Dat zeg ik iedere dagquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik stop even een dag of 4 met kijken![]()
Voor Lieske bel 0909 0302 of sms Lieske naar 1010quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Pluspuntjes. Waar kan ik op haar stemmen?![]()
ware het niet dat jankje allang in de badkamer was. en niet eens in de buurt. was totale zelfobsessie (en ik Dido was lang mijn favoriet..quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles was toen geoorloofd om de aandacht van die opgezwollen roodgevlekte jankmuil af te halen.![]()
Volgens mij hebben ze dat niet door.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef La_Guiri het volgende:
Hoezo zijn Lieske en Ing gespaard? Over hen waren er volgens mij ook geen vragen gesteld, ze hebben als het goed is nu antwoord gekregen op hun vragen.
Er is niemand 'gespaard' in de filmquote:
Misschien moet je even terug lezen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar.....maaaaaaaaaaar.. wat heeft ie tijdens/na het filmpje zo fout gedaan dan, dat iedereen over hem heenvalt hier?
Daar lijkt het inderdaad op...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat niet door.
Blehquote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor Lieske bel 0909 0302 of sms Lieske naar 1010
Ja ze wil graag laten zien dat ze meetelt maar komt er beetje moeilijk tussenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef riri het volgende:
Lieske probeert de grote mensen wereld na te doen alleen snapt ze er niet zoveel van![]()
Dat is een nuttige bijdragequote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef dijkhuis het volgende:
uit de uitzending van 29 november:
Joost moet naar de DBK toekomen. Elke bewoner mag 1 vraag stellen over iets wat binnen Big Brother gebeurde. Joost wil weten of Nathalie negatief praat achter zijn rug om tegen andere bewoners. Ingrid wil weten of Nathalie nare dingen heeft gezegd. Rob vraagt of Joost te vertrouwen is. Dido wil weten of er voor haar nominatie met chantal gesproken is over dat ze een diva was. Lieske wil weten of Nathalie wat heeft gezegd over haar nominatie tegen Dido. Roel wil weten of Ingrid en Lieske negatief over haar denken. De bewoners krijgen pas vrijdag het antwoord
Scherp, klinkt heel logisch. *straatje schoonveegt* ik niks gezegd over het sparen van Lieske hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er is niemand 'gespaard' in de film
De film gaf antwoorden op de vragen van de bewoners.
Als niemand iets over Lieske vraagt is het logisch dat ze bijna niet in beeld komt
Ik ben echt in staat om haar als het zover is, om haar bij die studio op te wachten en zóveel ergs toe te wensen, dat dat hier op Fok een onherroepelijke permban zou betekenen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het Dido betreft schaam je dan niet![]()
Dat zegt meer over de grote mensen dan over haarquote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja ze wil graag laten zien dat ze meetelt maar komt er beetje moeilijk tussen![]()
Af (laten) schrijven op donaties en giften.... knoop er ff goed doel aan vastquote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BlehDaar krijg ik shit mee, met mijn bedrijfs-gsm
![]()
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet postquote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben echt in staat om haar als het zover is, om haar bij die studio op te wachten en zóveel ergs toe te wensen, dat dat hier op Fok een onherroepelijke permban zou betekenen.. Echt. Oh-oh-oh...
Ik mis alleen de vraag van Natte Liequote:Op woensdag 30 november 2005 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een nuttige bijdragebedankt
Zodirect gaan ze weer trictraccenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de grote mensen dan over haar
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....quote:
Ben benieuwd hoe Nathalie er bij Dido vanaf komt, Roel heeft al gezegd hoe hij over haar denktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....![]()
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de groep in kleinere groepjes uiteen gaat....![]()
Ingrid is gewoon saai en wil de groepsfeer niet verpestenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:27 schreef weyden het volgende:
Had wel wat meer tegengas van Ingrid verwacht, valt me wel tegen.
Oohhh nou ik ben IRL juist veeeelll netter dan op Fokquote:Op woensdag 30 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet post![]()
Zal wel niet. Deze hypocriete lamzakken zijn niet te provoceren tot echte confrontaties.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dusquote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaan ze elkaar lekker opfokken misschien wordt het dan echte ruzie.
Tuurlijk roddelen die 3, maar Dido en Nathalie net zo goed, alleen doen ze het subtieler. Vind het dus ook goed dat nu uit is gekomen dat zij ook over de rest lullen. Zeker Nathalie is nu flink door de mand gevallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begrijp die film best, maar ik vind het geroddel tussen chantal, ingrid en lieske nogal onderbelicht
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef yellowfirst het volgende:
Wat je IRL doet, moet je zelf weten. Zolang je het hier maar niet post![]()
Droom fijn Flugelquote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dus
Nog veel plezier vanavond allemaal...
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dus
Nog veel plezier vanavond allemaal...
Ow, ja, zo kan het ook!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar Dido slaat alles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |