WB vind ik iets dikker, sjieker, een SB is daarentegen iets agressiever. Al zijn het maar details.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind een WB nou niet zoveel specialer hoor![]()
Maar idd moet wel een leuke motor in zitten met niet al te veel kms.![]()
Maar waar praten we over? Ik blijf gewoon in die 205 rijden hoor![]()
Die heeft mijn broer geloof ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
KENWOOD Autoradio CD KDC-W5031 besteld
[afbeelding]
ik vind hem te drukquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
KENWOOD Autoradio CD KDC-W5031 besteld
[afbeelding]
ik heb een scheur in mijn hoofd en nu wil ik aandachtquote:
Ik vind ze allebei mooi hoor, maar een SB zou me niet storen. Hij blijft dikquote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WB vind ik iets dikker, sjieker, een SB is daarentegen iets agressiever. Al zijn het maar details.
volgens mij krijg je die genoegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een scheur in mijn hoofd en nu wil ik aandacht![]()
Ik vind de stoelen van de WB iets fijner zitten en de stuurtjes zijn fijner, verder maakt het mij ook niet uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooi hoor, maar een SB zou me niet storen. Hij blijft dik
heb jou ook gemist hoorquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind de stoelen van de WB iets fijner zitten en de stuurtjes zijn fijner, verder maakt het mij ook niet uit.
Stoelen, stuur en iets andere paketten toch ook? Of ben ik een uitzondering met mn half lederen interieur met vrij harde stoelen. De WB van Leon heeft comfortabelere stoelen en hij heeft een 1.8 16v WB Sport.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]het verschil is alleen de bollingen op de spatborden hoor ?
volgens mij slaat dat meer op de uitvoering (sport, lusso etc.) dan op SB of WB.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoelen, stuur en iets andere paketten toch ook? Of ben ik een uitzondering met mn half lederen interieur met vrij harde stoelen. De WB van Leon heeft comfortabelere stoelen en hij heeft een 1.8 16v WB Sport.
Ik heb een scheur in mijn broek en nu wil ik aandachtquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een scheur in mijn hoofd en nu wil ik aandacht![]()
trek je je zip toch gewoon omhoog, of zeg ik nu iets rars?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een scheur in mijn broek en nu wil ik aandacht![]()
Oke, dan vraag ik me af wat voor een uitvoering ik heb. Zal wel gewoon een standaard uitvoering hebben met andere stoelen, elec spiegels en dakraam. Want de mistlampen zijn achteraf gemonteerd, zonder een schakelaarquote:Op woensdag 30 november 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij slaat dat meer op de uitvoering (sport, lusso etc.) dan op SB of WB.![]()
Zip it!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek je je zip toch gewoon omhoog, of zeg ik nu iets rars?
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek je je zip toch gewoon omhoog, of zeg ik nu iets rars?
fotooooooooquote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een scheur in mijn broek en nu wil ik aandacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |