abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:15:01 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_32754378
Zit net naar het journaal te luisteren en ben blij dat er eindelijk iemand durft te zeggen dat moslimextremisme gevaarlijk voor nederland is.
Nu is Wilders altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een veiliger nederland.
Het is toch bespottelijk dat ze via de media persoonlijke hetzes aan het voeren zijn op kosten van de staat?
◢◤
pi_32754412
quote:
moslimextremisme gevaarlijk voor nederland
wie zegt dan dat het niet zo is?
pi_32754426
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Oversight het volgende:

Het is toch bespottelijk dat ze via de media persoonlijke hetzes aan het voeren zijn op kosten van de staat?
Inderdaad, laat Wilders maar reclame blokken kopen voor zijn hetze tegen moslims.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:16:52 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32754427
Je punt?
Anderen durven niet te zeggen dat moslimextremisme gevaarlijk is? Volgens mij roept iedereen dat nu.
pi_32754470
omdat hij dat zegt ben je een fan van hem?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:18:44 #6
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32754473
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Oversight het volgende:

Nu is Wilders altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een veiliger nederland.
fyi: dom populistisch geblaat, niet verschoond van kwetsende, associale en grove praat staat niet automatisch gelijk aan scherp.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32754713
Wilders schreeuwt wat iedereen allang weet, zonder met constructieve en/of haalbare ideeen of oplossingen te komen.

De enige reden dat er mensen naar hem luisteren is dat het een tijd lang verboden was zulke dingen te zeggen en sommige mensen willen het daarom nog een paar keer horen.

Als de linkse kerk niet zo hard had geprotesteerd elke keer als er iets mogelijk niet geheel positiefs over de Islam gezegd werd had er nog nooit iemand naar die klootviool gehoord.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_32754907
ik heb een hekel aan wilders
zijn haar zit nog erger dan dat van balkenende
pies on joe toe
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:37:52 #9
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_32755063
Wilders is tenminste niet zo'n politiek correctie lul, die taboes erg vind om over te praten.

Wilder wil gewoon problemen oplossen en houdt daarbij geen rekening met taboes.

En zo hoort het!
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_32755130
Wilders is een held. Het enige wat er in nederland moet gebeuren is de juiste mensen groeperen.

Ps veel mensen hebben wat te klagen over zijn kapsel, maar ik vind dat hij het zo moet houden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32755135
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Monocultuur het volgende:
Wilders is tenminste niet zo'n politiek correctie lul, die taboes erg vind om over te praten.

En zo hoort het!

je trapt erin.

Wilders wil gewoon in de belangstelling staan en roept wat velen denken. Hij denkt daarbij niet na of het nut heeft, op te lossen is, problemen voorkomt of verergert.

en had ik al gezegd dat ie een achtelijk kapsel heeft?
Fiets
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:42:13 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32755182
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef bonke het volgende:
ik heb een hekel aan wilders
zijn haar zit nog erger dan dat van balkenende
Gefeliciteerd! Jij wint de Ciceroprijs voor eloquentie en retoriek!
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:42:17 #13
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32755187
po·pu·lis·me (het ~)
1 populaire, oppervlakkige, enigszins demagogische betoogtrant

Ik ben niet zo fan van hem...

edit; nogal knullige spelfout
...
pi_32755289
Je kan van wilders alles zeggen, maar hij zegt wel wat het volk globaal denkt, met gevaar voor eigen leven. Dat is geen populisme.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32755359
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef JohnDope het volgende:
Je kan van wilders alles zeggen, maar hij zegt wel wat het volk globaal denkt, met gevaar voor eigen leven. Dat is geen populisme.
dus omdat hij met gevaar voor eigen leven iets zegt is het ineens geen populisme meer?

Ik heb die vent nog nooit iets nuttigs horen zeggen, alleen maar populaire taal.
Fiets
pi_32755370
quote:
Als dat zo zou zijn dan zou Wilders niet op 1-2 zeteltjes staan.
pi_32755438
quote:
Waaruit blijkt het vetgedrukte?
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:53:45 #18
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32755506
quote:
Die gast is de ultieme marketing machine. Hij beschouwd het ietwat oppervlakkige volk, die een vage mening hebben (omdat nu eenmaal niemand over volledige infomatie beschikt) en gaat vervolgens provorcerende uitspraken uitspuwen, waarvan hij weet dat het volk daar enthousiast over zal zijn. Niet omdat hij echt denkt dat zijn maatregelen daadwerkelijk goed zullen zijn voor het land, maar om zieltjes te winnen.

Hij weet heel handig de zwaktes van de democratie uit te buiten. Jammer.
...
pi_32755551
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan zou Wilders niet op 1-2 zeteltjes staan.
De peilingen zeggen me allemaal vrij weinig. En er staat maatschappelijk gezien nog veel te gebeuren. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat de term "pappen en nathouden" alleen nog in de geschiedenisboeken is terug te vinden.
Met andere woorden, het kan de burger niks schelen wie de kapitein op het schip is, als we maar de juiste koers varen.
pi_32755580
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De pijlingen zeggen me allemaal vrij weinig. En er staat maatschappelijk gezien nog veel te gebeuren. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat de term "pappen en nathouden" alleen nog in de geschiedenisboeken is terug te vinden.
Met andere woorden, het kan de burger niks schelen wie de kapitein op het schip is, als we maar de juiste koers varen.
maar met wilders aan het roer gaan we ten onder.
Fiets
pi_32755626
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

maar met wilders aan het roer gaan we ten onder.
dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen door op hem te stemmen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:59:44 #22
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32755671
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
Want? Hoezo is het een puinhoop? Er is redelijke economische voorspoed en ik kan rustig over straat lopen. Onderwijs is nog steeds prima, bijna iedereen kan wel lezen, schrijven en rekenen en vaak ook meer.

Ik vind het een beetje voorbarig om de conclusie te trekken dat het en puinhoop is...
...
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:00:25 #23
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32755689
quote:

[..]
Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
please.
Denk ff na over de gevolgen van een mafkees als wilders aan het roer, dan kun je het je misschien voorstellen.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_32755714
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef Dandelion het volgende:

[..]

please.
Denk ff na over de gevolgen van een mafkees als wilders aan het roer, dan kun je het je misschien voorstellen.
nouja als hij er een puinhoop van maakt, dan stemmen we hem toch weer weg na 4 jaar.
pi_32755748
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Beluga het volgende:

[..]

Want? Hoezo is het een puinhoop? Er is redelijke economische voorspoed en ik kan rustig over straat lopen. Onderwijs is nog steeds prima, bijna iedereen kan wel lezen, schrijven en rekenen en vaak ook meer.

Ik vind het een beetje voorbarig om de conclusie te trekken dat het en puinhoop is...
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:02:18 #26
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32755761
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

nouja als hij er een puinhoop van maakt, dan stemmen we hem toch weer weg na 4 jaar.
euh jah.
MAar als dat redelijker wijs te voorkomen is, dan doe ik dat liever niet.
Vandaar gewoon geen wilders.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:02:48 #27
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32755782
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
welke punten ongeveer niet?
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_32755790
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

euh jah.
MAar als dat redelijker wijs te voorkomen is, dan doe ik dat liever niet.
Vandaar gewoon geen wilders.
kan jij toekomstkijken ouwe pik(dude, n00b, leet, whatever) ?
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:04:22 #29
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32755828
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

kan jij toekomstkijken ouwe pik(dude, n00b, leet, whatever) ?
nope, maar met logisch nadenken kom je een heel eind.
Wanneer de plannen niet kloppen, financieel niet haalbaar etc. Dan kun je, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, wel voorspellen welke ellende dat gaat opleveren.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_32755898
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

welke punten ongeveer niet?
totaal = alle punten.
pi_32755914
quote:

[..]

dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen door op hem te stemmen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.

dat is precies wat die kale nicht ook altijd riep, maar tijdens paars ging het op zich best prima. Pas daarna is het wat minder geworden.
Dat gezeik altijd over we hebben het hier zo slecht, flikker toch op. Als je geen huis hebt regelmatig verkracht wordt geen eten hebt elke moment vermoord of gemarteld kan worden dan heb je het slecht.
Je mag er ook een of tussen zetten, en dan mag jij er eentje noemen waar jij last van hebt.

Vraag anders even aan je opa of oma hoe ze het in de hongerwinter hebben gehad.

De gezeik altijd over hoe slecht we het hebben, als je lef hebt en zo'n grote bek ga dan eens vrijwilligers werk doen in afrika bij aidskindjes dan zul je zien wie het slecht hebben, maar nee jij kiest er liever voor om een of andere populist met een middeleeuws kapsel na te praten terwijl je een vette bigmac naar binnenwerkt en om 5 uur eten klaar hebt staan dat door je moeder is klaar gemaakt.
Fiets
pi_32755921

kapsel van die man blijft grappig
pi_32755971
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef Dandelion het volgende:

[..]

nope, maar met logisch nadenken kom je een heel eind.
Wanneer de plannen niet kloppen, financieel niet haalbaar etc. Dan kun je, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, wel voorspellen welke ellende dat gaat opleveren.
net wat ik al zei; veel erger dan dat het nu in nederland is kan het niet meer worden. Dus dan lijkt mij het logisch om niet op de zittende elite te stemmen, maar op iets nieuws.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:12:56 #34
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32756114
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

totaal = alle punten.
Mwah, ook daar zouden we over discussieren, want dan klopt je zin niet helemaal, maar goed...

Het gaat economisch goed. Punt. Dat kun je niet ontkennen, er is nog steeds groei, de arbeidsmarkt trekt aan op het moment. Natuurlijk het is beter geweest, dat klopt, maar ja, ooit van conjunctuurgolven gehoord? Daar kan geen politicus wat aan doen.
Kijk naar de cijfers, dan kun je het er logischer wijs niet meer niet mee eens zijn.

Veiligheid op straat. Tja, ik heb hier in Twente nergens last van, het geen overigens voor een deel ook een keuze is. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het overal te ontlopen is. Kan. Ook dit is gewoon te meten, ik ken de cijfers niet, en heb ook geen zin om ze te checken.

Het onderwijs in Nederland is nog steeds gewoon goed, het niveau ligt hoger dan veel andere landen van de EU, dus ook hier lijkt me weinig te klagen.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_32756120
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef JohnDope het volgende:

net wat ik al zei; veel erger dan dat het nu in nederland is kan het niet meer worden. Dus dan lijkt mij het logisch om niet op de zittende elite te stemmen, maar op iets nieuws.
Nieuw is niet synoniem met beter, die fout wordt wel vaker gemaakt, de LPF was het duidelijkste voorbeeld daarvan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2005 15:13:41 ]
pi_32756139
quote:

[..]

Jij moet eens wat vaker in het buitenland komen. En dan niet op een zon-zee-strand vakantie maar trek eens een paar maandjes door zuid-oost azie of afrika ofzo.
Probeer het eens. Het zal je goed doen en zeker je mening over Nederland nu veranderen.
pi_32756197
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nieuw is niet synoniem met beter, die fout wordt wel vaker gemaakt, de LPF was het duidelijkste voorbeeld daarvan.
dit is weer een lekker dood lopen topic. de LPF heeft niks kunnen bewijzen, want de kern van de partij werd verwoest op het moment dat fortuyn met lood werd volgepompt.
En als iets goed werkt moet je het niet willen vernieuwen, wat nu wel gebeurt, maar het geen wat verrot gaat wordt niet vernieuwd.
pi_32756252
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:15 schreef JohnDope het volgende:

dit is weer een lekker dood lopen topic. de LPF heeft niks kunnen bewijzen, want de kern van de partij werd verwoest op het moment dat fortuyn met lood werd volgepompt.
Flauwekul natuurlijk, de boekjes van Fortuyn hadden toch alle antwoorden?
quote:
En als iets goed werkt moet je het niet willen vernieuwen, wat nu wel gebeurt, maar het geen wat verrot gaat wordt niet vernieuwd.
Wat wordt er niet vernieuwd nu dan?
pi_32756286
quote:
En als iets goed werkt moet je het niet willen vernieuwen,
Oei oei oei, zeer grote fout van jou......

Stilstand Is Achteruitgang
pi_32756338
quote:

[..]

en toch blijft de LPF een goed voorbeeld.
men wilde wat anders, er stond iemand op die schreeuwde wat andere dingen, er kwamen een aantal gelukszoekers op af die het wel leuk vonden om de politiek in te gaan en ziehier het ontstaan van de LPF.
Toen pim dood werd geschoten wilden een aantal mensen z'n ideeen voorzetten, jammer alleen dat het hen er eigenlijk om ging om in de politiek te komen, en ze zijn ideeen al snel verdraaiden.
Fiets
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:34:08 #41
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32756727
quote:

[..]

Want? Serieus, ik zie niet waarom het slecht gaat in Nederland? Ik woon in Rotterdam, op 100 meter afstand van een van de gevaarlijkste straten van Nederland (lusthoffstraat), maar ik heb nergens last van.

Er worden problemen gecreerd en angsten gezaaid om maar wat te schreeuwen te hebben. Dat noem ik populisme.
...
pi_32756730
Ik ben geen fan van hem, maar een vreemde eend in de bijt is altijd vermakelijk
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:48:28 #43
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32760368
Kan iedereen even ophouden over die man z'n haar? Ad hominem, you guys!
quote:

[..]

Je kunt wel kijken naar een land met minder buitenlanders, een lagere overheidsparticipatie en geen belastingen, waar nagenoeg alles is geprivatiseerd, met vrij wapenbezit: het libertarische ideaal Haiti. Ik zou zeggen, veel plezier, leef je uit!
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:52:52 #44
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32760467
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:48 schreef Floripas het volgende:
Kan iedereen even ophouden over die man z'n haar? Ad hominem, you guys!
[..]

Je kunt wel kijken naar een land met minder buitenlanders, een lagere overheidsparticipatie en geen belastingen, waar nagenoeg alles is geprivatiseerd, met vrij wapenbezit: het libertarische ideaal Haiti. Ik zou zeggen, veel plezier, leef je uit!
Wat heeft het hebben van weinig buitenlanders te maken met libertarisme?
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:03:52 #45
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32760749
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat heeft het hebben van weinig buitenlanders te maken met libertarisme?
Het is zowel een libertarisch ideaal (minimale overheid), als ee wensdroom van Wilders (zowat geen moslims, zowat geen buitenlanders).
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:23:17 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32762491
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het is zowel een libertarisch ideaal (minimale overheid), als ee wensdroom van Wilders (zowat geen moslims, zowat geen buitenlanders).
Bij een minimale overheid zouden er weinig buitenlanders zijn omdat iedereen gemakkelijk het Nederlanderschap kan verwerven (of in een anarchie, waarin de nationaliteit vervalt of voor iedereen openstaat..) of juist veel buitenlanders omdat je makkelijk het land in kan komen zonder de nationaliteit te krijgen. Dat is heel wat anders dan hoe Wilders het bedoelt. Nee, ik vind dat je een vreemde link legt.
Daarnaast heb ik serieuze bedenkingen hoe je er bij zou komen dat Haiti ook maar enigszins libertarisch genoemd kan worden in het licht van de 91e plek qua economische vrijheid naar libertarisch perspectief (Austrian School).

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-12-2005 19:58:34 ]
  maandag 5 december 2005 @ 14:38:09 #47
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_32835321
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Monocultuur het volgende:

En zo hoort het!
Kan ik ook hoor.

ALLE NIKKERS HET LAND UIT.

Politiek niet correct, taboe doorbrekend en ongetwijfeld lost het wel een probleem op hier en daar.

Neemt niet weg dat het waardeloos is. Net als het geblaat van Wilders. Neo nazi in een mooie verpakking, dat is het. Maar dat mag je niet zeggen.

Blijkbaar zijn hier mensen die hem op zinnige ideeen of plannen hebben kunnen betrappen. Ik daag die mensen uit dit hier neer te zetten. Lijkt me leuk en, erg onwaarschijnlijk, maar wie weet kan ik mijn uiterst negatieve beeld van deze man op positieve wijze bijstellen.
quote:
Klopt. Het Nederlands volk is dan ook voor een veel te groot deel een zielig samenraapseltje van slecht geinformeerde en totaal ongeinteresseerde schlemielen die graag mee gillen met de rest. Waan van de dag, etc.
quote:
Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
Moet jij opletten. Met zo'n malloot als Wilders aan de macht komt er alleen maar meer ellende. Maar gelukkig is het zelfs met het Nederlandse volk nog niet zo erg.

Wilders is een in en in zielig mannetje met een in en in zielig wereldbeeld.

Nogmaals, ik daag zijn 'fans' uit hier een paar van die vreselijke problemen te noemen en de oplossingen die hij hier voor denkt te hebben.

Zal wel blijven bij wat vage uitspraken en verder een hoop stilte.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_32835701
als wilders er een nog groter zooitje van maakt( wat me overigens sterk lijkt) dan stemmen we hem toch weer weg na 4 jaar.
En misschien stoomt die kakkerlak wel door na de gemeenteraadsverkiezingen(als ze weer de grootste worden) naar de 2de kamer ala PimFortuyn dan stem ik op Marco.
Wilders is mij te rechts, ik ben een centrum democraat. Maar de zittende elite cq vandalen zullen nooit mijn stem krijgen.
pi_32837990
Je kan wel weer duidelijk zien dat veel mensen niet eens weten waar Wilders voor staat :S.
Hem gelijk al rasist bestempelen terwijl hij is getrouwd met een buitenlandse.

Wilders heeft een goed stappen plan opgestelt (jammer genoeg willen de linkse hippies hier niks van weten) die niet alleen uit moslim extremiste oppakken bestaat en het land veilig maken voor de mensen die wel normaal kunnen doen.

Dit betekent niet dat elke buitenlander moet oprotten maar de rotte appels verwijderen zodat de buitenlanders die wel normaal doen hier ook profeit van hebben en niet steeds krom aangekeken worden. Dit vindt ik nog wel het sterkste punt van wilders hij helpt de allochtonen op een andere manier dan nu gedaan wordt. Inplaats van alle beschuldingen in de doof pot te douwen lost hij ze op door de rotte appels er tussen uit te halen.

Ik ben zeer benieuwd wat wilders met de verkiezingen gaat brengen en misschien krijgt die dan wel mijn stem en als hij voor die tijd dood is of dat het niks wordt stem ik wel weer op me oude vertrouwde partytje net als de meeste mensen doen in nederland. Dan kunnen we in
iedere geval nog een beetje lachen.

Weer een TBSer ontsnapt Go Donner
  maandag 5 december 2005 @ 17:46:10 #50
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_32840256
Even ter informatie Wilders' zijn puntenplan

- Een forse belastingverlaging, die uiteindelijk uitmondt in een vlaktaks (afschaffing van het progressieve belastingstelsel met schijven en aftrekposten en daarvoor in de plaats één tarief voor iedereen).
- Het sociaal overleg tussen werkgevers, werknemers en overheid wordt afgeschaft.
- Afschaffen minimumloon.
- Ambtenarenapparaat met 50 procent verminderen
- Een nieuwe regel mag pas ingevoerd als er twee voor worden afgeschaft.
- Drastisch snijden in alle subsidies.
- Stoppen met ontwikkelingshulp (alleen nog noodhulp).
- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten.
- Tweede Kamer gaan van 150 naar 100 zetels. Eerste Kamer afschaffen.
- Aantal provincies gaat naar vier.
- Nederlandse Antillen afstoten.
- Radicalen die een bedreiging vormen voor de rechtsstaat moeten hun grondrechten verliezen.
- Hogere straffen op geweldsmisdrijven.
- Three strikes out voor criminelen; na drie geweldsmisdrijven levenslang de cel in.
- Plegers van geweld moeten worden uitgezet als ze een dubbele nationaliteit hebben.
- Preventief fouilleren moet in heel Nederland voor de politie mogelijk worden.
- Islam en democratie zijn 'onverenigbaar'. Daarom moet het stichten van islamitische scholen verboden worden.
- De grenzen gaan 5 jaar lang volledig dicht voor niet-westerse allochtonen, want 'Nederland is vol'.
- Immigranten worden pas na tien arbeidzame jaren staatsburger en hebben tot die tijd geen recht op sociale zekerheid.

Natuurlijk te gek om los te lopen. Je moet wel heel dronken zijn om zoiets serieus te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door nonzz op 05-12-2005 17:54:10 ]
lege ton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')