Ondertussen, spannende gebeurtenissen in de woonkamer...quote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Loesje29 het volgende:
Welke stream kan ik het beste gebruiken?
De Talpa dinges hapert zo!
Ik heb nergens last van hoor?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Loesje29 het volgende:
Nee, maar wel as close as it gets in dat huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee maar een Homerun was het ook weer niet.
ik denk van Linda, haar eigen beelden kan ze later relativeren als een "avontuurtje"quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
wat zou meer impact hebben later....beelden van Linda of haar eigen?
Ralph is al onderwergquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten de kaarsjes trouwens gewoon aan en als ik me niet vergis ligt er vloerbedekking op de grond in de slaapkamer....
Dat kan wel eens gaan smeulen straks....
Zoals een kraker dat het beste kanquote:
Fik in het BB-huis! Is die training van Ralph toch nog ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten de kaarsjes trouwens gewoon aan en als ik me niet vergis ligt er vloerbedekking op de grond in de slaapkamer....
Dat kan wel eens gaan smeulen straks....
Huhquote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Flugeltje nog veel succes vanavond
hey dat is big brother, Barbie en Ken waren te perfect om door de selectie heen te komenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:08 schreef robster16 het volgende:
Roel is een cheating, horny, loop-m'n-pik-alleen-maar-achterna, hypocriete, narrowminded dombo en Dido doet alsof ze principes heeft...alleen wel alleen maar als het HAAR uit komt (en verder heeft ze geen ruggegraat). Allebei d'r uit die twee...domme vertoning
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef ART het volgende:
[..]
Nee, maar wel as close as it gets in dat huis.
En Roel heeft het dus wel geflikt vanavond. Chapeau!
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Loesje29 het volgende:
Dat moeten we morgen weer een keer of 300 horen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef robster16 het volgende:
wat zeg ik, nou schaamt dido zich...
Ow, dat komt wel goed hoor...quote:
ik vind t gewoon te dom voor worden en wordt er n beetje ziek van om naar te kijken zo. T enige spannende tussen die twee wat er kan gebeuren is als er 1 van de 2 uit gaat. T liefst Roel, want die is niet om uit te staan...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
hey dat is big brother, Barbie en Ken waren te perfect om door de selectie heen te komen
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, dat komt wel goed hoor...
Ik vind ze allemaal wel lief...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |