Jaloezie.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/i23axc_th.jpg]afbeelding][/url]
Goed u gekend te hebben, fysieke werkelijkheid,!
Beide.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dag christenHeb je de waarheid al gevonden, of slechts vijanden?
Ik vond em toch een beetje tegenvallen, de progressie van de AI loopt niet evenredig aan de GFX.quote:
Je loopt net zo achter als de Islamitische jaartelling, het is tegenwoordig ''harry''.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Jezuschristus
''harrie'', zelfs.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je loopt net zo achter als de Islamitische jaartelling, het is tegenwoordig ''harry''.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je loopt net zo achter als de Islamitische jaartelling, het is tegenwoordig ''harry''.
Gij spreekt in tongen, broeder!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik vond em toch een beetje tegenvallen, de progressie van de AI loopt niet evenredig aan de GFX.
Hij heeft 2 tongen, beide lullen onzin.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gij spreekt in tongen, broeder!
Ik zin nog op een beloning voor jou. Je doet het uitstekend in Het intellectuele gat van de middeleeuwen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
2 tongen? Is-ie nog vrijgezel?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 tongen, beide lullen onzin.
Je zou om te beginnen minder matriarchaal tegen me kunnen spreken, mevrouw-die-niet-naar-Yale wilde.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zin nog op een beloning voor jou. Je doet het uitstekend in Het intellectuele gat van de middeleeuwen.
Nee joh, hij probeert me te vleien.quote:
thanksquote:Op woensdag 30 november 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
god=jezus=harry
Ik geef college. Dat maakt mij de baas over iedereen binnen handbereik.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen minder matriarchaal tegen me kunnen spreken, mevrouw-die-niet-naar-Yale wilde.
Wat bedoelde je nou?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee joh, hij probeert me te vleien.
Precies, ik val op vrouwen die ik kan vernederen. Ben je al met Mc gaan praten?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Floripas het volgende:
Macht erotiseert, mattie.
Ga toch eens idfa'en, allochtoonquote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw gewezen functie, sterveling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |