Dat is misschien wel waar.....quote:
Zou leuk zijn. Maar Dido blijft nog wel even zittenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Ik dacht eerst dat het leuker zou zijn als Roel eruit moet en dat Dido dan gek zou worden van de gedachtes over wat Roel allemaal zou uitvreten buiten het huis........ Maar ik denk dat het nog leuker is om Dido naar huis te sturen [sowieso] en dan Roel die helemaal doordraait omdat hij er niet bij is als Dido het Linda-helpt-Roel-een-handje fragment ziet......![]()
![]()
Menselijke eigenschap?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Arliator het volgende:
Blijf doorpraten allemaal, dan komt het vanzelf!!!
Raar eigenlijk, hopen dat een paar volwassenen ruzie gaan maken
dat wilde ik dus ook zeggenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Lieske was werkelijk walgelijk bezig de afgelopen dagen, sinds ze gehersenspoeld is door de Dark Side.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:22 schreef Zw0rld het volgende:
Op verzoek.
Dido ziet foto van zichzelf en Roel.
[afbeelding]
Teveel om op te noemen, Rob heeft toegegeven dat hij een spel speelt, terwijl hij dat Menno kwalijk nam. Rob heeft gezegd wie hij het geld gunt, enz, enzquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Nét wat te laat ingeschakeld geloof ik. Kan iemand mij in één zin zeggen wat Rob zo fout heeft gedaan dat ie er in dit topic zo van langs krijgt?![]()
Rob zijn gluiperige en tactische wijze van spelen kwam in de film goed naar voren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Nét wat te laat ingeschakeld geloof ik. Kan iemand mij in één zin zeggen wat Rob zo fout heeft gedaan dat ie er in dit topic zo van langs krijgt?![]()
Alles was toen geoorloofd om de aandacht van die opgezwollen roodgevlekte jankmuil af te halen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
net als toen Lieske zo overstuur was van de exit van ing en sjan. reactie dido: en ik dan? hoe zou ik me gevoeld hebben als jullie weg waren gegaan![]()
![]()
Sorry, ze hebben gezien dat Rob een spel speeltquote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, Rob heeft toegegeven dat hij een spel speelt, terwijl hij dat Menno kwalijk nam. Rob heeft gezegd wie hij het geld gunt, enz, enz
Natuurlijk nu worden die twee weer gespaard door BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig maar dit zijn ook wel 2 die wel gespaard zijn
Hij praatte over wie er van hem wel "mocht" winnen. Maar bovendien ook over een "wig drijven" tussen mensen. Hij praat het nu weer goed, dat ze hem er wel heeeeeel erg hebben uitgelicht.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar.....maaaaaaaaaaar.. wat heeft ie tijdens/na het filmpje zo fout gedaan dan, dat iedereen over hem heenvalt hier?
Die zijn dan ook de personen die in de finale moeten komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Lieske krijgt er van mij wel punten bij. Ingrid trouwens ook. Die kwamen toch het oprechts over in het filmpje
Je afkeer is duidelijk. Op wie de afkeer gericht is nietquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Sorry, het moest er echt even uit
Wát een wálgelijk mens, en ze mag er samen met die Roel uit, volgende week Rob. Bah bah bah bah bah bah!!!!
Lieske tegen ing: Kom, we kunnen onze zenders wel uitdoen nuquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Manu82 het volgende:
Lieske en Inge noemen zichzelf al figuranten, dat is dus precies wat ik bedoel
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles was toen geoorloofd om de aandacht van die opgezwollen roodgevlekte jankmuil af te halen.![]()
Zo ja zeg...... toen heb ik ook gelijk een hele emmer volgekotst....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja tenenkrommend irritant is dat hé...
net als toen Lieske zo overstuur was van de exit van ing en sjan. reactie dido: en ik dan? hoe zou ik me gevoeld hebben als jullie weg waren gegaan![]()
![]()
Lieske heeft het in ieder geval beter door dan jij dat ze gematst isquote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natuurlijk nu worden die twee weer gespaard door BB.
Lekker zwak excuus weer
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef robster16 het volgende:
Lieske tegen de groep:
"Nou Naat, je bent figurant af! Wij zijn het nu Ing. We kunnen onze zenders afdoen!"
veelbetekenende woorden hier LOL
![]()
dan had ze het een weeklang gehad over hoe zielig ze zelf wel niet was dat d'r vriendjes weg waren...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef melke het volgende:
Toen Chantal en Ingrid weg moesten zag ik Dido glimlachen. Toen Ingrid terug kwam hing Dido's en Roel gezichten ergens op hun knieen. Viel me zwaar tegen, vandaar dag dag naar huis morgen! Het eerste wat Dido na de exits van donderdag zei was trouwens tja part of the game. Ja ja, maar wat als Roel en Nathalie nou naar huis waren gegaan. Kijken of het dan ook nog altijd part of the game zou zijn geweest.
Didoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Je afkeer is duidelijk. Op wie de afkeer gericht is niet![]()
Verklaar je naderquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk zijn de bewoners niet de eninge die de film niet snappen, sommige mensen hier ook als ik de reacties zo zie
Dat deden ze eerst maar er komt toch steeds meer naar voren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze zien alleen wat ze willen zien, de rest wordt verdrongen![]()
Ja hè. Pluspuntjes. Waar kan ik op haar stemmen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Lieske heeft het in ieder geval beter door dan jij dat ze gematst is![]()
Ik begrijp die film best, maar ik vind het geroddel tussen chantal, ingrid en lieske nogal onderbelichtquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk zijn de bewoners niet de eninge die de film niet snappen, sommige mensen hier ook als ik de reacties zo zie
Als het Dido betreft schaam je dan nietquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dido22.13u reactie
Normaal is mijn taalgebruik trouwens netter hoor!
Ik neem aan dat de echte antwoorden vrijdag nog komenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef La_Guiri het volgende:
Hoezo zijn Lieske en Ing gespaard? Over hen waren er volgens mij ook geen vragen gesteld, ze hebben als het goed is nu antwoord gekregen op hun vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |