Hooguit met een paar seconden.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
Het had best wat harder gemogen.
Het lijkt er op dat het een actie tegen Rob en Nath is
TUURLIJK Hij gaat het weer goed pratenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef cuall het volgende:
Rob vindt het wel mee valllen
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu weer uit tussen Roel en Dido?
Nathalie is de mest benadeelde persoon van deze groep.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef cuall het volgende:
[..]
.....zo kwam het ook op mij over-------> Rob en Naat eruit
![]()
Nee, hoor alles is nog goed.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu weer uit tussen Roel en Dido?
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef melke het volgende:
Nu gaan ze hielen likken. Het was echt duidelijk dat dit tegen Nathalie, Rob en Roel was
Ja, dat valt zo enorm op. Roel durft ze niet eens aan te kijken! De lul!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Dido en Roel gaan duidelijk de confronatie met de rest (Ingrid en Lieske) niet aan. Wat dom lachen en zeggen hoe fantastisch het is. Geef het maar wat tijd, er komt hier zeker weer een hoop geroddel van
Die zijn al bekend bij de bewoners nu. Dido en Rob waren not amused.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef Knurkie het volgende:
ben erg benieuwd naar de nominaties van morgen
Robquote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef Sjet het volgende:
Nou....... het is precies wat Ing zegt "ik had nog wel ergere dingen verwacht".....
En die stomme Rob, die reageert weer precies wat we al gedacht hadden.....![]()
En natuurlijk zichzelf als eerste.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef yellowfirst het volgende:
Rob in de zelfverdediging? Gunt iedereen het geld maar het liefst Nathalie en Joost.![]()
Maar zichzelf het meestquote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef yellowfirst het volgende:
Rob in de zelfverdediging? Gunt iedereen het geld maar het liefst Nathalie en Joost.![]()
HE HE ben je er nu pas achterquote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef weyden het volgende:
Wat een lul die Rob, ik kan er niet over uit... wat een hypocriet zeg
Je bent net te laatquote:Op woensdag 30 november 2005 21:56 schreef MissHobje het volgende:
What;s happening ??
Weer veel gemist ?? kom net binnegestormd.. eten neergekwakt pc aan en lurken maar
Avond![]()
Het had veel harder gekunt, dan hadden ze nu niet zo lief gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef frizti het volgende:
Wat een slappe hap. En dit zou de harste BB ooit worden?
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef melke het volgende:
Schijnheil Roel moet z'n mond houden! Net is hij echt door de mand gevallen toen hij Lieske aanviel van haar nominaties op hem
Ik hoop voor je dat iemand het opgenomen heeft, was wel de moeite waard.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:56 schreef MissHobje het volgende:
What;s happening ??
Weer veel gemist ?? kom net binnegestormd.. eten neergekwakt pc aan en lurken maar
Avond![]()
Ze zei na afloop tegen Naat:wat ben jij een motherfucker.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:57 schreef Manu82 het volgende:
Maar is Dido nou ook pissed op Nathalie??
Dan wel graag dat helpende handje erin van Linda bij Roel........ wat een gemiste kans zeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:55 schreef Arliator het volgende:
Dit was een goede poging, nu nog wat drank erin gooien, en dan durven ze eindelijk eens de confrontatie met elkaar aan.
Ik bied me hierbij aan om nog zo'n film te maken!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Waren niet de meeste vragen over Naat in de DBK??
Hopelijk zenden ze dit mogenavond nog uit. Vooral Roels gezeik!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op, heel kleinzielig hoor
![]()
Maakt niet uit nogquote:Op woensdag 30 november 2005 21:55 schreef Dynabite het volgende:
Leuke actie van Hummie, alleen vrees ik dat dit averechts gaat werken en ze van nu af aan helemaal op hun woorden gaan letten, en het slijmgehalte alleen maar zal stijgen.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, het is de enige echte BB homo
BB vindt het tijd worden dat ze genomineerd wordt. Koste wat het kost. Zij is ook zeker geen lievelingetje van BB. Wees zeker dat Joost, Ingrid en Lieske nu wat anders tegen haar aan kijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nathalie is de mest benadeelde persoon van deze groep.
Nog geen geheime opdracht gehad, een paar keer ten onrechte op de bank gezet
Irritant, maar zeker niet de grootste roddelaarster van het stel hoewel dat hier weer wel zo werd gebracht.
Als het BB nu nog niet lukt om haar op die bank te krijgen zijn ze uitgeluld.
Gelijk heeft iequote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef Manu82 het volgende:
roel zegt dat natte lie een kameleon is
Is in een uitzending aan bod geweest, maar ben ze allemaal weer vergetenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
Weten wij eigenlijk wie welke vraag gesteld hebben?
Ze zien alleen wat ze willen zien, de rest wordt verdrongenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef weyden het volgende:
Het is echt anders als ze gezien hebben, of ze hebben alzheimer.
Rob probeert het gelijk allemaal goed te praten.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef Sjet het volgende:
En die Rob is om te kotsen![]()
![]()
braakmiddel.
En dan ook de bewoners laten zien die zich elkaar tegenspreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan wel graag dat helpende handje erin van Linda bij Roel........ wat een gemiste kans zeg.
Het zijn gewoon allemaal kameleons..quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef melke het volgende:
Ligt het nou aan mij of geloven jullie er ook geen zak van dat ze deze film schitterend vonden?
He he, goeiemorgen!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Die nathalie is ook een kameleon zeg... die praat met iedereen mee.
Dido: Wie?
Roel: Nathalie
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef robster16 het volgende:
Eeeeeeen Dido heeft t weer alleen over zichzelf:
Joost wilde weten of Nathalie achter zijn rug om over hem praattequote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
Weten wij eigenlijk wie welke vraag gesteld hebben?
Was ie gelijk al dat je dat nooit gezien heb ongeliiflijk!!!!!!!!!!!!!!Streams nooit gevolgt???????????quote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef weyden het volgende:
Wat een lul die Rob, ik kan er niet over uit... wat een hypocriet zeg
Zeker weten! Ben benieuwd of het de nominatie beinvloed morgenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef robster16 het volgende:
iedereen zat te lachen als een boer met kiespijn. En nu maar wachten tot een deel de jaccuzi ingaan, sommigen t bed in duiken en anderen in de huiskamer blijven, dan wordt er dus ECHT wel geroddeld tussen groepjes...
deed ie al vanaf het begin een enge vent onbetrouwbaar een gluiperdquote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob probeert het gelijk allemaal goed te praten.
De meeste vragen die er in de DBK waren gevraagd gingen nu eenmaal over Nathalie, dus vanzelfsprekend kwam Nathalie hier het rotste van af. Leuk,leuk...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nathalie is de mest benadeelde persoon van deze groep.
Nog geen geheime opdracht gehad, een paar keer ten onrechte op de bank gezet
Irritant, maar zeker niet de grootste roddelaarster van het stel hoewel dat hier weer wel zo werd gebracht.
Als het BB nu nog niet lukt om haar op die bank te krijgen zijn ze uitgeluld.
Is een heel natuurlijke reactie. Punt is alleen dat iemand het op de spits moet drijven, ellende is, dat ze allemaal aan de beurt zijn geweest.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
iedereen zit te proberen om de uitspraken weer terug in de context te praten.
zou ik denk ik ook proberen![]()
Al sturen ze het hele zooitje morgen eruit. Maar ja, dan hebben we hier niks meer over te lullen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef robster16 het volgende:
nee, eerst Roel eruit...
ook goed,dido of roel is primaquote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef robster16 het volgende:
nee, eerst Roel eruit...
Daar kun je gif op innemen. Misschien is t wel een middel van BB om zo Roel en Dido te ontzien (alhoewel t filmpje was gebasseerd op de vragen van bewoners zelf). Nu wordt van verschillende mensen de ware aard onthuld aan anderen, dus zijn alle kaarten weer blanco en kan er weer opnieuw gestreepd worden in t balkboekje. Naat en Rob komen er vooral niet lekker uit...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zeker weten! Ben benieuwd of het de nominatie beinvloed morgen
Lieske jij heb klasse go go goquote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef Sjet het volgende:
Yeah Lieske![]()
Tegen Rob; "Jij hebt de volgende 3 kwartier vol geluld"...... na dat Rob had gezegd dat het bij hem alleen eventjes over dat 'gunnen' ging.
En ook tegen Naat.....Go Lieske
![]()
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De meeste vragen die er in de DBK waren gevraagd gingen nu eenmaal over Nathalie, dus vanzelfsprekend kwam Nathalie hier het rotste van af. Leuk,leuk...
Ja, inderdaad, en bij voorkeur Ingrid als eindoverwinnares.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Lieske krijgt er van mij wel punten bij. Ingrid trouwens ook. Die kwamen toch het oprechts over in het filmpje
Ja graagquote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef mijn23 het volgende:
DIDO MORGEN ERUIT PLEASE!! sorry maar ze heeft het weer over zichzelf,wordt er zo leip van
alles leuk en aardig maar dit zijn ook wel 2 die wel gespaard zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Lieske krijgt er van mij wel punten bij. Ingrid trouwens ook. Die kwamen toch het oprechts over in het filmpje
Echt wel ik heb al vanaf dag een een grafhekel aan die vent. Heb me gek gebeld die avond om hem eruit te krijgen.....C*T ook toen weer niet geluktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef redhair het volgende:
[..]
Was ie gelijk al dat je dat nooit gezien heb ongeliiflijk!!!!!!!!!!!!!!Streams nooit gevolgt???????????
Alles?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Nét wat te laat ingeschakeld geloof ik. Kan iemand mij in één zin zeggen wat Rob zo fout heeft gedaan dat ie er in dit topic zo van langs krijgt?![]()
Juist. Lieske was werkelijk walgelijk bezig de afgelopen dagen, sinds ze gehersenspoeld is door de Dark Side.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig maar dit zijn ook wel 2 die wel gespaard zijn
De oprechtste in ieder geval wel. Dido en Nathalie komen echt wel valser overquote:
ja tenenkrommend irritant is dat hé...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:08 schreef essie05 het volgende:
En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Dido moven![]()
Sorry hoor.
Dat is misschien wel waar.....quote:
Zou leuk zijn. Maar Dido blijft nog wel even zittenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Ik dacht eerst dat het leuker zou zijn als Roel eruit moet en dat Dido dan gek zou worden van de gedachtes over wat Roel allemaal zou uitvreten buiten het huis........ Maar ik denk dat het nog leuker is om Dido naar huis te sturen [sowieso] en dan Roel die helemaal doordraait omdat hij er niet bij is als Dido het Linda-helpt-Roel-een-handje fragment ziet......![]()
![]()
Menselijke eigenschap?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Arliator het volgende:
Blijf doorpraten allemaal, dan komt het vanzelf!!!
Raar eigenlijk, hopen dat een paar volwassenen ruzie gaan maken
dat wilde ik dus ook zeggenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Lieske was werkelijk walgelijk bezig de afgelopen dagen, sinds ze gehersenspoeld is door de Dark Side.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:22 schreef Zw0rld het volgende:
Op verzoek.
Dido ziet foto van zichzelf en Roel.
[afbeelding]
Teveel om op te noemen, Rob heeft toegegeven dat hij een spel speelt, terwijl hij dat Menno kwalijk nam. Rob heeft gezegd wie hij het geld gunt, enz, enzquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Nét wat te laat ingeschakeld geloof ik. Kan iemand mij in één zin zeggen wat Rob zo fout heeft gedaan dat ie er in dit topic zo van langs krijgt?![]()
Rob zijn gluiperige en tactische wijze van spelen kwam in de film goed naar voren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Alles was toen geoorloofd om de aandacht van die opgezwollen roodgevlekte jankmuil af te halen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
net als toen Lieske zo overstuur was van de exit van ing en sjan. reactie dido: en ik dan? hoe zou ik me gevoeld hebben als jullie weg waren gegaan![]()
![]()
Sorry, ze hebben gezien dat Rob een spel speeltquote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, Rob heeft toegegeven dat hij een spel speelt, terwijl hij dat Menno kwalijk nam. Rob heeft gezegd wie hij het geld gunt, enz, enz
Natuurlijk nu worden die twee weer gespaard door BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig maar dit zijn ook wel 2 die wel gespaard zijn
Hij praatte over wie er van hem wel "mocht" winnen. Maar bovendien ook over een "wig drijven" tussen mensen. Hij praat het nu weer goed, dat ze hem er wel heeeeeel erg hebben uitgelicht.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar.....maaaaaaaaaaar.. wat heeft ie tijdens/na het filmpje zo fout gedaan dan, dat iedereen over hem heenvalt hier?
Die zijn dan ook de personen die in de finale moeten komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Je afkeer is duidelijk. Op wie de afkeer gericht is nietquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Sorry, het moest er echt even uit
Wát een wálgelijk mens, en ze mag er samen met die Roel uit, volgende week Rob. Bah bah bah bah bah bah!!!!
Lieske tegen ing: Kom, we kunnen onze zenders wel uitdoen nuquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Manu82 het volgende:
Lieske en Inge noemen zichzelf al figuranten, dat is dus precies wat ik bedoel
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles was toen geoorloofd om de aandacht van die opgezwollen roodgevlekte jankmuil af te halen.![]()
Zo ja zeg...... toen heb ik ook gelijk een hele emmer volgekotst....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja tenenkrommend irritant is dat hé...
net als toen Lieske zo overstuur was van de exit van ing en sjan. reactie dido: en ik dan? hoe zou ik me gevoeld hebben als jullie weg waren gegaan![]()
![]()
Lieske heeft het in ieder geval beter door dan jij dat ze gematst isquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natuurlijk nu worden die twee weer gespaard door BB.
Lekker zwak excuus weer
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef robster16 het volgende:
Lieske tegen de groep:
"Nou Naat, je bent figurant af! Wij zijn het nu Ing. We kunnen onze zenders afdoen!"
veelbetekenende woorden hier LOL
![]()
dan had ze het een weeklang gehad over hoe zielig ze zelf wel niet was dat d'r vriendjes weg waren...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef melke het volgende:
Toen Chantal en Ingrid weg moesten zag ik Dido glimlachen. Toen Ingrid terug kwam hing Dido's en Roel gezichten ergens op hun knieen. Viel me zwaar tegen, vandaar dag dag naar huis morgen! Het eerste wat Dido na de exits van donderdag zei was trouwens tja part of the game. Ja ja, maar wat als Roel en Nathalie nou naar huis waren gegaan. Kijken of het dan ook nog altijd part of the game zou zijn geweest.
Didoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Je afkeer is duidelijk. Op wie de afkeer gericht is niet![]()
Verklaar je naderquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk zijn de bewoners niet de eninge die de film niet snappen, sommige mensen hier ook als ik de reacties zo zie
Dat deden ze eerst maar er komt toch steeds meer naar voren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze zien alleen wat ze willen zien, de rest wordt verdrongen![]()
Ja hè. Pluspuntjes. Waar kan ik op haar stemmen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Lieske heeft het in ieder geval beter door dan jij dat ze gematst is![]()
Ik begrijp die film best, maar ik vind het geroddel tussen chantal, ingrid en lieske nogal onderbelichtquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk zijn de bewoners niet de eninge die de film niet snappen, sommige mensen hier ook als ik de reacties zo zie
Als het Dido betreft schaam je dan nietquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dido22.13u reactie
Normaal is mijn taalgebruik trouwens netter hoor!
Ik neem aan dat de echte antwoorden vrijdag nog komenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef La_Guiri het volgende:
Hoezo zijn Lieske en Ing gespaard? Over hen waren er volgens mij ook geen vragen gesteld, ze hebben als het goed is nu antwoord gekregen op hun vragen.
Dat zeg ik iedere dagquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik stop even een dag of 4 met kijken![]()
Voor Lieske bel 0909 0302 of sms Lieske naar 1010quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Pluspuntjes. Waar kan ik op haar stemmen?![]()
ware het niet dat jankje allang in de badkamer was. en niet eens in de buurt. was totale zelfobsessie (en ik Dido was lang mijn favoriet..quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles was toen geoorloofd om de aandacht van die opgezwollen roodgevlekte jankmuil af te halen.![]()
Volgens mij hebben ze dat niet door.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef La_Guiri het volgende:
Hoezo zijn Lieske en Ing gespaard? Over hen waren er volgens mij ook geen vragen gesteld, ze hebben als het goed is nu antwoord gekregen op hun vragen.
Er is niemand 'gespaard' in de filmquote:
Misschien moet je even terug lezen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar.....maaaaaaaaaaar.. wat heeft ie tijdens/na het filmpje zo fout gedaan dan, dat iedereen over hem heenvalt hier?
Daar lijkt het inderdaad op...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat niet door.
Blehquote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor Lieske bel 0909 0302 of sms Lieske naar 1010
Ja ze wil graag laten zien dat ze meetelt maar komt er beetje moeilijk tussenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef riri het volgende:
Lieske probeert de grote mensen wereld na te doen alleen snapt ze er niet zoveel van![]()
Dat is een nuttige bijdragequote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef dijkhuis het volgende:
uit de uitzending van 29 november:
Joost moet naar de DBK toekomen. Elke bewoner mag 1 vraag stellen over iets wat binnen Big Brother gebeurde. Joost wil weten of Nathalie negatief praat achter zijn rug om tegen andere bewoners. Ingrid wil weten of Nathalie nare dingen heeft gezegd. Rob vraagt of Joost te vertrouwen is. Dido wil weten of er voor haar nominatie met chantal gesproken is over dat ze een diva was. Lieske wil weten of Nathalie wat heeft gezegd over haar nominatie tegen Dido. Roel wil weten of Ingrid en Lieske negatief over haar denken. De bewoners krijgen pas vrijdag het antwoord
Scherp, klinkt heel logisch. *straatje schoonveegt* ik niks gezegd over het sparen van Lieske hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er is niemand 'gespaard' in de film
De film gaf antwoorden op de vragen van de bewoners.
Als niemand iets over Lieske vraagt is het logisch dat ze bijna niet in beeld komt
Ik ben echt in staat om haar als het zover is, om haar bij die studio op te wachten en zóveel ergs toe te wensen, dat dat hier op Fok een onherroepelijke permban zou betekenen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het Dido betreft schaam je dan niet![]()
Dat zegt meer over de grote mensen dan over haarquote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja ze wil graag laten zien dat ze meetelt maar komt er beetje moeilijk tussen![]()
Af (laten) schrijven op donaties en giften.... knoop er ff goed doel aan vastquote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BlehDaar krijg ik shit mee, met mijn bedrijfs-gsm
![]()
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet postquote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben echt in staat om haar als het zover is, om haar bij die studio op te wachten en zóveel ergs toe te wensen, dat dat hier op Fok een onherroepelijke permban zou betekenen.. Echt. Oh-oh-oh...
Ik mis alleen de vraag van Natte Liequote:Op woensdag 30 november 2005 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een nuttige bijdragebedankt
Zodirect gaan ze weer trictraccenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de grote mensen dan over haar
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....quote:
Ben benieuwd hoe Nathalie er bij Dido vanaf komt, Roel heeft al gezegd hoe hij over haar denktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....![]()
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....![]()
Ingrid is gewoon saai en wil de groepsfeer niet verpestenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:27 schreef weyden het volgende:
Had wel wat meer tegengas van Ingrid verwacht, valt me wel tegen.
Oohhh nou ik ben IRL juist veeeelll netter dan op Fokquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet post![]()
Zal wel niet. Deze hypocriete lamzakken zijn niet te provoceren tot echte confrontaties.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dusquote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.
Tuurlijk roddelen die 3, maar Dido en Nathalie net zo goed, alleen doen ze het subtieler. Vind het dus ook goed dat nu uit is gekomen dat zij ook over de rest lullen. Zeker Nathalie is nu flink door de mand gevallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begrijp die film best, maar ik vind het geroddel tussen chantal, ingrid en lieske nogal onderbelicht
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef yellowfirst het volgende:
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet post![]()
Droom fijn Flugelquote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dus
Nog veel plezier vanavond allemaal...
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, ja, zo kan het ook!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar Dido slaat alles.![]()
Kan gebeurenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ja, zo kan het ook!
Ik deed het een beetje.... stom
Sorry![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik natuurlijk gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien moet je even terug lezen?![]()
Da's jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh nou ik ben IRL juist veeeelll netter dan op Fok![]()
Gelukkig maar.quote:Meer dan kut en klote komt er niet uit hoorNaja, met Dido voor me vást wel.
Zo goed?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Sjet het volgende:
En ik hoorde nog net dat NatteLie vroeg aan Joost of hij antwoord op zijn vraag had gehad gaan de streams ineens weer ergens anders heen![]()
Anders ik wel... maar dat had je al door denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dit de laatste avond is wordt doodziek van die twee
Dan heb je mijn berichten niet gelezen denk ik........ ik heb ook nog ergens geschreven dat Rob Menno altijd beschuldigde van het spel te spelen terwijl hij er zelf heel erg mee bezig is.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ik natuurlijk gedaan.![]()
Er stond dat Robwalgelijk
is
en zich er tussenuit probeert te
lullen
die lul
En dat een keer of 15. Afgewisseld met wat een vieze kaktrut Dido is en dat ze hetALTIJD
over zichzelf heeft en of ze ALSJEBLIEFT het huis uit mag.
![]()
Dus eigenlijk staat er op de afgelopen pagina's niet echt iets anders dan er sowieso al dag in dag uit te lezen is, vandaar de vraag om verduidelijking.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?
Of zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Nee......... vertelquote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders ik wel... maar dat had je al door denk ik
Wat een fantástische invalshoek, zo had ik het nog niet bekeken. Weg met die twee!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Ik heb het zoooo gehad met Dido en Roel. Please Hummie laat een van hen naar huis gaan. Ze verpesten je programma!
Ja, dat had ik al door.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders ik wel... maar dat had je al door denk ik
Ik heb ook een poging gedaan om het kort te verduidelijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan heb je mijn berichten niet gelezen denk ik........ ik heb ook nog ergens geschreven dat Rob Menno altijd beschuldigde van het spel te spelen terwijl hij er zelf heel erg mee bezig is.
Nou, jouw berichten waren inderdaad een positieve uitzondering op de bagger van de rest.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan heb je mijn berichten niet gelezen denk ik........ ik heb ook nog ergens geschreven dat Rob Menno altijd beschuldigde van het spel te spelen terwijl hij er zelf heel erg mee bezig is.
SHUT ITquote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Waarom zit jij mij zo met geweld te dreigen na alles wat we hier samen hebben meegemaakt? Waarom doe jij dat met mij? Ik snap niet dat jij MIJ met geweld moet gaan bedreigen, dat snap k echt niet en dat mag jij aan mij eens even heel piekfijn gaan uitleggen dat jij MIJ bedreigt met een takkenbosje, Gia! Waarom moet jij mij weer hebben en dat terwijl jij MIJ volkomen negeert en dan zo gaat doen? Jij kwetst mij echt enorm nu hoor, Gia, door zo te dreigen. Weet jij wel wat dat met mij doet dat jij dat bij mij doet? Ja? Hoor? Want? He?!quote:
Behalve als je moeder nog meer gedronken heeft als jijquote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, mijn moeder belde net. Da's niet fijn, als je een beetje teut bent![]()
Moet je morgen niet vroeg op dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, mijn moeder belde net. Da's niet fijn, als je een beetje teut bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |