Ik las de TT en dacht...'gvd de gvd'..gaatie aan de haal met mijn oneliner..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:49 schreef doka het volgende:
Met dank aan Djoj![]()
Rob is weer de expert (wat sex betreft)![]()
Ik mag dan SC-topic-open-geil zijn, maar zo ondankbaar ben ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:51 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik las de TT en dacht...'gvd de gvd'..gaatie aan de haal met mijn oneliner..![]()
Kwam gelukkig helemaal goed...![]()
Joost en Rob komen een uurtje later de slaapkamer in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:50 schreef ChantalC het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Died en Roel gaan samen slapen!![]()
![]()
In 10 seconden is het toch over bij Roelquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost en Rob komen een uurtje later de slaapkamer in.
Ze zei net ook nog: jullie zaten allemaal in HET COMPLOTquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:56 schreef Showtime het volgende:
Wat vervelend voor Dido, ze is het middelpunt van de avond.
en dan roept hij ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In 10 seconden is het toch over bij Roel
Al mijn streams zijn stuque.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef doka het volgende:
Stream 2 is stuque?
Hahaha... en nu uit mijn bed.... bitchquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan roept hij ik ben er helemaal klaar mee.
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:
Hoiquote:
ralph staat al klaar om de boel te komen blussen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is weer goed tussen Roel en Dido, fijn he
Ze zijn in een slaapkamer vol brandgevaar waxinelichtjes
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:05 schreef Showtime het volgende:
Lieske is getransformeert in een mini-Chantal.
Hoe weet jij nou wat ik ben wezen doen?quote:
Ja ik snap er ook niets van.... ze is volgens mij JALOERS!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
Gadver wat zit Lieske weer verlekkerd te roddelen zeg.
Zo naar en negatief. Bah, wat een kutwijf is dat geworden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat die grap nog nooit gemaakt is, maar ík zie 'm voor het eerst.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
Eens moet het gebeuren........zou Dido dan ook roepen op HET moment...ik ben er klaar mee.
Yep, gelukkig geen stadsverwarming, maar gewoon een eigen ketel...quote:
BigBrother is overalquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik ben wezen doen?![]()
Heeft CW weer over me zitten roddelen?quote:
Pfff. Dat weten we allemaal. Denk jij dat we je niet in de gaten houden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik ben wezen doen?![]()
gelukkig maar in je winterjas naar de streams kijken lijkt mij ook niks.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, gelukkig geen stadsverwarming, maar gewoon een eigen ketel...![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft CW weer over me zitten roddelen?![]()
Bijpraten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef Kleintje het volgende:
huh wat? Seks?
Ik ben er weer. Een hele dag druk geweest.
En nu wil ik ff gezellig hier zijn, lees de streamverslagen morgenochtend wel. Dus praat me vlug even bij....
Nu ben ik dus helemaal keinieuwsgierig...quote:
Ze is erg jaloers over jouw populariteit als Mod.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft CW weer over me zitten roddelen?![]()
JALOERSquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: hoevaak hebben wij al niet om dagcreme gevraagd, en kunnen we ernaar fluiten etc etc etc
Was Scanman er maar...dan zouden dit soort opmerkingen direct afgestraft worden..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef HellFreez het volgende:
Lieske, houdt je tyfus muil is ff dicht.
Lieske is erg jaloers omdat Roel altijd zijn zin krijgt bij BB en als Lieske iets vraagt er nooit iets gebeurt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: hoevaak hebben wij al niet om dagcreme gevraagd, en kunnen we ernaar fluiten etc etc etc
Ze gaf met haar 'toch' een stukje twijfel, en een stukje onzekerheid over haar woordjes aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Hoe vaak hebben wij wel niet om dagcrème gevraagd, en daar konden we naar fluiten. En bij hun is het chop chop chop chop chop... ik vraag me dan toch af: Big Brother? Ik zou dat nooit gedaan hebben. Liegen en bedriegen wordt op die manier getolereerd."
Oh oh oh wat een sneu rancuneus dom wijf. : r
Lieske mag vanaf vandaag oprotten van mij. Ik dacht dat ze wel OK was, maar het is een benepene kleinzielige jaloerse kleuter.
Wat heeft Roel allemaal gekregen buiten vandaag dan, en Lieske allemaal niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is erg jaloers omdat Roel altijd zijn zin krijgt bij BB en als Lieske iets vraagt er nooit iets gebeurt.
Dit gaat je punten kosten in de servival!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
Oh oh oh wat een sneu rancuneus dom wijf.
![]()
Lieske mag vanaf vandaag oprotten van mij. Ik dacht dat ze wel OK was, maar het is een benepene kleinzielige jaloerse kleuter.
valt wel mee niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Showtime het volgende:
Sinds Scanman er niet meer is wordt het anti Liekse front steeds groter op FOK!
Scanman lees je mee, laat je Lieske nou zo in de steek door haar zo te laten afbranden hier op FOK!
dit is een verkapte Scanman ga weer posten op FOK! post
Ja, en Lieske loopt werkelijk de deur plat bij BB, met al haar goede ideëen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is erg jaloers omdat Roel altijd zijn zin krijgt bij BB en als Lieske iets vraagt er nooit iets gebeurt.
kaarsjes, muziek, bier, shag enz enz enzquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat heeft Roel allemaal gekregen buiten vandaag dan, en Lieske allemaal niet?
Wacht maar tot jij een keer geen dagcreme hebt. Dan piepquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
Maar ja, het ís ook wat als je geen dagcrème hebt gekregen, dan is het logisch dat je de hele avond kleinzielig en kwaadaardig gaat zitten simmen.![]()
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:17 schreef doka het volgende:
[..]
Dit gaat je punten kosten in de servival!!
Dan neem ik toch gewoon pindakaas?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:20 schreef doka het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een keer geen dagcreme hebt. Dan piepje wel anders!
Shit. Hoe vaak mag ik stemmen op een dag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
Lieske draait nu een beetje door maar de reactie van eerder op de avond vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en Lieske loopt werkelijk de deur plat bij BB, met al haar goede ideëen.![]()
Lieske zit volkomen misplaatst "de moreelridder" uit te hangen, voor Dido te bepalen dat ze zich gekwetst zou moeten voelen. Ze verwijt Roel nu leugens en bedriegerij, alsof ze het hem vreselijke kwalijk neemt, maar wel vreemd dat dit haar nú ineens zo dwarzit.
Maar ja, het ís ook wat als je geen dagcrème hebt gekregen, dan is het logisch dat je de hele avond kleinzielig en kwaadaardig gaat zitten simmen.![]()
Kijk Showtime...zo doe je dat dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
Dit gaat je punten opleveren in de user survival gamequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
van mij nu 10xquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef doka het volgende:
[..]
Shit. Hoe vaak mag ik stemmen op een dag?
en jij verwijt lieske kinderlijk gedragquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als ze nog lekker gaan liggen wippen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Ik neem toch aan dat dit wel betekent dat of Roel, of Dido aanstaande donderdag zal gaan moven.
Niets tegen hen persoonlijk, maar dit wordt echt nooit spannende televisie.
Die Gert (De Dido van het geheel) moet eens even van z'n servival-troontje afgestoten wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
en jij verwijt lieske kinderlijk gedrag
Bah, wat een voyeur ben jij...naar de geile neuqseksquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen als ze nog lekker gaan liggen wippen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
Als de Scankat van het forum is dansen de anti Lieske muizen op tafel!
![]()
LIESKE EEN KINDERACHTIG JALOERS ZEIKWIJF OLE OLE
![]()
![]()
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
![]()
![]()
![]()
Uiteraard leest-ie mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Showtime het volgende:
Scanman lees je mee, laat je Lieske nou zo in de steek door haar zo te laten afbranden hier op FOK!
dit is een verkapte Scanman ga weer posten op FOK! post
de regie draait het toch weg en verder zit ik niet te wachten op een hijgende wippend dekbed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Bah, wat een voyeur ben jij...naar de geile neuqseksvan Roel en Dido kijken...
EN LIESKE DIE IS STOM EN LIESKE DIE IS STOM LIESKE DIE IS STOM OLE OLEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEE![]()
![]()
Het is uiteraard niet spannend. Ze zijn nog wakker, en daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef MissHobje het volgende:
is het spannend nu ofzo ?? of slaapt iedereen al in dat huis
Allemaal opgekropte frustratie...laat maar los ja...doe maar, van binnenhouden wordt je alleen maar ziek...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEE![]()
![]()
Stream 3 is gesprek met Ingrid en Nathquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef Djoj het volgende:
Jezus...alle streams op die 2...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
En nu weer allemaal normaal doen...![]()
alleen stream 1+2quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef Djoj het volgende:
Jezus...alle streams op die 2...
Kan ik een ban voor wat personen aanvragen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Scanmanuitlokposts zijn zoooo vorig weekendquote:
Zie het ja, niet goed gekeken en geluid stond uit..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stream 3 is gesprek met Ingrid en Nath
Ban vragen = .......quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik een ban voor wat personen aanvragen?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die Scanmanuitlokposts zijn zoooo vorig weekend![]()
Ergo: Die worden niet meer geaccepteerd...
LIESKE IS OKE OKE OKEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieske heeft vanmiddag in bad als genoeg stemmen getrokken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Lamon het volgende:
Lieske gaat maar in haar string lopen om stemmen te krijgen, zegt ze.
Nog nooit had ze het zo bij het rechte eind.
Vermoedelijk de deurtjes van haar hartquote:
Dit is een provocatiequote:
Het lijkt ook allemaal op elkaar zelfde dekbedden en kleuren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zie het ja, niet goed gekeken en geluid stond uit..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Owww, bij mij is het zwart/wit..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt ook allemaal op elkaar zelfde dekbedden en kleuren.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Showtime het volgende:
[..]
En anders past Roel zijn pinkeltje vast wel door het sleutelgat.
Is Lieske niet meer aan het roddelen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk de deurtjes van haar hart
Ik luister naar Ingrid, Nath en Lieske
Niet zo heel interessant verder hoor, gaat nu over de slotfase van BB1
ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
En toch vind ik het fijn om Roel en Dido gezamelijk te zien....
Kommmmm maar, kommm maaaarrrrr......
leuk voor jequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
Geniet er maar lekker van...zolang het duurtquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
Scanmanuitlokposts zijn tegenwoordig not done... Heb je de memo niet ontvangen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
en jij je niet zo aanstellen, er is helemaal niks aan de hand.
Je voelt zich nu (geloof ik) in haar Remiquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Lieske niet meer aan het roddelen dan?
Dat vraag ik me ook heel vaak af bij dames die top-less liggen op het strandquote:
Ik dacht dat ze op haar rug lagquote:
ja, en het lijkt net alsof Dido een luier om heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik ook![]()
vind alleen de smak geluiden een beetje irritant worden
Is beter dan die opa broeken die hij anders draagt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:43 schreef kissa het volgende:
Wat een idiote onderbroek heeft Roelemans aan![]()
quote:
hoiquote:
Even noemt ze dat... huis vol visite gehad?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Deja vu...
Ik ga even de afwas doen.
alleen Roel bezit de juiste maat loper om het slotje van de veiligheidsspeld te krakenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, en het lijkt net alsof Dido een luier om heeft.
[afbeelding]
luister er niet meer na zit te luisteren naar stream3quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef odie22 het volgende:
Ligt het nu aan mij , of is het gehoor van dat kussen van die 2 niet om aan te horen
Gepiep van nathaliequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
luister er niet meer na zit te luisteren naar stream3
Mijn haremquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Even noemt ze dat... huis vol visite gehad?
Je hebt anders wel gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef Lamon het volgende:
Lieske heeft volgens mij soms het idee dat ze te weinig indruk heeft gemaakt op de mensen in het huis. Dat haar aandeel niet veel voorstelt.
En dat stoort haar, aangezien ze van zichzelf vindt dat ze zich prima zou moeten kunnen profileren, maar het lukt in praktijk gewoon niet goed, hoe graag ze ook wil.
Beetje psychologie van de koude grond.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef doka het volgende:
ATTENTIE
mocht het echt tot vurige sex komen, wil ik nogmaals opmerken dat deze TT van Djoj komt !!
EINDE ATTENTIE
En dan wil ik opmerken dat ik de TT's van Djoj voortaan heel anders ga bekijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef doka het volgende:
ATTENTIE
mocht het echt tot vurige sex komen, wil ik nogmaals opmerken dat deze TT van Djoj komt !!
EINDE ATTENTIE
Ben je er klaar mee, Bluezzie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ze zooooooo zat, ik kijk niet meer hoor
Zo is dat. Ik ga nu een eh... daad stellen en ze uitzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
liegbeestquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je dan goed voor elkaar.quote:
Of Lieske die ineens opbiecht dat ze met Roel heeft gezoend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel een leuke geheime opdracht voor Dido zijn, dat ze Roel moet zeggen dat ze Menno heeft ge*****
Echt niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef odie22 het volgende:
ze zijn daar echt niet aan het tric-traccen hoor onder dat dekbed![]()
Had tóch niet verwacht dat ze dit al zo snel weer toe zou laten, na die heilige verontwaardiging.quote:
nee, in de huiskamer zijn joost en rob aan het tric-traccenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef odie22 het volgende:
ze zijn daar echt niet aan het tric-traccen hoor onder dat dekbed![]()
Wie denkt aan de afwas als het gezellig is?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed voor elkaar.
Behalve dan dat blijkbaar geen van die knullen de afwas effe voor je doet, daar moet je nog even aan werken.![]()
wel heel heel heel heel erg zachtquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef Showtime het volgende:
zachtjes gekreun bij Dido en Roel
Ja, één van die zeven jonge goden die jij aanwijst natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie denkt aan de afwas als het gezellig is?![]()
Ik hoor anders niksquote:
Whehehe... ik kijk dus even niet meer, dus houd me op de hoogtequote:
Dan moet je net zoals Scanman het geluid hard zetten en met je oren tegen de boxen aan gaan zitten. Da's leuk voor als er dadelijk iemand batterijen moet wisselen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
wel heel heel heel heel erg zacht
Ik haak ook ff afquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... ik kijk dus even niet meer, dus houd me op de hoogte![]()
Effe reclame nog, en dan komt 'iequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Loesje29 het volgende:
Die tv gids op internet klopt ook nooit.
Hoe laat komt nou de herhaling van de reguliere uitzending vandaag? Het zou om kwart voor twaalf moeten komen, na Barend en Van Dorp, maar die zijn nog lang en breed bezig.
Of is het al geweest soms?
Oh enneh... Dido...![]()
Zeven? Beetje weinigquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, één van die zeven jonge goden die jij aanwijst natuurlijk!![]()
Of je ontvangt met Outlook net een mailtjequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet je net zoals Scanman het geluid hard zetten en met je oren tegen de boxen aan gaan zitten. Da's leuk voor als er dadelijk iemand batterijen moet wisselen.
Vandaag was het eredivisie-journaal om 2230, en daarna BVD, BBquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Loesje29 het volgende:
Die tv gids op internet klopt ook nooit.
Hoe laat komt nou de herhaling van de reguliere uitzending vandaag? Het zou om kwart voor twaalf moeten komen, na Barend en Van Dorp, maar die zijn nog lang en breed bezig.
Of is het al geweest soms?
Oh enneh... Dido...![]()
Nou dan ben ik wat anders gewend...quote:
Knap en geil. Roel heeft het goed voor mekaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Had tóch niet verwacht dat ze dit al zo snel weer toe zou laten, na die heilige verontwaardiging.
't Is gewoon een geile slet.![]()
Na één zoen stond het geluid bij mij alweer uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet je net zoals Scanman het geluid hard zetten en met je oren tegen de boxen aan gaan zitten. Da's leuk voor als er dadelijk iemand batterijen moet wisselen.
volgens mij liggen ze gewoon te pitten en is Hummie met een voiceover aan het hijgen zodat het voor de streamers lijkt alsof er wat gebeurdquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Het gehijg neemt ineens toe
Maar ik zie geen beeldveranderingen???
Kut, gaan die BVD nog doorquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef doka het volgende:
[..]
Effe reclame nog, en dan komt 'ie
Talpa loopt altijd uit
Geluid van outlook staat uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Of je ontvangt met Outlook net een mailtje
Heeft Dido dat net al niet gedaan dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef yellowfirst het volgende:
Ik denk dat Roel zich zo weer afzondert van Dido en in de wc de rechterarm het werk laat doen.![]()
Nee maar een Homerun was het ook weer niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef ART het volgende:
Ik denk niet dat Roel vannochtend dacht dat jij vannacht de thuisplaat nog zou halen.
wat zou meer impact hebben later....beelden van Linda of haar eigen?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef Showtime het volgende:
Dido terug op aarde, realiseert zich weer dat er camera's zijn en trekt snel de deken over haar snuit.
ik denk dat ze wat harder geluid voelt aankomen en alvast iets dempends opzoekt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef Showtime het volgende:
Dido terug op aarde, realiseert zich weer dat er camera's zijn en trekt snel de deken over haar snuit.
Meer een gestolen honk.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee maar een Homerun was het ook weer niet.
Ondertussen, spannende gebeurtenissen in de woonkamer...quote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Loesje29 het volgende:
Welke stream kan ik het beste gebruiken?
De Talpa dinges hapert zo!
Ik heb nergens last van hoor?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Loesje29 het volgende:
Nee, maar wel as close as it gets in dat huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee maar een Homerun was het ook weer niet.
ik denk van Linda, haar eigen beelden kan ze later relativeren als een "avontuurtje"quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
wat zou meer impact hebben later....beelden van Linda of haar eigen?
Ralph is al onderwergquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten de kaarsjes trouwens gewoon aan en als ik me niet vergis ligt er vloerbedekking op de grond in de slaapkamer....
Dat kan wel eens gaan smeulen straks....
Zoals een kraker dat het beste kanquote:
Fik in het BB-huis! Is die training van Ralph toch nog ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten de kaarsjes trouwens gewoon aan en als ik me niet vergis ligt er vloerbedekking op de grond in de slaapkamer....
Dat kan wel eens gaan smeulen straks....
Huhquote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Flugeltje nog veel succes vanavond
hey dat is big brother, Barbie en Ken waren te perfect om door de selectie heen te komenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:08 schreef robster16 het volgende:
Roel is een cheating, horny, loop-m'n-pik-alleen-maar-achterna, hypocriete, narrowminded dombo en Dido doet alsof ze principes heeft...alleen wel alleen maar als het HAAR uit komt (en verder heeft ze geen ruggegraat). Allebei d'r uit die twee...domme vertoning
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef ART het volgende:
[..]
Nee, maar wel as close as it gets in dat huis.
En Roel heeft het dus wel geflikt vanavond. Chapeau!
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Loesje29 het volgende:
Dat moeten we morgen weer een keer of 300 horen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef robster16 het volgende:
wat zeg ik, nou schaamt dido zich...
Ow, dat komt wel goed hoor...quote:
ik vind t gewoon te dom voor worden en wordt er n beetje ziek van om naar te kijken zo. T enige spannende tussen die twee wat er kan gebeuren is als er 1 van de 2 uit gaat. T liefst Roel, want die is niet om uit te staan...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
hey dat is big brother, Barbie en Ken waren te perfect om door de selectie heen te komen
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, dat komt wel goed hoor...
Ik vind ze allemaal wel lief...![]()
[..]
[..]
300 keer maar? Daar teken ik voor...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat moeten we morgen weer een keer of 300 horen natuurlijk.
Oh super! Dankjewel!quote:
Ik zit nu in middenin een boeiende triktrakpartij, en ik heb verder helaas geen verstand van relaties.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef AMDFreak het volgende:
Hmm, ik merk wel dat het steeds Roel is die kusjes geeft.. en Dido doet niks..
Je kunt de geluiden die je niet wilt horen gewoon uitzetten hoor.Bij elk beeld zit rechts onder een mute knopje.Succes.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Oh super! Dankjewel!
(Ik hoorde Roel nog net fluisteren... ´wat ben je toch een heeeerlijke vrouw´ tegen Dido)![]()
Staat het geluid daar van alle streams tegelijk aan? Kan je ook nog kiezen naar welke je wel of niet luistert?
Sjetquote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef Sjet het volgende:
Haaaaaaaaaaaaalllooooooooooooooo ik ben er ook weer![]()
Watskebeurt? Is Dido er alweer klaar mee? Skip it en zo?
Denk toch dat ze aardig schrikt als ze ziet wat wij zien en bewustzijn dat "wij" dat gezien hebben... meisje uit heemstede enzo...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik denk van Linda, haar eigen beelden kan ze later relativeren als een "avontuurtje"
Is het veilig om de streams weer aan te zetten dan?quote:
Hoi hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef Sjet het volgende:
Haaaaaaaaaaaaalllooooooooooooooo ik ben er ook weer![]()
Watskebeurt? Is Dido er alweer klaar mee? Skip it en zo?
Of Roel z'n vingertjes ruiken nu naar nieuwe haringquote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef farceman het volgende:
Dido: ik schaam me....
Dido: even mijn broek omhoog doen...
Roel ssssj
Dido: dat maakt nu toch niet meer uit..
Conclusie ze hebben het gedaan!
Ff opletten of ze hun handen gaan wassen...of wat andersquote:Op woensdag 30 november 2005 00:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of Roel z'n vingertjes ruiken nu naar nieuwe haring![]()
Mwa, dat geloof ik niet helemaal...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:18 schreef Showtime het volgende:
![]()
Er is eindelijk GENEUKT in het BB huis
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |