quote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet meer meemaken... Ga m'n bedje in dus
Nog veel plezier vanavond allemaal...
Had ik natuurlijk gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien moet je even terug lezen?![]()
Da's jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh nou ik ben IRL juist veeeelll netter dan op Fok![]()
Gelukkig maar.quote:Meer dan kut en klote komt er niet uit hoorNaja, met Dido voor me vást wel.
Zo goed?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Sjet het volgende:
En ik hoorde nog net dat NatteLie vroeg aan Joost of hij antwoord op zijn vraag had gehad gaan de streams ineens weer ergens anders heen![]()
Anders ik wel... maar dat had je al door denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dit de laatste avond is wordt doodziek van die twee
Dan heb je mijn berichten niet gelezen denk ik........ ik heb ook nog ergens geschreven dat Rob Menno altijd beschuldigde van het spel te spelen terwijl hij er zelf heel erg mee bezig is.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ik natuurlijk gedaan.![]()
Er stond dat Robwalgelijk
is
en zich er tussenuit probeert te
lullen
die lul
En dat een keer of 15. Afgewisseld met wat een vieze kaktrut Dido is en dat ze hetALTIJD
over zichzelf heeft en of ze ALSJEBLIEFT het huis uit mag.
![]()
Dus eigenlijk staat er op de afgelopen pagina's niet echt iets anders dan er sowieso al dag in dag uit te lezen is, vandaar de vraag om verduidelijking.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?
Of zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |