abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32699702
Tongen in het openbaar zou ook verboden moeten worden
pi_32699703
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:25 schreef kippenek het volgende:

[..]

Heb je nog meer wensen? Zodat we de samenleving a la Integrity kunnen creeren? Of was dit het wel zo'n beetje?
Wat denk je zelf? Trouwens, Jezus leeft nog steeds hoor
  woensdag 30 november 2005 @ 16:26:28 #203
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32699718
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef kippenek het volgende:

[..]

Iedereen moet gewoon dood!
Alhoewel dat ook weer gaat stinken na een tijdje.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32699719
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Jij bent echt hypocriet. Zeker nooit gehoord van stankoverlast, of niet? Zodra jij bij jou thuis last hebt van stankoverlast van je buren denk je zeker ook: maakt niet uit! Moet kunnen!
Weet je hoe het stinkt in de stad naar die oude verrotte auto's. Reed de stad maar vol met SUV's dan had je veel minder stank overlast, buiten het feit dat die uitlaat gassen van die oude pauper auto's nog slecht zijn voor je longen ook. Soms adem ik wel eens gassen in, in de stad, dat het voelt/proeft alsof er 1 levensjaar van je afgaat.

Het ware probleem wat die nerdjes willen oplossen is overlast wat door groepjes jongeren wordt veroorzaakt. Ze denken dat ze die overlast veroorzaken onder het genot van een bloowtje(terwijl je dan 99 van de 100 keer geen zin hebt om problemen te maken).
Die jongens plegen die overlast een basis bier en vandaar uit bouwen ze uit met xtc en of coke en of pep.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32699720
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Basp1 het volgende:
Tongen in het openbaar zou ook verboden moeten worden
Zullen er ook wel veel van walgen
  woensdag 30 november 2005 @ 16:26:45 #206
521 ruby
Hell yeah!
pi_32699725
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef Integrity het volgende:

[..]

Overlast en mishandeling, nog beter toch? Ik trek m zo uit je bek, geen probleem. Als je een keer uithaalt pak ik je arm beet en breek ik m doormidden. Grootbek
Nou, jij bent anders ook wel heel stoer met je jointjes uit iemand z'n mond rukken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32699768
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je hoe het stinkt in de stad naar die oude verrotte auto's. Reed de stad maar vol met SUV's dan had je veel minder stank overlast, buiten het feit dat die uitlaat gassen van die pauper auto's nog slecht zijn voor je longen ook. Soms adem ik wel eens gassen in, in de stad, dat het voelt/proeft alsof er 1 levensjaar van je afgaat.

Het ware probleem wat die nerdjes willen oplossen is overlast wat door groepjes jongeren wordt veroorzaakt. Ze denken dat ze die overlast veroorzaken onder het genot van een bloowtje(terwijl je dan 99 van de 100 keer geen zin hebt om problemen te maken).
Die jongens plegen die overlast een basis bier en vandaar uit bouwen ze uit met xtc en of coke en of pep.
Jij noemt een veel groter probleem op, die is zo omvangrijk dat je er beter ff een topic over kunt openen. De wereld wordt vergast door een massa, de kracht ligt bij het individu.
  woensdag 30 november 2005 @ 16:28:08 #208
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32699772
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Nou, jij bent anders ook wel heel stoer met je jointjes uit iemand z'n mond rukken.
Door dit soort mensen worden er wel eens stille tochten georganiseerd denk ik wel eens. "Het was zo'n aardige jongen, maar opeens stond -ie met een Uzi in het kantoor!" .
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32699793
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Integrity het volgende:

[..]

Zullen er ook wel veel van walgen
maar moet gewoon kunnen
pi_32699794
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja ff de boel ophitsen, vin'k leuk
pi_32699823
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

maar moet gewoon kunnen
Zijn de meningen over verdeelt, ik heb er zelf ook geen last van
  woensdag 30 november 2005 @ 16:30:06 #212
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32699844
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:29 schreef Integrity het volgende:

[..]

Maar als je er wel last van zou hebben, zou het verboden moeten worden, right?
pi_32699851
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:29 schreef Integrity het volgende:

[..]

maar het zou toch belachelijk zijn als het verboden wordt simpelweg omdat bepaalde mensen het niet vinden kunnen?
pi_32699859
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef kippenek het volgende:

[..]

Door dit soort mensen worden er wel eens stille tochten georganiseerd denk ik wel eens. "Het was zo'n aardige jongen, maar opeens stond -ie met een Uzi in het kantoor!" .
Jep en door het geblow ga je op zo'n manier denken dat de wereld sluitend is en dat je alles wat er in de wereld gebeurd kunt bevatten. Maar zoals ik al zei: ik vind het leuk om de boel op te hitsen. Moet je kijken wat een reacties
pi_32699885
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ja ff de boel ophitsen, vin'k leuk
Eerlijk dat jij het tenminste eerlijk zegt, respect.

Maargoed de instelling die jij hebt, die instelling hebben krakers && radicale milieu activisten ook. Het kan hun helemaal niks schelen wat voor reden ze hebben om te rellen, als ze maar kunnen rellen.
hoor je ook ergens bij of ben je een loner?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32699893
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef Integrity het volgende:

[..]

Jep en door het geblow ga je op zo'n manier denken dat de wereld sluitend is en dat je alles wat er in de wereld gebeurd kunt bevatten. Maar zoals ik al zei: ik vind het leuk om de boel op te hitsen. Moet je kijken wat een reacties
vind je het gek met zo'n mening.
maar ok, ik zal niet meer op je reageren aangezien je toch alleen maar zit te stoken.
pi_32699898
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je hoe het stinkt in de stad naar die oude verrotte auto's. Reed de stad maar vol met SUV's dan had je veel minder stank overlast, buiten het feit dat die uitlaat gassen van die oude pauper auto's nog slecht zijn voor je longen ook. Soms adem ik wel eens gassen in, in de stad, dat het voelt/proeft alsof er 1 levensjaar van je afgaat.
Dan moet je voor de gein eens langs een autobus gaan fietsen, van die uitlaatlucht gaan er nog wel meer jaren door de slechte dieselverbranding van je leven verloren.

Alle reuk moeten we denk ik ook maar gaan verbieden, mischien zou het dan beter zijn om bij eidereen preventief het reukorgaan te laten blokkeren.

Ook grassen en struiken die hooikoorts veroorzaken moeten we maar gaan verbieden.
pi_32699904
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

maar het zou toch belachelijk zijn als het verboden wordt simpelweg omdat bepaalde mensen het niet vinden kunnen?
Democratie, stem van de meerderheid. In dit geval stem van de gekozen meerderheid. Ik zeg wat ik vind en dat moet kunnen, dat mensen daarover vallen zegt alleen maar iets over in hoeverre zij respect kunnen opbrengen voor de mening van iemand anders die niet aansluit op die van hun. Dat vind ik zelf gevaarlijker dan iemand die op straat loopt te blowen of op een chatbox de boel wat op loopt te hitsen.
  woensdag 30 november 2005 @ 16:32:28 #219
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32699915
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Als het ten Oosten van ons gebeurd noemen we dat een achterlijke cultuur.
pi_32699939
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan moet je voor de gein eens langs een autobus gaan fietsen, van die uitlaatlucht gaan er nog wel meer jaren door de slechte dieselverbranding van je leven verloren.

Alle reuk moeten we denk ik ook maar gaan verbieden, mischien zou het dan beter zijn om bij eidereen preventief het reukorgaan te laten blokkeren.

Ook grassen en struiken die hooikoorts veroorzaken moeten we maar gaan verbieden.
Ik ben het eens met die uitlaatgassen, ik ben het niet eens met dat hooikoorts verhaal. Dat hooikoortsverhaal is iets vervelends dat bij jezelf ligt en die uitlaatgassen, daar kunnen we wat aan doen.
pi_32699975
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:32 schreef kippenek het volgende:

[..]

Als het ten Oosten van ons gebeurd noemen we dat een achterlijke cultuur.
Das ook geen respect tonen voor de cultuur van een ander
pi_32700027
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:33 schreef Integrity het volgende:

[......] en die uitlaatgassen, daar kunnen we wat aan doen.
Inderdaad iedereen verplichten tot het weg doen van auto's ouder dan bouwjaar 1990 en kortingen geven op schone auto's bijvoorbeeld de SUV's
  woensdag 30 november 2005 @ 16:36:41 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32700039
Het gaat de goede kant op. Het beleid wordt geheel afgestemd op mijn wensen, mooi.

Essay: De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding

²

[ Bericht 23% gewijzigd door BansheeBoy op 30-11-2005 16:37:08 (Nutella was op!) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32700053
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad iedereen verplichten tot het weg doen van auto's ouder dan 1990 en kortingen geven op schone auto's bijvoorbeeld de SUV's
Ik zit zelf te denken aan andere verbrandingsmethoden, maar goed. De economie loopt op olie, dus doe er maar eens wat aan
pi_32700088
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:33 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik ben het eens met die uitlaatgassen, ik ben het niet eens met dat hooikoorts verhaal. Dat hooikoortsverhaal is iets vervelends dat bij jezelf ligt en die uitlaatgassen, daar kunnen we wat aan doen.
Door die grassen uit nederland te verbannen zal er toch een heel stuk minder pollen geproduceerd worden waardoor minder mensen last hebben van hun hooikoorts. Aangezien we weten dat de allergieen en andere ziektes die ontstaan door in een te proper milieu te leven sterk aan het toenemen zijn. En dan hebben we tenminste ook een nuttige tijdsbesteding voor de werkelozen die we aan het werk willen krijgen
pi_32700091
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik zit zelf te denken aan andere verbrandingsmethoden, maar goed. De economie loopt op olie, dus doe er maar eens wat aan
je bedoelt zeker waterstof?
Ik snap inderdaad niet dat we niet op water rijden. Maar zolang dat niet gebeurt hetgeen doen wat ik net zei.
pi_32700162
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

je bedoelt zeker waterstof?
Ik snap inderdaad niet dat we niet op water rijden. Maar zolang dat niet gebeurt hetgeen doen wat ik net zei.
Kan ik je wel vertellen hoor, in essentie een grote groep egoisten die hun eigen belangen in de wereld willen behouden, namelijk hun zuurverdiende geld door olie.
pi_32700272
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Jij bent echt hypocriet. Zeker nooit gehoord van stankoverlast, of niet? Zodra jij bij jou thuis last hebt van stankoverlast van je buren denk je zeker ook: maakt niet uit! Moet kunnen!
Neem een blowtje joh, wordt je een stuk relaxder van, is wel nodig zo te lezen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32700309
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef Integrity het volgende:

[..]

Kan ik je wel vertellen hoor, in essentie een grote groep egoisten die hun eigen belangen in de wereld willen behouden, namelijk hun zuurverdiende geld door olie.
Je bent als individuele professor toch niet afhankelijk van de elite. Als jij wat goeds bedenkt en ontwikkelt en het werkt ook goed in de praktijk, dan stap je daar toch op over.
Ik denk dat je wel een hoop moet investeren in beveiliging want een hoop mensen zullen je dood willen hebben als ze er 1 keer lucht van krijgen. Of zijn ze allemaal al 'spontaan' overleden(aangezien er nog geen auto's op waterstof rond rijden)?
pi_32700358
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je bent als individuele professor toch niet afhankelijk van de elite. Als jij wat goeds bedenkt en ontwikkelt en het werkt ook goed in de praktijk, dan stap je daar toch op over.
Ik denk dat je wel een hoop moet investeren in beveiliging want een hoop mensen zullen je dood willen hebben als ze er 1 keer lucht van krijgen. Of zijn ze allemaal al spontaan overleden? Ik bedoel we kunnen ook naar de maanvliegen.
Het draait niet alleen om intelligentie, ook om macht. Als je geen geld voor iets hebt, dan heb je geen poot om op te staan.
pi_32700443
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef Integrity het volgende:

[..]

Het draait niet alleen om intelligentie, ook om macht. Als je geen geld voor iets hebt, dan heb je geen poot om op te staan.
Zoveel hoeft het niet te kosten en als jij een goed plan hebt, staan de investeerders in de rij voor je.
pi_32700494
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zoveel hoeft het niet te kosten en als jij een goed plan hebt, staan de investeerders in de rij voor je.
Ik studeer commerciele economie, grapjas. Zo werkt het niet zoals jij het zegt, je moet maar net een investeerder kunnen vinden. De 1e investeerder is toch al gauw een bekende of de bank. Investeren heeft ook nog een keer te maken met vertrouwen.

Marketing is ook een belangrijk onderdeel van welslagen en dat vak is wel zo subjectief
pi_32700614
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik studeer commerciele economie, grapjas. Zo werkt het niet zoals jij het zegt, je moet maar net een investeerder kunnen vinden. De 1e investeerder is toch al gauw een bekende of de bank. Investeren heeft ook nog een keer te maken met vertrouwen.
Ik heb niet veel verstand van scheikunde, maar ik weet sowieso dat waterstof makkelijk is om te maken. Voor een uitvinder/professor moet het het echt wel te doen zijn zo'n auto ontwerpen/ontwikkelen. En jij als commerciele econoom weet ook dat als een plan theoretisch perfect is het niet zo ingewikkeld is om investeerders te vinden, want het is een goudmijn.
pi_32700702
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb niet veel verstand van scheikunde, maar ik weet sowieso dat waterstof makkelijk is om te maken. Voor een uitvinder/professor moet het het echt wel te doen zijn zo'n auto ontwerpen/ontwikkelen. En jij als commerciele econoom weet ook dat als een plan theoretisch perfect is het niet zo ingewikkeld is om investeerders te vinden, want het is een goudmijn.
Ik begeef me nu op glad ijs. Ik geloof dat het allang mogelijk is, maar dat het gewoon niet op de markt gebracht is. Er zijn teveel belangen in de olieindustrie. Denk aan investeerders, benzinepompen, arbeiders, complete overheden die hieraan verdienen en wellicht zelf humanitaire hulp als olie overbodig was. Denk je eens in wat de gevolgen zijn voor het middenoosten, die zijn afhankelijk van olie (praktisch). Over 30-40 jaar is de olie op.
  woensdag 30 november 2005 @ 16:58:44 #235
13462 BansheeBoy
pi_32700738
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Neem een blowtje joh, wordt je een stuk relaxder van, is wel nodig zo te lezen
Blowen heeft de samenleving juist verziekt, kijk naar de resultaten: Pim Fortuin, Theo van G. Katja Schuurman, Akkersloot. We gaan zwaar achteruit man.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32700783
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Blowen heeft de samenleving juist verziekt, kijk naar de resultaten: Pim Fortuin, Theo van G. Katja Schuurman, Akkersloot. We gaan zwaar achteruit man.

²
Ik ben het met je eens dat drugs niet goed zijn voor veel mensen en sommige mensen kunnen er wel goed mee omgaan, denk ik. Maar wat je nu zegt slaat kant noch wal, lekkere relnicht van me.
pi_32700894
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:57 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik begeef me nu op glad ijs. Ik geloof dat het allang mogelijk is, maar dat het gewoon niet op de markt gebracht is. Er zijn teveel belangen in de olieindustrie. Denk aan investeerders, benzinepompen, arbeiders, complete overheden die hieraan verdienen en wellicht zelf humanitaire hulp als olie overbodig was. Denk je eens in wat de gevolgen zijn voor het middenoosten, die zijn afhankelijk van olie (praktisch). Over 30-40 jaar is de olie op.
Dat klopt ben ik met je eens, de gevolgen zijn ongekend groot, daarom zei ik al, wanneer je dit op de markt gaat brengen moet je erg veel in beveiliging investeren, laten we zeggen dat een klein prive leger geen overbodige luxe is.......

Met zo'n auto helpen we misschien de elite langzaam naar de klote, maar de burger bewijzen we een dienst, want wie wil er niet een auto op waterstof?
We moeten kiezen tussen de elite en de burger, dan is de keus snel gemaakt lijkt mij.
pi_32700924
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Als iedereen op deze wereld zou blowen (met mate) dan zou het een heel stuk leuker zijn, sterker nog, ik pleit voor vloeibare xtc in het drinkwater om oorlog in de wereld te verkomen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32700931
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt ben ik met je eens, de gevolgen zijn ongekend groot, daarom zei ik al, wanneer je dit op de markt gaat brengen moet je erg veel in beveiliging investeren, laten we zeggen dat een klein prive leger geen overbodige luxe is.......

Met zo'n auto helpen we misschien de elite langzaam naar de klote, maar de burger bewijzen we een dienst, want wie wil er niet een auto op waterstof?
We moeten kiezen tussen de elite en de burger, dan is de keus snel gemaakt lijkt mij.
Ik denk dat timing een grote rol speelt. Zodra de massa overstag gaat, heb je vrij spel
  woensdag 30 november 2005 @ 17:05:18 #240
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32700959
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.

Ik vind dit idee een goede stap in de juiste richting. Wat mij betreft kunnen ze die hap gewoon compleet verbieden. Blowen is een slecht iets. Waarom zou je het als staat in stand houden?!
Blowen is slecht, dus drinken is ook slecht, sex hebben is slecht en pervers, je gaat ervan naar de hel, buiten lopen in de stinkende uitlaatgassen is ook slecht, uitgaan naar een discotheek is slecht, tv kijken is slecht, computeren is slecht... ga jij maar in een hoekje zitten niksen dan, let wel op je houding want een kromme rug is ook slecht

Zolang er met mate gebruik van wordt gemaakt is niks slecht, dus het is een kutexcuus...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32700986
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:04 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik denk dat timing een grote rol speelt. Zodra de massa overstag gaat, heb je vrij spel
Ik zou bij god niet weten wie het allemaal kunstmatig in stand houdt, misschien de 3de wereld orde
  woensdag 30 november 2005 @ 17:06:21 #242
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32700997
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:12 schreef Integrity het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Dat egoistische gedram van: wij moeten kunnen blowen op straat! Rot toch op! Zodra het verboden is, pak ik zo die joint uit je mond en druk ik m uit. Het is overlast en dat moet maar eens kappen.
Als jij dat vindt, dan zou ik volgens jouw regels iedere dag minstents 30 irritante, overlastveroorzakende mensen in elkaar moeten slaan... om verschillende redenen

Je veroorzaakt zelf zeker nooit overlast? Je bent zeker een voorbeeldig kindje?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32701091
Goed zo! Dan staan die jongetjes van 12-13 jaar tenminste niet meer boven voor metrostation Dijkzigt (Rotterdam) te blowen!!! Is zwaar irritant, vooral voor de patienten die van het ziekenhuis vandaan komen!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 30 november 2005 @ 17:09:14 #244
13462 BansheeBoy
pi_32701095
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Als iedereen op deze wereld zou blowen (met mate) dan zou het een heel stuk leuker zijn, sterker nog, ik pleit voor vloeibare xtc in het drinkwater om oorlog in de wereld te verkomen
Lees mijn literatuur eens.

²
pi_32701173
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees mijn literatuur eens.

²
Hé, hash is Marokkaans cultureel erfgoed. Moet jij geen voorstander zijn?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32701347
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Groep A zorgt voor overlast
Groep B heeft er last van
Groep A wilt buiten blijven blowen
Groep B moet maar een wasknijper op zijn neus doen

Erg slim, erg slim
Groep A bestaat uit 1.000.000 mensen
Groep B bestaat ui 250.000 mensen.

IDD erg slim!
  woensdag 30 november 2005 @ 17:18:04 #247
13462 BansheeBoy
pi_32701387
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hé, hash is Marokkaans cultureel erfgoed. Moet jij geen voorstander zijn?
Ik zie enkel nadeel in bedwelmende middelen, ik ben een felle tegenstander. Ik zou ook graag zien dat alcohol verboden werd:

Essay: Het probleem van alcohol, oorzaak en aanleiding !

²
pi_32701497
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie enkel nadeel in bedwelmende middelen, ik ben een felle tegenstander. Ik zou ook graag zien dat alcohol verboden werd:

Essay: Het probleem van alcohol, oorzaak en aanleiding !

²
Voor verboden heb je wel draagvlak nodig natuurlijk, hoe denk je dat te gaan bereiken?
pi_32701639
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef ACT-F het volgende:
Wat voor een nut heeft dit? De geur? Dan ga ik even verder:

Geen sigaretten
Geen uitlaatgassen
Geen schoorstenen
Geen frietlucht
Geen vislucht
Geen deo
Geen gierlucht
Geen zweetlucht
Is wel een punt. Staat de lucht van blowen in de ergeernis top-10 ofzo? We hebben de slechtse lucht van de wereld. Het meest ongezond. Je hoort daar nooot iets over. Alleen, ''het is wachten op europa''. ''We hebben natuurlijke enerie bronnen''. Maar hoe schadelijk is het voor de gehele bevolking alle uitlaatgassen. Vele malen schadelijker dan de de wietlucht.
Overlast aanpakken is prima, maar verslaafden blijven het toch doen. voor hanggroep jongeren is het alleen maar een grote uitdaging, diegene die nauwelijks overlast veroorzaakt is uiteindelijk het grootste slachtoffer. En wat hebben we dan bereikt.Niets, de verslaafden zijn er nog, de hangriep jongeren veroorzaken nog overlast alleen iemand die het een keer voor het genot wil doen( en zich moreel gezien zch meer antrekt van een wet dan de andere groepen, zijn de dupe. Nou ebn ik zelf jongeren, maar ik weet niet welke deskundige heeft bedacht dat et de hangroepjongeren probleem zou beperken.

Ik snap niet waarom het kabinet er niet een veel omvattener beleid va maakt om de lucht schoner te krijgen en het zoeken naar alternatievie energiebronnen. van het onnivatieplatform hoor je ook niks. af en toe een stuk papaier waarmee in de praktijk niemand wat kan.Volgens mij is de luchtvervuiling en het energievraagstuk een veel groter probleem dan dan het probleem van de wiet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 30 november 2005 @ 17:27:51 #250
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32701661
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef Demophon het volgende:
Goed zo! Dan staan die jongetjes van 12-13 jaar tenminste niet meer boven voor metrostation Dijkzigt (Rotterdam) te blowen!!! Is zwaar irritant, vooral voor de patienten die van het ziekenhuis vandaan komen!
Okay, dan gaan ze vanaf nu staan roken. Zelfde jongens, zelfde plek.

En dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')