Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....quote:
Ben benieuwd hoe Nathalie er bij Dido vanaf komt, Roel heeft al gezegd hoe hij over haar denktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....![]()
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....![]()
Ingrid is gewoon saai en wil de groepsfeer niet verpestenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:27 schreef weyden het volgende:
Had wel wat meer tegengas van Ingrid verwacht, valt me wel tegen.
Oohhh nou ik ben IRL juist veeeelll netter dan op Fokquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet post![]()
Zal wel niet. Deze hypocriete lamzakken zijn niet te provoceren tot echte confrontaties.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dusquote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.
Tuurlijk roddelen die 3, maar Dido en Nathalie net zo goed, alleen doen ze het subtieler. Vind het dus ook goed dat nu uit is gekomen dat zij ook over de rest lullen. Zeker Nathalie is nu flink door de mand gevallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begrijp die film best, maar ik vind het geroddel tussen chantal, ingrid en lieske nogal onderbelicht
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef yellowfirst het volgende:
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet post![]()
Droom fijn Flugelquote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dus
Nog veel plezier vanavond allemaal...
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dus
Nog veel plezier vanavond allemaal...
Ow, ja, zo kan het ook!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar Dido slaat alles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |