Populisme bestaat niet, als er echt populistisch gedaan wordt, dan wantrouwt de kiezer dat toch. En dus is het geen populisme.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef sizzler het volgende:
Is Peter R de Vries eigenlijk een populist? En zoja, waarom hij wel, en andere partijen niet?
Ze hoefden nooit meer te werken.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
Aan de werknemers van de 2e WTC-toren werd geadviseerd om weer aan't werk te gaan nadat een vliegtuig in de andere toren was gevlogen.
Wat is dat voor gast?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weg met die terroristuh!!!
Populisme bestaat niet, omdat de kiezer politici vertrouwt?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Populisme bestaat niet, als er echt populistisch gedaan wordt, dan wantrouwt de kiezer dat toch. En dus is het geen populisme.
Populisme bestaat niet, omdat de kiezer politici wantrouwt is een betere stelling.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Populisme bestaat niet, omdat de kiezer politici vertrouwt?
Geen ideequote:
Als de kiezer toch geen vertrouwen heeft in politici, is vertrouwen geen argument om voor of tegen te stemmen. Dan zullen er dus andere factoren zijn die van invloed zijn, zoals een lekker kontje. Hierop inspelen zou je dan net zo goed als populisme kunnen zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Populisme bestaat niet, omdat de kiezer politici wantrouwt is een betere stelling.
Wilders heeft het gewoon echt niet begrepen. Het is een overslaande plaat die gast.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
Peter R. de Vries: "Kabinet biedt schijnveiligheid"
[..]![]()
.
Dat verklaard ook gelijk zijn mislukte nose-job.quote:Michael Jackson aangeklaagd voor drugssmokkel
(Novum) - Michael Jackson wordt aangeklaagd voor drugssmokkel. De zanger zou pillen vervoeren van California naar Bahrain, waar hij momenteel woont. Er zijn sporen van cocaïne gevonden in zijn ondergoed, meldt The Sun.
De politie gaat nu verklaringen van oud-medewerkers van de zanger onderzoeken. Jackson zou verslaafd zijn aan anti-depressiva en cocaïne. De zanger zou dagelijks tot veertig pillen slikken.
Officier van justitie Tom Sneddon klaagt Jackson aan voor drugssmokkel. De zanger wordt beschuldigd van het bestellen van pillen onder valse namen. Sneddon heeft tijdens het proces waarbij Jackson in de zomer terechtstond voor seksueel misbruik van minderjarigen ook al beschuldigingen in deze richting geuit. Een woordvoerder van Jackson zegt dat de aanklager er nog steeds op uit is om hem te veroordelen. Als de zanger beschuldigd wordt, hangt hem een gevangenisstraf van twintig jaar boven zijn hoofd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik geef college. Dat maakt mij de baas over iedereen binnen handbereik.
Macht erotiseert, mattie.
In z'n ondergoed? Ik wist niet dat je coke ook als zetpil kon krijgenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat verklaard ook gelijk zijn mislukte nose-job.
Just move along, there is nothing to see here.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
Aan de werknemers van de 2e WTC-toren werd geadviseerd om weer aan't werk te gaan nadat een vliegtuig in de andere toren was gevlogen.
Jij ook, ik zal voor je duimen als je met -3 op moet staan en de elfstedentochtgekken al met stokken staan te voelen langs de ringvaartquote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wilders heeft het gewoon echt niet begrepen. Het is een overslaande plaat die gast.
Bolletjes slikkers, onder welke steen heb jij liggen slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef Tafkahs het volgende:
In z'n ondergoed? Ik wist niet dat je coke ook als zetpil kon krijgen![]()
Ik heb met open-jaw naar die afleving zitten kijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Yildiz het volgende:
Goede post Drugshond.
AIVD-informant leverde handgranaat Laakkwartier
Dat mag wel eens gezegd worden. Ik ga em morgen eens via www.uitzendinggemist.nl kijken.
Wacko Jacko krijgt dat toch helemaal niet door z'n strottehoofd man.. die vent heeft een uniek spijsverteringsstelselquote:Op woensdag 30 november 2005 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bolletjes slikkers, onder welke steen heb jij liggen slapen.![]()
Was het niet zo dat er drugs op zn kleding / koffers ontdekt was volgens The Sun.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wacko Jacko krijgt dat toch helemaal niet door z'n strottehoofd man.. die vent heeft een uniek spijsverteringsstelsel
So what? Op zeker 1 van de 10 pondbiljetten zijn sporen van cocaine te vinden..quote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er drugs op zn kleding / koffers ontdekt was volgens The Sun.
The Sun
http://www.nos.nl/nosjour(...)/30/301105_imam.htmlquote:Radicale imam E'hoven moet land uit 30-11-05
Eén van de twee imams van de omstreden al-Fourqaan moskee in Eindhoven is opgepakt. De imam was in opspraak gekomen door opruiende preken.
Vanochtend vroeg werd de imam van zijn bed gelicht. Hij zit nu in vreemdelingen-bewaring en wordt binnenkort het land uitgezet.
De verblijfsvergunning van de imam, een Soedanees uit Bosnië, werd begin dit jaar door minister Verdonk ingetrokken.
Volgens de Inlichtingendienst AIVD zijn de preken van de imam in de Eindhovense moskee een gevaar voor de nationale veiligheid. Volgens de AIVD schept de imam met zijn preken een klimaat waarin jongeren vatbaar worden voor de jihad, de islamitische heilige oorlog.
De imam maakte bezwaar tegen de beslissing van Verdonk zijn verblijfsvergunning in te trekken. Maar de Immigratie- en Naturalisatie Dienst gaat hem nu toch uitzetten.
De andere imam van de al-Fourqaan moskee, een Keniaan, wacht nog een definitieve uitspraak in zijn zaak.
Bij de Mac Donalds in Best staat een groot standbeeld van Wacco Jacko (zeker 8-10 meter hoog). De volgende keer maar eens met kerstsneeuw in de buurt van zijn onderbroek spuiten.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Tafkahs het volgende:
Wacko Jacko krijgt dat toch helemaal niet door z'n strottehoofd man.. die vent heeft een uniek spijsverteringsstelsel
.. want hij gelooft in mijquote:Op donderdag 1 december 2005 00:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij de Mac Donalds in Best staat een groot standbeeld van Wacco Jacko (zeker 8-10 meter hoog). De volgende keer maar eens met kerstsneeuw in de buurt van zijn onderbroek spuiten.
[-] Papa.... wie is deze man van wie hier een standbeeld staat ?Nie kijken, mien jong. Dat is een heel enge mijnheer die kindertjes lastigvalt en aan de drugs zit.
[-]![]()
![]()
, Mamma !!!!!!!, Papa is weer eens vervelend aan het doen.
Dat meen je toch hopelijk niet, he? Welke randdebiel zet zoiets nou neer in Nederland?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Bij de Mac Donalds in Best staat een groot standbeeld van Wacco Jacko (zeker 8-10 meter hoog).
Ik zal wel zoeken naar picca's.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
Dat meen je toch hopelijk niet, he? Welke randdebiel zet zoiets nou neer in Nederland?
Picca's? Handgranaten!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zal wel zoeken naar picca's.
Niets kunnen vinden, maar hij staat er echt.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
Ik zal wel zoeken naar picca's.
Oh ik geloof je op je woord...ik kan alleen niet begrijpen dat iemand zoiets neer kan planten zonder voor illegale afvallozing gepakt te wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:50 schreef Drugshond het volgende:
Niets kunnen vinden, maar hij staat er echt.
Ik denk inmiddels al een jaar of 10.
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Kijk kijk... toch een virtuele trofee gewonnen....
*plop*
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:40 schreef Drugshond het volgende:
Thx T.
RQ.... neem in je topic ook nieuwe aanbevelingen mee over de nog te formeren catergorieen.De beste stoorzender De meest gelovige/vrome user De onopvallendste user etc etc.
Dit lijstje was een afspiegeling van 2004
Toch nog gefelicifalpstaart en zo, ik drink me laatste rose op uw gezondheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Kijk kijk... toch een virtuele trofee gewonnen....
*plop*
niksquote:Op donderdag 1 december 2005 01:09 schreef RichardQuest het volgende:
POL-verkiezing 2005 - De uitlslag
Nu ga ik ook maffen.. Ik doe dit allemaal voor jullie hè.
http://www.nieuws.nl/60359quote:'Leger VS betaalde voor propaganda in Iraakse kranten'
Uitgegeven op woensdag 30 november 2005 om 21:01:01
(Novum/AP) - Het Amerikaanse leger heeft Iraakse journalisten en kranten betaald om positieve artikelen over de Amerikaanse aanwezigheid in Irak te plaatsen. Dat heeft de Amerikaanse krant de Los Angeles Times woensdag gemeld op basis van eigen onderzoek.
Verscheidene verhalen die werden gepubliceerd als afkomstig van onafhankelijke verslaggevers waren in werkelijkheid van de hand van Amerikaanse functionarissen, aldus de krant. De praktijk is toegegeven door Amerikaanse militairen in Irak, maar onduidelijk is of de propagandacampagne direct in opdracht van het ministerie van defensie is uitgevoerd.
De door het Pentagon ingehuurde Lincoln Group is verantwoordelijk voor het plaatsen van door Amerikanen geschreven en in het Arabisch vertaalde stukken in Iraakse kranten. Het Pentagon heeft nog geen officiële reactie gegeven op de berichten in de Los Angeles Times, maar verscheidene Pentagon-woordvoerders hebben de propaganda-activiteiten veroordeeld. "We proberen van Irak een democratisch land te maken en schenden vervolgens zelf een van de basisprincipes van de democratie, de persvrijheid en de vrijheid van meningsuiting", aldus een hoge Pentagon-functionaris.
De bedragen die zijn betaald variëren, aldus de Times. De krant meldt dat de krant Addustour vijftienhonderd dollar kreeg voor het plaatsen van een positief stuk over Amerikaanse financiële steun voor de wederopbouw van Irak.
Een ander geval betreft de betaling van vijftig dollar aan de Bagdadse krant Al Mutamar, die wordt uitgegeven door zakenpartners van de Iraakse vice-premier Ahmad Chalabi, voor het plaatsen van een stuk onder de kop 'Irakezen nemen stelling tegen terrorisme'.
Het Amerikaanse recht verbiedt het leger propagandastukken te plaatsen in Amerikaanse media, maar over het gebruik van buitenlandse media bestaat geen officiële richtlijn.
Verbaasd me niets.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:02 schreef zakjapannertje het volgende:
goeiemorgen
en weer nieuws uit het vredige en rechtvaardig geregeerde Irak ():
[..]
http://www.nieuws.nl/60359
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:18 schreef sizzler het volgende:
Met al die vrouwen hier kunnen we haast een POL-user met het lekkerste kontje als avatar- verkiezing houden.
quote:
Yes ma'amquote:Op donderdag 1 december 2005 09:29 schreef sigme het volgende:
Bij de weg; er zit een typefout in de titel POL-verkiezing 2005 - De uitslag
Haal je de extra L er even uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |