Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen, of niet? Ik heb al 2 keer gezegd dat ik dat heb gezegd om de boel op te hitsen. Hoe dom kun je zijn? Eerst lezen, dan lullenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, dan zou ik volgens jouw regels iedere dag minstents 30 irritante, overlastveroorzakende mensen in elkaar moeten slaan... om verschillende redenen
Je veroorzaakt zelf zeker nooit overlast? Je bent zeker een voorbeeldig kindje?

En je punt is?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Neem een blowtje joh, wordt je een stuk relaxder van, is wel nodig zo te lezen

Zoveel mensen dat het verhaal heel erg complex wordt. Je kunt het terugbrengen naar de keuze van het individu en dat in samenhang zien met kiezen voor het juiste. Dan heb je ook nog de keuzes die een individu maakt uit noodzaak of waarvan de consequenties niet vooruit bekeken kunnen worden. Vermenigvuldig die individuen met het aantal belanghebbenden en je hebt een lekker complex verhaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten wie het allemaal kunstmatig in stand houdt, misschien de 3de wereld orde![]()

Het valt best wel mee de shell is druk aan het experimenteren op ijsland met waterstof.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:57 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik begeef me nu op glad ijs. Ik geloof dat het allang mogelijk is, maar dat het gewoon niet op de markt gebracht is. Er zijn teveel belangen in de olieindustrie.

Zoiets staat me ook bij.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Uddel het volgende:
Volgens mij mocht blowen in het openbaar toch al niet? Ik dacht altijd dat het alleen maar thuis of in de shop mocht..
Iddquote:Ach anyway.. hier hebben we toch geen politie

Wees blij dat ze dat blowen dan alvast aanpaken. Doen ze eens wat goeds is er weer geklaag...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef Fonkmeistah het volgende:
Nederland , Het land van de zwaarste vervuilde lucht ter wereld en stijgende armoede en wat doet de overheid.. een paar levensgenieters de schuld geven dat zij nare luchtjes verspreidden en de boel doen verloederen..

Jongetjes van die leeftijd mogen helemaal niet in het bezit zijn van wiet, kan dus al aangepakt worden zonder het helemaal te verbieden.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef Demophon het volgende:
Goed zo!Dan staan die jongetjes van 12-13 jaar tenminste niet meer boven voor metrostation Dijkzigt (Rotterdam) te blowen!!! Is zwaar irritant, vooral voor de patienten die van het ziekenhuis vandaan komen!
![]()

Is vrij simpel te doen. Ik bepaal zelf wel wat ik doe en daar heb ik van niemand toestemming voor nodig. Al helemaal niet van jou.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef Fliepke het volgende:
Trouwens wel vermakelijk om te zien dat jullie er alles bij proberen te halen om jullie blowtje in de buitenlucht maar te rechtvaardigen![]()

voor politieke 'dissidenten' ietsie pietsie minder gezellig, dat wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens naar de criminaliteitscijfers van Singapore gekeken?
Das een wereldstad waar je snachts veilig over straat kan lopen!

Je leeft nou eenmaal met anderen in een land en dat betekent niet dat je klakkeloos alles kunt doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Leven en laten leven betekent niet alles waar je last van hebt verbieden en dan zeggen 'jahaaaaa... want ik heb daar last van' Het betekent ook bepaalde dingen relativeren en accepteren.

Heb jij SCH zijn account gekidnapped`?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Je leeft nou eenmaal met anderen in een land en dat betekent niet dat je klakkeloos alles kunt doen waar je zin in hebt.

Ik ben met een knapperd mee naar huis gegaan en na gedane arbeid is hij douchen. Zijn compu stond aan. Heet ie SCH? Tegen mij zei hij heel wat anders. Volgens mij had ie wel veel geblowedquote:Op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij SCH zijn account gekidnapped`?
![]()

Idd, je hebt ook met anderen te maken, dus ok met mensen die lekker buiten van hun wietje willen kunnen genieten.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Je leeft nou eenmaal met anderen in een land en dat betekent niet dat je klakkeloos alles kunt doen waar je zin in hebt.
Inderdaad niet alles verbieden maar je hebt wel met anderen te maken: ook dat zul je moeten accepteren en vervolgens relativeren

Wietrokers zijn gemiddeld genomen nou niet bepaald mensen met de allerfijnste en omgangsvormen en de allergrootste empathie. Ik heb weinig op met die stinkdozen en met mensen die zoveel genot zoeken buiten zichzelf. Dus zoek inderdaad maar een rustig plekje op, je eigen huis bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Idd, je hebt ook met anderen te maken, dus ok met mensen die lekker buiten van hun wietje willen kunnen genieten.
Dus als de wietrokers er rekening mee houden dat mensen het vervelend kunnen vinden en drukkere plaatsen mijden om lekker buiten te roken.
Dan zou het fijn zijn als de mensen die dat wiet roken maar niks vinden en vinden stinken niet zeuren als de wietroker zijn wietje buiten rookt op een niet zo'n drukke plaats.
Klaar zijn we, wietroker blij, anti wieter geen last van wiet.
Geen verbod voor nodig, gewoon overlast aanpakken.

Ik ook van jouquote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wietrokers zijn gemiddeld genomen nou niet bepaald mensen met de allerfijnste en omgangsvormen en de allergrootste empathie.

Ah, SCH is dus geen topquote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben met een knapperd mee naar huis gegaan en na gedane arbeid is hij douchen. Zijn compu stond aan. Heet ie SCH? Tegen mij zei hij heel wat anders. Volgens mij had ie wel veel geblowed![]()

Wat een onzin zeg....quote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wietrokers zijn gemiddeld genomen nou niet bepaald mensen met de allerfijnste en omgangsvormen en de allergrootste empathie. Ik heb weinig op met die stinkdozen en met mensen die zoveel genot zoeken buiten zichzelf. Dus zoek inderdaad maar een rustig plekje op, je eigen huis bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |