WB vind ik iets dikker, sjieker, een SB is daarentegen iets agressiever. Al zijn het maar details.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind een WB nou niet zoveel specialer hoor![]()
Maar idd moet wel een leuke motor in zitten met niet al te veel kms.![]()
Maar waar praten we over? Ik blijf gewoon in die 205 rijden hoor![]()
Die heeft mijn broer geloof ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
KENWOOD Autoradio CD KDC-W5031 besteld
[afbeelding]
ik vind hem te drukquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
ik heb een scheur in mijn hoofd en nu wil ik aandachtquote:
Ik vind ze allebei mooi hoor, maar een SB zou me niet storen. Hij blijft dikquote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WB vind ik iets dikker, sjieker, een SB is daarentegen iets agressiever. Al zijn het maar details.
volgens mij krijg je die genoegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een scheur in mijn hoofd en nu wil ik aandacht![]()
Ik vind de stoelen van de WB iets fijner zitten en de stuurtjes zijn fijner, verder maakt het mij ook niet uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooi hoor, maar een SB zou me niet storen. Hij blijft dik
heb jou ook gemist hoorquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind de stoelen van de WB iets fijner zitten en de stuurtjes zijn fijner, verder maakt het mij ook niet uit.
Stoelen, stuur en iets andere paketten toch ook? Of ben ik een uitzondering met mn half lederen interieur met vrij harde stoelen. De WB van Leon heeft comfortabelere stoelen en hij heeft een 1.8 16v WB Sport.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]het verschil is alleen de bollingen op de spatborden hoor ?
volgens mij slaat dat meer op de uitvoering (sport, lusso etc.) dan op SB of WB.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoelen, stuur en iets andere paketten toch ook? Of ben ik een uitzondering met mn half lederen interieur met vrij harde stoelen. De WB van Leon heeft comfortabelere stoelen en hij heeft een 1.8 16v WB Sport.
Ik heb een scheur in mijn broek en nu wil ik aandachtquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een scheur in mijn hoofd en nu wil ik aandacht![]()
trek je je zip toch gewoon omhoog, of zeg ik nu iets rars?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een scheur in mijn broek en nu wil ik aandacht![]()
Oke, dan vraag ik me af wat voor een uitvoering ik heb. Zal wel gewoon een standaard uitvoering hebben met andere stoelen, elec spiegels en dakraam. Want de mistlampen zijn achteraf gemonteerd, zonder een schakelaarquote:Op woensdag 30 november 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij slaat dat meer op de uitvoering (sport, lusso etc.) dan op SB of WB.![]()
Zip it!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek je je zip toch gewoon omhoog, of zeg ik nu iets rars?
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek je je zip toch gewoon omhoog, of zeg ik nu iets rars?
fotooooooooquote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een scheur in mijn broek en nu wil ik aandacht![]()
ja zijn zat vage uitvoeringen geweest + dat je niet moet vergeten dat er veel te verkrijgen is en de vorige eigenaar(s) best wel eens aan de hobby geweest kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dan vraag ik me af wat voor een uitvoering ik heb. Zal wel gewoon een standaard uitvoering hebben met andere stoelen, elec spiegels en dakraam. Want de mistlampen zijn achteraf gemonteerd, zonder een schakelaar(dakje is ook niet orgineel btw).
okquote:
als ik het echt zou willen moet jij maar eens opletten wat ik allemaal kanquote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef PeuRac het volgende:
Het dakraampje zit er duidelijk al vanaf het begin in, en is overigens heel proffesioneel ingebouwd. Maar de mistlampen is matig beun werk (zelfs jij zou het beter kunnen).
33quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
maar wie zegt dat het een 155 word, wellicht wel een 75 ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
en waaaaarom kan ik in godsnaam geen enkele dvd afspelen in me pc![]()
encription error
lekker bezig kereltjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Tering zooi nu is mijn wond echt open.
Lijkt net als of ik een kogel in mijn kop gehad heb
Ben blijven hangen achter mijn trui waar door ik de halve zooi mee getrokken heb![]()
Dokter zal blij zijn morgen met mij![]()
Maat van me heeft ook een 75 gekocht om mee te racen op het circuitquote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
![]()
Jopie goejekopie gekocht?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef ThaFreak het volgende:
en waaaaarom kan ik in godsnaam geen enkele dvd afspelen in me pc![]()
encription error
heb ik ook nog aan gedacht, maar ik betaal liever m'n lening afquote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maat van me heeft ook een 75 gekocht om mee te racen op het circuit! Rolkooi en alles erin gebouwd nu en komend seizoen racen
!
Lekker handig allemaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Ben blijven hangen achter mijn trui waar door ik de halve zooi mee getrokken heb![]()
Hou oooooooopquote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Heb je zoveel geleend dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik ook nog aan gedacht, maar ik betaal liever m'n lening af![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jopie goejekopie gekocht?
valt wel mee dacht ik, 3k.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zoveel geleend dan?
beide van pioneer, dus echt prutsmerk ik het ook weer nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel de DVD-speler...
ik wil ookquote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yuck foe.
Morgen naar Essen btw! Ik heb er zin in
! Ik rij
!
Ik WIL wel met je mee, maar ik woon te ver weg, en heb het te drukquote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wil ook
En de enige die met mij mee wilt is mn sexbeluste ex
Huh? Jij ging toch vorige zondag?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wil ook
Nee dusquote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Jij ging toch vorige zondag?
Neem mij mee. Neem mij mee. Ik ook sexbelust maar niet je EX.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wil ook
Sucksquote:Op woensdag 30 november 2005 21:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee dus
Mijn carpoolbuddy zei dat ie sowieso geen zin meer had om mee te gaan.
Een vriend van me zou aankomend weekend de sleutels krijgen, dus zouden we het afgelopen weekend gaan, maar door de sneeuw en nog geen salaris ging dat niet door. En het aankomend weekend gaat ie dus verhuizen.
Weer een andere heeft een dinnetje en gaat niet meer.
En om nu iemand mee te nemen die geen ruk om auto's geeft heeft geen zin, ik wil er wel de hele dag rondlopen
ik had me nog wel zo verheugdquote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sucks!
Volgend jaar dan maar weer?
Nee dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem mij mee. Neem mij mee. Ik ook sexbelust maar niet je EX.
Dus dan kan het![]()
kut cntrl vquote:Op woensdag 30 november 2005 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
Muuk, die link is fout. Ik kan een wachtwoord maken voor je marktplaats-advertenties
!
Probeert ze dat zo deskundig te ontwijken.. rakel je het weer opquote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer, ik ben nog nooit geweest![]()
Haje Sjoewe al gevraagd?![]()
LILO of GRUB gebruikt?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef Fugie het volgende:
maar, mijn master boot record is fucked up door suseIk ben al vanaf half 3 bezig om het te fixxen maar het schiet niet erg op
ik wist het toen ik die cd in me cdrom speler stopte dat er iets fout zou gaan
Uiteraardquote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Probeert ze dat zo deskundig te ontwijken.. rakel je het weer op
Nee ik heb Sjoewe nog niet gevraagd neequote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Probeert ze dat zo deskundig te ontwijken.. rakel je het weer op
sms gestuurdquote:Op woensdag 30 november 2005 21:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee ik heb Sjoewe nog niet gevraagd nee
Idee![]()
fdisk /mbr ?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:41 schreef Fugie het volgende:
grub geinstalleerd, achteraf las ik pas dat ik die op diskette had moeten installeren maar daar heb ik nu niets meer aan. Ik kan alleen mijn windows niet weggooien omdat ik dan al mijn mails kwijt ben dus ik moet me boot record fixxen maar nix werkt
sms terug: sorry, geen tij.... ach WTF, ik spijbel wel...quote:
spijbelen mag ie niet van mijquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sms terug: sorry, geen tij.... ach WTF, ik spijbel wel...
(zo is mijn relatie met Sandra begonnen btw)
75 3.0 Americaquote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
![]()
ik nietquote:
Je moet ook wel heel diep zinken wil je het in je hoofd halen om met jou te gaan datenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Ja, maar elke keer als ik ijsmeis bel, heeft ze of dr telefoon niet bij zich, of hij staat uit, of ze is em kwijt, of...![]()
En ijsmeis wou nooit daten
Nietusquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Ja, maar elke keer als ik ijsmeis bel, heeft ze of dr telefoon niet bij zich, of hij staat uit, of ze is em kwijt, of...![]()
Gozer dat is een hint dat ze je niet wil sprekenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Peu smste mij nooit wakker en smste mij nooit rond een uur of 9-10quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gozer dat is een hint dat ze je niet wil spreken
Bij mij was ze nooit haar telefoon kwijt en we belde elke avond ruim een uur
Ik belde haar ook elke ochtend wakker![]()
Dat ga je niet menen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gozer dat is een hint dat ze je niet wil spreken
we bellen morgen ffquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
En... en?
Nee, ik ben niet nieuwsgierig en een oude koppeltante...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef PeuRac het volgende:
wil je niet met mij daten dan?quote:
Een meet jaquote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
wil je niet met mij daten dan?
Noemen we het gewoon een meet
ik belde je wakker elke ochtend. Ik was toen echt de wakker bel service.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Peu smste mij nooit wakker en smste mij nooit rond een uur of 9-10!
In de middag heb ik het ding vaak in mijn tas zitten en het geluid uit staan waardoor ik vaak s'avonds pas mijn smsjes lees!
quote:
Nu kan ik eindelijk een kwartier langer slapenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik belde je wakker elke ochtend. Ik was toen echt de wakker bel service.
Jou wakker bellen 2 collega's een goeie vriendin en mijn baas
lurkenquote:
zo iets ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu kan ik eindelijk een kwartier langer slapen.
Oh nee, toendertijd moest ik pas om 8 uur opstaan ofzo!
Ja. alle mannen met een vaag baardje moeten gewoon met een tamboerijn worden geslagen door een beep!quote:
Dat gaat volgens mij best lastig worden en is ook verbodenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef Mukie het volgende:
oe ik heb trouwens een idee maar weet niet of dat gaat.
Aan de achterkant heb je een stuk vd kofferbak waarop een sticker staat met 100nx. Dat wilde ik eruit "knippen" om er een ledblok achter te douwen die samen met de remlichten functioneert. Dat er dan nissan oplicht. Is dat te doen?
I know it's thinking far ahead, maar dan nog
ik heb geen zin om jou SM verhalen te horenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. alle mannen met een vaag baardje moeten gewoon met een tamboerijn worden geslagen door een beep!
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef Mukie het volgende:
oe ik heb trouwens een idee maar weet niet of dat gaat.
Aan de achterkant heb je een stuk vd kofferbak waarop een sticker staat met 100nx. Dat wilde ik eruit "knippen" om er een ledblok achter te douwen die samen met de remlichten functioneert. Dat er dan nissan oplicht. Is dat te doen?
I know it's thinking far ahead, maar dan nog
een 3e remlicht mag bij die bakquote:Op woensdag 30 november 2005 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij best lastig worden en is ook verboden![]()
Je moet dan iemand vinden die van die sticker een lampunit kan maken, die vorm knip/zaag/slijp je dan uit je kofferbak, spuit de ruimte eromheen (die beschadigd altijd), plaatst die unit, sluit em aan en klaar.
Alleen is dat wel iets makkelijker gezegd als gedaan. Heb je geen reclectorbalk ergens achterop je auto, tussen de verlichting in ofso? (Zoals de 155 heeft) daar is het veel makkelijker te doen, ik ben zoiets aan het maken voor mijn 155, als ik rem komt er dan iets te staan.
lekker simpel is datquote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[Poll]Welke automerk veroorzaakt het meeste problemen?
goeie keusquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
lekker simpel is dat
is eerder een pimp met je merk topic
3e remlicht moet HOGER zitten als je gewone remlichtenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
een 3e remlicht mag bij die bak
Maar is niet verplicht
Ik heb het ook direct ff geplaatst op het 100nx forum.
Ik dacht om er idd in te gaan frezen dan en alles natuurlijk weer goed af te sluiten![]()
Misschien dan in 1 keer de lampen mee te nemen naar wat anders![]()
Jullie worden een koppel op zeker!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
we bellen morgen ff
koppeltante
we hebben al gedate heur
Uit financieel opzicht wel ja, maar het is gewoon veel te lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef lipje het volgende:
wil je dan ook stoppen?
Ik vond het een erg goede film, op de laatste 10 minuten na ofzoquote:
beetje late reaktie ... maar kunstgras?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
He alexxxxx de eigenaar van deze auto ken ik![]()
Geweldig ding is dat. Is gewoon gedaan met kunst gras whehehe
wakkerquote:Op donderdag 1 december 2005 01:33 schreef hermandeperman het volgende:
HELA HOLAAAAAAAA
Dat meen je niet?quote:
Ik weetquote:Op donderdag 1 december 2005 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
FBG SC je weet
Is superchill manquote:Op donderdag 1 december 2005 01:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ja... normaal typ ik niet in m'n slaap
Er gaat niets boven typenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
typen in je slaap is chill?
heui!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er gaat niets boven typen
Mietjequote:Op donderdag 1 december 2005 01:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heui!ik typ als geen ander hoor
maar niet in m'n slaap
Tof doen met automatische toetsenborden is zoooo 2003quote:Op donderdag 1 december 2005 01:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik word meestal getypt in m'n slaap![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tof doen met automatische toetsenborden is zoooo 2003
De nieuwe sensatie van 2006quote:Op donderdag 1 december 2005 01:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee ik gebruik white-tooth
al ruim 6 jaarquote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De nieuwe sensatie van 2006![]()
Beschik jij daar al over joh?
beetje goed pak doet wonderen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tering, jij loopt echt te erg op de zaken vooruit
Waar kun je die shiznit scoren dan?
Ze? Waar heb jij het over dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje goed pak doet wonderen.
Ze moet natuurlijk ook wel willenanders werkt het niet
de directrice van white-tooth NL, natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze? Waar heb jij het over dan?
En een goed pak? Heb je dat nodig om midden in de nacht mbv white-tooth te kunnen typen?
Ik heb Bullet-toothquote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon white-tooth
jij doet zaken met Tony?quote:
Tijd niet gezien Tonyquote:Op donderdag 1 december 2005 01:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
jij doet zaken met Tony?
als ik dat had geweten had ik wel een paar metertjes verder van je gelopen
Ik wist niet eens dat ze ook een Nederlandse afdeling haddenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
de directrice van white-tooth NL, natuurlijk
en zonder een pak kom je daar niet binnen
ik MOET het gewoon vragen: je bent toch niet serieus, of wat?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze ook een Nederlandse afdeling hadden
I KNEW ITquote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik MOET het gewoon vragen: je bent toch niet serieus, of wat?
Zit je ons gewoon te nepppenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik MOET het gewoon vragen: je bent toch niet serieus, of wat?
DE LULquote:Op donderdag 1 december 2005 01:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je ons gewoon te nepppen
Jij...
Jij...
PEURAC
I KNEW IT BACK !!!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I KNEW IT![]()
Ik ben immer ende altijd bloedserieus
Ja heb je het nu wel of niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
I KNEW IT BACK !!!lul
In dat geval is het trouwens de Pools/Nederlandse divisie van White-Tooth
Uiteraard nietquote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb gouwe tanden in mn porum tel ik dan ook mee o/-
ik zal dadelijk eens vragen of ik zometeen nog kan beschikken over een white-tooth verbinding.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja heb je het nu wel of niet?
yupquote:Op donderdag 1 december 2005 02:05 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet even het een en ander uploaden?
Ik heb tools om dat te fixenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:08 schreef Sjoewe het volgende:
Tja je wilt natuurlijk niet een connection closed by peer hebben op zo'n moment
Jullie leven 's nachts?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik zal dadelijk eens vragen of ik zometeen nog kan beschikken over een white-tooth verbinding.
ze is bijna altijd wel online
edit: ja dusal 6 jaar
Data-limiet... bestaat dat nog joh?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yupik heb een hele hoge data-limiet dus ik kan lekker los gaan.
5 Gb / nacht is geen probleem
Ik leef 's nachts ... ik mag 'r echter altijd wakker maken voor een white-tooth verbinding.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Data-limiet... bestaat dat nog joh?
's nachts leven, wordt je daar niet depri van?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik leef 's nachts ... ik mag 'r echter altijd wakker maken voor een white-tooth verbinding.
Geloof me... 5 Gb / maand lijkt niet veel maar met white tooth moet je het niet onderschatten
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 december 2005 02:19 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je eigenlijk je datalimiet mee nemen als je hem niet opgebruikt?
Zo ja, dan heb ik echt een datalimiet waar je u tegen zegt
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Die krijg je niet meer op binnen nu en 10 jaar.
Je betaald ervoor?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
maar
een mens moet een doel hebben
en
waar een wil is is een white-tooth verbinding
heui!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:23 schreef Hugster het volgende:
jullie zitten niet helemaal op 1 lijn volgens mij![]()
![]()
Heh? Wie? Wat? Waar? Hoezo?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:23 schreef Hugster het volgende:
jullie zitten niet helemaal op 1 lijn volgens mij![]()
![]()
Als ik het tempo van mn huisgenoot en z'n din aanhou welquote:Op donderdag 1 december 2005 02:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Die krijg je niet meer op binnen nu en 10 jaar.
Hij heeft meer white-tooth dan Sjoewe en ik bij elkaarquote:Op donderdag 1 december 2005 02:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heui!![]()
alleen mensen met white-tooth hiero!
bobo abonnement?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee ik heb een abonnement![]()
voor onbepaalde tijd
Ik zou er ECHT wat van zeggen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 02:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik het tempo van mn huisgenoot en z'n din aanhou wel
Nieuw record in slaapvallen en gewekt worden met het konijnengedrag van die twee
Chello Try&Buy?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:26 schreef Sjoewe het volgende:
Kan ik dan ook zo'n proef abo nemen? Dat als ik het niks vind, ik het na 4 weken zonder verdere verplichtingen weer kan opzeggen?
dan zijn Sjoewe en jij zielig want ik heb met 1 verbinding meer white-tooth dan jullie allemaalquote:Op donderdag 1 december 2005 02:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft meer white-tooth dan Sjoewe en ik bij elkaar
Jij noemt ons zielig?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dan zijn Sjoewe en jij zielig want ik heb met 1 verbinding meer white-tooth dan jullie allemaal
Maar hoe? Ik weet echt niet hoequote:Op donderdag 1 december 2005 02:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou er ECHT wat van zeggen hoor
met die trage kut verbinding van je wel, jaquote:
By scarlet krijg je er een mokkel bij toch?quote:
Alleraardigst stukje hardware, als daar geen firewall opzat dan eh...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
met die trage kut verbinding van je wel, ja
Sjoewe heeft mijn hardware gezien
Sjoewe: zeg amen
ja.... 50/50 kans op de jongequote:Op donderdag 1 december 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
By scarlet krijg je er een mokkel bij toch?
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleraardigst stukje hardware, als daar geen firewall opzat dan eh...
Ja halloquote:Op donderdag 1 december 2005 02:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ja.... 50/50 kans op de jonge
Moggehquote:Op donderdag 1 december 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar hoe? Ik weet echt niet hoe
Hee gozer eet je mee vanavond? Nee? Ok en oja voor ik vergeet, zo je vriendin misschien ietsje minder luidruchtig kunnen aandouwen? Jij die wedstrijd Utrecht - Ajax nog gezien?
Is die niet wat te jong voor je?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
By scarlet krijg je er een mokkel bij toch?
Met het risico dat ik hem en z'n vriendin naakt dien te aanschouwenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moggeh! Als je zo graag heb dat ik meegeniet van jullie gekets, laat mij er dan de volgende keer bij, kun je zien dat je ook niet-rochelend klaar kunt komen
Zoals mn opa altijd zei: rekt het niet dan scheurt het welquote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is die niet wat te jong voor je?
Kun je ook eens de bek van een man volspuitenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met het risico dat ik hem en z'n vriendin naakt dien te aanschouwen
Zodoende wordt mijn oma volgende week 23quote:Op donderdag 1 december 2005 02:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoals mn opa altijd zei: rekt het niet dan scheurt het wel![]()
ok ... 33/33/34 kans danquote:Op donderdag 1 december 2005 02:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja halloDan zit ik straks met Beauheumeau van Erven-Dorens opgescheept zeker, in z'n witte slip
Aja, een kleuter is net een Ferrari, het duurt even voordat je erin zit, maar als je er eenmaal in zit scheurt het lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 02:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoals mn opa altijd zei: rekt het niet dan scheurt het wel![]()
Tis Seks voor de Buch nietquote:Op donderdag 1 december 2005 02:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je ook eens de bek van een man volspuiten
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zodoende wordt mijn oma volgende week 23
Hmm... Moeilijk moeilijkquote:
Wil jij niet graag eens genomen worden door 3 wulpse homo's in een straaljager die op 4000mijl een looping maakt?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zodoende wordt mijn oma volgende week 23
Mja die ene is niet eens zindelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 02:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
oi ... 2 van de 3 is nog steeds vrouwelijk hoor
goede kansen
en over die andere: zeg deze tekst hard op en neem het op met een voice-recorder:quote:Op donderdag 1 december 2005 02:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja die ene is niet eens zindelijk
Dat is idd helemaal meesterlijk ja als jij het hem verteldquote:Op donderdag 1 december 2005 02:37 schreef Hugster het volgende:
Dat is toch helemaal helemaal niet lastig om te zeggen
Zonder grappen, ik zou het zo zegge: Gast, kan je ff proberen wat minder lawaai te maken met dat geneuk van je gek![]()
Dit is is niet relaxed zo
en dan zou hij wel reagerenEn anders zeg ik het em
Als het vrijdag nog door gaat..
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en over die andere: zeg deze tekst hard op en neem het op met een voice-recorder:
- OEH, AH, SCHATJE, IK KOM, IK KOM, IK KOM, JA PAK ME HARD, JIJ BENT HET VOOR MIJ! -
speel het nu af en zeg me dat je echt met die griet uit die reclame wilt zijn
effe serieus: hij voelt zich alleen maar trots als je zoiets zou zeggen... wil je hem stil krijgen moet je iets zeggen als: "Je verbale sex, gezien de duur, is een compensatie van je mannelijkheid"quote:Op donderdag 1 december 2005 02:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is idd helemaal meesterlijk ja als jij het hem verteld!
Jow ouwe, ik heb gehoord dat jij je mokkel nogal flink laat gieren, kun je daar ff mee ophouden, Sjoewe kan niet slapen op deze manier
Jij zou je trots voelen als je buurman niet kan tukken door jouw gerampetamp?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
effe serieus: hij voelt zich alleen maar trots als je zoiets zou zeggen... wil je hem stil krijgen moet je iets zeggen als: "Je verbale sex, gezien de duur, een compensatie van je mannelijkheid"
Dat zou 'm effe bezig moeten houden.
Wat rot jou dat nou dat zij erover begint? Je hebt toch niets met haar te schaften?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef Sjoewe het volgende:
Mja jullie hebben ook wel gelijk, tis alleen (en ja dat spoort ook niet) ik schaam me er gewoon voor om er iets van te zeggen
Alleen het idee al dat z'n vriendin er een gesprek over begint
als je z'n 06 hebt gewoon bellen vlak voor het moment supriemquote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef Sjoewe het volgende:
Mja jullie hebben ook wel gelijk, tis alleen (en ja dat spoort ook niet) ik schaam me er gewoon voor om er iets van te zeggen
breng het gewoon met een lolletje man, is toch niets ergs aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik speel eigenlijk met het idee om een applausband op de kop te tikken en die kenkerhard af te spelen als het klaar isquote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou je trots voelen als je buurman niet kan tukken door jouw gerampetamp?
Mijn buren zijn bejaardquote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou je trots voelen als je buurman niet kan tukken door jouw gerampetamp?
Ik weet nog wel een mooi topic te vinden over een natte gleufquote:Op donderdag 1 december 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
kut snel een ander onderwerp, deze visualisatie is niet gewenst
Oh das een goeiequote:Op donderdag 1 december 2005 02:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
als je z'n 06 hebt gewoon bellen vlak voor het moment supriem
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
als je z'n 06 hebt gewoon bellen vlak voor het moment supriem
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 december 2005 02:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk met het idee om een applausband op de kop te tikken en die kenkerhard af te spelen als het klaar is
't is z'n huisgenootquote:Op donderdag 1 december 2005 02:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn buren zijn bejaard
No competition there
*31* ervoor wil nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oh das een goeie![]()
Hoe krijg je een K700i op anoniem
Net zei je dat je die 2 niet nakend wil zienquote:Op donderdag 1 december 2005 02:45 schreef Sjoewe het volgende:
Dan zou ik die koppies wel eens willen zien
ik ook welquote:Op donderdag 1 december 2005 02:45 schreef Sjoewe het volgende:
Dan zou ik die koppies wel eens willen zien
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:46 schreef Hugster het volgende:
Idd, wat kan jij hun mening rotten man, stel vage muesli-kruidenthee-woudloop alto's
Als er uit de kamer ernaast een stadion vol in applaus losbarst? Daar maak ik een uitzondering voorquote:Op donderdag 1 december 2005 02:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net zei je dat je die 2 niet nakend wil zien
Gaatje in de muur enzo? o/-quote:Op donderdag 1 december 2005 02:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er uit de kamer ernaast een stadion vol in applaus losbarst? Daar maak ik een uitzondering voor
Mja maar daar blijft het ook wel bij, hugo's beschrijving is spot on eigenlijk van die tweequote:Op donderdag 1 december 2005 02:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Sjoewe is toch onze hippie-vocht-lurker?
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaatje in de muur enzo? o/-
joh ... een beetje white-tooth verbinding doet wonderenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaatje in de muur enzo? o/-
Whehehehehehehe, en dat terwijl Hugo zo van alto's houdtquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar daar blijft het ook wel bij, hugo's beschrijving is spot on eigenlijk van die twee
Hugo de Hippievriendquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehe, en dat terwijl Hugo zo van alto's houdt
**Houd zich in**quote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehe, en dat terwijl Hugo zo van alto's houdt
quote:Sjoewe ][ Op naar de meter vinyl zegt:
zes is bijna vol man![]()
Herman [externe speler] Omdat: Appel. zegt:
en dan moet ik een nieuwe maken zeker? o/-
Sjoewe ][ Op naar de meter vinyl zegt:
nee man sc is een slet![]()
Sjoewe ][ Op naar de meter vinyl zegt:
volbutten en weglopen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoopte al zo op een scheld-kannonade![]()
!
FOK!mededelingen daar toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:51 schreef hermandeperman het volgende:
Waar kan ik trouwens de groetjes doen hier op FOK!?
Oeh, vetquote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef Hugster het volgende:
gewoon hierzo!
Hendig!!
Ik wil iedereen de groetjes doen,
Gemert de ggggaakstuuh!!!!!!
Wat een poezie op de late avond, doe je white-tooth v1.4 de groetenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef Googolplexian het volgende:
het is windstil maar toch waait het hard.... m'n luiken vallen namelijk de hele tijd dicht.
Tijd om te schuilen in de slaapkamer, lijkt me.
Ik wil slapenquote:
D'r zullen er maar weinig zijn die dat wel durvenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Maar komt er op neer dat ik vaak niet tactvol tegen ze benWorden dan boos, maar vechten durven ze nooit
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een poezie op de late avond, doe je white-tooth v1.4 de groeten
White-tooth testen?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:53 schreef Googolplexian het volgende:
het is windstil maar toch waait het hard.... m'n luiken vallen namelijk de hele tijd dicht.
Tijd om te schuilen in de slaapkamer, lijkt me.
R. Charles pas nog gezien dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
Mag ik hier dan ook naar overledenen zwaaien?
Heb het zelfs nog NOOIT meegemaaktquote:Op donderdag 1 december 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
D'r zullen er maar weinig zijn die dat wel durven
Zo braille noten lezen! Uit z'n tas!quote:Op donderdag 1 december 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
R. Charles pas nog gezien dan?
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:56 schreef Sjoewe het volgende:
Succes met je streaming connection Googol
Hij was super dronken manquote:Op donderdag 1 december 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo braille noten lezen! Uit z'n tas!
Hij zat verdomme gewoon aan de bar in Scheveningenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
R. Charles pas nog gezien dan?
Ik had laatst een 'probleempje' met een klant, dat is pas ergquote:Op donderdag 1 december 2005 02:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was super dronken man!
M'n klant geloofde het ook eerst niet, maar toen toch wel!
Ja die ouwe snoepert weet wel waar je een goeie borrel kan halenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij zat verdomme gewoon aan de bar in Scheveningen!!
Niet te gleuven...
En mij met de kinderen achterlaten zekerquote:
wat?quote:Op donderdag 1 december 2005 03:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had laatst een 'probleempje' met een klant, dat is pas erg
Maar ik heb het laten oplossenquote:Op donderdag 1 december 2005 03:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat?
Mattenset naar de haaien ?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |