Ahhhh...wat een heerlijke visualisatie levert mij dat op in combinatie met het Katja pakjequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Floripas het volgende:
flagellatie op mijn achterwerk, enzovoorts
Ah! Die alder excelenteste lieueste maghister Jan. Jouw naamgenoot uit de Tweede Kamer is een prettige man, niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De onzin die erop volgt, is dan nog ergerlijker.
Hmm.. we kunnen hem een uitermate zondige verwenbeurt aanbieden, als poedelprijs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Floripas het volgende:
As op mijn hoofd, flagellatie op mijn achterwerk, enzovoorts, sig.
Ik vind het oprecht sneu dat Lodewijk Napoleon niks heeft gekregen. Hij is één van de betere users. Kunnen we er niet zelf één voor hem maken?
Rouvoet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef sigme het volgende:
Hmm.. we kunnen hem een uitermate zondige verwenbeurt aanbieden, als poedelprijs.
Ik ben slecht in namen, hoe heet dat alom gerespecteerde kamerlid van een kleine christelijke partij. Altijd beminnelijk, altijd correct, boordevol kennis, niet dogmatisch en heeft eigenlijk altijd gelijk. Die trofee is voor Lodewijk-Napoleon![]()
Sine dubio, dan maar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah! Die alder excelenteste lieueste maghister Jan.
Ik heb hem eenmaal ontmoet en toen leek het me een zachtaardige persoonlijkheid. Tafkahs echter kan hem niet uitstaan,quote:Jouw naamgenoot uit de Tweede Kamer is een prettige man, niet?
Natuurlijk is dat sine dubio. Ik ben de unam sanctam!quote:
Hij luistert naar Dufay en hij heeft eens een pleister op mijn knie geplakt.quote:[..]
Ik heb hem eenmaal ontmoet en toen leek het me een zachtaardige persoonlijkheid. Tafkahs echter kan hem niet uitstaan,.
Daarom durf ik het wel aan te bieden. Ik zou nog moeite hebben me er eervol uit te redden als hij zou toehappen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
Arie Slob.
Kijk, we kunnen LodewijkNapoleon wel aanbieden om zich diep te verzinken in onze zoetgeurende roze vleespartijen, maar volgens mij moet hij niet veel hebben van promiscuiteit.
Wellicht. Hij woont bij mij in de buurt. Als jij nog eens deze kant op treint kunnen we wel een minimeet houden als je een tussenstop inlastquote:Wellicht volstaat een kuis bloemetje.
Clinesterton beademungenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat sine dubio. Ik ben de unam sanctam!
Poe hee.quote:Hij luistert naar Dufay en hij heeft eens een pleister op mijn knie geplakt.
Omdat 'ie een baan heeft, gis ik.quote:Waarom kan Tafkahs hem niet uitstaan?
Yep, zet maar aan, die mannelijke fantasie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
''Zich verzinken''?
Hij zal zich met een laag zink overdekken? Van die fantasie wens ik verschoond te blijven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yep, zet maar aan, die mannelijke fantasie.
Dan getuigt het diminutief toch van heusheid?quote:Er post hier iemand die zich "Kareltje de Grote noemt", en niet bijster geweldig is. Mijn wereldbeeld, quid agis?!?
Die staat maar zelden uit bij echte mannenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Floripas het volgende:
Yep, zet maar aan, die mannelijke fantasie.
Hij dacht anders wel mooi dat ik van de JOVD was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Poe hee.
Misverstand, ik vertrouw geen seconde op jouw eerbaarheid in deze. Ik vertrouw die van L-Nquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:
Sigme, jij vertrouwt dan wel op mijn eerbaarheid, maar wat doet je denken dat ik de mijne niet uitschakel bij een dergelijke kans?
Jou loop ik altijd mis. Ik moet weg!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef Yildiz het volgende:
Floripas!
"De leukste user met "Lodewijk" in zijn username?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het oprecht sneu dat Lodewijk Napoleon niks heeft gekregen. Hij is één van de betere users. Kunnen we er niet zelf één voor hem maken?
Berg je dan maar voor die van mij, meisje. Ik vreet je op, en ik begin onderaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misverstand, ik vertrouw geen seconde op jouw eerbaarheid in deze. Ik vertrouw die van L-N
Da's niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij dacht anders wel mooi dat ik van de JOVD was.
Helpt mischien ook dat andere users weg zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef sizzler het volgende:
Overigens vind ik de sfeer in POL echt stukke beter geworden met de komst van veel nieuwe users. Sigme, floripas, Yildiz, LN, MrX etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |