Een nieuw deel openen
Vorige delen
Hmmm, dat kan ik van mezelf bepaaldelijk niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven kotsen door drank. Tevens zijn katers mij vreemd.
Te klein?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga niet het leger in, ik ben afgekeurd
Ik ken mijn grenzen erg goed op dat gebied, misschien scheelt dat...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Reya het volgende:
Hmmm, dat kan ik van mezelf bepaaldelijk niet zeggen![]()
quote:
Zijn ze zo mierenneukerig? Een paar keer schieten met een wapen en je gehoor is ook naar de Filistijnen.quote:ik hoorde bepaalde hoge tonen niet ofzo in m'n linker- of rechteroor
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga niet het leger in, ik ben afgekeurd
Eh, ben jij niet te jong om de dienstplicht nog te hebben meegemaakt?quote:
Tom Cruise is kleiner en die paste goed in zo'n straaljager van Top Gunquote:
mja, als ik in een loopgraaf lig hoor ik de kogels niet aan komen fluiten ofzoquote:Zijn ze zo mierenneukerig? Een paar keer schieten met een wapen en je gehoor is ook naar de Filistijnen.
ik kan je verhalen vertellen over de slag bij Nieuwpoort jonkiequote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef livEliveD het volgende:
Ik was er tijdens de Vietnam oorlog bij. Slechte secundaire voorwaarden en de werktijden waren kut. Me baas liep vaak om van de stress, fouten waren geen pretje en een goed loon was er ook al niet. Niet doen Schaapie![]()
Deden de Grieken daar niet aan mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kan je verhalen vertellen over de slag bij Nieuwpoort jonkie
de handdoekjes en condooms liggen voor u klaarquote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heiden6 en ik gaan volgende week zaterdag naar http://www.fantasybeach.nl
Altijd fijn om te weten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
de handdoekjes en condooms liggen voor u klaar
De Jappen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Grieken? Aan de Slag bij Nieuwpoort?
Tuurlijk, de Jappen.quote:
Waar staat dat trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
de handdoekjes en condooms liggen voor u klaar
Omdat ik anoniem wil zijn, die eerste keer. Ik wil gewoon samen met heiden6 de kat uit de boom kunnen kijken. Denk dat ik me op zo'n meet niet erg op mijn gemak zou voelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom ga je niet mee met de Eromeet ?
Hmmm, dat kan ik me idd voorstellenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ik anoniem wil zijn, die eerste keer. Ik wil gewoon samen met heiden6 de kat uit de boom kunnen kijken. Denk dat ik me op zo'n meet niet erg op mijn gemak zou voelen.
Je brengt medicijnen rond op de fiets?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:37 schreef -Trinity- het volgende:
Terug. Onderkoeld en wel. Maar ik leef nog. Ik heb vandaag een recordtijd gefietst, net 2 uur, en vanochtend en vanmiddag ookal. Bij elkaar 5 uur schat ik, en morgen mag ik weer, maar gelukkig niet voor de apotheek. Wel weinig fooi gehad voor zo'n lange rit. Ik kreeg wel een spontane vrolijkheidsaanval, dus ik zat "Toedeliwoepsiewoej"-end op de fiets
.
Ja... Is dat zo raar? Ik heb geen scooter (wil er ook geen, slecht voor je conditie en ze stinken + maken herrie)quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je brengt medicijnen rond op de fiets?
Nee, echt raar is het niet I guess.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
Ja... Is dat zo raar? Ik heb geen scooter (wil er ook geen, slecht voor je conditie en ze stinken + maken herrie)
Ja, maar niet aan meisjes onder de 18.quote:Fantasy Beach geeft ook paaldans/stripcursussen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar niet aan meisjes onder de 18.![]()
Wanneer word je 18?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef -Trinity- het volgende:. Heb jij alvast een leuk verjaardasgcadeau? Gaan we samen
.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zit uit je lul te nekken dus.
Dat duurt nog wel even. Maar als je me er tegen die tijd nou nog even aan herinnert, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
15 november 2007.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
Lijkt me leukquote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Maar als je me er tegen die tijd nou nog even aan herinnert, dan komt het wel goed.
Nee, maar in de tussentijd ook niets gegeten.quote:
dienstplicht is er nog wel, soort van iigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, ben jij niet te jong om de dienstplicht nog te hebben meegemaakt?Of heb ik iets gemist en hebben we ineens weer dienstplicht in Nederland?
Leg 'ns uit dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef qu63 het volgende:
dienstplicht is er nog wel, soort van iig
mocht er oorlog uitbreken, dan wordt ik opgeroepen voor een keuring zeg maarquote:
Maar we hebben de laatste jaren weinig oorlogen meer gehad en toch ben je opgeroepen voor een keuring...?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef qu63 het volgende:
mocht er oorlog uitbreken, dan wordt ik opgeroepen voor een keuring zeg maar
ik ben nog niet gekeurdquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar we hebben de laatste jaren weinig oorlogen meer gehad en toch ben je opgeroepen voor een keuring...?
Ah zo ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef qu63 het volgende:
ik ben nog niet gekeurd
maar ik weet dat ik afgekeurd word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |