quote:Op maandag 28 november 2005 21:17 schreef doka het volgende:
Dido is de Harten-Queen en Roel de Schoppen-boer
Roel is nog een jongetje. Als hij wat meer levenswijsheid had gehad had hij allang weer een helpende hand van Dieds gehad. Vrouwen zijn zooooooooo makkelijk om de tuin te lijen, alleen Roel ontbeert nog de kennis!quote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als hij meer geduld had gehad dan had hij nu rustig naast dido gelegen.
Roel en geduld hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als hij meer geduld had gehad dan had hij nu rustig naast dido gelegen.
quote:LEEUWARDEN - De inmiddels wereldberoemde dominomus uit Leeuwarden is illegaal doodgeschoten. Dat stelt het ministerie van Landbouw in een brief aan De Faunabescherming. Omdat de brief niets aan duidelijkheid te wensen overlaat, zei H. Niessen van De Faunabescherming maandag te verwachten dat justitie tot vervolging overgaat.
Met deze opmerking in het forum maak je erg geliefd bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is nog een jongetje. Als hij wat meer levenswijsheid had gehad had hij allang weer een helpende hand van Dieds gehad. Vrouwen zijn zooooooooo makkelijk om de tuin te lijen, alleen Roel ontbeert nog de kennis!
Twister, 2 flessen zonnebloemolie, en géén kleren.quote:Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef ChantalC het volgende:
Kaarten weg, Twister erin! Wat een saai gedoe...
Met de term 'vrouwtjes' kom je anders ook een heel eind.quote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met deze opmerking in het forum maak je erg geliefd bij de vrouwtjes.
Klopt helemaal de kans bestaat dat hij Dido en de hoofdprijs (xxx.xxxx euro) donderdag kwijt raakt.quote:Op maandag 28 november 2005 21:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Roel en geduld hebben.
Die heeft net zo veel geduld als een hyena.
Het enigste waar die jongen volgens mij aan denkt is de sex
...denken mannen... De praktijk leert wat anders...quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Vrouwen zijn zooooooooo makkelijk om de tuin te lijen
Jep van mij mag die Roel donderdag lekker wieberen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt helemaal de kans bestaat dat hij Dido en de hoofdprijs (xxx.xxxx euro) donderdag kwijt raakt.
Nee eerst Dido eruit... En dan kan Roel nog ff rommelen met Ingrid en Lieske... Leuk voor Dido!quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef lovebear het volgende:
Jep van mij mag die Roel donderdag lekker wieberen.
Kan zn kop al niet meer zien,
Dat nieuws hadden ze zó moeten lekken in dat huis.quote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef doka het volgende:
Compleet offtopic, maar ik kan het niet laten:
[..]
begrijp ik nou goed uit dit bericht dat die mus illegaal in nederland verbleef ? Een illegaal doodgeschoten mus dus ?quote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen Dido en Roel.Van mij mogene ze er allebei uit.Droomscenario is dat ze donderdag beide even weinig stemmen hebben en echt allebei moeten vertrekken.Dat schiet dan lekker op.En dan niets tuinhuisje of terug komen gewoon opgerot die 2quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laat roel maar gaan ben hem ook zat.quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 21:31 schreef Pinball het volgende:
Dat nieuws hadden ze zó moeten lekken in dat huis.
Dido: Die mus is niet dood, gooi hem maar in koud water dan gaat hij weer vliegen!![]()
Lieske: God, nou ja, weet je, nou maak je wel heel erg van een muis een olifant!![]()
Roel: zzzzZzzzzz
Rob: Die mus is dood, died, die mus is dood!
Naat: Ik ben dík geworden zeg, ik lijk wel een mussenrollade!
Ingrid: lek wlen doims.
Joost: Ah, de muts van Bren.
De praktijk leert dat Roel de eerste keer vrij simpel wegkwam. En dat Dido's aanvankelijke 'Nee, je hebt me gekwetst' uiteindeljik 'Ja, je hebt wel met Linda gezoend maar ik vergeef je' betekende.quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef ChantalC het volgende:
...denken mannen... De praktijk leert wat anders...![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 21:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat nieuws hadden ze zó moeten lekken in dat huis.
Dido: Die mus is niet dood, gooi hem maar in koud water dan gaat hij weer vliegen!![]()
Lieske: God, nou ja, weet je, nou maak je wel heel erg van een muis een olifant!![]()
Roel: zzzzZzzzzz
Rob: Die mus is dood, died, die mus is dood!
Naat: Ik ben dík geworden zeg, ik lijk wel een mussenrollade!
Ingrid: lek wlen doims.
Joost: Ah, de muts van Bren.
Ach dat is peanuts... Mannen werken zich te pleuris en vrouwen geven het geld uit... Wie is er dan dom?quote:Op maandag 28 november 2005 21:35 schreef Pinball het volgende:
De praktijk leert dat Roel de eerste keer vrij simpel wegkwam. En dat Dido's aanvankelijke 'Nee, je hebt me gekwetst' uiteindeljik 'Ja, je hebt wel met Linda gezoend maar ik vergeef je' betekende.
Conclusie: vrij makkelijk om de tuin te leiden.
Maar ik twijfel nog of hij nu met het vervolg ok wegkomt... dido lijkt heel vastbesloten.quote:Op maandag 28 november 2005 21:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
De praktijk leert dat Roel de eerste keer vrij simpel wegkwam. En dat Dido's aanvankelijke 'Nee, je hebt me gekwetst' uiteindeljik 'Ja, je hebt wel met Linda gezoend maar ik vergeef je' betekende.
Conclusie: vrij makkelijk om de tuin te leiden.
Als jij denkt dat mannen zich de pleuris werken lukt dat om de tuin leiden dus aardig.quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef ChantalC het volgende:
Ach dat is peanuts... Mannen werken zich te pleuris en vrouwen geven het geld uit... Wie is er dan dom?![]()
Ja de hardste ooit (voor ons) om tot het einde te blijven kijken naar de streams.quote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
en BB5 de alle hardste![]()
![]()
wordt saaier saaier saaier saaier en saaaaaaaaair
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geloof ik écht met de verkeerde getrouwdquote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach dat is peanuts... Mannen werken zich te pleuris en vrouwen geven het geld uit... Wie is er dan dom?![]()
Ik zou t ook ni zo erg vinden als ze beide vertrekken.quote:Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen Dido en Roel.Van mij mogene ze er allebei uit.Droomscenario is dat ze donderdag beide even weinig stemmen hebben en echt allebei moeten vertrekken.Dat schiet dan lekker op.En dan niets tuinhuisje of terug komen gewoon opgerot die 2![]()
Die krijgt vast een touwtje om aan zijn enkel te doen donderdag, want als de deur open gaat, gaat Roel er gelijk vandoor zijn lul achterna, gelijk een ballon die je loslaat fsfsfsfsfsfsffsfsffsfsfsfs en hij is klaarquote:Op maandag 28 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Roel mag naar de DBK....
Weet je nog dat Dido er zo klaar mee was? Toen heb ik een lijstje gemaakt.quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar ik twijfel nog of hij nu met het vervolg ok wegkomt... dido lijkt heel vastbesloten.
Ik twijfel daar echt aan hoor,ik geloof dat dat meer in eigen belang is.quote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoewel Dido ook wel heeft laten merken dat ze wel om de medemens geeft
Roel mog ik al niet om zn hele agressieve buien.quote:Op maandag 28 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat roel maar gaan ben hem ook zat.
Maar dat geldt eigelijk ook voor rob, nath en dido.
quote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef essie05 het volgende:
Zal BB er nog even een bommetje ingooien door de nominaties bekend te gaan maken??
Zal wel weer nietquote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef essie05 het volgende:
Zal BB er nog even een bommetje ingooien door de nominaties bekend te gaan maken??
Met haar zorg voor Jos geef ik haar de voordeel van de twijfelquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar echt aan hoor,ik geloof dat dat meer in eigen belang is.
Het zal wel weer iets flauws worden....quote:Op maandag 28 november 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Enneh, ik heb even niet echt opgelet, maar een weekopdracht, moet die niet ook nog komen?
Dido houdt eeeerg veel van zichzelfquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar echt aan hoor,ik geloof dat dat meer in eigen belang is.
Yep..tuurlijk ook de weekopdracht,maar op dit tijdstip verwacht ik dat eigenlijk niet meer.Daarom was mijn eerste gedachte de nominatie uitslag.Dat levert ook wel weer leuke beelden op.Wanneer Dido hoort dat ze genomineerd staat zijn de rapen helemaal gaar.Zeker als ze erachter komt dat ze 2 keer genomineerd is.Kom maar door hoor BB met die nominaties.quote:Op maandag 28 november 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Enneh, ik heb even niet echt opgelet, maar een weekopdracht, moet die niet ook nog komen?
Dat heb ik door alle andere drama's even naar de achtergrond verdrongen...maar je hebt gelijk toen was ze lief,maar daarna heel vaak te arrogant voor woordenquote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met haar zorg voor Jos geef ik haar de voordeel van de twijfel
Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Ik verheug me op Chantal zometeen bij BVD![]()
Dat arogante zit gewoon in haar.quote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat heb ik door alle andere drama's even naar de achtergrond verdrongen...maar je hebt gelijk toen was ze lief,maar daarna heel vaak te arrogant voor woorden![]()
![]()
Het is niet te hopen wil iets leuks zien,quote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets flauws worden....![]()
Kom op zeg Pinball , daar hebben ze het te druk voor met kaarten en slap ouwehoeren , je kan toch niet verwachten dat ze ook nog eens wat onbenulligs als een weekopdracht gaan doen tussendoor !!quote:Op maandag 28 november 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Dido heeft volgens mij niet genoeg aan de gebruikelijke psychologische begeleiding na het huis.quote:Op maandag 28 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat arogante zit gewoon in haar.
Ze is gewoon een verwent nest en dan krijg je dat vaak.
Ze denkt dat ze alles kan krijgen als ze maar even kikt.
Maar zo gaat dat niet in real life
Als ik het mezelf goed herinner zaten ze tijdens BB1 nu als gekken sinterklaaskado's in te pakken... Ik zie dat hier niet meer gebeuren. Als de weekopdracht pas zo laat komt zal het écht niet veel bijzonders zijn...quote:Op maandag 28 november 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet te hopen wil iets leuks zien,
Mochten ze naar de slaapkamer gestuurd worden dan is het voor onderhoud.
Ze heeft geen psycholoog nodig.quote:Op maandag 28 november 2005 21:58 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dido heeft volgens mij niet genoeg aan de gebruikelijke psychologische begeleiding na het huis.
Mogen ze wel een bus van open trekken en dan zeker geen Roel psychologen..
BB doet wel veel voor Roel vind ik. Die mega opdracht met z'n 10.000 euro, die lovekamer, nu weer iets, die massage van Dido met zijn muziekquote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef essie05 het volgende:
Roel heeft duidelijk iets besproken met BB..toch een goedmakertje voor Dido?
muziek die Dido mooi vindt, daar had hij het vanmiddag al over..quote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef farceman het volgende:
Roel vraagt in badkamer om nar dbk te worden geroepen, hij gaat iets regelen maar wat? Dido?
Misschien een korte maar krachtige week opdracht.quote:Op maandag 28 november 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik het mezelf goed herinner zaten ze tijdens BB1 nu als gekken sinterklaaskado's in te pakken... Ik zie dat hier niet meer gebeuren. Als de weekopdracht pas zo laat komt zal het écht niet veel bijzonders zijn...
quote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef doka het volgende:
[..]
Graagquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Wel top muziek zeg! Volgens mij moet Roel verdwijnen ofzo?
Lijkt me een goed plan..weg met die gast.quote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
Wel top muziek zeg! Volgens mij moet Roel verdwijnen ofzo?
Mannen kunnen ook helemaal niet multitaskenquote:Op maandag 28 november 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
ik begrijp hier geen hol van!
wat ook niet helpt is dat ik tegelijkertijd ER aan het kijken ben.
Volgens mij lezen ze hier meequote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
Goede actie van bb... weg met die kaarten
Ben je blij dat de kaarten weg zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zullen zelf eens op een idee komen![]()
Hebben we al gezien...quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Falco het volgende:
Oke volgende TT wordt "Lieske hardstikke bloot!" ?
Zeker weten die fout spreekwoorden van donderdagavond kwam ook van Fok vandaag.quote:
Het is me om het even, deze BB wordt toch nooit meer wat.quote:Op maandag 28 november 2005 22:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben je blij dat de kaarten weg zijn?
Roel zei heel tactisch.... dit gaat buiten onze machtquote:Op maandag 28 november 2005 22:16 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben Roel door maar laten hem gaan....
Roel moet uitkijken dat hij op deze manier niet de Menno van de groep wordt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef melke het volgende:
Nu krijgt hij de schuld van de drank, de kaarten, brieven en foto's en het kaartenspel. Haha arme jongen..
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn streams lopen om de haverklap vast![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Falco het volgende:
Oke volgende TT wordt "Lieske hardstikke bloot!" ?
ja dat krijg je als het ongelijk verdeeld wordt daarquote:Op maandag 28 november 2005 22:20 schreef frizti het volgende:
Rob is al net zo erg als Sjankwal was. Gunnen andere geen opdracht.
Rob is jaloers dat hij geen geheime opdracht heeft gekregen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef essie05 het volgende:
Tjonge ,tjonge Rob..jij was toch degene die er zo voor was om een geheime opdracht niet in de weg te gaan staan.Hou je kop nu dan ook.
Hij kreeg toen ook die opdracht met dat geld van Roel..dat ie dat laat mislukken,tja.quote:Op maandag 28 november 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is jaloers dat hij geen geheime opdracht heeft gekregen.
Dat heeft nu ook even prioriteitquote:Op maandag 28 november 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
ik begrijp hier geen hol van!
wat ook niet helpt is dat ik tegelijkertijd ER aan het kijken ben.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef melke het volgende:
Geholpen, hallo, ze moesten wel! Anders waren ze nu nog bezig met kaarten
Waarschijnlijk moest hij óók de kaarten pakken... En kan hij het nu niet helpen dat het Roel wél gelukt is.....quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Misschien had Rob ook wel een missie en is die nu mislukt
Misschien is Rob zelf wel mislukt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Misschien had Rob ook wel een missie en is die nu mislukt
Of een Hummer.quote:Op maandag 28 november 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Rob, je bent een sukkel. Op je kop een pukkel.
Werd Rob niet geholpen door BB? Het geld wat hij moest pakken lag in de sloffen van Ing...quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
De kern voor Rob is: dat iemand met een geheime missie niet geholpen mag worden
Want dat is niet eerlijk
Robs missie, tot middernacht kaarten. Roels missie, kaarten jatten hahaquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest hij óók de kaarten pakken... En kan hij het nu niet helpen dat het Roel wél gelukt is.....
quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
Er wordt overigens zeker door de redactie van BB gelezen op Fok. Zo zijn er zelfs letterlijke zinsnedes van mijn blogs door Bridget van de autocue gelezen.
Ik vind dat hij wel een punt heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Want dat is niet eerlijk
Wacht ff, BB vertelde hem toch ook waar dat geld toen verstopt lag?quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Want dat is niet eerlijk
Hij is zo over de zeik het moet wel zoiets zijnquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest hij óók de kaarten pakken... En kan hij het nu niet helpen dat het Roel wél gelukt is.....
Juist!quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
Wacht ff, BB vertelde hem toch ook waar dat geld toen verstopt lag?
Is zeker wat anders want toen was het voor hem.
Ik vind het ook wel verdacht,het lijkt wel of hij nu 10000 euro is misgelopen(en dat kan hij nu niet terug geven aan zijn sms ende vriendjes)quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef F4iTH het volgende:
Rob doet me iets te druk. Dit is vast weer een toneelstukje van hem (of hij is ongesteld). De vraag is alleen waarom.
Haha ook overduidelijk gekopieerd jaquote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vandaag mijn TT van gister, 'Trouble in paradise', vandaag als 'Crisis in het paradijs' op site en Teletekst gezet.
Ja juist, de gene die nog wat reuring in de tent brachten zijn er als eerste uit. Alleen de brave, niet zeer boeienede mening zitten er nu nog in...de mensen die echt voor hun mening uitkwamen en ALLES zeiden zijn er nu al uit.quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Ashy het volgende:
Wat een zeikerds zeg![]()
Hoe zou het nu zijn geweest als er nog een Linda, Chantal en niet-zwangere Tanja zonder baby etc in het huis zouden zitten ipv dit zooitje?
Zo beter?quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand Rob even wegtoveren? Wat een kwal is dat zeg...
Ah, maar Ing moest sowieso terug, en die opdracht was puur om Lies het gevoel te geven dat ze haar zelf kon terug halen. Als een soort "(alles behalve een hart) onder de riem".quote:Zoals die opdracht van Lies, met Ingrid terughalen, het werd haar erg makkelijk gemaakt , dat "irriteerde" mij ook.
Dan wordt het tijd dat we van Talpa wat gratis vipkaartjes krijgen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef elskreeft het volgende:
Ik zag op zij online ook weer een letterlijk stuk van het blog staan. denk dat FOK op de voet gevolgd wordt voor het laatste nieuws!
Potje, pik?quote:Op maandag 28 november 2005 22:29 schreef Falco het volgende:
Kom op jongens, misschien kunnen jullie wel weer eens gaan backgammonnen!
Ja daar zit ik echt op te wachtenquote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we van Talpa wat gratis vipkaartjes krijgen.
Ja en Rob moest ook sowieso terugquote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ah, maar Ing moest sowieso terug, en die opdracht was puur om Lies het gevoel te geven dat ze haar zelf kon terug halen. Als een soort "(alles behalve een hart) onder de riem".
Inderdaad. Bijvoorbeeld: doe een dag normaal.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Het word tijd dat Nathalie eens een opdracht krijgt
Heeft toch wel voordeel zo'n versatel abbo... je hoort het iets sneller dan wijquote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
rOB dbk
Juist... Mijn punt was dus ook dat die opdracht van Lieske zo makkelijk was omdat ze het moest halen, anders was ze nog dieper in de put gezonken en dat kan niet met dat lieve meisje... En normaal ben ik sarcastisch en cynisch met dit soort uitspraken, maar bij Lieske meen ik dat echt heel echtquote:Op maandag 28 november 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en Rob moest ook sowieso terug
Want Joost zijn missie mislukte, weet je nog, en toch kwam Rob terug.
Kijk maar 'ns ff op de blog, daar staat een leuke wedstrijd voor je... Kun je vipkaartjes voor de finale winnen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we van Talpa wat gratis vipkaartjes krijgen.
Ik zeg, die banner is te klein!quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
Kijk maar 'ns ff op de blog, daar staat een leuke wedstrijd voor je... Kun je vipkaartjes voor de finale winnen.![]()
Chantal vanavond bij BenVDquote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef elskreeft het volgende:
Sjantal bij Barend en van Dorp!
Dan is die opdracht bij voorbaat al mislukt,want ze denkt dat ze normaal doetquote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijvoorbeeld: doe een dag normaal.
Idd. Ik heb ook nog een verzoek. Hou aub eens op met Joost zo te promoten.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef Bocaj het volgende:
BB bedankt! In het vervolg iets eerder reageren graag!
Had je maar Copyright erbij moeten zettenquote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vandaag mijn TT van gister, 'Trouble in paradise', als 'Crisis in het paradijs' op site en Teletekst gezet.
Volgens mij overschat je haar.quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef Pinball het volgende:
Dido roept op om na te denken.
Mevrouw heeft 1 hersencel, die ze deelt met Nathalie.
Ze hebben de nodige caps van dit (sub)forum gejat om in die afscheidsboeken te zetten, dus wie ben ik om te klagen. Gaat mij erom dat ze zelf vrijwel geen enkel origineel idee hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef luciano het volgende:
[..]
Had je maar Copyright erbij moeten zetten![]()
®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®
Amenquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben de nodige caps van dit (sub)forum gejat om in die afscheidsboeken te zetten, dus wie ben ik om te klagen. Gaat mij erom dat ze zelf vrijwel geen enkel origineel idee hebben.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
Dido denkt dat Chantal in dat kamertje zit in de tuin
Hoi btw
Je wilt toch niet zeggen dat je het mooi vind he?quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef Stephan328i het volgende:
waar is die muziek van die ze draaien?
BvD zit in Hilversum, BB in Aalsmeerquote:Op maandag 28 november 2005 22:46 schreef melke het volgende:
Dido denkt dat Chantal daar zit... Haha ja in de studie ernaast bij BvD
Iddquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Neeeheee. Chantal zit bij Henk en Frits
caps maken kunnen ze uiteraard zelf niet en als ze het kunnen komen ze niet op het ideequote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben de nodige caps van dit (sub)forum gejat om in die afscheidsboeken te zetten, dus wie ben ik om te klagen. Gaat mij erom dat ze zelf vrijwel geen enkel origineel idee hebben.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:46 schreef BB5kijker het volgende:
Kennen jullie een varkensstroomstok? Inderdaad, zielig gereedschap, maar o, wat zou ik daar graag Nathalie Dido mee willen prikken.
Uhm..quote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je het mooi vind he?
Nou(ff bommetje werpt) als het niet live is zal ze misschien wel eens ergens kunnen zitten...quote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
BvD zit in Hilversum, BB in Aalsmeer
Draai die maar in je bmwquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef Stephan328i het volgende:
waar is die muziek van die ze draaien?
Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
Dido denkt dat Chantal in dat kamertje zit in de tuin
Hoi btw
Ben ik weer.quote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook helemaal niet multitasken![]()
Talpa jat liever dan ze iets nieuws bedenken.quote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moet je in ieder geval geen koppijn hebben..quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Uhm..
Luister nooit naar zulke muziek....maar volgens mij is het wel lekker af en toe![]()
Hej!quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Talpa jat liever dan zelf iets nieuws bedenken.
Idd...maar weet je nou waar het van is?quote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dan moet je in ieder geval geen koppijn hebben..![]()
Truste lieverd!quote:
Haar advies komt erop eigenlijk op neer dat Roel zijn bek moet houden, en Dido overal gelijk in moet geven.quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef farceman het volgende:
Vind Naat echt super lief tegen roel ze heeft echt het beste met roel en dido voor
Nee sorry..ik ben meer van Bach en zo..quote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Idd...maar weet je nou waar het van is?![]()
Nou het gaat nu over de problemen bij de vvdquote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Ik verheug me op Chantal zometeen bij BVD![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste lieverd!
Ze is weg....paaaaaaaaaaaaaaaartyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!
Truste, er is toch wel een mod met nachtdienst he ?quote:
Ik denk ook dat dat narcisme alleen een facade is, en dat ze eigenlijk ontzettend emphatisch aangelegd is. Ze verspreekt zich wel vaker, en dan blijkt plotseling dat ze stiekem aan andere mensen dacht.quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef farceman het volgende:
Vind Naat echt super lief tegen roel ze heeft echt het beste met roel en dido voor
BVD kennende zal ze wel na de reclame komen... of zelfs na de muziek. Ik heb het aan en kijk met een schuin oog zonder geluid.quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het gaat nu over de problemen bij de vvd
Hebben ze ook de harde schijf uit Nathalies hoofd gejat?quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben ze naast de kaarten ook wat harde schijven uit de server van Fok gejat?
Geen ideequote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej!![]()
![]()
Tis nu wel vaag wat er net gebeurde met die muziekiets met een geheime opdracht? Ik viel net binnen
Ach...Essie=oudere vrouw zekerquote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nee sorry..ik ben meer van Bach en zo..![]()
Het was op RTL4 al niet mijn favoriet maar sinds ze op Talpa hun laatste seizoen doen vind ik het nog veel minder, dus daarom ben ik nu ook hier ipv achter de t.v.quote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Mên anders haal je nog even de periode aan toen Nijs nog staatssecretaris was. Wat een allerbelabberdst programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |