Ik was net op tijd gisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kotsen op je werk is ook niet mijn idee van prettig werken.
Was je gisteren wel op tijd bij de WC, of heb je gewoon lekker over je toetsenbord heen gekotst?
*phew*quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:56 schreef Alicey het volgende:
Ik was net op tijd gisteren.
Ik zou het sowieso niet echt prettig vinden om in het openbaar te kotsen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*phew*
Anders heb je ook nog de kans dat er mensen mee gaan kotsen enzo. Ik krijg althans kotsneigingen als er iemand anders kotst.
Waar bestaan er tegenwoordig geen websites over?quote:Weet je dat er zelfs websites bestaan over kotsen?
Idd, ik heb nog liever seks in het openbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:59 schreef Alicey het volgende:
Ik zou het sowieso niet echt prettig vinden om in het openbaar te kotsen.
Websites waar je foto's naartoe kunt sturen van kotsende mensen... Dusseh, gebruik die zelfontspanner!quote:Waar bestaan er tegenwoordig geen websites over?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd, ik heb nog liever seks in het openbaar.![]()
Nee, niet echt behoefte aan.quote:Websites waar je foto's naartoe kunt sturen van kotsende mensen... Dusseh, gebruik die zelfontspanner!
Volgens mij valt dat sexy nogal tegen hoorquote:
Niet telefoneren dan, en verder in gebarentaal communiceren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt een kraakstem nu
Voel me prima verder, maar mijn stem is echt vreselijk!
Ik hoop het wel ja. Nu ik er over nadenk is het best lang geleden dat ik zo ziek was als nu. Ik verwacht/hoop echter dat het niet langer dan een paar daagjes duurt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:35 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Alicey: snel beter worden hoor.
Maar dat lijkt me dan weer best gezellig.quote:Anders zijn we als mantelzorgers genoodzaakt bij je op bezoek te komen om je te verzorgen.
Hmmm.. De schijn hebben ze dan iig tegen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, ik zit al een maand op mijn nieuwe mobieltje te wachten. Belde ik ze net op waar het bleef,was het nog niet eens verzonden
Nu zou het binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn....ben benieuwd!
Je rijbewijs heb je bij de dealer toch niet nodig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
Niks ernstigs, hij reed weg bij een tankstation en raakte me heel zachtjes waardoor ie op de rem ging. Door zijn vering trok ie echt mijn achterkant kapot, kon er nog wel mee doorrijden. Vanmiddag naar de dealer (me rijbewijs heb ik niet bij me dus dat kan nog leuk worden).
Volgens mij ben je niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
MOrgen.. ben ik de enige die zich nog redelijk fit en lekker voelt? Twas alleen heel erg koud vanmorgen.. maar goed.. heb ook het idee dat het op stations standaard 3 graden kouder is dan ergens anders.. iemand daar een wetenschapelijke verklaring voor?
Gelukkig, geen aanrijding in volle vaart! En je hebt zelf niets, hoop ik?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
Niks ernstigs, hij reed weg bij een tankstation en raakte me heel zachtjes waardoor ie op de rem ging. Door zijn vering trok ie echt mijn achterkant kapot, kon er nog wel mee doorrijden. Vanmiddag naar de dealer (me rijbewijs heb ik niet bij me dus dat kan nog leuk worden).
Beterschap Aliceyquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja. Nu ik er over nadenk is het best lang geleden dat ik zo ziek was als nu. Ik verwacht/hoop echter dat het niet langer dan een paar daagjes duurt..
Dank jequote:Op vrijdag 2 december 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beterschap Alicey
Rustig aan doen en uitzieken!
Volgens mij alleen ID voor vervangauto en kentekenbewijs + verzekering. Paspoort wel bij me en kentbew + verzekering dus komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Je rijbewijs heb je bij de dealer toch niet nodig?
Nee was zacht klapje. Het is de auto van een collega totdat ik mijn Ibiza krijg (5de week pas)quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig, geen aanrijding in volle vaart! En je hebt zelf niets, hoop ik?
Maar wel heel vervelend dat je nieuwe auto al in de kreukels zit
Ow, ik dacht dat je je eigen nieuwe auto al had!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee was zacht klapje. Het is de auto van een collega totdat ik mijn Ibiza krijg (5de week pas)
Vaak bel ik altijd 2 keer. De eerste keer om het te regelen en de tweede keer (zeg 10 minuten later) om te vragen wat er nu precies in het systeem staat en of het kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, ik zit al een maand op mijn nieuwe mobieltje te wachten. Belde ik ze net op waar het bleef,was het nog niet eens verzonden
Nu zou het binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn....ben benieuwd!
Nee een Alfa Romeo 147 scheurbak. Helaas kan ik hem niet betalen maar paar maanden in rijden is wel okquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik dacht dat je je eigen nieuwe auto al had!
Was dit de Polo nog?
Hej Ququote:
niksquote:
Ach ja, is leuk voor even, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee een Alfa Romeo 147 scheurbak. Helaas kan ik hem niet betalen maar paar maanden in rijden is wel ok![]()
Wij zijn gewoon erg wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks
maar het gaat 's morgens hier altijd zo snel
althans.. nog steeds hetzelfde als gisteren, maar dat was niet de reden van die "hoiquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks
maar het gaat 's morgens hier altijd zo snel
Ik ben zo naief om te denken dat men doet wat men mij vertelt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vaak bel ik altijd 2 keer. De eerste keer om het te regelen en de tweede keer (zeg 10 minuten later) om te vragen wat er nu precies in het systeem staat en of het klopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |