Ahhhh...wat een heerlijke visualisatie levert mij dat op in combinatie met het Katja pakjequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Floripas het volgende:
flagellatie op mijn achterwerk, enzovoorts
Ah! Die alder excelenteste lieueste maghister Jan. Jouw naamgenoot uit de Tweede Kamer is een prettige man, niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De onzin die erop volgt, is dan nog ergerlijker.
Hmm.. we kunnen hem een uitermate zondige verwenbeurt aanbieden, als poedelprijs.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Floripas het volgende:
As op mijn hoofd, flagellatie op mijn achterwerk, enzovoorts, sig.
Ik vind het oprecht sneu dat Lodewijk Napoleon niks heeft gekregen. Hij is één van de betere users. Kunnen we er niet zelf één voor hem maken?
Rouvoet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef sigme het volgende:
Hmm.. we kunnen hem een uitermate zondige verwenbeurt aanbieden, als poedelprijs.
Ik ben slecht in namen, hoe heet dat alom gerespecteerde kamerlid van een kleine christelijke partij. Altijd beminnelijk, altijd correct, boordevol kennis, niet dogmatisch en heeft eigenlijk altijd gelijk. Die trofee is voor Lodewijk-Napoleon![]()
Sine dubio, dan maar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah! Die alder excelenteste lieueste maghister Jan.
Ik heb hem eenmaal ontmoet en toen leek het me een zachtaardige persoonlijkheid. Tafkahs echter kan hem niet uitstaan,quote:Jouw naamgenoot uit de Tweede Kamer is een prettige man, niet?
Natuurlijk is dat sine dubio. Ik ben de unam sanctam!quote:
Hij luistert naar Dufay en hij heeft eens een pleister op mijn knie geplakt.quote:[..]
Ik heb hem eenmaal ontmoet en toen leek het me een zachtaardige persoonlijkheid. Tafkahs echter kan hem niet uitstaan,.
Daarom durf ik het wel aan te bieden. Ik zou nog moeite hebben me er eervol uit te redden als hij zou toehappen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
Arie Slob.
Kijk, we kunnen LodewijkNapoleon wel aanbieden om zich diep te verzinken in onze zoetgeurende roze vleespartijen, maar volgens mij moet hij niet veel hebben van promiscuiteit.
Wellicht. Hij woont bij mij in de buurt. Als jij nog eens deze kant op treint kunnen we wel een minimeet houden als je een tussenstop inlastquote:Wellicht volstaat een kuis bloemetje.
Clinesterton beademungenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat sine dubio. Ik ben de unam sanctam!
Poe hee.quote:Hij luistert naar Dufay en hij heeft eens een pleister op mijn knie geplakt.
Omdat 'ie een baan heeft, gis ik.quote:Waarom kan Tafkahs hem niet uitstaan?
Yep, zet maar aan, die mannelijke fantasie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
''Zich verzinken''?
Hij zal zich met een laag zink overdekken? Van die fantasie wens ik verschoond te blijven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yep, zet maar aan, die mannelijke fantasie.
Dan getuigt het diminutief toch van heusheid?quote:Er post hier iemand die zich "Kareltje de Grote noemt", en niet bijster geweldig is. Mijn wereldbeeld, quid agis?!?
Die staat maar zelden uit bij echte mannenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Floripas het volgende:
Yep, zet maar aan, die mannelijke fantasie.
Hij dacht anders wel mooi dat ik van de JOVD was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Poe hee.
Misverstand, ik vertrouw geen seconde op jouw eerbaarheid in deze. Ik vertrouw die van L-Nquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:
Sigme, jij vertrouwt dan wel op mijn eerbaarheid, maar wat doet je denken dat ik de mijne niet uitschakel bij een dergelijke kans?
Jou loop ik altijd mis. Ik moet weg!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef Yildiz het volgende:
Floripas!
"De leukste user met "Lodewijk" in zijn username?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het oprecht sneu dat Lodewijk Napoleon niks heeft gekregen. Hij is één van de betere users. Kunnen we er niet zelf één voor hem maken?
Berg je dan maar voor die van mij, meisje. Ik vreet je op, en ik begin onderaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misverstand, ik vertrouw geen seconde op jouw eerbaarheid in deze. Ik vertrouw die van L-N
Da's niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij dacht anders wel mooi dat ik van de JOVD was.
Helpt mischien ook dat andere users weg zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef sizzler het volgende:
Overigens vind ik de sfeer in POL echt stukke beter geworden met de komst van veel nieuwe users. Sigme, floripas, Yildiz, LN, MrX etc.
Ja, dat wel, maar het valt wat minder op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De onzin die erop volgt, is dan nog ergerlijker.
Daar heb ik anders ook erg leuke tijden mee meegemaakt moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helpt mischien ook dat andere users weg zijn.
Knoeier!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij zal zich met een laag zink overdekken? Van die fantasie wens ik verschoond te blijven.
Ik een knoeier? ''Zich verzinken'' is niet correct. Je zinkt jezelf niet weg, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Knoeier!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=verzinken
ver·zin·ken1 (onov.ww.)
1 wegzinken
ver·zin·ken2 (ov.ww.)
1 (de koppen van schroeven e.d.) gelijk met of iets dieper dan de oppervlakte brengen
2 met een laag zink overdekken
ver·zin·ken in (ww.)
1 in een bepaalde gemoedsgesteldheid raken
Ik heb daar dan misschien veel van gemist, ik blijf erbij dat ik ze er liever bij heb.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helpt mischien ook dat andere users weg zijn.
Let's agree to disagreequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef kLowJow het volgende:
Daar heb ik anders ook erg leuke tijden mee meegemaakt moet ik zeggen.
Nou? Taalkundig heb je natuurlijk gelijk, maar je verknoeit je fantasie als je met gebruik making daarvan slechts tot "Hij zal zich met een laag zink overdekken?" weet te komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik een knoeier? ''Zich verzinken'' is niet correct. Je zinkt jezelf niet weg, toch?
Ik heb het uiteraard niet over de situatie zoals deze geworden was, of dat hier niet tegen opgetreden diende te worden... ik heb het slechts over het groepje users waarvan ik er sommigen best mag, en waar het gedurende lange tijd ook erg gezellig mee was.quote:
Een taaltechnisch martelwerktuig op de pijnbank leggen is letterlijk genomen ook onmogelijk, en toch was dit precies wat ik beoogde.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou? Taalkundig heb je natuurlijk gelijk, maar je verknoeit je fantasie als je met gebruik making daarvan slechts tot "Hij zal zich met een laag zink overdekken?" weet te komen![]()
Neem haar op de pijnbank, o Johan, je kan het.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een taaltechnisch martelwerktuig op de pijnbank leggen is letterlijk genomen ook onmogelijk, en toch was dit precies wat ik beoogde.
En terecht natuurlijk, mij ontbreekt de kunde daarvoor, ik leun geheel en al op meer vaardigen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een taaltechnisch martelwerktuig op de pijnbank leggen is letterlijk genomen ook onmogelijk, en toch was dit precies wat ik beoogde.
Hm, ik vind POL er nu beter op staan dan in jaren. Er wordt met een zeker respect met elkaar omgegaan en niet ieder topic ontaard nu in "Linkse kerk" vs "extreem rechts" met de daarbij behorende persoonlijke kwalificaties.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het uiteraard niet over de situatie zoals deze geworden was, of dat hier niet tegen opgetreden diende te worden... ik heb het slechts over het groepje users waarvan ik er sommigen best mag, en waar het gedurende lange tijd ook erg gezellig mee was.
Vind ik ook. Links en rechts gezellig bij elkaar!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ik vind POL er nu beter op staan dan in jaren. Er wordt met een zeker respect met elkaar omgegaan en niet ieder topic ontaard nu in "Linkse kerk" vs "extreem rechts" met de daarbij behorende persoonlijke kwalificaties.
Ik heb het idee dat de mods een stuk minder werk hebben nu, ik zie iig heel wat minder edits en gesloten topics vanwege ontsporingen dan voorheen. Ik ga geen schuldigen aanwijzen, ik constateer simpelweg een gegeven.
De correcte formulering is "oi, you git!", tenminste, volgens mijn zwagerquote:
Linkse ondeugd!quote:
Werkelijk? Ik gebruik 'oi' meer als korte variant op 'hoi'...quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De correcte formulering is "oi, you git!", tenminste, volgens mijn zwager![]()
Nu we twee van die sferen hebbben heeft iedereen het naar z'n zin denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
"De leukste user met "Lodewijk" in zijn username?
Overigens vind ik de sfeer in POL echt stukke beter geworden met de komst van veel nieuwe users. Sigme, floripas, Yildiz, LN, MrX etc.
Ik deug nog niet eens voor linksquote:
Ik ken 'oi' alleen maar als hele foute herkenningskreet van neo-nazistische (openlijk, geen toeschrijving mijnerzijds) ska-fans. Het is hier dat ik 'oi' voor het eerst gebezigd zie door anderen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik gebruik 'oi' meer als korte variant op 'hoi'...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |