Gooi het er maar uit jongen! Nu! In een keer! Een hele lap tekst!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet.
De crew heeft nooit beweert consequent te zijn, dus ze daarop aanvallen is ten eerste al een beetje nutteloos.quote:Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.
quote:GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen.
Het gaat nog niet eens om de toegankelijkheid. Op zich zullen jullie best toegankelijk genoeg zijn, voor andere zuurpruimen ja. Als je wat te zeiken hebt open dan een topic in klaagbaak maar ga hier niet een sterk staaltje 'de beste stuurlui' zitten spelen.quote:En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid.
Er is vaak genoeg een opmerking over gemaakt, dus niet zeuren dat je nergens wat vanaf wist.quote:Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand!
Duppels, emmers water...quote:Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor
Wat kan het jullie nou ene fuck schelen wat er in PUB gebeurd? Laat ze daar! Die users daar vermaken zich met elkaar, doen in weze geen vlieg kwaadquote:Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Makkelijk hè! Als je maar vaak genoeg in FB lees kan je vanzelf het babbeltje van de andere grote jongens na-praten. Ook zonder dat je weet waar je het over hebt.quote:Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.
Graag gedaan. Het was me een waar genoegen!quote:Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
Zo, dat is een waardevolle aanvulling.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef QyRoZ het volgende:
Mooi dat die GCSC bagger zooi dicht is. Mijn dag is weer goed.
dan zal de bezem wel weer stuk zijn he.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Het was forumvervuiling. Nu "Wat draai je nu" nog weg en het forum is al een heel stuk beter.
Eens, wat xxxx je nu vind ik zo'n beetje het nuttelooste op heel fok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Het was forumvervuiling. Nu "Wat draai je nu" nog weg en het forum is al een heel stuk beter.
Als het dan toch 'maar' een forum is, waarom kom je dan zo binnenvallen en begin je bepaalde mensen te beledigen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Let go jongen, let go... Probeer nou echt eens een keer de boel los te laten. Het is 'maar' een forum, het is niet belangrijk.
Och gut. Wat mij betreft mogen de SC van R&P, US en de Showchat ook wel gesloten worden als we toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als het dan toch 'maar' een forum is, waarom kom je dan zo binnenvallen en begin je bepaalde mensen te beledigen?
Het is toch 'maar' een forum? Het is toch 'maar' één reeks? Eén topic waar je gewoon niet hoeft te lezen/posten.
Of is het voor jou niet gewoon 'maar' een forum en vind je dat je zo hard *iets* mist en moet je daarom zo reageren?
Ah!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Herrinner je nog hoe Leonieke reageerde?
toch zou je het eens moeten proberen, het heeft mij ook vel goeds opgeleverd. En natuurlijk is het niet leuk als het tegen je gezegd wordt, maar het is niet edit of banwaardig, en ik denk dat jij verbaal prima in staat bent om er een keurige mail aan te wijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten".
Wat draagt het bij aan de discussie. Als iemand 10.000 posts heeft op fok "voornamelijk over religie" (ik ben gepol/nwsband en bovendien zijn zeker een kwart van mijn posts een reactie op beschuldigingen van "fascist" e.d. en een reactie op partijdige modakties.
Nu al 10.003 posts op fok met deze 3 reacties er bij dus nog "uiterst obsessiever en nog meer irreeele angsten. Aldus de redenatie van een "Ork" dan
Zo'n persoon mailen slaat helemaal nergens op.![]()
Ik begrijp jou wel hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef buzzer het volgende:
Nog even over GCSC (en dan hou ik er voorlopig over op): het moet toch zijn opgevallen dat het groepje vaste bezoekers steeds kleiner en kleiner werd, en dat samen met alle waarschuwingen (om d_h te citeren) over de kleine wondjes. Je in zoverre gelijk dat kleine wondjes geen rden zijn om naar de dokter te gaan, maar alsa je een klein wondje niet goed behandelt, groeit het uit tot een fikse ontsteking. Misschien had ik wel veel eerder hard in moeten grijpen, maar GCSC is toch een stukje van mij (de laatste tijdf dus niet meer) en ik heb te lang teveel door de vingers gezien. Maar vergis je niet, het is niet de kloon die het nu aangewakkerd heeft, maar er waren talloze signalen richting de crew dat het zo niet langer kon, uit heel veel verschillende richtingen.
We gaan nu een tijdje pauze nemen, en dan zien we wel weer verder... We gaan ons eerst maar eens beraden over hoe verder. In ieder geval niet op de manier zoals het de laatste tijd ging.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ik hou het voor vandaag voor bekeken aan de pc. Dus reactie hoef je niet direct te verwachten.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef buzzer het volgende:
Nog even over GCSC (en dan hou ik er voorlopig over op)
of ip-ban alle kutusers!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
God, ze besluiten een reeks dicht te gooien.. Dat zal vast een wereld van verschil betekenen. Gooi meteen dit hele kutforum dicht.
![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan houden we nog maar een paar modjes over...
waarom kwam jij nooit in GCSCquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
God, ze besluiten een reeks dicht te gooien.. Dat zal vast een wereld van verschil betekenen. Gooi meteen dit hele kutforum dicht.
![]()
op zich best wel een ik heb ook geen leven reactiequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Idyllic het volgende:
...
Ja, de enige reeks die ik wel okay vind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jammer
nou zie ik je alleen in FMT
en elke maand scoor je wel een puntjequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, de enige reeks die ik wel okay vind.![]()
waar dan, mijn zoon?quote:
Nee hoor, hier niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waar dan, mijn zoon?
hier toch niet.
hier vragen we ons alleen af, waarom het sluiten van GCSC op een razzia moest lijken
Het aantal mails op fok, met name over religie, is totaal geen reden om iemand gestoord te noemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef buzzer het volgende:
toch zou je het eens moeten proberen, het heeft mij ook vel goeds opgeleverd. En natuurlijk is het niet leuk als het tegen je gezegd wordt, maar het is niet edit of banwaardig, en ik denk dat jij verbaal prima in staat bent om er een keurige mail aan te wijden.
Helaas, ik moet je teleurstellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef leonieke het volgende:
En die kloon? Ik blijf toch wel denken dat het voor een stuk opgezet spel is vanuit de crew... Zo van: "we zullen het nu eens oplossen". En een vermoeden? Tjah, dat heeft iedereen wel wie het is. Ik vraag me echt af of we er allemaal zo hard naast zouden zitten.
How zeg.. ik dacht nu echt dat ik nog voor mezelf mocht bepalen wat goed en slecht is... Hebben ze dit recht ook al van me afgenomenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Idyllic het volgende:
Denk wel dat het goed is. Voor de reeks en voor de mensen die er in postten.
Dat kan niet meer tegenwoordig hoor.. Denken voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
How zeg.. ik dacht nu echt dat ik nog voor mezelf mocht bepalen wat goed en slecht is... Hebben ze dit recht ook al van me afgenomen![]()
Nou als jij meent dat ik die persoon moet mailen omdat mailen vaak helpt, zal ik jouw maar een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef Akkersloot het volgende:
[klacht tegen iemand die mij gestoord noemt wegens 10.000 posts voornamelijk over religie (vallen partijdige modjes en niet gestoord of een fascist genoemd willen worden dan ook onder religie]
Het aantal mails op fok, met name over religie, is totaal geen reden om iemand gestoord te noemen.
Heeft mailen wel zin? Ondertussen heb ik weer 50 posts meer op fok. Dus is ik zal volgens hem ondertussen alleen maar meer gestoord zijn.
"je moet maar mailen". Lekker eenvoudig hè modderen. Ik heb gewoon een klacht tegen die persoon. Dat je zelfs niet kan beantwoorden ofdat zijn opmerking iets toe draagt aan de betreffende discussie. [Poll] Een land met 10 % christenen is ? (Poll een land met 10 % christenen en 90 % atheisten is christelijk of atheistisch ?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:53 schreef Akkersloot het volgende:
Nou als jij meent dat ik die persoon moet mailen omdat mailen vaak helpt, zal ik jouw maar een mailtje sturen.![]()
quote:Wat versta jij onder een persoonlijke aanval ?
Wat versta jij onder zinvolle aanvallen in een discussie als "een land met 10 % christenen en 90 % atheisten is dat een christelijk land of een atheistisch land ? "
Sinds wanneer bepaalt het aantal posts over "religie" of iemand een "uiterst obsief mannetje" is en "irreeele angsten" heeft ?
[GC] Feedbacktopic
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo, dat is een waardevolle aanvulling.
Passend taalgebruik voor een FAquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Flikker op naar martijn.org -angel-, dit is geen doelgroep van FOK!
Jij denkt dus dat ik serieus een oproep hier doe? Haha.quote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Flikker op naar martijn.org -angel-, dit is geen doelgroep van FOK!
Yep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.
Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC-en als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?
Het hoeft echt geen totale jubel en gloriezang te zijn daar maar dit was gewoon echt niet leuk meer.
En ik weet bijna zeker dat er stiekem heel wat meer mensen zijn die het daar mee eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |