Hoe weet jij nou wat ik ben wezen doen?quote:
Ja ik snap er ook niets van.... ze is volgens mij JALOERS!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
Gadver wat zit Lieske weer verlekkerd te roddelen zeg.
Zo naar en negatief. Bah, wat een kutwijf is dat geworden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat die grap nog nooit gemaakt is, maar ík zie 'm voor het eerst.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
Eens moet het gebeuren........zou Dido dan ook roepen op HET moment...ik ben er klaar mee.
Yep, gelukkig geen stadsverwarming, maar gewoon een eigen ketel...quote:
BigBrother is overalquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik ben wezen doen?![]()
Heeft CW weer over me zitten roddelen?quote:
Pfff. Dat weten we allemaal. Denk jij dat we je niet in de gaten houden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik ben wezen doen?![]()
gelukkig maar in je winterjas naar de streams kijken lijkt mij ook niks.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, gelukkig geen stadsverwarming, maar gewoon een eigen ketel...![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft CW weer over me zitten roddelen?![]()
Bijpraten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef Kleintje het volgende:
huh wat? Seks?
Ik ben er weer. Een hele dag druk geweest.
En nu wil ik ff gezellig hier zijn, lees de streamverslagen morgenochtend wel. Dus praat me vlug even bij....
Nu ben ik dus helemaal keinieuwsgierig...quote:
Ze is erg jaloers over jouw populariteit als Mod.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft CW weer over me zitten roddelen?![]()
JALOERSquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: hoevaak hebben wij al niet om dagcreme gevraagd, en kunnen we ernaar fluiten etc etc etc
Was Scanman er maar...dan zouden dit soort opmerkingen direct afgestraft worden..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef HellFreez het volgende:
Lieske, houdt je tyfus muil is ff dicht.
Lieske is erg jaloers omdat Roel altijd zijn zin krijgt bij BB en als Lieske iets vraagt er nooit iets gebeurt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: hoevaak hebben wij al niet om dagcreme gevraagd, en kunnen we ernaar fluiten etc etc etc
Ze gaf met haar 'toch' een stukje twijfel, en een stukje onzekerheid over haar woordjes aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Hoe vaak hebben wij wel niet om dagcrème gevraagd, en daar konden we naar fluiten. En bij hun is het chop chop chop chop chop... ik vraag me dan toch af: Big Brother? Ik zou dat nooit gedaan hebben. Liegen en bedriegen wordt op die manier getolereerd."
Oh oh oh wat een sneu rancuneus dom wijf. : r
Lieske mag vanaf vandaag oprotten van mij. Ik dacht dat ze wel OK was, maar het is een benepene kleinzielige jaloerse kleuter.
Wat heeft Roel allemaal gekregen buiten vandaag dan, en Lieske allemaal niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is erg jaloers omdat Roel altijd zijn zin krijgt bij BB en als Lieske iets vraagt er nooit iets gebeurt.
Dit gaat je punten kosten in de servival!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
Oh oh oh wat een sneu rancuneus dom wijf.
![]()
Lieske mag vanaf vandaag oprotten van mij. Ik dacht dat ze wel OK was, maar het is een benepene kleinzielige jaloerse kleuter.
valt wel mee niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Showtime het volgende:
Sinds Scanman er niet meer is wordt het anti Liekse front steeds groter op FOK!
Scanman lees je mee, laat je Lieske nou zo in de steek door haar zo te laten afbranden hier op FOK!
dit is een verkapte Scanman ga weer posten op FOK! post
Ja, en Lieske loopt werkelijk de deur plat bij BB, met al haar goede ideëen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is erg jaloers omdat Roel altijd zijn zin krijgt bij BB en als Lieske iets vraagt er nooit iets gebeurt.
kaarsjes, muziek, bier, shag enz enz enzquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat heeft Roel allemaal gekregen buiten vandaag dan, en Lieske allemaal niet?
Wacht maar tot jij een keer geen dagcreme hebt. Dan piepquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
Maar ja, het ís ook wat als je geen dagcrème hebt gekregen, dan is het logisch dat je de hele avond kleinzielig en kwaadaardig gaat zitten simmen.![]()
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:17 schreef doka het volgende:
[..]
Dit gaat je punten kosten in de servival!!
Dan neem ik toch gewoon pindakaas?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:20 schreef doka het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een keer geen dagcreme hebt. Dan piepje wel anders!
Shit. Hoe vaak mag ik stemmen op een dag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |