Ze zien alleen wat ze willen zien, de rest wordt verdrongenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef weyden het volgende:
Het is echt anders als ze gezien hebben, of ze hebben alzheimer.
Rob probeert het gelijk allemaal goed te praten.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef Sjet het volgende:
En die Rob is om te kotsen![]()
![]()
braakmiddel.
En dan ook de bewoners laten zien die zich elkaar tegenspreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan wel graag dat helpende handje erin van Linda bij Roel........ wat een gemiste kans zeg.
Het zijn gewoon allemaal kameleons..quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef melke het volgende:
Ligt het nou aan mij of geloven jullie er ook geen zak van dat ze deze film schitterend vonden?
He he, goeiemorgen!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Die nathalie is ook een kameleon zeg... die praat met iedereen mee.
Dido: Wie?
Roel: Nathalie
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef robster16 het volgende:
Eeeeeeen Dido heeft t weer alleen over zichzelf:
Joost wilde weten of Nathalie achter zijn rug om over hem praattequote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
Weten wij eigenlijk wie welke vraag gesteld hebben?
Was ie gelijk al dat je dat nooit gezien heb ongeliiflijk!!!!!!!!!!!!!!Streams nooit gevolgt???????????quote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef weyden het volgende:
Wat een lul die Rob, ik kan er niet over uit... wat een hypocriet zeg
Zeker weten! Ben benieuwd of het de nominatie beinvloed morgenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef robster16 het volgende:
iedereen zat te lachen als een boer met kiespijn. En nu maar wachten tot een deel de jaccuzi ingaan, sommigen t bed in duiken en anderen in de huiskamer blijven, dan wordt er dus ECHT wel geroddeld tussen groepjes...
deed ie al vanaf het begin een enge vent onbetrouwbaar een gluiperdquote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob probeert het gelijk allemaal goed te praten.
De meeste vragen die er in de DBK waren gevraagd gingen nu eenmaal over Nathalie, dus vanzelfsprekend kwam Nathalie hier het rotste van af. Leuk,leuk...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nathalie is de mest benadeelde persoon van deze groep.
Nog geen geheime opdracht gehad, een paar keer ten onrechte op de bank gezet
Irritant, maar zeker niet de grootste roddelaarster van het stel hoewel dat hier weer wel zo werd gebracht.
Als het BB nu nog niet lukt om haar op die bank te krijgen zijn ze uitgeluld.
Is een heel natuurlijke reactie. Punt is alleen dat iemand het op de spits moet drijven, ellende is, dat ze allemaal aan de beurt zijn geweest.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
iedereen zit te proberen om de uitspraken weer terug in de context te praten.
zou ik denk ik ook proberen![]()
Al sturen ze het hele zooitje morgen eruit. Maar ja, dan hebben we hier niks meer over te lullen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef robster16 het volgende:
nee, eerst Roel eruit...
ook goed,dido of roel is primaquote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef robster16 het volgende:
nee, eerst Roel eruit...
Daar kun je gif op innemen. Misschien is t wel een middel van BB om zo Roel en Dido te ontzien (alhoewel t filmpje was gebasseerd op de vragen van bewoners zelf). Nu wordt van verschillende mensen de ware aard onthuld aan anderen, dus zijn alle kaarten weer blanco en kan er weer opnieuw gestreepd worden in t balkboekje. Naat en Rob komen er vooral niet lekker uit...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zeker weten! Ben benieuwd of het de nominatie beinvloed morgen
Lieske jij heb klasse go go goquote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef Sjet het volgende:
Yeah Lieske![]()
Tegen Rob; "Jij hebt de volgende 3 kwartier vol geluld"...... na dat Rob had gezegd dat het bij hem alleen eventjes over dat 'gunnen' ging.
En ook tegen Naat.....Go Lieske
![]()
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De meeste vragen die er in de DBK waren gevraagd gingen nu eenmaal over Nathalie, dus vanzelfsprekend kwam Nathalie hier het rotste van af. Leuk,leuk...
Ja, inderdaad, en bij voorkeur Ingrid als eindoverwinnares.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Lieske krijgt er van mij wel punten bij. Ingrid trouwens ook. Die kwamen toch het oprechts over in het filmpje
Ja graagquote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef mijn23 het volgende:
DIDO MORGEN ERUIT PLEASE!! sorry maar ze heeft het weer over zichzelf,wordt er zo leip van
alles leuk en aardig maar dit zijn ook wel 2 die wel gespaard zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Lieske krijgt er van mij wel punten bij. Ingrid trouwens ook. Die kwamen toch het oprechts over in het filmpje
Echt wel ik heb al vanaf dag een een grafhekel aan die vent. Heb me gek gebeld die avond om hem eruit te krijgen.....C*T ook toen weer niet geluktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef redhair het volgende:
[..]
Was ie gelijk al dat je dat nooit gezien heb ongeliiflijk!!!!!!!!!!!!!!Streams nooit gevolgt???????????
Alles?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Nét wat te laat ingeschakeld geloof ik. Kan iemand mij in één zin zeggen wat Rob zo fout heeft gedaan dat ie er in dit topic zo van langs krijgt?![]()
Juist. Lieske was werkelijk walgelijk bezig de afgelopen dagen, sinds ze gehersenspoeld is door de Dark Side.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig maar dit zijn ook wel 2 die wel gespaard zijn
De oprechtste in ieder geval wel. Dido en Nathalie komen echt wel valser overquote:
ja tenenkrommend irritant is dat hé...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:08 schreef essie05 het volgende:
En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?En ik dan?Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Dido moven![]()
Sorry hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |