alleen Roel bezit de juiste maat loper om het slotje van de veiligheidsspeld te krakenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, en het lijkt net alsof Dido een luier om heeft.
[afbeelding]
luister er niet meer na zit te luisteren naar stream3quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef odie22 het volgende:
Ligt het nu aan mij , of is het gehoor van dat kussen van die 2 niet om aan te horen
Gepiep van nathaliequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
luister er niet meer na zit te luisteren naar stream3
Mijn haremquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Even noemt ze dat... huis vol visite gehad?
Je hebt anders wel gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef Lamon het volgende:
Lieske heeft volgens mij soms het idee dat ze te weinig indruk heeft gemaakt op de mensen in het huis. Dat haar aandeel niet veel voorstelt.
En dat stoort haar, aangezien ze van zichzelf vindt dat ze zich prima zou moeten kunnen profileren, maar het lukt in praktijk gewoon niet goed, hoe graag ze ook wil.
Beetje psychologie van de koude grond.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef doka het volgende:
ATTENTIE
mocht het echt tot vurige sex komen, wil ik nogmaals opmerken dat deze TT van Djoj komt !!
EINDE ATTENTIE
En dan wil ik opmerken dat ik de TT's van Djoj voortaan heel anders ga bekijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef doka het volgende:
ATTENTIE
mocht het echt tot vurige sex komen, wil ik nogmaals opmerken dat deze TT van Djoj komt !!
EINDE ATTENTIE
Ben je er klaar mee, Bluezzie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ze zooooooo zat, ik kijk niet meer hoor
Zo is dat. Ik ga nu een eh... daad stellen en ze uitzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
liegbeestquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je dan goed voor elkaar.quote:
Of Lieske die ineens opbiecht dat ze met Roel heeft gezoend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel een leuke geheime opdracht voor Dido zijn, dat ze Roel moet zeggen dat ze Menno heeft ge*****
Echt niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef odie22 het volgende:
ze zijn daar echt niet aan het tric-traccen hoor onder dat dekbed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |