Ik las de TT en dacht...'gvd de gvd'..gaatie aan de haal met mijn oneliner..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:49 schreef doka het volgende:
Met dank aan Djoj![]()
Rob is weer de expert (wat sex betreft)![]()
Ik mag dan SC-topic-open-geil zijn, maar zo ondankbaar ben ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:51 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik las de TT en dacht...'gvd de gvd'..gaatie aan de haal met mijn oneliner..![]()
Kwam gelukkig helemaal goed...![]()
Joost en Rob komen een uurtje later de slaapkamer in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:50 schreef ChantalC het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Died en Roel gaan samen slapen!![]()
![]()
In 10 seconden is het toch over bij Roelquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost en Rob komen een uurtje later de slaapkamer in.
Ze zei net ook nog: jullie zaten allemaal in HET COMPLOTquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:56 schreef Showtime het volgende:
Wat vervelend voor Dido, ze is het middelpunt van de avond.
en dan roept hij ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In 10 seconden is het toch over bij Roel
Al mijn streams zijn stuque.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef doka het volgende:
Stream 2 is stuque?
Hahaha... en nu uit mijn bed.... bitchquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan roept hij ik ben er helemaal klaar mee.
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:
Hoiquote:
ralph staat al klaar om de boel te komen blussen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is weer goed tussen Roel en Dido, fijn he
Ze zijn in een slaapkamer vol brandgevaar waxinelichtjes
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:05 schreef Showtime het volgende:
Lieske is getransformeert in een mini-Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |