Week of 11-12, vrij normaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, is leuk voor even, toch?
dus begin februari je eigen, nieuwe auto? Hoe lang heeft het dan geduurd voor hij geleverd werd?
Ja, dat dacht ik ook al. Zal schaapje niet blij mee zijnquote:
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het klinkt misschien een beetje paternalistisch, maar:
Dit is de tijd om de wereld te verkennen, je medestudenten lastig te vallen met allerlei maatschappelijke, spirituele en andere moeilijke
- hoe sta jij tegenover het leven, en wat is het doel van het leven -
vragen.
Dit is de tijd om verliefd te worden en afgewezen te worden en verschrikkelijke - ik zit diep in de put - gedichten te schrijven die je aan haar geeft.
Voor mij was de studietijd de mooiste tijd van mijn leven: een studie die ik leuk vond, de discussies met hoogleraren bij hen thuis over de maatschappij, de politiek e.d. , soms zelfs over het vakgebied. Maar ook, het uitgaansleven, samen muziek maken, de sport, reizen enz.
Met een aantal studenten hadden we zelfs een eigen dispuut opgericht, we publiceerden onze verschrikkelijke gedichten die we schreven als we weer eens verliefd waren en afgewezen werden.
Want we zijn vaak afgewezen, maar soms werden we verliefd op de kassajuffrouw vd bioscoop en soms hielden we er een kaartje aan over.![]()
De schone vrouwe kreeg altijd een gratis copie van ons meesterwerk om haar weer proberen gunstig te stemmen. Het is al lang ter ziele, maar we hebben er heel veel plezier in gehad.
Beterschapquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey voelt zich net zo beroerd als gisterochtend. Ik blijf vandaag ook maar eens thuis. Geen behoefte aan om weer half te slapen en te kotsen enzo aldaar.
Ik denk dat ik dan idd aardig dood ben, dus liever maar niet doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Tip: Laat je niet aanrijden door een vrachtwagen![]()
Stations en bushaltes voelen idd vaak koud aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
MOrgen.. ben ik de enige die zich nog redelijk fit en lekker voelt? Twas alleen heel erg koud vanmorgen.. maar goed.. heb ook het idee dat het op stations standaard 3 graden kouder is dan ergens anders.. iemand daar een wetenschapelijke verklaring voor?
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij alleen ID voor vervangauto en kentekenbewijs + verzekering. Paspoort wel bij me en kentbew + verzekering dus komt wel goed denk ik.
het is vooral m'n eigen stomme schuldquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al. Zal schaapje niet blij mee zijn
Schaapie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vooral m'n eigen stomme schuld
nou ja, net even bij postkantoor geweest...lag wel iets van xbox, maar een vervangende voedingskabel voor m'n huidige xbox![]()
nu nog even wachten of vandaag m'n 360 geleverd wordt en ik niet opeens weg moet voor werk
hoi allemaal
Gohquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vooral m'n eigen stomme schuld
Hmmm, niet besteld?quote:nou ja, net even bij postkantoor geweest...lag wel iets van xbox, maar een vervangende voedingskabel voor m'n huidige xbox![]()
Komt helemaal goedquote:nu nog even wachten of vandaag m'n 360 geleverd wordt en ik niet opeens weg moet voor werk
hoiquote:hoi allemaal
ellende ? iets ophalen bij het postkantoor zie ik nog niet als ellende hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schaapie!
Jij hebt altijd ellende met kabels laten bezorgen, is het niet?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar een iets positievere kijk op het leven
jaquote:
nee, die kreeg ik omdat ik hem niet besteld had en ik wel op de lijst stond ofzo van xboxen die voor een bepaalde datum gekocht waren. was iets met die kabels met brand en rechtszaken ofzo.quote:Hmmm, niet besteld?
ik hoop hetquote:Komt helemaal goed
hij wordt vast vroeg afgeleverd en dan kun je lekker de hele dag met je nieuwe xbox spelen
quote:hoi
Oh, ik begreep er uit dat dat weer miste ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ellende ? iets ophalen bij het postkantoor zie ik nog niet als ellende hoor
ik heb blijkbaar een iets positievere kijk op het leven
nee, alleen brandgevaar ofzo in uitzonderlijke situatiesquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik begreep er uit dat dat weer miste ofzo.
Hmmm... Ik zal wel slapen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, alleen brandgevaar ofzo in uitzonderlijke situaties
ik ook, alleen niemand reageerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in het fotografen en modellen ontmoetingsplaats topic gezegd dat ik wel een keer gefotografeerd wil worden
Nou, ik had me voorzichtig gemeld, en er heeft zich een fotograaf gemeld...tja, dus ik heb toch maar gezegd dat ik wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
Dat had je gisteren toch al gedaan Syl?
Evenwel succes!
ik ben benieuwd naar de foto's. wil wel een paar mooie foto's van m'nquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in het fotografen en modellen ontmoetingsplaats topic gezegd dat ik wel een keer gefotografeerd wil worden
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de foto's. wil wel een paar mooie foto's van m'nin huis neerzetten voor als ze er niet is
vast welquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Als er een mooie foto of meer tussen zit, krijg jij natuuriljk een exemplaar als je dat wil
Ik kan alleen niet garanderen dat er iets moois uit komt hoor!
is misschien ook wel leuk. hebben m'n zus en d'r vriend ook bij een vriendin laten doen en zijn ook mooie foto's geworden. evt. kunnen we het ook vragen aan de overbuurman vragen, zijn vorige huisgenoot is ook fotograaf.quote:Anders ga je mee, kun je ook op de foto, voor mij
Of samen
Wat een vertrouwen!quote:
Vind ik ook leukquote:is misschien ook wel leuk. hebben m'n zus en d'r vriend ook bij een vriendin laten doen en zijn ook mooie foto's geworden. evt. kunnen we het ook vragen aan de overbuurman vragen, zijn vorige huisgenoot is ook fotograaf.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik had me voorzichtig gemeld, en er heeft zich een fotograaf gemeld...tja, dus ik heb toch maar gezegd dat ik wil
De foto's op zijn site zien er wel goed uit, mooi en niet te geposeerd enzo. Niet dat dat wil zeggen dat het bij mij ook gaat lukken, maar het geeft toch hoopquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hij er maar iets moois van moge maken.
De kans is wel groot hoor. Goed op een foto komen is vaak een kwestie van geduld, en fotografen hebben dat meestal wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De foto's op zijn site zien er wel goed uit, mooi en niet te geposeerd enzo. Niet dat dat wil zeggen dat het bij mij ook gaat lukken, maar het geeft toch hoop
De bewuste fotograaf zegt ook ervaring te hebben met verlegen, cameraschuwe mensen, dus dat komt wel goed uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kans is wel groot hoor. Goed op een foto komen is vaak een kwestie van geduld, en fotografen hebben dat meestal wel.
Verlegen ben jij toch niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bewuste fotograaf zegt ook ervaring te hebben met verlegen, cameraschuwe mensen, dus dat komt wel goed uit
Wat voor auto gaat ie nemen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Zal schaapje niet blij mee zijn
Wat is dat x-achtige ding oaw?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:28 schreef Yosomite het volgende:
Ik vond hem wel leuk.
Bewijs dat
[afbeelding]
een golf dusquote:
misschien kun je hem even uitleggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:28 schreef Yosomite het volgende:
Ik vond hem wel leuk.
Bewijs dat
[afbeelding]
Dit is ook geen modelfotoreportage, dit is foto's maken van iemand die gewoon een paar leuke foto's van zichzelf wilquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Reya het volgende:
Klinkt leuk Syl
Alhoewel ik modelfotoreportages nog nooit mooi gevonden heb![]()
Nou, ik heb mijn momenten...vooral als ik in het centrum van de belangstelling sta, hetgeen wel min of meer het geval is als je als model voor de camera staatquote:
Ik had het niet achter je gezocht in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn momenten...vooral als ik in het centrum van de belangstelling sta, hetgeen wel min of meer het geval is als je als model voor de camera staat
ik heb geen wiskunde-knobbelquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef Yosomite het volgende:
Ah wat erg zijn jullie!
Maar wat was dat x-achtige ding dan oaw Jozo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef Yosomite het volgende:
Ah wat erg zijn jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |