Lieske draait nu een beetje door maar de reactie van eerder op de avond vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en Lieske loopt werkelijk de deur plat bij BB, met al haar goede ideëen.![]()
Lieske zit volkomen misplaatst "de moreelridder" uit te hangen, voor Dido te bepalen dat ze zich gekwetst zou moeten voelen. Ze verwijt Roel nu leugens en bedriegerij, alsof ze het hem vreselijke kwalijk neemt, maar wel vreemd dat dit haar nú ineens zo dwarzit.
Maar ja, het ís ook wat als je geen dagcrème hebt gekregen, dan is het logisch dat je de hele avond kleinzielig en kwaadaardig gaat zitten simmen.![]()
Kijk Showtime...zo doe je dat dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
Dit gaat je punten opleveren in de user survival gamequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
van mij nu 10xquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef doka het volgende:
[..]
Shit. Hoe vaak mag ik stemmen op een dag?
en jij verwijt lieske kinderlijk gedragquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als ze nog lekker gaan liggen wippen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Ik neem toch aan dat dit wel betekent dat of Roel, of Dido aanstaande donderdag zal gaan moven.
Niets tegen hen persoonlijk, maar dit wordt echt nooit spannende televisie.
Die Gert (De Dido van het geheel) moet eens even van z'n servival-troontje afgestoten wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
en jij verwijt lieske kinderlijk gedrag
Bah, wat een voyeur ben jij...naar de geile neuqseksquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen als ze nog lekker gaan liggen wippen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
Als de Scankat van het forum is dansen de anti Lieske muizen op tafel!
![]()
LIESKE EEN KINDERACHTIG JALOERS ZEIKWIJF OLE OLE
![]()
![]()
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
![]()
![]()
![]()
Uiteraard leest-ie mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Showtime het volgende:
Scanman lees je mee, laat je Lieske nou zo in de steek door haar zo te laten afbranden hier op FOK!
dit is een verkapte Scanman ga weer posten op FOK! post
de regie draait het toch weg en verder zit ik niet te wachten op een hijgende wippend dekbed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Bah, wat een voyeur ben jij...naar de geile neuqseksvan Roel en Dido kijken...
EN LIESKE DIE IS STOM EN LIESKE DIE IS STOM LIESKE DIE IS STOM OLE OLEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEE![]()
![]()
Het is uiteraard niet spannend. Ze zijn nog wakker, en daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef MissHobje het volgende:
is het spannend nu ofzo ?? of slaapt iedereen al in dat huis
Allemaal opgekropte frustratie...laat maar los ja...doe maar, van binnenhouden wordt je alleen maar ziek...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEE![]()
![]()
Stream 3 is gesprek met Ingrid en Nathquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef Djoj het volgende:
Jezus...alle streams op die 2...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
En nu weer allemaal normaal doen...![]()
alleen stream 1+2quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef Djoj het volgende:
Jezus...alle streams op die 2...
Kan ik een ban voor wat personen aanvragen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Scanmanuitlokposts zijn zoooo vorig weekendquote:
Zie het ja, niet goed gekeken en geluid stond uit..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stream 3 is gesprek met Ingrid en Nath
Ban vragen = .......quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik een ban voor wat personen aanvragen?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die Scanmanuitlokposts zijn zoooo vorig weekend![]()
Ergo: Die worden niet meer geaccepteerd...
LIESKE IS OKE OKE OKEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieske heeft vanmiddag in bad als genoeg stemmen getrokken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Lamon het volgende:
Lieske gaat maar in haar string lopen om stemmen te krijgen, zegt ze.
Nog nooit had ze het zo bij het rechte eind.
Vermoedelijk de deurtjes van haar hartquote:
Dit is een provocatiequote:
Het lijkt ook allemaal op elkaar zelfde dekbedden en kleuren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zie het ja, niet goed gekeken en geluid stond uit..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Owww, bij mij is het zwart/wit..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt ook allemaal op elkaar zelfde dekbedden en kleuren.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Showtime het volgende:
[..]
En anders past Roel zijn pinkeltje vast wel door het sleutelgat.
Is Lieske niet meer aan het roddelen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk de deurtjes van haar hart
Ik luister naar Ingrid, Nath en Lieske
Niet zo heel interessant verder hoor, gaat nu over de slotfase van BB1
ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
En toch vind ik het fijn om Roel en Dido gezamelijk te zien....
Kommmmm maar, kommm maaaarrrrr......
leuk voor jequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
Geniet er maar lekker van...zolang het duurtquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
Scanmanuitlokposts zijn tegenwoordig not done... Heb je de memo niet ontvangen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
en jij je niet zo aanstellen, er is helemaal niks aan de hand.
Je voelt zich nu (geloof ik) in haar Remiquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Lieske niet meer aan het roddelen dan?
Dat vraag ik me ook heel vaak af bij dames die top-less liggen op het strandquote:
Ik dacht dat ze op haar rug lagquote:
ja, en het lijkt net alsof Dido een luier om heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik ook![]()
vind alleen de smak geluiden een beetje irritant worden
Is beter dan die opa broeken die hij anders draagt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:43 schreef kissa het volgende:
Wat een idiote onderbroek heeft Roelemans aan![]()
quote:
hoiquote:
Even noemt ze dat... huis vol visite gehad?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Deja vu...
Ik ga even de afwas doen.
alleen Roel bezit de juiste maat loper om het slotje van de veiligheidsspeld te krakenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, en het lijkt net alsof Dido een luier om heeft.
[afbeelding]
luister er niet meer na zit te luisteren naar stream3quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef odie22 het volgende:
Ligt het nu aan mij , of is het gehoor van dat kussen van die 2 niet om aan te horen
Gepiep van nathaliequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
luister er niet meer na zit te luisteren naar stream3
Mijn haremquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Even noemt ze dat... huis vol visite gehad?
Je hebt anders wel gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef Lamon het volgende:
Lieske heeft volgens mij soms het idee dat ze te weinig indruk heeft gemaakt op de mensen in het huis. Dat haar aandeel niet veel voorstelt.
En dat stoort haar, aangezien ze van zichzelf vindt dat ze zich prima zou moeten kunnen profileren, maar het lukt in praktijk gewoon niet goed, hoe graag ze ook wil.
Beetje psychologie van de koude grond.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef doka het volgende:
ATTENTIE
mocht het echt tot vurige sex komen, wil ik nogmaals opmerken dat deze TT van Djoj komt !!
EINDE ATTENTIE
En dan wil ik opmerken dat ik de TT's van Djoj voortaan heel anders ga bekijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef doka het volgende:
ATTENTIE
mocht het echt tot vurige sex komen, wil ik nogmaals opmerken dat deze TT van Djoj komt !!
EINDE ATTENTIE
Ben je er klaar mee, Bluezzie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ze zooooooo zat, ik kijk niet meer hoor
Zo is dat. Ik ga nu een eh... daad stellen en ze uitzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
liegbeestquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je dan goed voor elkaar.quote:
Of Lieske die ineens opbiecht dat ze met Roel heeft gezoend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel een leuke geheime opdracht voor Dido zijn, dat ze Roel moet zeggen dat ze Menno heeft ge*****
Echt niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef odie22 het volgende:
ze zijn daar echt niet aan het tric-traccen hoor onder dat dekbed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |