behoefte. Seks geeft mij het gevoel aantrekkelijk, mooi, sexy te zijn. Daar word ik heel gelukkig van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:05 schreef Reya het volgende:
Beschouw je seks als een fysieke of meer als een psychische behoefte?
Mag ik een keer komen spelen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
xbox 360 is gearriveerd
nu even op kamertemperatuur laten komen denk ik
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
xbox 360 is gearriveerd
nu even op kamertemperatuur laten komen denk ik
natuurlijk, heb je nog spelletjesvoorkeur ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik een keer komen spelen?
ik neem nu even afscheid, volgend jaar ben ik wel weer ergens terugquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu heb je geen tijd meer voor Fok
Ik ben heul slecht in schietspelletjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
natuurlijk, heb je nog spelletjesvoorkeur ?
Aha, je zou idd zeggen dat zoiets voor de meeste mensen geldt. Bij figuren als JoeyT twijfel ik echter een beetje; hij ziet seks imo sowieso niet als iets sociaals, want dan zou hij wel meer rekening houden met zijn vriendin (of hij mist bepaalde sociale vermogens, dat kan ook nog), dus het zal toch een bepaalde innerlijke drang moeten zijn, zou je dan denken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Absoluut een psychische behoefte. Seks geeft mij het gevoel aantrekkelijk, mooi, sexy te zijn. Daar word ik heel gelukkig van.
Doe's een linkje, loopt die discussie in SEX of hier in WFL?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:11 schreef Reya het volgende:
Aha, je zou idd zeggen dat zoiets voor de meeste mensen geldt. Bij figuren als JoeyT twijfel ik echter een beetje; hij ziet seks imo sowieso niet als iets sociaals, want dan zou hij wel meer rekening houden met zijn vriendin (of hij mist bepaalde sociale vermogens, dat kan ook nog), dus het zal toch een bepaalde innerlijke drang moeten zijn, zou je dan denken.
In R&P: Zelf niet zo'n zin, wel je vriend(in) verwennen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe's een linkje, loopt die discussie in SEX of hier in WFL?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik neem nu even afscheid, volgend jaar ben ik wel weer ergens terug
Doffy is niet van '77 toch? Hij's jonger dan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Reya het volgende:
Is het vreemd dat elke keer als ik Martijn_77 in de forumindex zie staan, kortstondig denk dat het Doffy betreft?
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Reya het volgende:
Is het vreemd dat elke keer als ik Martijn_77 in de forumindex zie staan, kortstondig denk dat het Doffy betreft?
Nou ja, gelukkig geldt dat dan alleen maar voor Fok...hoop ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog maar een maand wachten dus. Minimaal![]()
Nieuw jurkje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even mijn sexy jurkje passen.
Hmja, dat postte ik net. Ik heb een zwarte satijnen slipdress met open zijkanten en bling-bling gekocht voor volgende week zaterdag, dan gaan heiden6 en ik naar http://www.fantasybeach.nl. Ook nog een mooie string met bling-bling boven de kont. Ook leuk voor de foto's volgende week.quote:
Klinkt heel goed allemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, dat postte ik net. Ik heb een zwarte satijnen slipdress met open zijkanten en bling-bling gekocht voor volgende week zaterdag, dan gaan heiden6 en ik naar http://www.fantasybeach.nl. Ook nog een mooie string met bling-bling boven de kont. Ook leuk voor de foto's volgende week.
Ik ben vooral erg nieuwsgierig ernaar, hoe het is, de sfeer enzo. Daarnaast lijkt het me erg spannend om seks te hebben terwijl andere mensen dat zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef miss_sly het volgende:
Wat vind je leuk aan een parenclub, Lupa?
Mij wel. Exhibitionistische neigingen enzo. Maar ik wil gewoon weten hoe het is. Ik denk dat het heel anders is dan 'men' denkt, zoals met veel dingen. Ik wil het ervaren. Misschien vind ik het niks, misschien vind ik het geweldig. En er is nu iemand die dat ook met mij wil doen, dus die kans laat ik me niet ontglippen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Al die andere dingen klinken wel ok, maar ik hoef dat niet per se in een parenclub, eigenljik. Seks terwijl andere mensen dat zien, staat ook niet echt bovenaan mijn lijstjeOp een plek waar je betrapt zou kunnen worden, is nog wel spannend, maar gewoon open en bloot waar ook andere mensen bezig zijn, trekt me niet echt aan.
Ik ben even wat aan het lezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier ineens.Terwijl ik net zo vrolijk en uitgelaten ben.
wat denkt 'men' ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat het heel anders is dan 'men' denkt, zoals met veel dingen.
Was eventjes weg.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier ineens.Terwijl ik net zo vrolijk en uitgelaten ben.
IJdelheid is een zondequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mij wel. Exhibitionistische neigingen enzo.
Volgens mij denkt 'men' dat het een beetje een ranzige bedoening is en dat het daar alleen om seks draait.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
wat denkt 'men' ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik was even mijn werk aan het afmaken, zodat ik weekend kan gaan vieren
Nou, dat het ranzig zou zijn, denk ik niet, maar wel dat het alleen of in ieder geval toch voornameiljk om seks draait.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij denkt 'men' dat het een beetje een ranzige bedoening is en dat het daar alleen om seks draait.
En dat is dus niet per se zo, als ik de wat meer ervaren parenclubbezoekers mag geloven. Afijn, over iets meer dan een week kan ik het je uit de eerste hand vertellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat het ranzig zou zijn, denk ik niet, maar wel dat het alleen of in ieder geval toch voornameiljk om seks draait.
Whatever, het is vast verboden in de bijbelquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ijdel ben?Ik ben hooguit een aandachtshoer.
Er staat niets over parenclubs of exhibitionisme in de bijbel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:49 schreef Reya het volgende:
Whatever, het is vast verboden in de bijbel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |