de inhjoud van je mail was het zelfde als je post hier op het forum, en daar had ik al op geantwoord.. Kom op zeg, je lijkt me verbaal sterk genoeg om een dergelijk iemand van repliek te dienen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik mail niet met personen die mij een fascist, racist of, in dit geval "een uiterst obsessief mannetje" en nog iets noemen.
Als je zelf zegt dat mailen helpt vraag ik me gewoon af waarom je zelf je mails niet beantwoord.
En verder wacht ik nog op antwoord wat jij onder persoonlijke aanvallen verstaat.
Je zei dat ik moet mailen naar die persoon. Ik ga niet mailen met personen die mij een fascist, racist of "een uiterst obsessief mannetje" noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef buzzer het volgende:
de inhoud van je mail was het zelfde als je post hier op het forum, en daar had ik al op geantwoord.. Kom op zeg, je lijkt me verbaal sterk genoeg om een dergelijk iemand van repliek te dienen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef Dagonet het volgende:
FOT. 14.gif
deel 90 was al geopend door iemand en door buzzer geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #90
Kan iemand even 91 in 90 veranderen?
Mijn standaardregel is dat od jij of Arcee een nieuwe opent bij het posten van de cijfers. Ze hadden nu er een geopend zonder iets van cijfers in de OP om een beetje te slowchatten. Dus het is wmb gewoon deel 90quote:Op donderdag 22 december 2005 09:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deel 90 was al geopend door iemand en door buzzer gesloten
ik heb dus bewust deel 91 genoemd
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn standaardregel is dat od jij of Arcee een nieuwe opent bij het posten van de cijfers. Ze hadden nu er een geopend zonder iets van cijfers in de OP om een beetje te slowchatten. Dus het is wmb gewoon deel 90
dat lijkt mij ook het meest logisch eigenlijk.. je gaat verder waar je gebleven was en herhaald even de laatste stats. alleen iedereen begint meteen met nutteloze tvp's zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
jag of qu opent nog wel eens met herhalen van laatste cijfers, heb je iig iets aan
dat is ook prima, maar zoals hij nu werd geopend was het compleet nutteloos.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
het was idd een lamme zooi
jag of qu opent nog wel eens met herhalen van laatste cijfers, heb je iig iets aan
kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is ook prima, maar zoals hij nu werd geopend was het compleet nutteloos.
wil je van mij die rechten even lenen?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
maar ik kon die cijfers niet in dat gesloten topic posten
ach
laat maar verder, we zijn het al eens
Oh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
en weer open
jah, er zat een uitesrt vervelende flame in, die heb ik met een opruimslotje even verwijderd...quote:
Okee, maar 't topic is dus niet open.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, er zat een uitesrt vervelende flame in, die heb ik met een opruimslotje even verwijderd...
dus vandaar
1,5 uur verder en die hondekop snapt nog steeds niet dat hij het slotje vergeten is te verwijderen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't topic is dus niet open.
En dat kun je niet op een andere manier zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef Lik.me.reet het volgende:
[..]
1,5 uur verder en die hondekop snapt nog steeds niet dat hij het slotje vergeten is te verwijderen.![]()
zal wel weer een actie zijn om die reeks te dodenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't topic is dus niet open.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zal wel weer een actie zijn om die reeks te doden
zoals buzzer ook GCSC op slot heeft laten staan een tijdje
het ziet er toch prima uit zo ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
als iemand ff mijn- posts in [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #92 wil opruimen, dan zal ik proberen om de juiste data neer te zetten op een andere wijze.
als niet iedereen t juist op scherm krijgt, ga ik wel iets anders verzinnen
quote:
En als je er opzettelijk 10 na elkaar zou moeten posten, krijg je een ban.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar tien- posts ongeveer achter elkaar, na mijn edits. lijkt me topicvervuiling, dus vandaar dat ik t meld.
als je t wil laten staan, moet je t zelf weten. maar ik ga t niet prima noemen
ow, ik zie het, ik keek op de verkeerde pagina, opgelost, en bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar tien- posts ongeveer achter elkaar, na mijn edits. lijkt me topicvervuiling, dus vandaar dat ik t meld.
als je t wil laten staan, moet je t zelf weten. maar ik ga t niet prima noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |