Proficiat!quote:
En het beste peerd van stal!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef -Trinity- het volgende:
Truste allemaal, ik ga ook slapen.
Ehm, zou ik dat allemaal doen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Proficiat!![]()
Nu kun je dus gaan werken aan je hobby, je versnelde studie, je alternatieve studie, je te verschijnen boek over Deventer dialecten enz.
Ik leid een beetje mijn rustige leventje en voor de rest niet zoveel, dus ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 1 december 2005 22:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik was ook aangenaam verrast en ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.
Spin jij garen van vers geschoren schapen?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Het spinnen ging goed
Daarna even lekker onder de zonnebank om mijn witte gezicht een beetje gezonder te laten kleuren
Bijna weekend
Het klinkt misschien een beetje paternalistisch, maar:quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik leid een beetje mijn rustige leventje en voor de rest niet zoveel, dus ik heb ook geen idee![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Spin jij garen van vers geschoren schapen?![]()
Ik ben nog steeds blank, hoor, maar iets minder ongezond witquote:Om daarna jouw mooie blanke gelaat te laten verdoezelen, verdonker-manen?![]()
Ja, dat dagje werken tik ik met gemak even weg met het weekend zo voor de deurquote:Nog een dag. En dan is vrijdag ook voorbij.
En daarna een wat langer weekend.
Wat beschrijf je dat geweldig!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het klinkt misschien een beetje paternalistisch, maar:
Dit is de tijd om de wereld te verkennen, je medestudenten lastig te vallen met allerlei maatschappelijke, spirituele en andere moeilijke
- hoe sta jij tegenover het leven, en wat is het doel van het leven -
vragen.
Dit is de tijd om verliefd te worden en afgewezen te worden en verschrikkelijke - ik zit diep in de put - gedichten te schrijven die je aan haar geeft.
Voor mij was de studietijd de mooiste tijd van mijn leven: een studie die ik leuk vond, de discussies met hoogleraren bij hen thuis over de maatschappij, de politiek e.d. , soms zelfs over het vakgebied. Maar ook, het uitgaansleven, samen muziek maken, de sport, reizen enz.
Met een aantal studenten hadden we zelfs een eigen dispuut opgericht, we publiceerden onze verschrikkelijke gedichten die we schreven als we weer eens verliefd waren en afgewezen werden.
Want we zijn vaak afgewezen, maar soms werden we verliefd op de kassajuffrouw vd bioscoop en soms hielden we er een kaartje aan over.![]()
De schone vrouwe kreeg altijd een gratis copie van ons meesterwerk om haar weer proberen gunstig te stemmen. Het is al lang ter ziele, maar we hebben er heel veel plezier in gehad.
nie echtquote:
Bezig zijn is goedquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
nie echt
ben maar druk bezig gegaan met mn website
kan me dan daar lekker op concentreren
niet helemaalquote:
Ik heb echt een heerlijke tijd als student gehad.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat beschrijf je dat geweldig!
Zo zou ik ook wel student willen zijn.
Heb jij een website? Ken ik die? Zijn dat die torrents?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
ben maar druk bezig gegaan met mn website
gewoon www.qu63.nl of .com of .bequote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb jij een website? Ken ik die? Zijn dat die torrents?
maar ik heb maar dan alleen torrentsquote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb jij een website? Ken ik die? Zijn dat die torrents?
mooi zoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef Yosomite het volgende:
Ik zie dat er een hele ontwikkeling heeft plaats gevonden (sinds de laatste keer dat ik er was, denk ik)
ik zag het jaquote:
was alleen maar een testjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef Yosomite het volgende:
Maar om mij te begroeten met "O"......
het heeft iets noordhollands![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:49 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben een guinea pig???????????
Spontaan grijpt Yosomite de fles en gaat liefdesgedichtjes componeren
Ik houd van qu
blijf me tru
toen kwam er een olifant met een grote snuit
en die blies het gedichtje uit
dagquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:11 schreef Yosomite het volgende:
Ik moet zo ook maar eens gaan slapen.
Dus ik wens jullie nog een prettige nacht toe, een aangename voortzetting en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |